al Bacaro - Osteria Italiana

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant al Bacaro - Osteria Italiana

True Italian pleasure

A piece of true Italy in the heart of Amsterdam. Pamper yourself with traditional dishes that have an innovative twist. The chef Vezio Furlani is from Venice and knows how to please its guests with his cooking skills. Going out for dinner is a feast, so enjoy la dolce vita!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant al Bacaro - Osteria Italiana

Dinsdag t/m Zondag
Diner 17:30 - 22:30

Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijke authentieke Italiaanse gerechten. Heerlijke antipasti. De risotto al tartuffo had wat sappiger en meer al dente gekund. Al Bàcaro is een aanrader!
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was goed, echt Italiaans, aardige bediening, wij waren daar met de restaurant aktie, je kan kiezen van het gewone menu, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht.
Jaty N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Echt italiaanse smaak. Niet overdreven maar basic. De lam was echt heerlijk. Mals met een bijzondere jus. Porties zijn goed. Het eten smaakt zo goed dat je trek krijgt om meer te proeven als je hier aan denkt. De sfeer voelt aan alsof je in Rome bent. Het was echt top!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Veel te weinig (niet Nederlands sprekend) personeel. Slechts 2 personen. Restaurant was helemaal vol. Voor dat aantal tafels heb je minstens 2 mensen extra nodig.
Eten was goed.
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gereserveerd via IENS omdat je op bepaalde dagen en tijden gereduceerd kan eten. Okay ontvangen alleen wat consternatie i.v.m. reservering maar dat was uiteindelijk opgelost. Na lang wachten kregen we de kaart en toen liep de ober weer weg terwijl hij meteen drankjes kon opnemen wat 95% van de restaurants doen en ook om meer drank te verkopen maar nee weer een kwartier wachten en na veel wenken en er naar toe lopen nam hij de drankjes op en gaven wij gelijk onze bestelling door omdat we om ons heen zagen dat veel mensen lang moesten wachten op bediening. Drankjes eindelijk gekregen en na bijna drie kwartier wachten kwam het voorgerecht. Was lekker gemaakt maar, een beetje overpriced. Na het voorgerecht hebben we weer drie kwartier moeten wachten op het hoofdgerecht. Na een half uur hadden hier toch iets van gezegd dat het wel erg lang duurde en zij boden hiervoor hun excuses aan en kwam met het argument dat er iets was met de reserveringen van de zaak. Maar als klant hebben wij daar niks mee te maken hoe zij hun reserveringen regelen. Waar het op neerkomt is dat de keuken fantastische gerechten klaarmaakt maar de aantal tafels niet aankan. Als je niet voor 50 man kan koken omdat de druk te hoog wordt dan laat je er maar 25 of 30 binnen waardoor de klanten service en aandacht krijgen dan bestel je nog een toetje en extra drankje of meer. Helaas hebben wij tijdens het bezorgen van het hoofdgerecht gelijk de rekening gevraagd en de eigenaresse heeft ons nog een drankje aangeboden wat erg attent was en had ook niet anders verwacht maar, voor deze avond heeft ze veel klanten teleurgesteld i.v.m. lange wachttijden voor een lekkere voedsel wat ook niet goedkoop is. Jammer. Over een paar maanden ga ik het weer proberen en hoop dan dat het probleem is opgelost.
bderhoter .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De verhouding kwaliteit en prijs lag erg slecht. Bij het driegangen menu waren alle gerechten matig en zeker de prijs niet waard. Voorgerecht : door midden gesneden tomaatjes, en een hele ongesneden mozzarella bol. Niet de moeite genomen eea leuk op op te dienen. Hoofgerecht: een kleine dorado, twee happen en weg was de vis. bijgerechten kregen we niet. (prijs : 19,50!) Toen de vis bijna op was toch maar gevraagd. Oh vergeten! Nagerecht een veel te hard bevroren ijsbol. Half uurtje moeten wachten voordat dat eetbaar was. Al met al zeer matige kwaliteit tegen een veel te hoge prijs. Onbegrijpelijk dat andere personen dit restaurant hoge cijfers geven.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijke authentiek Italiaanse keuken, mooie wijnkaart, vriendelijke bediening en leuke sfeer. Zelfs met de AH-actie konden we a la carte kiezen. Een aanrader!
Anne Lotte M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Veganisten onder ons: schroom niet om hier te vragen om iets buiten de kaart! Top avond gehad!
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuke gastdames die ons goed hielpen met de wijn. Heeeeerlijk gegeten. Eenvoudig, maar superlekker! Zoals het hoort!
Appu S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met de restaurantdeal ben ik bij Al Bacaro gaan eten met mijn vriend. De service was ontzettend fijn net als het eten. We waren zeer verrast. Wij zijn zeker van plan om nog een keer terug te komen.
Joost F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening. Echte Italianen met passie voor hun vak!
we maakten gebruik van de AH actie, en we mochten toch gewoon van de kaart bestellen!
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Antipasti van de chef lekker, mooie streekproducten. Orata heerlijk, porties niet te groot. Tiramisu oké. De wijn uit de Salento was lekker. We hebben een goede avond gehad
Remy B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heel goed Italiaans eten. Zeer vriendelijke en attente bediening. Top!
Daniel C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ik ben zeer tevreden over het eten ,de service en ze geven je genoeg tijd tussen de gangen in om lekker te tafelen.
Ik vond de drankjes alleen wat aan de hoge kant, 5 en een halve euro voor een import flesje Italiaans bier.
Al met al een geslaagde avond !
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
zeer authentiek Italiaans eten!
We hebben genoten en we komen zeker terug.
De mevrouw die bedient (eigenaresse?) doet alles alleen met echtgenoot in de keuken.
evasluisje .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Service was heel erg vriendelijk, maar ze stonden duidelijk met 1-2 man te weinig! Zonde want ze hadden veel meer drank kunnen verkopen en zo krijgen ze lage recensies.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben hier vaker gegeten en steeds met de AH-actie. De reden dat we hier niet vaker komen is het feit dat de menu-kaart steeds hetzelfde is. Variatie van de menukaart is noodzakelijk wil je tevreden klanten steeds opnieuw naar je restaurant laten komen. Omdat zij altijd meedoen met de AH-actie, is het voldoende om hier 1keer per jaar naartoe te komen, omdat je natuurlijk geen zin hebt steeds weer hetzelfde te eten.
We merken wel dat de kwaliteit minder wordt. Wat jammer is, want we vonden dit italiaanse restaurant een leuke zaak. In totaal zijn we hier 5 keer geweest, waarvan een keer zonder AH-actie.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het voorgerecht van de chef van een verrassing, erg lekker, de limocello is ook een aanrader. Jammer dat de bediening ons vaak vergat. Het is een knus restaurant dichtbij Rembrandtplein, goede locatie!
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk, authentiek tentje, je waant je even helemaal in Italië. Vergeet niet op het bord aan de muur te kijken, daar staat ook nog allemaal lekkers.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Echt heerlijk gegeten met goede variatie en attente bediening. De voorgerechten Fave & Cicorie was erg smakelijk en de Misto di Latticini goed met frisse tomaatjes. De hoofdgerechten Ravioli en Dorada waren bijzonder smakelijk en de keuze uit kazen als nagerecht super.