Al Rayyan

De Sillestraat 126 2593 VB Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Al Rayyan

Dagelijks: 14:00 - 22:00 uur

9,4
7,1
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Al Rayyan

Ma B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten en op een leuke manier kennis gemaakt met de Syrische keuken. We komen zeker nog eens terug.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zonde van je geld!
Annika K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening!
Leen R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heel lekker gegeten. De meesten van ons hebben Syrisch gegeten, en 1 Mexicaans. Heerlijk eten, goed uitgelegd door het bedienend personeel.
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten met verrassende gerechten, uit de Syrische keuken.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Zeer eenvoudig tentje (vooral afhaal) in rustige woonwijk. Zeer gastvrij ontvangen door de Syrische eigenaar.
Voor AH actie werd een Syrisch combinatiemenu geserveerd; dit stond niet aangegeven op de site, de gastheer legde dit uit. Daar wij toch moeite hadden met kiezen gezien de enorme keuze op de kaart vonden we dat prima. Wel is het handig als dit op de eigen & Iens site alsnog wordt vermeld.
Het eten dat werd geserveerd was heerlijk en zeer overvloedig. 3 flinke fatayer (gevuld deeg) met verschillende vulling, een keuze uit hapjes w.o. heerlijke fattoush (salade met gebakken brood) , muhamarra en ghanoush met versgebakken pita. Dit was eigenlijk al ruim voldoende, maar daarna kwam nog een mixed grill schotel met 3 soorten vlees, rijst en patat. 2x Spa blauw erbij (alcohol wordt niet geserveerd).
Wij rekenden € 20 (!) euro af dankzij de restaurantactie, maar ook voor het dubbele bedrag had ik hier graag gegeten. Grote aanrader!
Roelof S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk Syrisch gegeten. Erg leuk en ook lekker om eens te proberen. Eten is van zeer goede kwaliteit. Vlees heerlijk mals, de toubouleh is superlekker. Er wordt geen alcohol geschonken. Hele vriendelijke, enthousiaste mensen, die terecht blij zijn met hun producten. Jammer dat dit restaurant niet dichterbij ons huis ligt. Dan zouden wij zeker vaker komen.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk verrassend gegeten
Roelof S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk Syrisch gegeten. De gastheren zijn trots op hun eten en dat proef je. Erg lekker en leuk om te proberen. Als dit restaurant dichterbij, zouden wij er vaker eten. De inrichting zou wat beter kunnen, maar de kwaliteit van het eten en de vriendelijke ontvangst niet.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Op basis van andere reviews was onze nieuwsgierigheid gewekt. Wij begrijpen de enthousiaste reacties: een uitgebreide kaart, erg vriendelijk personeel en zalig eten, in bijzonder royale porties geserveerd. Het verse aardbeiendrankje dat spontaan tijdens het eten werd geserveerd viel ook bijzonder goed in de smaak.
Wij komen graag terug want we zijn nog lang niet klaar met proeven.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Zeer sympathiek kleiner restaurant. Heerlijk Arabisch (Syrisch) eten; de kaart bevat ook andere gerechten als taco's, pizza en burgers (te breed aanbod wat mij betreft), maar ga voor de huisspecialiteit Syrisch! Vriendelijke bediening. Eenvoudige inrichting, maar dat is eigenlijk wel passend.
Matthijs M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten vanavond en top service!
Bianca C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekkere eten, voor echt goeie prijs!!! Grote porties!!!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk gegeten en daarnaast waren de eigenaren ontzettend vriendelijk en gastvrij. Zeker een aanrader voor heerlijke hapjes!