Al Dente Ristorante Pizzeria

Kleine Houtstraat 2-ZW 2011 DM Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Al Dente Ristorante Pizzeria

Joost S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Voor een lunch op een zondag hier. We hebben een pizza en een salade (tonijn). Beide prima gezien ook de prijs. Zaak is klein en wat verouderd, maar vriendelijke bediening. Leuk voor een snel maal, maar (denk ik) minder voor een lange avond tafelen.
Xmarietx .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Leuk tentje, vriendelijk personeel. Dame in de keuken werkt hard, in een huis tuin en keuken, keuken. Petje af! Goede pizza, prima pasta. Goede plek om lekker en goedkoop een hapje te eten in de stad.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Altijd lekkere pizza's voor een hele reële prijs. Wij halen het altijd op omdat we heel dichtbij wonen, tentje is van binnen niet bijzonder. Ook geen ervaring met andere gerechten.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
Prima tentje voor een Italiaanse hap op de woensdag avond. Ik heb hier twee keer gegeten. Beide keren nam ik pasta putanesca (tomatensaus, olijven, kappertjes, knoflook, champ, paprika). Goed te eten, alleen jammer dat ik de eerste keer spaghetti ipv tagliatelle kreeg, en de tweede keer de tagliatelle hele kleine sliertjes waren. Alsof ze alle restjes hadden gebruikt. Toch was het lekker, maar niet speciaal. Daarnaast waren de pizza's van mijn vrienden lekker krokant.

Waarom ik terug ga ondanks dat het niet speciaal is? De prijs! 6,95 voor pizza's en pasta's en een gratis kopje koffie achteraf. Prijs / kwaliteit is dus goed. Gezellig avondje voor een klein prijsje!
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Gisteren op een regenachtige avond bij Al Dente terechtgekomen. Prima pizza's en al helemaal voor die prijs. Bediening was ook erg vriendelijk. Aanrader als je even snel en goedkoop ergens een hapje wilt eten.
RolfNL .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
You get what you pay for.... Pizza gegeten hier, en dat voor een bedrag waar geen pizzatent voor thuis bezorgt...simpel en prima. Maar verwacht geen culinaire hoogstandjes, de kaas op de pizza is geen mozzarella, etc
Op een drukke avond lijkt de keuken te weinig capaciteit te hebben, moest erg lang wachten.
LaJouisseuse .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
Zeer betaalbaar restaurant. Alle pizza en pasta 6,75 euro en de meeste voorgerechten onder de 7 euro. Pizza's zijn mooi dun, mag iets meer tomaat en minder kaas. Voorgerecht champignons met blauwschimmelkaas is super lekker, de champignons met tomatensaus waren echter zo dun gesneden dat het net leek of we een bakje pastasaus aten. Zonde! gewoon heel laten. Entrecote mooi mals en nog beetje rood (17,75euro). Bier 2 euro en wijn 3 euro. Eenvoudig decor, zeer vriendelijke bediening en achteraf koffie/thee van het huis, waar krijg je dat nog tegenwoordig? Prijs kwaliteit is prima!
Titty L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Italiaans restaurant zonder iets echts italiaans. Jaren tachtig horeca. Kleine porties. Als voorgerecht ham & meloen, was goed (kan weinig mis mee gaan). Hoofdgerecht lasagne (met ham) en pizza, allebei niet slecht. Als dessert tiramisu, ook niet slecht.Brood leek simpel afbakbrood. Hoewel niet uitgeproken slecht, toch in vervolg liever naar een echte italiaan.