al Bacaro - Osteria Italiana

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant al Bacaro - Osteria Italiana

True Italian pleasure

A piece of true Italy in the heart of Amsterdam. Pamper yourself with traditional dishes that have an innovative twist. The chef Vezio Furlani is from Venice and knows how to please its guests with his cooking skills. Going out for dinner is a feast, so enjoy la dolce vita!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant al Bacaro - Osteria Italiana

Dinsdag t/m Zondag

Vanaf OKTOBER 2017
Zondag en Maandag gesloten
- Dinsdag t/m Zaterdag

evasluisje .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Service was heel erg vriendelijk, maar ze stonden duidelijk met 1-2 man te weinig! Zonde want ze hadden veel meer drank kunnen verkopen en zo krijgen ze lage recensies.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben hier vaker gegeten en steeds met de AH-actie. De reden dat we hier niet vaker komen is het feit dat de menu-kaart steeds hetzelfde is. Variatie van de menukaart is noodzakelijk wil je tevreden klanten steeds opnieuw naar je restaurant laten komen. Omdat zij altijd meedoen met de AH-actie, is het voldoende om hier 1keer per jaar naartoe te komen, omdat je natuurlijk geen zin hebt steeds weer hetzelfde te eten.
We merken wel dat de kwaliteit minder wordt. Wat jammer is, want we vonden dit italiaanse restaurant een leuke zaak. In totaal zijn we hier 5 keer geweest, waarvan een keer zonder AH-actie.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het voorgerecht van de chef van een verrassing, erg lekker, de limocello is ook een aanrader. Jammer dat de bediening ons vaak vergat. Het is een knus restaurant dichtbij Rembrandtplein, goede locatie!
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk, authentiek tentje, je waant je even helemaal in Italië. Vergeet niet op het bord aan de muur te kijken, daar staat ook nog allemaal lekkers.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Echt heerlijk gegeten met goede variatie en attente bediening. De voorgerechten Fave & Cicorie was erg smakelijk en de Misto di Latticini goed met frisse tomaatjes. De hoofdgerechten Ravioli en Dorada waren bijzonder smakelijk en de keuze uit kazen als nagerecht super.
ToonS .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben lekker gegeten in dit Italiaanse restaurant. Originele Italiaanse gerechten.
De wijnen waren weliswaar niet goedkoop, maar wel van redelijke kwaliteit. Als je houdt van flinke porties, dan ben je hier misschien niet aan het juiste adres. Wij vonden de hoeveelheden echter ruim voldoende. De bediening was in orde.

Bij het afrekenen wachtte ons een onaangename verrassing.
De rekening had als eindbedrag € 150,-. Gelet op het feit dat wij hadden gereserveerd als deelnemer aan de AH-resaturantactie en op hetgeen wij besteld hadden, kon dit bedrag niet kloppen (bij binnenkomst hadden we ook aan de bedienend ober nog aangegeven dat we via deze actie hier waren). Navraag bij de ober/eigenaar leerde dat volgens hem de AH-kaart 'niet geldig' was. We hadden een drie-gangenmenu moeten bestellen terwijl wij hadden gekozen voor twee gangen (+ 3 glazen dure wijnlikeur en 3x koffie). Echter, toen de bedienend ober ons aan het begin van de avond de menukaart uitreikte, vroegen we uitdrukkelijk of we konden kiezen uit de hele kaart (veel restaurants hebben zoals bekend een speciaal AH-menu). Dat werd bevestigd, echter zónder ons er op te wijzen dat, als wij van de AH-kortingsactie gebruik zouden willen maken, we tenminste voor een driegangen-menu zouden moeten kiezen. Dit aspect kwam ook naderhand niet meer aan de orde. Tot we de rekening kregen...
We gaven aan dat we dit bedrag van € 150,- niet wensten te betalen. De ober/eigenaar reageerde geprikkeld en onvriendelijk, wees ons op de voorzijde van de AH-kortingskaart (korting bij een driegangenmenu; maar wie leest dat?!) en weigerde toe te geven. Na lang aandringen ging hij terug naar de keuken en kwam terug met een aangepaste rekening. Die bedroeg ruim € 100,-. Een fair bedrag.
In een ander deelnemend Amsterdams restaurant (Spaans) hebben we op een ander moment op dezelfde manier gekozen van de menukaart, twee gangen dus. Daar maakte men er totaal geen probleem van.
De gang van zaken deed ons vermoeden dat het restaurant bewust achterwege laat AH-gasten er op te wijzen dat men een drie-gangenmenu dient te kiezen om voor de korting in aanmerking te komen (bewijzen kunnen we dat natuurlijk niet). Elk daarvan afwijkend menu is in financieel opzicht immers mooi meegenomen.
Ons zie je niet meer terug in al Bacrao Osteria Italiana.
Frits G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten op een zonnige vrijdagavond. Ze hebben heen terras, dus het was nogal warm binnen.
Het eten was van een prima kwaliteit, de service was erg goed. Minder was dat we bijna 3 uur lang hebben gedaan over 3 gangen, het wachten tussendoor duurde erg lang. Ook kan ik het toetje met ricotta niet aanraden, smaakt onverwacht nogal heftig naar sinaasappel.
Amo_mangiare .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gisterenavond heb ik heerlijk gegeten bij dit Italiaanse restaurant. Het eten was erg lekker en de bediening was vriendelijk. Ik waande me weer in een restaurant in Italie. De producten die ze gebruikte waren van goede kwaliteit. Ik kom hier zeker terug.
René B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Very italiatinata ????
We konden kiezen uit de hele kaart plus nog dagspecials inclusief de desserts. Van pasta tot pizza's vis en vlees kortom volop keuze!
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar die ons allerlei Italiaanse wijnen liet proeven.
Maar pas op; vraag vooraf wat de prijs per glas is anders vind je deze voor een aanzienlijk bedrag terug op de rekening.
Dit geldt ook voor het (ongevraagde) brood, de koffie en het borrelglaasje dessertwijn.
Twee van de toetjes waren "op" hoewel het niet druk was. Voor- en hoofdgerecht waren prima, maar de drankrekening was n rip off.
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima, originele italiaan.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten (AH actie), prettig is dat je gewoon van de kaart kunt kiezen. Wij namen de anti-pasti, die was zeer goed, verschillende gerechtjes van hoge kwaliteit, zeer smaakvol. Gewoon echt puur Italiaans eten. Hoofdgerecht en (pasta scampi & taglaita) waren ook helemaal goed. Service is lekker Italiaans druk en chaotisch, maar absoluut sympathiek. Wij gaan zeker terug.
vdwindt V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zeer goede kwaliteit van eten. De kaart is beperkt en dat betaalt zich uit in hoe goed de gerechten zijn klaargemaakt. De inrichting is eenvoudig, maar authentiek.
Marthe V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Tijdens ons etentje bij Al Bacoro waanden we ons in Italiaanse sferen. Italiaans sprekende chef én bediening dragen bij aan deze authentieke sfeer. Heerlijk en een absolute aanrader!
pietmartie .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Toegegeven, wij waren niet voor het eerst bij Al Bacaro. En dat heeft een goede reden: we zijn altijd zeer tevreden over dit restaurant. De kaart is klein, maar biedt ruim voldoende keus, zeker met de extra gerechten op het schoolbord. Heerlijk eten in een prima ambiance. De ontvangst en sfeer zijn Italiaans, en zo hoort het ook. We komen hier graag een paar keer per jaar.
damdek .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Na een wat onduidelijke (zwak NL-IT) uitleg over de mogelijkheden van het AH menu, kregen we het voorgerecht: super, zeer smaakvol en het hoofdgerecht, eveneens super en zeer smaakvol. Wij komen regelmatig in Italie, maar deze gerechten waren subliem. Het nagerecht Tiramisu, was teleurstellend. Het was een waterig, ontdooid gerecht met weinig smaak, waar we beiden 's nachts zeer ziek van zijn geweest. Dat we toch nog een bedrag van € 80,- moesten neertellen was voor ons toch wel verrassend???
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zoals gebruikelijk is het eten hier goed. We zijn hier al vaker geweest en komen steeds terug.
Helaas wisselt het menu niet zo vaak, anders zouden we vaker hier komen.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zeer goed gegeten, super ontvangst en bediening tot deze geweldige Italiaans ober naar huis ging. Daarna was er helemaal geen bediening. We hadden zeker nog meerdere drankjes kunnen nemen en als ze ons liever naar huis wilden sturen dan hadden ze ook ons de rekening kunnen geven. We moesten er zelf om vragen.
Maar nogmaals het eten en de wijn was echt heerlijk! Ik ga zeker weer terug.
Darjadi .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Bacaro. Zowel de Ossenhaas als Dorade smaakten uitstekend. Restaurant is niet goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld (als je van authentiek Italiaans houdt).
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Italiaans restaurant met Spaanse muziek. Prijs / kwaliteit verhouding niet in orde. € 15,50 voor een bord bucatini is veel te hoog.
Wel goede, vriendelijke bediening met goede advisering.