Al Dente

• Af te huren , Airconditioning , Terras

Jouw recensie over het restaurant Al Dente

Marja V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig restaurantje met pure kaart. Heerlijke lunch met een uitstekende pasta. Heel goede bediening en een lekker extraatje bij de koffie. Top!
olaf R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Dit is een zeer sfeervol restaurant waar gekookt wordt met passie. Als vooraf de tafel vol gezet met kleine gerechtjes en voor mij als hoofd een lauwwarme verzameling van schaal en scheldieren. Dit is een aanrader te noemen, niet goedkoop €36 voor een hoofdgerecht maar met een passend glas wit erbij fantastisch.
Kortom Al Dente overtreft zichzelf weer.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Inmiddels voor de derde keer aangeschoven bij Al Dente en wederom een prima ervaring. Het eten is er heerlijk en de bediening erg attent. Al Dente is niet goedkoop, maar als alles klopt heb ik daar geen moeite mee en dat is hier het geval. Wat mij betreft is het Al Dente een aanrader.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Vorige week woensdag weer gegeten bij Al Dente.
Tot op heden altijd perfect . Tot afgelopen week.
De tartaar was een homp vlees niet aangemaakt en dus niet smaakvol.
De carbonara heb ik uit elkaar moeten trekken was niet luchtig.
Heel jammer want Al Dente is niet goedkoop.
De bediening was vriendelijk maar ik had sterk de indruk dat de chefkok niet aanwezig was.!! Dat geeft niet als je goede vervangers hebt maar dat is niet het geval!!
Erik_1970 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gisteravond met zijn zessen gegeten en alle 6 waren we het er over eens, heerlijk eten, vriendelijke/attente bediening. Ik kon persoonlijk geen minpuntje opnoemen. Echt een aanrader !!
ajgnijssen .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Hebben heerlijk gegeten naar aanleiding van de diplomering van een van de kinderen. Op de tafel stond een leuke felicitatie klaar. Bijzonder attent. Prima couverts, voor elk wat wils. Super vriendelijke gastvrouwen. Ook nog even tijd voor een praatje. Prima entourage, sfeer. Met name de vis was erg mediterraan. Je proefde de zee. Dus vers. Aanrader voor liefhebbers van Italiaans.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Het was weer even geleden dat we hier zijn wezen eten. Het was weer een plezierige ervaring. Inrichting blijft iets gaafs hebben, georganiseerd rommelig, gezellig en warm. Bediening gastvrij, gedreven en attent.
Deze keer niet een overdreven grote portie, maar gewoon een normaal gevuld bord. Scalopinna al gorgonzola met pasta, heel smaakvol, echt lekker. De heerlijke rode wijn maakte het compleet.
A.G. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Iedere keer top! Hier weten ze wat gastvrijheid, smaak en ambiance is. Reserveren is dagelijks noodzakelijk, dat zegt genoeg! Aanbevelen kan ik de crustaicao. De warme bereiding van fruit de mer. Warme inrichting in een typisch centrum pand. Lange smalle zaak en vaste gezichten in de bediening. Heel persoonlijk en flexibel. Uit de keuken komt uitsluitend vers en met aandacht en kennis bereide gerechten. En nee ik ben geen goede bekende, wel een nieuwe terugkerende gast!
FamilyJos .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Al Dente is zeker een aanrader. Porties zijn voor grote eters, maar de smaak is super. Ingredienten zijn van hoge kwaliteit maar worden door de keuken tot een smaakfeestje gemaakt waarbij de bediening zeer gezellig is. Lokaal is minder geschikt voor grotere gezelschappen maar met zijn viertjes is het heerlijk toeven. We komen hier zeker terug
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
De ossehaas met Gorgonzola en truffel was fantastisch, evenals de hazerug. Zeer gastvrije ontvangst. Wel reserveren, want bijna altijd vol!
Mooie wijnen op de kaart, de gastvrouw/eigenaresse kan je van goede adviezen voorzien.
Sanne G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Wij zijn al een paar keer bij Al Dente geweest en vinden dit altijd goed. Ook deze keer weer heerlijk gegeten, met een super leuke bediening. Heel attent en gastvrij. Het is wat aan de duurdere kant maar het is het geld zeker waard. Ook voor de vegetariër is er een menu met ruime keuze. Als dessert is de tiramusi een echte aanrader.
Marielle W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Niet gereserveerd en toch het mooiste plekje in een nis, omdat we redelijk vroeg waren konden we hier tot 20.30 plaats nemen. Heerlijk gegeten van het driegangen menu. Zowel voorafje, hoofdgerecht als nagerecht waren verrassend lekker. Zeker een restaurantje om nog eens naar terug te gaan en weer andere gerechten uit te proberen. Vriendelijke bediening, jje voelt je echt welkom.
TY 5.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014

Sfeervol en modern ingericht restaurant met Italiaanse accenten. Uitgebreide keuze aan gerechten met verschillende menusuggesties en zelfs een aparte kaart met verschillende visgerechten.

We kozen voor het menu Al Dente met een voorgerecht, een hoofdgerecht en een dessert. De gerechten waren niet verfijnd bereid, de smaakcombinaties niet goed op elkaar afgestemd en de opmaak was plomp en grof. Jammer van het menu en de avond.

De bediening was vriendelijk, maar niet attent. Een besteld visgerecht werd in een verkeerde variant uitgeserveerd. Vanwege het feit dat de andere gerechten al waren opgediend hebben we dit geaccepteerd, wat later werd gecompenseerd door een drankje van het huis. Door de drukte moesten we lang wachten om iets bij te bestellen.
Geen restaurant om nog een keer terug te gaan
Adrianous .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Het was weer fantastisch! De nieuwe wildkaart is helemaal top! We hadden 5 verschillende gerechten met de hoofdgang, ze waren alle 5 van de wildkaart en hartstikke lekker.
De bediening was top. Niks te klagen. Het was weer genieten
Excelsior .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Na lange tijd weer eens aangeschoven bij Al Dente. Eigenlijk bij toeval om even spontaan wat te eten. Ik was een beetje vergeten hoe sfeervol en intiem gezellig dit restaurantje ook alweer is. Ideaal voor zowel een romantische rendez-vous of gewoon met vrienden.

De kaart is nog steeds ongekend uitgebreid en wordt ook nog eens aangevuld met een extra wildkaart en een dagmenu.. Fijne en uitgebreide amuse en heerlijke hoofdgerechten. Mijn hert (met tagiatelli, rucola en parmezaan) was mals en exact goed bereid en de risotto van mijn tafelgenoot zeer op smaak.

De bediening is professioneel, alert en erg vriendelijk en de sfeer in het restaurant simpelweg intiem.

Kleine opmerking; de hoofdgerechten hebben doorgaans een prima prijs/kwaliteitsverhouding maar de voorgerechten zijn wel erg (te) aan de prijs en op paar uitzonderingen na wel uit verhouding met het geheel.

Al met al een fijne ervaring, blij dat ik Al Dente heb 'herondekt' in Breda.

Christophe C.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Drie grote opmerkingen die niet door de beugel kunnen !

Had ossobuco besteld 28 euro, mooi grote portie maar het vlees was echt taai.
Hier kwam een portie pasta bij, vroeg pasta pesto en dit haddden ze niet en dit in een italiaan ??
Mijn vriendin had saltimbocca 25 euro, 2 dikke stukken gesneden kalfsvlees met een mini stukje serrano ham.

Op de moment niet meteen voor herhaling vatbaar.

Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Een paar keer superlekker gegeten hier. Alles is met zorg klaargemaakt en goed op smaak. De crostacei (schelp- en schaaldieren) was voortreffelijk.
Uitstekende service. Vriendelijk en goede service.
Decor is ok, maar t is wel erg krap eten...
Job V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Wouw. Afgelopen week verschrikkelijk lekker gegeten bij Al Dente in Breda. Ik ga komend weekend weer bij Al Dente eten om de rest van de heerlijke gerechten van de kaart te proeven. Ook een erg diverse keuze aan wijn op de grote wijnkaart. Een echte aanrader dus.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Voor de 2e keer hier gegeten. De bediening is veel te gehaast voor een restaurant in deze prijs klasse. Ga er nooit meer eten. De gamba's waren door te lang bakken droog en niet te pellen. Erg jammer voor z'n leuk restaurant!
Joep K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
De negatieve reacties hieronder kan ik allemaal weerleggen, ik heb meerdere keren in dit restaurant gegeten en heb daar enorm van genoten. De service is prima en heb nog nooit enige aanmerkingen gehad op het heerlijke eten. Absoluut een superrestaurant en waar je kan genieten van een heerlijke avond