al Bacaro - Osteria Italiana

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant al Bacaro - Osteria Italiana

True Italian pleasure

A piece of true Italy in the heart of Amsterdam. Pamper yourself with traditional dishes that have an innovative twist. The chef Vezio Furlani is from Venice and knows how to please its guests with his cooking skills. Going out for dinner is a feast, so enjoy la dolce vita!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant al Bacaro - Osteria Italiana

Dinsdag t/m Zondag

Vanaf OKTOBER 2017
Zondag en Maandag gesloten
- Dinsdag t/m Zaterdag

Eric D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We komen hier minstens een keer per jaar. Het eten is altijd erg lekker , de sfeer en bediening fantastisch
Ook nu met de AH restaurant actie konden we kiezen uit de gehele kaart en niet zoals in andere restaurants uit een beperkt menu. Ook nu hebben we hier weer heerlijk gegeten,echt een aanrader, een top Italiaan !
Rudy P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We haddeb een 3 gangen keuze menu. De salade was gebakken artisjok met rode sla. De combinatie was voor de prijs. Van 10€ erg karig en de artisjok was te vet. Het hoofdgerecht was spaghetti met raapstelen van de dagkaart. Er zat een vis bijsmaak ad saus en ik proefde verder alleen olie. Het dessert was chocoladetaart en zag er niet uit. Tussen de 3 blokjes taart lag een opgedroogde frambooskleur. Duidelijk te lang gestaan. Bediening was slecht. Maakte veel lawaai en vergat servetten en een schaaltje citroenwater te geven bij de garnalen pasta.
Christastam .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Op zich best lekker gegeten, maar weinig keus (veel lamsvlees). Ook de hoeveelheid wat je krijgt is zeker niet te veel. Met name de geserveerde groente. Wij hadden ossenhaas maar vonden deze wat aan de droge kant en miste de saus dan wel jus. De prijs was door AH-actie betaalbaar maar zou ik er niet voor over hebben wanneer de actie er niet is. Overigens had ik voor een Italiaans restaurant ook wat exclusieve pasta gerechten verwacht.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We eten hier regelmatig en altijd naar volle tevredenheid!! Nu met de AH restaurantactie nog veel goedkoper!
Welke gerechten aan te bevelen?? Eigenlijk alle!!
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
De eerste keer dat we hier aten, maar zeker niet de laatste keer: het weten was fantastisch.
Vooraf een uitgebreide antipasto misto: gevarieerd en zeer smakelijk. En een mooie carpaccio van vis (soort tonijn).
Als hoofdgerecht de heerlijke dagspecialiteit zeebaars en de Agnello al forno al timo: lamsvlees met tijm uit de oven. Het mooiste stukje lamsvlees dat ik ooit heb gegeten!
Daarbij heerlijke en redelijk geprijsde wijnen.
De bediening was hartelijk. Omdat we wat langer op de voorgerechten moesten wachten, kregen we als compensatie een glas wijn aangeboden.
Kortom, een prima Italiaan. We komen hier zeker terug.
Sten L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heel erg lekker en uniek gegeten bij al Bacaro. Zoek je een leuke, goede Italiaan en ben je de normale pizza's en pasta's een beetje beu, ga dan hier eten!
Wafelijzer .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben lekker gegeten. Het is goed te combineren met het theater. Wij hadden om 17.30 uur gereserveerd en hadden aangegeven op tijd weer weg te moeten. Geen probleem, om 19.30 uur hadden we een driegangenmenu plus daarna koffie of thee achter de kiezen. Tot blijdschap van een tweetal dat aan het wachten was tot er een tafeltje vrij zou komen. Reserveren is dus sterk aan te bevelen.
houtenas .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten, een zeldzaam lekker voorgerecht: carpaccio van tonijn !

Dankzij de iens-zegeltjes van AH prettig geprijsd !
henri D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
De kaart was niet al te uitgebreid en had een aantal originele gerechten die bijzonder erg lekker waren. Kortom een bijzonder goede keuken.
coen V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Italiaanse keuken liefdevol en met een uitstekend oog voor ingrediënten. Lamsbout sappig, interessante voorafjes - perfecte caprese met meerdere mozarellla's , waaronder gerookte, caprpacchio van zwaardvis en tonijn. Guitig personeel dat op zijn Nederlandse oefende.
Johan I.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
goede bediening en lekker eten leuk om itaiaanse streekgerechten te proeven.
lekkere wijnen en prima advies
de moeite waard om terug te gaan
Arnold P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mooie simpele gerechten, op een voortreffelijke manier bereid en met liefde geserveerd.
Onder de indruk.
Jeanne K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wat een heerlijk onontdekt plekje in druk Amsterdam. En zo echt Italiaans. Ik durf het bijna niet aan te bevelen. We komen zeker terug.
Aysegul G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Eten was enorm lekker vooral die voorgerecht burrata, alles was heerlijk, service was beetje traag maar niet erg! Lekker genoten zeker een aanrader!
Doena V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Verrassend lekker eten. Beter en authentieker dan de meeste ons bekende Italiaanse restaurants. We hebben het aanbevolen aan een in Nederland wonende Italiaanse die we toevallig kort na ons bezoek ontmoetten.
Herwin H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk genoten van een Italiaans 3 gangen diner. De kaart is voorzien van authentieke Italiaanse regionale streek gerechten, ook is er een "menu van de dag" met heerlijke specialiteiten, echt een aanrader!
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
TOP TOP TOP TOP heerlijk gegeten, mooie gerechten, goede wijnen en prettige en vriendelijke bediening.

inrichting, een lange pijpelaar, maar gezellig
Rovries D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk bediend. Alles ademde Italië uit .De rollade van lam in bier met kastanjes was super evenals de Italiaanse ossenhaas .Prima porties en smakelijke bijgerechten.Groot herhalingsgevaar
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wel potentie maar wisselende ervaringen: vorige keer kwaliteit eten beter en ook de bediening was enthousiaster, bijv over de wijnkaart. Helaas ook een hele gang vergeten op te dienen (primi).
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met de AH actie kennis gemaakt met dit restaurant. Vriendelijke bediening door echtpaar. Goede uitleg en advies over de diverse gerechten. Heerlijk gegeten en genoten van bekende (lamskoteletten, prima bereid) en onbekende (pasta met chocolade, stokvis met room) gerechten. Een adres om zeker aan te bevelen.