Al Fresco

Veldweg 22-24 9449 PW Nooitgedacht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Al Fresco

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kipsk .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Een fantastische formule op een prachtig vakantiepark. Al Fresco is een buffet restaurant van ongekende klasse. De gastheer weet het de gasten echt naar de zin te maken. Het is er vaak druk. Even reserveren is wel noodzakelijk. Het restaurant is zeer strak en netjes ingericht. Wij waren er met een grote groep. We zaten aan één tafel. Keurig verzorgd. De bediening is een enorme plus. Kom je niet vaak meer zo goed tegen. Veel advies en duidelijk trots op het product! De buffetten ruimte is helemaal afgescheiden dus er is geen overlast. Allemaal kleine glaasjes gevuld met tongstrelende inhoud! Echt subliem. Het beste buffet restaurant dat ik ooit heb bezocht.
B A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Met drie volwassenen en twee kinderen gegeten. Ik ben altijd wat huiverig voor buffet restaurants, maar dit was prima. Mooie hapjes en voldoende keuze ook voor de kids. Het ter plekke bereide vlees en vis was goed en de desserts waren heerlijk.

Het restaurant zelf is eigenlijk in 2 delen te beschrijven. Een gedeelte waar vooral groepen zitten en dat merk je. Behoorlijk stevig geluidsniveau. Maar gelukkig is er ook een deel waar de tafels in nissen zijn gezet waardoor het veel rustiger is. Vooral in een kleiner gezelschap is dat fijn.

Bediening is prima en vlot. De 'vieze vaat' is snel van tafel. De prijs voor het eten is niet goedkoop, maar ook zeker niet te duur. De prijs voor een glad wijn is wel wat aan de pittige kant. Speciale prijzen voor de kids zijn dan wel weer keurig.

Al met al een aanrader als je op Hof van Saksen verblijft.
Wilko J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
eten was lekker. en voldoende .
zelfs voor de kinderen was het daar een feest
zeker een aanrader als we weer op hof van Saksen komen gaan we daar beslist nog een keer heen.
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
al een aantal malen hier gegeten. Altijd prima. Veel keuze en netjes bereid. Vis en vlees ter plekke gemaakt als je wilt. Heerlijk. Voor de kinderen leuk. Voldoende keuze. En de grote speelhoeken valt in de smaak.
Tempertje .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Op 31-12-'14 in dit buffetrestaurant gegeten. Ik moet glutenvrij eten, dus dit is dan even spannend. Ik was erg onder de indruk van de behulpzaamheid en kennis van de koks. Ik heb er wel vier gesproken en allen wisten zij van de gerechten wat wel en niet glutenvrij was. Kreeg een rondleiding van de kok en hij legde bij élk gerecht uit of ik het wel of niet kon eten. Bood ondertussen van alles aan om voor mij apart te maken, maar dit was niet eens nodig. Heel veel was sowieso glutenvrij en ik kon echt naar hartelust van het diner eten. Er werd ook glutenvrij brood voor mij klaargemaakt. Er werd speciaal voor mij chocolade opgewarmd zodat ik ook mee kon doen met de 'chocoladefontein' van het nagerecht. Er waren glutenvrije ijshoorntjes voor het softijs en er werd voor mij glutenvrij sorbetijs gemaakt. Perfect!

Ook vriendelijk personeel, een prima inrichting en zeer kindvriendelijk.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Voor 24 personen hebben wij gereserveerd in het selfservice restaurant Al Fresco van de Hof van Saksen. De buffetten zagen er verzorgd uit. De koude gerechten waren smakelijk en er was voldoende variatie. De warme gerechten vielen iets minder in de smaak. Dikwijls te gaar en minder variatie. Nagerechten bevielen goed.
De service was correct en goed bedoeld, maar niet echt professioneel.
Jammer was het dat het binnen zo warm was. En veel gasten in een kleine ruimte.
Geen ramen die open konden, geen airco.
Alles bij elkaar genomen hebben we de indruk dat het prijs/kwalitatief in orde is en geschikt is voor een grote groep.
Rsvandijk .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
De kosten van bijna 30 euro pp. Voor een buffet restaurant brachten ons aan het twijfelen. Maar toch gedaan. Omdat het zo makkelijk was vanaf het zwembad. Personeel was zeer behulpzaam en leuk naar onze dochter van 1. Alles kon, eten was goed (beter dan gemiddeld voor een buffet.) de kazen vielen wel wat tegen. Maar over al boven gemiddeld voor een buffet. Echter was een prijs van 26 euro ook genoeg geweest.
CharlyG .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Uitstekend uitgevoerd concept. Bediening is uiterst vriendelijk en attent. Goede kwaliteit eten met uitgebreid assortiment. Aanrader!
Arjan Z.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Een restaurant voor mensen met jonge kinderen. Voor een buffetrestaurant beter dan gemiddelde kwaliteit. Ruime keuze voor zowel voor-, hoofd- als nagerecht en vergeet de kazen niet. Vlees en vis worden ter plaatse op verzoek bereid. De bediening is netjes en het restaurant is mooi gestyled.
Een speelhoek met een ballenbak, wat wil je als kind (en ouder) nog meer !