al Bacaro - Osteria Italiana

Vijzelstraat 97 1017 HH Amsterdam Nederland Kaart
31-203300673

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant al Bacaro - Osteria Italiana

True Italian pleasure

A piece of true Italy in the heart of Amsterdam. Pamper yourself with traditional dishes that have an innovative twist. The chef Vezio Furlani is from Venice and knows how to please its guests with his cooking skills. Going out for dinner is a feast, so enjoy la dolce vita!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant al Bacaro - Osteria Italiana

Dinsdag t/m Zondag
Diner 17:30 - 22:30

Anton W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gereserveerd via IENS omdat je op bepaalde dagen en tijden gereduceerd kan eten. Okay ontvangen alleen wat consternatie i.v.m. reservering maar dat was uiteindelijk opgelost. Na lang wachten kregen we de kaart en toen liep de ober weer weg terwijl hij meteen drankjes kon opnemen wat 95% van de restaurants doen en ook om meer drank te verkopen maar nee weer een kwartier wachten en na veel wenken en er naar toe lopen nam hij de drankjes op en gaven wij gelijk onze bestelling door omdat we om ons heen zagen dat veel mensen lang moesten wachten op bediening. Drankjes eindelijk gekregen en na bijna drie kwartier wachten kwam het voorgerecht. Was lekker gemaakt maar, een beetje overpriced. Na het voorgerecht hebben we weer drie kwartier moeten wachten op het hoofdgerecht. Na een half uur hadden hier toch iets van gezegd dat het wel erg lang duurde en zij boden hiervoor hun excuses aan en kwam met het argument dat er iets was met de reserveringen van de zaak. Maar als klant hebben wij daar niks mee te maken hoe zij hun reserveringen regelen. Waar het op neerkomt is dat de keuken fantastische gerechten klaarmaakt maar de aantal tafels niet aankan. Als je niet voor 50 man kan koken omdat de druk te hoog wordt dan laat je er maar 25 of 30 binnen waardoor de klanten service en aandacht krijgen dan bestel je nog een toetje en extra drankje of meer. Helaas hebben wij tijdens het bezorgen van het hoofdgerecht gelijk de rekening gevraagd en de eigenaresse heeft ons nog een drankje aangeboden wat erg attent was en had ook niet anders verwacht maar, voor deze avond heeft ze veel klanten teleurgesteld i.v.m. lange wachttijden voor een lekkere voedsel wat ook niet goedkoop is. Jammer. Over een paar maanden ga ik het weer proberen en hoop dan dat het probleem is opgelost.
Bderhoter D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De verhouding kwaliteit en prijs lag erg slecht. Bij het driegangen menu waren alle gerechten matig en zeker de prijs niet waard. Voorgerecht : door midden gesneden tomaatjes, en een hele ongesneden mozzarella bol. Niet de moeite genomen eea leuk op op te dienen. Hoofgerecht: een kleine dorado, twee happen en weg was de vis. bijgerechten kregen we niet. (prijs : 19,50!) Toen de vis bijna op was toch maar gevraagd. Oh vergeten! Nagerecht een veel te hard bevroren ijsbol. Half uurtje moeten wachten voordat dat eetbaar was. Al met al zeer matige kwaliteit tegen een veel te hoge prijs. Onbegrijpelijk dat andere personen dit restaurant hoge cijfers geven.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijke authentiek Italiaanse keuken, mooie wijnkaart, vriendelijke bediening en leuke sfeer. Zelfs met de AH-actie konden we a la carte kiezen. Een aanrader!
Anne Lotte M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Veganisten onder ons: schroom niet om hier te vragen om iets buiten de kaart! Top avond gehad!
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuke gastdames die ons goed hielpen met de wijn. Heeeeerlijk gegeten. Eenvoudig, maar superlekker! Zoals het hoort!
Appu S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met de restaurantdeal ben ik bij Al Bacaro gaan eten met mijn vriend. De service was ontzettend fijn net als het eten. We waren zeer verrast. Wij zijn zeker van plan om nog een keer terug te komen.
Joost F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening. Echte Italianen met passie voor hun vak!
we maakten gebruik van de AH actie, en we mochten toch gewoon van de kaart bestellen!
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Antipasti van de chef lekker, mooie streekproducten. Orata heerlijk, porties niet te groot. Tiramisu oké. De wijn uit de Salento was lekker. We hebben een goede avond gehad
Remy B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heel goed Italiaans eten. Zeer vriendelijke en attente bediening. Top!
Daniel C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ik ben zeer tevreden over het eten ,de service en ze geven je genoeg tijd tussen de gangen in om lekker te tafelen.
Ik vond de drankjes alleen wat aan de hoge kant, 5 en een halve euro voor een import flesje Italiaans bier.
Al met al een geslaagde avond !
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
zeer authentiek Italiaans eten!
We hebben genoten en we komen zeker terug.
De mevrouw die bedient (eigenaresse?) doet alles alleen met echtgenoot in de keuken.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Service was heel erg vriendelijk, maar ze stonden duidelijk met 1-2 man te weinig! Zonde want ze hadden veel meer drank kunnen verkopen en zo krijgen ze lage recensies.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben hier vaker gegeten en steeds met de AH-actie. De reden dat we hier niet vaker komen is het feit dat de menu-kaart steeds hetzelfde is. Variatie van de menukaart is noodzakelijk wil je tevreden klanten steeds opnieuw naar je restaurant laten komen. Omdat zij altijd meedoen met de AH-actie, is het voldoende om hier 1keer per jaar naartoe te komen, omdat je natuurlijk geen zin hebt steeds weer hetzelfde te eten.
We merken wel dat de kwaliteit minder wordt. Wat jammer is, want we vonden dit italiaanse restaurant een leuke zaak. In totaal zijn we hier 5 keer geweest, waarvan een keer zonder AH-actie.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het voorgerecht van de chef van een verrassing, erg lekker, de limocello is ook een aanrader. Jammer dat de bediening ons vaak vergat. Het is een knus restaurant dichtbij Rembrandtplein, goede locatie!
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk, authentiek tentje, je waant je even helemaal in Italië. Vergeet niet op het bord aan de muur te kijken, daar staat ook nog allemaal lekkers.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Echt heerlijk gegeten met goede variatie en attente bediening. De voorgerechten Fave & Cicorie was erg smakelijk en de Misto di Latticini goed met frisse tomaatjes. De hoofdgerechten Ravioli en Dorada waren bijzonder smakelijk en de keuze uit kazen als nagerecht super.
Toon S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben lekker gegeten in dit Italiaanse restaurant. Originele Italiaanse gerechten.
De wijnen waren weliswaar niet goedkoop, maar wel van redelijke kwaliteit. Als je houdt van flinke porties, dan ben je hier misschien niet aan het juiste adres. Wij vonden de hoeveelheden echter ruim voldoende. De bediening was in orde.

Bij het afrekenen wachtte ons een onaangename verrassing.
De rekening had als eindbedrag € 150,-. Gelet op het feit dat wij hadden gereserveerd als deelnemer aan de AH-resaturantactie en op hetgeen wij besteld hadden, kon dit bedrag niet kloppen (bij binnenkomst hadden we ook aan de bedienend ober nog aangegeven dat we via deze actie hier waren). Navraag bij de ober/eigenaar leerde dat volgens hem de AH-kaart 'niet geldig' was. We hadden een drie-gangenmenu moeten bestellen terwijl wij hadden gekozen voor twee gangen (+ 3 glazen dure wijnlikeur en 3x koffie). Echter, toen de bedienend ober ons aan het begin van de avond de menukaart uitreikte, vroegen we uitdrukkelijk of we konden kiezen uit de hele kaart (veel restaurants hebben zoals bekend een speciaal AH-menu). Dat werd bevestigd, echter zónder ons er op te wijzen dat, als wij van de AH-kortingsactie gebruik zouden willen maken, we tenminste voor een driegangen-menu zouden moeten kiezen. Dit aspect kwam ook naderhand niet meer aan de orde. Tot we de rekening kregen...
We gaven aan dat we dit bedrag van € 150,- niet wensten te betalen. De ober/eigenaar reageerde geprikkeld en onvriendelijk, wees ons op de voorzijde van de AH-kortingskaart (korting bij een driegangenmenu; maar wie leest dat?!) en weigerde toe te geven. Na lang aandringen ging hij terug naar de keuken en kwam terug met een aangepaste rekening. Die bedroeg ruim € 100,-. Een fair bedrag.
In een ander deelnemend Amsterdams restaurant (Spaans) hebben we op een ander moment op dezelfde manier gekozen van de menukaart, twee gangen dus. Daar maakte men er totaal geen probleem van.
De gang van zaken deed ons vermoeden dat het restaurant bewust achterwege laat AH-gasten er op te wijzen dat men een drie-gangenmenu dient te kiezen om voor de korting in aanmerking te komen (bewijzen kunnen we dat natuurlijk niet). Elk daarvan afwijkend menu is in financieel opzicht immers mooi meegenomen.
Ons zie je niet meer terug in al Bacrao Osteria Italiana.
Frits G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten op een zonnige vrijdagavond. Ze hebben heen terras, dus het was nogal warm binnen.
Het eten was van een prima kwaliteit, de service was erg goed. Minder was dat we bijna 3 uur lang hebben gedaan over 3 gangen, het wachten tussendoor duurde erg lang. Ook kan ik het toetje met ricotta niet aanraden, smaakt onverwacht nogal heftig naar sinaasappel.
Amo_mangiare .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gisterenavond heb ik heerlijk gegeten bij dit Italiaanse restaurant. Het eten was erg lekker en de bediening was vriendelijk. Ik waande me weer in een restaurant in Italie. De producten die ze gebruikte waren van goede kwaliteit. Ik kom hier zeker terug.
René B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Very italiatinata ????
We konden kiezen uit de hele kaart plus nog dagspecials inclusief de desserts. Van pasta tot pizza's vis en vlees kortom volop keuze!