Al Capone

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Macadamia .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Hier op een doordeweekse avond gegeten. Groot restaurant met een strak zwart-rood-wit decor. In het weekend is er live-muziek. Vooraf namen we bruschetta met tomatensalsa met mozzarella; deze was heerlijk. Als voorgerecht aubergine uit de oven en als hoofdgerecht tortellini met champignons, ham, roomsaus en grana padano kaas. De anderen hadden oa pasta frutti di mare. De pasta's waren lekker, sommigen vonden dat er teveel saus bij zat. De dessertkaart zou van mij wat gevarieerder mogen; voor de ijsliefhebber is er genoeg keus. Bediening was vriendelijk en snel. Melkschuim van de cappuccino kan beter. Komen hier ongetwijfeld nog eens terug.
MPNoordwijk .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Wij aten op donderdag bij Al Capone en namen het voordeelmenu. Mijn vrouw nam de aspergesoep en de penne frutti di mare. Zelf nam ik de calamari en de pizza frutti di mare. Alles erg smakelijk, met een lekker Italiaans biertje en een dito wijntje als begeleiding. Als dessert van de dag kregen we elk een mooi opgemaakt bordje met 3 bolletjes heerlijk sorbetijs en een flinke toef echte stevige slagroom. In combinatie met een vriendelijke bediening kon onze avond niet meer stuk.
H.meijer .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Voor de tweede keer binnen 3 weken hier gegeten Ondanks de drukte nooit lang hoeven te wachten. Het personeel heeft alle aandacht voor de gasten. Heerlijk gegeten.
goede prijs/kwaliteit verhouding. Dus voor herhaling vatbaar. Fam. Meijer.
Anke En Harold N.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Al Capone. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Erg leuk dat de obers/koks ook een stukje live muziek hebben gepresenteerd. Het eten smaakte verrukkelijk in een gezellige sfeer. De zit plaatsen waren ook mooi en ruim ingedeeld.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Heerlijk met zn 2 gegeten, pizza/pasta echt voortreffelijk. Vriendelijke vlotte bediening, leuke warme ambiance! Ik zou zekers nog er terug gaan, maar ja woon in den haag :-)
MarFokkema .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Het Xenos menu gegeten. Genoeg keus. Carpaccio vooraf, heerlijk vers. Daarna een Heerlijke ossehaas spies. We hadden geen plek meer voor een toetje, dus een heerlijk kopje koffie genomen. Bediening was zeer attent. Gezellig ingericht, voor herhaling vatbaar!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Heerlijke forel met pasta gegeten in een fijn restaurant met uitstekende bediening. De plezierige muzikale omlijsting maakte de avond helemaal af. Aanrader!
ClemensR .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
een gezellige avond,aperatief bij de open haard,eten erg goed,alleen bij een voorgerecht hoort een stokbroodje of toast.sfeer ook uitstekend,pianist leuk,en af en toe een intermezzo,wat zeer goed was,zeker een aanrader.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Op zaterdag heerlijk gegeten met mijn partner en mijn ouders... ambiance is fantastisch,alleen de muziek had iets minder gemogen
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Revive the Roaring Twenties
Deze grote zaak net buiten metropool Almelo heeft een bijzondere smaakvolle inrichting.
De Italiaanse gerechten zijn van redelijk niveau.
Veel tafels kennen separate booths.
Er wordt hier live gezongen door de staff, dit zorgt voor een intieme sfeer.
Vriendelijk personeel.
Resumerend, Prima twenties thema restaurant.
Wim En Joke A.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Zaterdag 13 december, onze trouwdag ,meestal gaan we dan wel ergens uit eten .
Weer naar de wok ????
Neeee , laten we eens ergens anders eten , in Zenderen is een nieuw restaurant ,Al Capone,
laten we dat maar eens proberen.
Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen , het doet gelijk sfeervol en gezellig aan .
Vooral rond deze kersttijd , met leuke kerstversiering, maar ook weer niet overdadig, de live muziek vonden we erg goed, geen lawaaimuziek, maar lekker relaxed.
We hebben er heerlijk gegeten voor redelijke prijs , en hebben een daar een fijne avond gehad.
We komen vast weer een keer terug , en we zullen Al Capone bij iedereen aanbevelen.
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Bij binnenkomst een welkom gevoel met een lach . Een heerlijke sfeer wat om te tafel hing.Je moest eens weten wat voor lekkers je er wel niet kunt eten.Genieten van elke hap met je ogen dicht:-)
En jah waar de liefde de tafel dekt smaakt het eten het best!!!
Al Capone wij hebben een heerlijke avond gehad !!!!
Cinbas .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Prima gegeten op een donkere zondag in november; eerst een bokbiertje bij de openhaard en daarna een tafeltje bij het raam. Wat een prachtige zaak is dit geworden...modern, maar toch die klassieke stijl met elementen die het thema maffia/hollywood in de twintiger jaren onderstrepen. Voorgerechtjes oké en de verse focaccia was prima. Hoofdgerecht pasta en de tournedos met uien/champignons en olijf-wijnsaus was prima. Wel wat weinig patatjes, maar daar stond de inbegrepen saladebar weer tegenover. Al met al goed te doen, hier komen we zeker terug. Dan gaan we de pizza proberen!
Vera34 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
We hebben zaterdag heerlijk gegeten bij Al Capone. Wat opviel was de vlotte bediening en de enorme ambiance van het restaurant. Erg mooie uitstraling! De live muziek was precies goed, het paste helemaal bij de sfeer. En het eten was ook nog eens heerlijk! Hier komen we zeker terug. Dit is echt een aanwinst voor Twente, zeker het zelf ervaren waard!
Proef dan ook de heerlijke Carpaccio en de pizza Maffia!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Na verschillende verhalen toch zelf maar eens op onderzoek uit. We hadden niet gereserveerd en werden aan een wat ongezellig tafeltje tegenover de bar neergezet (bij de plek waar de menu's en bestek liggen, dus ik keek over het hoofd van mijn vriend steeds in het gezicht van een ober, niet echt leuk). Even later kwam er een stel binnen dat ook niet had gereserveerd, maar zij verdienden met een wat grote mond een plekje aan het raam.
Het eten hadden we zo snel op dat we aan vrijwel elke andere tafel in het restaurant hadden kunnen plaatsnemen, zonder iemands tafel in te pikken.
Het duurde erg lang voordat we ons drinken kregen. De voorgerechten waren er snel (inktvisringen en carpaccio). De bediening was toen ze naar ons toe liep echter drukker met haar schort dan met de borden en ze 'zwiepte' van mijn bord zo een inktvisring en stuk citroen op de grond. Toen ik haar daar op wees (want ze had het niet eens door), was alles wat ze zei: 'oh'. Nieuwe citroen of excuses kwamen er niet. Als hoofdgerecht ossenhaas en een pizza frutti di mare, deze volgden (te) vlot op de voorgerechten. Het smaakte erg lekker, maar we voelden ons niet op ons gemak in het restaurant. Het toetje hebben we daarom overgeslagen en elders gegeten.
Vriend gaf nog het commentaar dat de (live) muziekkeuze niet past bij de stijl (Amerikaans-Italiaans) die het restaurant wil uitdragen. Het brengt echter wel wat sfeer.