al Bacaro - Osteria Italiana

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant al Bacaro - Osteria Italiana

True Italian pleasure

A piece of true Italy in the heart of Amsterdam. Pamper yourself with traditional dishes that have an innovative twist. The chef Vezio Furlani is from Venice and knows how to please its guests with his cooking skills. Going out for dinner is a feast, so enjoy la dolce vita!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant al Bacaro - Osteria Italiana

Dinsdag t/m Zondag

Vanaf OKTOBER 2017
Zondag en Maandag gesloten
- Dinsdag t/m Zaterdag

Elly03 Z.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Onze reservering via internet was niet goed doorgekomen maar dit werd vlot opgelost door vriendelijke bediening. Zij had het trouwens in onze ogen erg druk. Het restaurant liep helemaal vol.
Het eten smaakt prima. Via ah-actie vonden wij het zeker "waar voor ons geld", heerlijk gegeten!
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Altijd een feestje, eten bij Al Bacaro ! Heerlijke vers gemaakte gerechten en een gezellige sfeer met vriendelijke bediening en eigenaars. Wel twee kanttekeningen vwb ons eten gister: hoofdgerecht (pasta Amatriciana) vond ik te zout, waarschijnlijk vanwege de zeer pittige kaas en de spekjes. Mag wat mij betreft milder en ook een salade op het menu (als side dish of als voorgerecht) zou fijn zijn. Mijn man had ossenhaas met zwarte truffel maar de truffel had helaas niet veel smaak. Ossenhaas was heerlijk klaargemaakt, evenals de 'contorni' bij de ossenhaas. Maar ondanks de lichte kritiek komen wij hier zeker graag weer een keer terug.
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Absoluut geslaagde avond. Kwaliteit en smaak van het eten uitstekend. Vriendelijke service. Er wordt veel Italiaans gesproken. en het is Italiaans eten in de zin van: simpel maar oh zo lekker. Ik ga er zeker weer naartoe.
Sebastian K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Met een AH/IENS bon hier geweest. Heel intiem ingericht huiskamer restaurant met vriendelijke bediening die de tijd neemt voor alles. Prima kleine kaart met een goede wijnkaart waar je opvallend veel per glas kunt bestellen. Heerlijke Ravioli en Amatriciana als voorgerecht gegeten. Hoogtepunt waren de Ossestaart puntjes. Heerlijke avond gehad en goed te doen gezien de prijs/kwaliteit verhouding!
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Superklein maar leuk, niet luxe maar goed origineel Italiaans eten. Als het helemaal vol zit moet je even wachten op je eerste drankje maar gaat daarna allemaal prima.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Ik vond het een gezellig tentje , en het voorgerecht was heerlijk, de carpaccio, maar mijn hoofdgerecht de pasta vongole was smakeloos, alleen pasta die op volkorenpasta leek en schelpen geen knoflook of iets van vocht, toetje de chocolade taart was op zich lekker maar volgens mij gewoon een stukje brownie ipv italiaanse chocoladetaart. Kregen nog wel een glaasje limoncello.
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Helaas geen Italiaanse parel. Personeel chagrijniger & onbeschoft. Pasta niet gaar. Water vergeten & Daarna met klap op tafel gezet. Dessert kwam niet, scroppino was warm. Uitgescholden toen we weg gingen. Zwaar teleurgesteld.
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Helaas waren wij vol goede verwachtingen.
Als horeca meisje in amsterdam ben je altijd kritisch. Laat staan als je zelf voor een lange tijd in Italie hebt gewoond.
Dit restaurant levert geen goed Italiaans eten. De service was heel onpersoonlijk, slordig en vooral onbekwaam (zonde want hiermee kan je een hoop goed maken)
Eten viel van begin tot eind tegen. Anti pasti was minimaal, pasta ragu(sowieso geen fatsoenlijke ragu) was echt slecht. Het viel personeel niet eens op dat het bijna niet gegeten was. Het lam was oke op smaak maar vooral heel taai. Vol goede hoop bestelden we een desert. De scropino's waren gewoon echt niet goed, limoncello lekker en het chocolade desert kwam simpelweg niet. Wederom ongeïnteresseerd personeel. Echt jammer. We hadden gehoopt een juweeltje te vinden.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Al Bàcaro – Osteria Italiana is eigenlijk dubbelop omdat zowel osteria als bàcaro zoveel betekent als taverne of eetcafé, met dien verstande dat een bàcaro een specifiek Venetiaanse osteria is. Hoe dan ook, het klinkt allemaal heel authentiek en dat was het ook, zowel wat de service als het eten betreft. Naast de voortreffelijke gerechten was het de humorvolle en deskundige service van de twee dames in de bediening die zorgden voor een zeer geslaagde avond. Na een mandje lekker brood met olijfolie en balsamico begonnen we aan de antipasto misto – een feest op zich – en bestaande uit tuinbonenpuree met cichorei, een crème van stokvis, zoetzure sardientjes, twee soorten rauwe ham, salami en drie soorten kaas. Erg lekker allemaal. Daarna hadden we de pasta met cantharellen en Parmezaanse kaas op een zalf van broccoli en gevuld met geitenkaas. Heerlijk! En datzelfde gold voor het Mantuaanse nagerecht waarvan ik de naam niet meer weet maar dat leek op een brownie met pistachekaas (naar analogie van pindakaas). Verder lekker bier, goede huiswijnen en bijzondere grappa's: wat kan een mens zich nog meer wensen?
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Gegeten met een Albert Heijn restaurant deal.
Wij konden a la carte kiezen.
Voorgerecht was zeer divers. 10 verschillende gerechten. Allemaal heerlijk.
Hoofdgerecht was lam. Wel lekker maar de kruiden waren iets te heftig waardoor de smaak van de lam wat weg viel.
Groeten waren niet heel erg lekker.
Toetje van panna cotto en noten met caramel was heerlijk.
Wijn was goed.
Restaurant heeft een makeover gehad.
Vond het vroeger leuker.
Maar even goed prima gegeten.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
We hebben hier gegeten met de AH-actie. Was geen probleem. Je mag alles kiezen van de kaart en betaald ongeveer de helft. Erg aardige en grappige ober. HEERLIJK eten. Aanrader.
We hadden antipasto, tortilini met (veel) truffel en sgroppino!
X V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen zaterdag geweest met 4 personen met de AH bon. Het was helemaal vol en dus gezellig druk. We mochten alles kiezen van de kaart en de prijs van de gerechten werd keurig door twee gedeeld. Een flesje witte huiswijn besteld die was lekker, later nog een fles rosé besteld die was heerlijk. Alleen wel heel jammer dat je voor het water moet betalen, ik vind echt dat dat in deze tijd niet meer kan.
We hebben werkelijk voortreffelijk gegeten. Voorgerecht verschillende soorten mozzarella en carpaccio van gerookte ossenhaas met mozzarella. Als hoofdgerecht de ossenhaas met rucola sla en Parmezaanse kaas echt super mals en de lang gegaarde lamsnek, daarbij lekker courgette en aubergine met aardappeltjes. De pasta's hebben we niet gegeten maar zagen er ook heerlijk uit. Ook de desserts waren erg lekker. De bediening was super vriendelijk, kortom een heerlijke avond gehad. We gaan zeker eens terug komen.
J B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met een Groupon deal heerlijk gegeten. We konden a la carte kiezen.
De vis carpaccio was heerlijk, dit was een dag keuze die niet standaard op de kaart staat. De antipasto misto was ook heerlijk. Als hoofdgerecht de tagliatta di filetto genomen. Dit was malse ossenhaas, een aanrader.
Het restaurant was vol en de eigenaren bleven enorm gastvrij. Een prima avond gehad.
Het decor krijgt een 7, dit i.v.m de akoestiek. Verder waanden wij ons echt in een heerlijke Italiaanse " drukke" omgeving.
FlorisdeBetweter .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Hier gegeten met AH restaurantactie, en dat was bijzonder geslaagd. Uitstekende viscarpaccio. Prima lam. Pasta met cacao was interessant, had misschien beter gepast bij een zwaardere saus (de ober zei dat ze 'm soms ook met een ragù met lam serveren). Contorni (gegrilde paprika, aubergine, courgette, gebakken aardappels) kwamen er gratis bij, is niet vanzelfsprekend bij Italiaans. Buitengewoon smakelijke desserts, het Mantuaanse chocoladegebak is wel behoorlijk machtig. Leuke, enthousiaste bediening met verstand van zaken en humor, alleen voorgerecht duurde even (zaak zat goed vol).

Wijnkaart is ook zeer aan te bevelen, goed gesorteerd met vrijwel alle flessen ook per glas en niet heel duur, vooral erg goede Sangiovese, en ze vonden het niet erg dat mijn disgenote tot drie keer toe toch een andere wijn wou. Schattige google-translate-fouten. Naderhand limoncello van het huis en die was heerlijk fris en kruidig.

Kortom, beslist een plek om vaker heen te gaan.
hans.van.doorn .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
heel verrassend en lekker.Klein restaurantje met heel aardige bediening.Lijken me echte italianen.Voortreffelijk eten.De huiswijn (rood) is een topper.
Tigraflowers .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Leuke plek maar wel een beetje klein. Ik had de chefs keuze voorgerechten wat super lekker was veel variatie. Als hoofd had ik een pasta van de dag met mozarellasaus en gamba's. Hier was ik iets minder blij mee de mozarella was nergens te bekenen en de "gamba's" waren 5 kleine garnaaltjes op mn bord gegooit. Ook de pasta voelde een beetje ondergekookt. Maar het dessert was weer heel lekker en de service was goed en mijn tafelgenoot haar hoofdgerecht was ze wel heel blij mee dus overal best een leuk plekje
bhermes .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
In Al Bacaro gegeten tijdens de AH actie zomer 2016. We konden desondanks uit de hele kaart kiezen. En hoewel het erg druk was, was de bediening persoonlijk en vriendelijk. Echt een aanrader!
Cora Z.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en een leuke ambiance! Er was veel zorg besteed aan de bereiding en de presentatie van de gerechten
eterlotte .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben hier gegeten in het kader van de AH-restaurantactie. Het eten was heerlijk en het personeel zeer vriendelijk. Een absolute aanrader!
Diederik G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gezellig en leuke Italiaan waar nog ECHT Italiaans wordt gekookt. Gezellige sfeer in een smalle pijpenlaan. Service krijgt een 8 en geen 9 omdat ze vergeten waren te zeggen dat de truffel bij de tournados € 5,- supplement was. Verder erg vriendelijk en behulpzaam. We komen hier zeker weer een keer terug.