Al Orzaal

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren
Ekmarf V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Op de gok op zaterdagavond binnengelopen met zijn tweetjes uit nieuwsgierigheid naar de Libanese keuken. Gelukkig was er nog wel wat vrij (toen we weggingen zat de zaak bomvol).
Positief verrast! Wat een heerlijke gerechten en wat fijn dat er geen overdadigheid aan kruiden was. Er is duidelijk écht zorg voor het eten en de bediening was ook vriendelijk en kundig.
Jammer voor de eigenaar dat de locatie vrij klein is (plek binnen voor max 50 man), maar misschien zou een grotere zaak invloed op de keuken kunnen hebben. Veel personeel aanwezig en wachttijd tussen de gangen door is kort (10 min max).
Absoluut een aanrader en we gaan zeker terug. Hier wordt beter gekookt dan thuis (en ik ben best kritisch) :)
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Al Orzaal is een geweldig restaurant, een welkome afwisseling in Rhenen. Uitstekend eten en behulpzame bediening. Ook de Libanese wijnen zijn het proberen waard. Wij hebben hier ondertussen meerdere keren gegeten en we komen zeker terug.
Jvdheiden .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij waren voor het eerst in dit restaurant. De Libanees keuken was ons onbekend. De menu's zijn heel verrassend. De kwaliteit is prima, alles vers en goed bereid. De sfeer is wat koeltjes. De inrichting zou wat warmer kunnen. De bediening is goed. Bij een nieuwe, andere fles wijn kregen wij geen nieuwe glazen. Maar dat is dan ook het enige kritiekpuntje.
Fodezwart .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We liepen gisteren langs het terras en het zag er gezellig uit, dus we besloten te gaan zitten. Sjonge jonge, ik heb nog nooit zulk lekker en mals lamsvlees gegeten. Ook mijn vrouw was erg positief over het vegetarisch gerecht met voor ons veel nieuwe smaken en ingrediënten!

Personeel was erg vriendelijk en de prijzen waren goed betaalbaar. Je krijgt hier zeker waar voor je geld en daarom komen wij hier zeker nog een keer terug!
Jrunia .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten met 8 personen, prima bediening en lekker gevarieerd.
Aan te bevelen; zeker voor groepen - het verrassingsmenu biedt allerlei diverse gerechten, die je samen kunt delen.
Student_proever .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik werd laatst hierover getipt omdat ik zelf een Libanese achtergrond heb. Als dispuutsuitje nam ik mijn vrienden mee naar dit restaurant en het was beter dan verwacht. De eigenaars zijn ontzettend gastvrij en het is te merken dat zij hun werk met liefde en passie doen. De bediening was dikke prima en het eten was werkelijk geweldig. Voor mij voelde het als vroeger in Libanon en de rest was ook allemaal erg positief verbaasd door alle nieuwe heerlijke smaken. Het was leuk geweest als het restaurant meer een Libanese uitstraling zou hebben, maar het ziet er verder wel gewoon mooi en modern uit, zeker niet storend. Verder wil ik extra complimenten geven voor het feit dat de eigenaar pas 4 jaar in Nederland is (als vluchteling), maar nu al zo'n gezellig en goedlopend restaurant heeft opgezet. Daar mogen anderen een voorbeeld aan nemen. Chapeau!
Agnès H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vriendelijke bediening maar als het drukker wordt hebben ze een probleem met afruimen en nieuwe bestellingen opnemen. Het eten was goed maar niet spectaculair,ik had meer verwacht. De presentatie van de gerechten kan beter en de smaken mogen wat mij betreft specifieker zijn. Ik had het idee dat de (heerlijke) Libanese keuken naar Westerse maatstaven was afgezwakt, jammer!
De inrichting is bijna compleet overgenomen van Korianders, de vorige uitbater. Waarom zie je in de inrichting niets terug van Libanon. Bijvoorbeeld doe foto's van dit land in de lijsten tegen de achterwand, en zet een waterpijp op de toonbank, snelle en goedkope oplossing.
E1968 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Vriendelijke mensen die totaal niet kunnen koken. Houtskool grill waarmee geadverteerd wordt was kennelijk even uit wandelen. Snackbar niveau beetje opgeleukt en het resultaat is niet aan te bevelen!
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vanavond voor het eerst gegeten in dit gezellige familierestaurant. We vonden het alle vier echt bijzonder! Bijzonder lekker, bijzonder gemoedelijk, bijzonder vriendelijk personeel.
Allemaal genoten van het menu Al Orzaal. Diverse gangen, feestelijk opgemaakt en alles vers en fruitig. Heerlijke magere vleessoorten (lekker gekruid) en een variatie van lekkere toetjes. Compliment voor de kok(s).
Wij komen gelukkig uit de omgeving, dus kunnen we regelmatig in dit absoluut aan te raden restaurant gaan eten.
Willem-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
In het verleden vaak bij Korianders geweest, wat jaren op deze plek gevestigd was. In het voorbij rijden, zagen we dat een nieuw Libanees restaurant geopend was. Het is een echt familie bedrijf en dat merk je; op deze zaterdagavond voor Pasen zat het mutje vol, maar iedereen werkte hard mee. Attente en spontane bediening en een leuke kaart. Voor weinig geld een heel menu met vooraf salade, koude mezes, warme mezes, hoofdgerecht en toet. Alles even lekker en met veel verse kruiden. De baklava was de lekkerste die ik sinds tijden gegeten heb. We gaan hier vaker komen!
Adriaan H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Een uitstekend restaurant, met heerlijk eten, erg goede bediening en een leuk interieur! De bediening was erg attent, en legde goed uit wat het eten precies was. Het eten was heerlijk, een fantastisch smaakpalet en het verrassingsmenu was erg uitgebreid. Hier gaan we zeker nog een keer naar terug!
Inevanengelen .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Vriendelijke bediening, heerlijke kleine mezzee
Het menu was prima, zowel het vegetarische als het menu met vlees.
En bij de rekening nog lekker fruit!
We komen terug!
Appetito .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Een Libanees restaurant. De familie staat hier in de keuken en weet wat koken is. Het is simpel maar zeer goed. De bediening moet nog wel wat leren. Ze zijn enorm vriendelijk daar ligt het niet aan maar ze zouden meer aandacht aan de klanten moeten geven en zien wanneer men weer wat wil bestellen of wanneer ze kunnen afruimen, dat hebben we zelfs moeten vragen.
Sebastiaan W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Heerlijk gegeten met z'n 4-en. We komen zeker nog een keer terug om andere gerechten te proberen. Service was zeer vriendelijk.
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Dit nieuwe restaurant is weer een uitbreiding van het assortiment.
Het eten is heerlijk, zeer gunstige prijs- / kwaliteitverhouding.
Is een aanrader voor diegene die eens wat anders wil eten.
Echt een aanwinst voor Rhenen.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Met zijn vieren heerlijk gegeten vanavond. Zalige voorgerechten (gegrilde aubergine met brood, linzensoep, champignonsoep), als hoofdgerecht mixed grill, lamskoteletjes en lamsshoarma, borden mooi opgemaakt, veel frisse rauwkost op het bord en in schaaltjes erbij, vriendelijke bediening. Heel belangrijk: eten niet te zout of vet. Liefde voor het eten en de gasten was duidelijk. We komen zeker terug!
Meinte B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Prachtige ervaring om (per ongeluk) bij het nog maar pas geopende Al Orzaal terecht te komen. De toewijding waarmee de keuken aan de gerechten werkt en de bediening alles wil toelichten zegt genoeg: dit zijn mensen met liefde voor lekker eten! Het eten was heerlijk, de bediening weliswaar nog wat onervaren, maar dat zij ze vergeven, aangezien ze nog maar een paar weken open waren. Voldoende ruime kaart, met originele oosterse gerechten die ook bij de kinderen in de smaak vielen.
-Anne- .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Zeer vriendelijke ontvangst. Heerlijk eten ! De visfilet met rijst met cashewnoten en groenten is een aanrader! Lekkere salade ! Eigenlijk smaakte alles goed en t paste bij elkaar... De Libanese witte wijn was ook goed. Tot slot kregen we bij de koffie nog koekjes en meloen van het huis!
Een aanwinst voor Rhenen!
Anahul .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
We hebben het verrassingsmenu gekozen. Hierdoor konden we van alles wat proeven. Het eten was heerlijk, wij voelden ons meteen in het Midden-Oosten. Bediening was niet erg professioneel maar waren wel ontzettend vriendelijk en oprecht, hierdoor voelde het niet vervelend aan maar maakte het geheel juist speciaal en authentieker.
Prijs is perfect voor wat je krijgt aan hoeveelheid en smaak. Ze zitten aan drukke rotonde dus als je buiten op het terras zit met veel verkeer is het niet altijd even prettig. Maar wederom de gastvrijheid en klantvriendelijkheid compenseert dit helemaal. Als je binnen zit kan je genieten van wat er in de keuken gebeurt en de heerlijke geuren.
Wij gaan er zeker weer eten!
Absolute aanwinst voor Rhenen!
Peer-5 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015

Het eten was lauw,,,,,,niet goed gekruid, erg weinig, en rommelige tafel, dito bediening, daar ga ik zeker geen tweede keer naartoe!!!

Geklaagd maar daar werd niets aan gedaan.!