Al Fresco

Meer informatie over restaurant Al Fresco

Jouw recensie over het restaurant Al Fresco

Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg duur voor wat je krijgt. Misschien zijn wij heel kieskeurig maar het is gewoon niet bijzonder. Nu voor e tweede keer hier gegeten, we hadden gehoopt dat het beter was dan 4 jaar geleden. Maar helaas. Weinig keus aan vlees en vis. En toetjes kwamen uit de vriezer en waren nog bevroren. Er was een drankje als apperatif, we moesten hier €6,50 per glas voor aftekenen. Echt te bespottelijk voor worden. Nu echt nooit meer terug
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Twee maal gegeten bij Al Fresco. Met 6 volwassenen en 4 kinderen (leeftijd 1-6 jaar). De gastheer was zeer behulpzaam, zeer vriendelijk en had leuke humor. De kinderen waren onder de indruk en hebben heerlijk gegeten en zich prima vermaakt in de speelhoek. Erg leuk voor de kinderen dat alles op hun hoogte is qua buffet. Ze konden zelf kiezen en opscheppen zonder dat je als ouder ze steeds moet optillen. Het eten is er voortreffelijk. Nog nooit ergens zo overheerlijk, culinair en tongstrelend lekker buffet gegeten. De sfeer was goed, bereiding van verse vis en vlees was top. De glazen op tafel waren elke keer snel weer bijgevuld en de sfeer is er super. Wij hebben beide keren genoten en komen heel graag nog eens terug.
kipsk .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Een fantastische formule op een prachtig vakantiepark. Al Fresco is een buffet restaurant van ongekende klasse. De gastheer weet het de gasten echt naar de zin te maken. Het is er vaak druk. Even reserveren is wel noodzakelijk. Het restaurant is zeer strak en netjes ingericht. Wij waren er met een grote groep. We zaten aan één tafel. Keurig verzorgd. De bediening is een enorme plus. Kom je niet vaak meer zo goed tegen. Veel advies en duidelijk trots op het product! De buffetten ruimte is helemaal afgescheiden dus er is geen overlast. Allemaal kleine glaasjes gevuld met tongstrelende inhoud! Echt subliem. Het beste buffet restaurant dat ik ooit heb bezocht.
B A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Met drie volwassenen en twee kinderen gegeten. Ik ben altijd wat huiverig voor buffet restaurants, maar dit was prima. Mooie hapjes en voldoende keuze ook voor de kids. Het ter plekke bereide vlees en vis was goed en de desserts waren heerlijk.

Het restaurant zelf is eigenlijk in 2 delen te beschrijven. Een gedeelte waar vooral groepen zitten en dat merk je. Behoorlijk stevig geluidsniveau. Maar gelukkig is er ook een deel waar de tafels in nissen zijn gezet waardoor het veel rustiger is. Vooral in een kleiner gezelschap is dat fijn.

Bediening is prima en vlot. De 'vieze vaat' is snel van tafel. De prijs voor het eten is niet goedkoop, maar ook zeker niet te duur. De prijs voor een glad wijn is wel wat aan de pittige kant. Speciale prijzen voor de kids zijn dan wel weer keurig.

Al met al een aanrader als je op Hof van Saksen verblijft.
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
al een aantal malen hier gegeten. Altijd prima. Veel keuze en netjes bereid. Vis en vlees ter plekke gemaakt als je wilt. Heerlijk. Voor de kinderen leuk. Voldoende keuze. En de grote speelhoeken valt in de smaak.
Arjan Z.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Een restaurant voor mensen met jonge kinderen. Voor een buffetrestaurant beter dan gemiddelde kwaliteit. Ruime keuze voor zowel voor-, hoofd- als nagerecht en vergeet de kazen niet. Vlees en vis worden ter plaatse op verzoek bereid. De bediening is netjes en het restaurant is mooi gestyled.
Een speelhoek met een ballenbak, wat wil je als kind (en ouder) nog meer !