Al Mundo

Orthenstraat 284 5211 SX Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Al Mundo

Van gamba tot ossehaas

Welkom in het mediterrane specialiteitenrestaurant Al Mundo in Den Bosch. Geniet hier van de warme gastvrijheid, de smaakvolle kaart en een goed glas wijn. Van salade met kip tot gebakken sliptong, alles is hier binnen handbereik. En dat tegen een zeer betaalbare prijs. Maak kennis met het zonnige karakter van dit fijne restaurant!

Meer informatie over restaurant Al Mundo

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Marijvis .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Wat een verrassing: Ook op maandag en dinsdag geopend en wel met aantrekkelijke aanbiedingsmenuutjes.
Hartelijk ontvangen, heerlijk gegeten, nieuwe smaken ontdekt, en na een afscheidsborrel als het ware uitgezwaaid.
Tot een volgende keer!
Mondgevoel .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We hadden een tip gekregen: Al Mundo in ’s-Hertogenbosch. Onze hoge verwachtingen werden niet ingelost. Pluspunten: de warme ontvangst en een mooi tafeltje buiten op het terras; de uitstekende witte huiswijn (Chileense chardonnay), het broodmandje vers brood en echte kruidenboter; zout- en pepermolen binnen handbereik; de lamshaas van mijn gezelschap was erg mals en sappig; het vingerkommetje met schijfje citroen door de bediening spontaan aangeboden.
Er waren ook minpunten: het brood van het broodmandje was nog erg heet; dat gold ook voor het water van het vingerkommetje; halverwege werd er op het terras een tafeltje bijgeschoven waardoor we wel erg intiem werden met de buren; de hoeveelheid wijn was aan de zuinige kant (prijs per glas 3,80 euro); er werd niet gevraagd hoe we de biefstuk gebakken wilden hebben; de gamba’s van de grill (voorgerecht) hadden een melige, aardse smaak en de onderliggende sla was niet aangemaakt; de biefstuk (hoofdgerecht) was goed, maar ‘dreef’ op een fantasie-achtige soep van groenten en pruimen die op ons geen eetlustopwekkende indruk maakte.
Het enthousiasme van onze tipgever was dermate groot dat we het vooralsnog houden op een mindere dag van de keukenbrigade.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
We hadden weinig tijd voor een maaltijd vanwege andere afspraken en hadden tevoren gevraagd of men hier rekening mee kon houden. Dat ging perfect, wat een goede service. Binnen de kortste keren stond men aan tafel de bestelling op te nemen en ondanks toch een goed gevuld restaurant ging het allemaal vlot. De bediening was erg vriendelijk.
De maaltijd was recht door zee, entrecote, biefstuk en tournedos voor de derde gast. Goed klaargemaakt maar eetcafe qua variatie. De tournedos was iets duurder omdat het stukje 220 gram zou zijn. Dat was het zeker niet, eerder tussen de 120-150 gr. Klein missertje.
Verder een, als je ervan houdt, knusse inrichting met veel kaarsjes etc.
ClaudineK .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Heerlijk gegeten na een middag museumbezoek. We waren afgegaan op de recensies en voor €19,50 een uitstekend driegangenmenu gehad. Ruime keuze, goede kwaliteit en porties. Prima bediening. Als we weer in Den Bosch zijn komen we hier zeker terug.
Medemaglas .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Al Mundo ligt iets buiten het centrum, maar heel gunstig vanaf het station.
We hebben een week geleden met z'n zessen hier heerlijk gegeten, de eigenaar gaf ons op verzoek een prachtige plek aan een ovale tafel ( telefonisch gereserveerd). Gezellige sfeer. Vertelde ons dat hij eigenlijk alle gasten kent...wij begrijpen waarom je hier terug wilt komen.
Prima prijs/kwaliteit. Ruime keuze in wijnen.
Familie Medema, Oldenzaal/Utrecht/Amsterdam
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Met 2 personen gedineerd.
Vriendelijk personeel en goed eten.
Tafels staan wat ongemakkelijk dicht bij elkaar, maar het interieur oogt erg gezellig.
Een goede prijs kwaliteit om eens te gaan eten.
Een aanrader.
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Al ruim 3 jaar kom ik een paar keer per jaar eten bij Al Mundo, en slechts 1 keer heb ik een gerecht gehad wat niet naar mijn smaak was. Altijd is de service heel goed, correct en netjes. De gastheer is altijd vriendelijk en herkent je na een paar keer al weer terug, en qua prijs-kwaliteit verhouding is het simpelweg fantastisch. Voor 14,50 zo'n entrecote eten, dat zie je hier in Den Bosch nergens. We zullen hier nog vaak heen gaan :)
KarinBo .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Gezellig restaurant met een leuke menukaart. Gekozen voorgerecht , gevulde avocado en gebakken mosselen, waren prima van smaak. Ook de hoofdgerechten , garnalen uit de wok op Oosterse wijze als ook de saté, waren goed van smaak, en met voldoende garnituur.
Een prijs kwaliteit verhouding die klopt. Kortom een restaurant om bij een volgend bezoek aan Den Bosch terug te keren!
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
we komen hier al een jaar of tien; altijd uiterst vriendelijke bediening; favoriet bij ons is de gegrilde entrecote met een fantastische prijs/kwaliteitsverhouding; de aankleding begint steeds sfeervoller te worden; het is gewoon erg goed voor de prijs, die je betaalt
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Geen opsmuk, geen linnen servetten. We mooi verzorgd en goed eten. Gezellige en vlotte en attente bediening. We hebben er al een paar keer gegeten; het was altijd prima. De prijs is ook heel aantrekkelijk.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Het afgelopen jaar heb ik regelmatig bij Al Mundo gegeten. Tijd voor een recensie.
Ontvangst: Altijd allerhartelijkst door gastheer Osman of leden van zijn restaurantbrigade.
Inrichting: Warme sfeervolle aankleding. Tafellinnen en mooi bestek.
Gerechten: Ruime keus en van uitstekende kwaliteit en royale porties.
Na mijn favoriete scampi's als voorgerecht week ik gisteren af van mijn gebruikelijke hoofdgerecht; rib-eye. Ditmaal de gegrilde kip genomen. Ook niet te versmaden.
Wijnen: Huiswijn is prima. Met daarnaast een overzichtelijk aanbod van niet overdreven duurdere wijnen voor de liefhebber.
Bediening: Vlot, correct, attent en niet opdringerig.
Rekening: De prijs kwaliteit verhouding is bij Al Mundo prima in balans.
Het zal zeker niet de laatste keer zijn geweest dat we in 2015 hier hebben gegeten.
Jov .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Ik ben hier twee maal wezen eten en eenmaal met vrienden.
Het eten is goed bereid, erg lekker al is het geen hoogstandje.
Het personeel bij al mundo is erg vriendelijk en (de eigenaar?) is alle keren vrolijk aanwezig.
Het interieur is wat druk.
De tafeltjes staan wat dicht op elkaar.

Wil je daar gaan eten, reserveer dan ook eens beneden, achteraan in het restaurant. Erg bijzonder.

Vanwege de gezellige sfeer en het lekkere eten en drinken plus de goede en eerlijke prijs die je daarvoor betaald is dit restaurant een echte aanrader!
PatvW .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Onze ervaring is heel erg goed. Warme ontvangst bij binnenkomen. Op de menukaart voor iedereen wat wils, heerlijk eten, lekker glaasje wijn, goede bediening. Kortom een aanrader, niet vergeten: voor een heerlijke prijs. Wat wil een mens nog meer?
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Restaurant is zeer sfeervol en warm ingericht! Super attente bediening met nog oprechte aandacht voor de gast. Topavond gehad!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Afgelopen vrijdag hier voor de 1ste x gegeten. Het menu van 2 gerechten gekozen. Keuze uit de hele kaart. De gerechten waren zeer smakelijk en zagen er mooi uit. Vriendelijke gastheer en personeel. Zeker een aanrader. Tot een volgende keer
Aleke P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Na de film een heerlijk hapje gegeten met nette en goede bediening. Een aanrader! Prijs kwaliteit zeer goed. Leuk, gezellig restaurant. Sfeer prima. Heerlijke gerechten en volop keuze op de kaart. Flinke porties, lekkere huiswijnen! PRIMA!
Fenna D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Sinds de oprichting van Al Mundo, nu ruim 8 jaar geleden, komen wij hier als vaste gast en het blijft goed smaken! De ambiance is knus, romantisch en gezellig, het eten is subliem (vooral de ossenhaaspuntjes en biefstukken die zo van de grill komen) maar vooral: de service. Gastheer Osman en zijn betrouwbare en attente bediening geven net dat beetje 'extra' als je bij Al Mundo bent. Al met al is Al Mundo een absolute blijvende topper in Den Bosch!
Philomene .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij El Mundo. Een van ons heeft moeite met gehoor in luidruchtige omgeving en onze gastvrouw Anna regelde direct een mooi plekje en bood tevens aan de muziek iets zachter te zetten. Goed advies gekregen over gerechten en naast goed eten en drinken tegen redelijke prijzen een zeer prettige sfeer. Aanrader.
Sabrine1234 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
gezellig bij Al Mundo gegeten met ons gezin. We hebben alle vier een 3-gangen menu op. Alles was heel lekker, ook hadden wij een Jarige, was leuk afgesloten met siervuurwerk en muziek ( lang zullen ze leven). Kortom een aanrader zeker voor herhaling vatbaar. Ook de bediening is zeer vriendelijk!. tot snel weer Al Mundo
Jean B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Leuke avond gehad met een aantal vrienden. Het eten is lekker. Personeel verschilt, zo hadden we eerst een vrolijke ervaren serveerster, maar later een onervaren jongeman, deze liet nog wat steken vallen in zijn beleefdheid. Al met al was het eten zeer smaakvol, gedetailleerd en de wijn was een welkome aanvulling. Aanrader!