al Bacaro - Osteria Italiana

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant al Bacaro - Osteria Italiana

True Italian pleasure

A piece of true Italy in the heart of Amsterdam. Pamper yourself with traditional dishes that have an innovative twist. The chef Vezio Furlani is from Venice and knows how to please its guests with his cooking skills. Going out for dinner is a feast, so enjoy la dolce vita!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant al Bacaro - Osteria Italiana

Dinsdag t/m Zondag

Vanaf OKTOBER 2017
Zondag en Maandag gesloten
- Dinsdag t/m Zaterdag

Mauro88 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
I've been here some times this summer, nice place and nice service. Last time i went with my girfriend and a friend and i ate great food: antipasto misto, with some great typical dishes, a nice risotto with vinegar and vanilla and some a fresh fish with parmisan crost. Was really a great dinner and had aso a couple of good glasses of wine. We enjoy the Eliani service and even the ambient is fine. We especially appreciated the chairs.
Rodney I.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Uistekende Italiaanse keuken. Kleine kaart met mooie gerechten. En iedere dag andere specials. Supervriendelijke bediening, met goed wijnadvies. En last but not least... heerlijke scroppino's|! Een aanrader!
belleblaasbel .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Super lekker a la carte gegeten met een Nudeal voucher. Heel uitgebreid voorgerecht voor 2 personen met allerlei hapjes van de kaart. Voor het hoofdgerecht hadden we de ossenhaas met truffel en de vis van de dag. Grote porties en heel erg lekker. Mooie pure en fijne smaken. Vriendelijk personeel. Lekkere koffie en huiswijn (voor maar 2,50 per glas). Kortom, een aanrader!
art .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Hier gebruik gemaakt van een NuDeal bon (3 gangen keuze menu) en waren erg tevreden over het eten. Voorgerecht een soort tapas, hoofdgerecht lekker visje en nagerecht zo'n chocolade gebakje (met vulling). De bediening is correct (iets te correct als je het mij vraagt. Mag wel iets losser) en de kwaliteit is goed. Zeker wanneer je naar de prijs-kwaliteit verhouding kijkt. Voor mij in ieder geval een reden om terug te komen.
Maria A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Gisteravond hier gegeten met een Nu Deal voucher, 3 gangen voor 15,75. De bediening is inderdaad echt Italiaans, en volgens mij, wie er in de -open- keuken staat ook. Op aanraden van Eleano -onze ober- namen wij vooraf de mozzarella. We kregen een grote bol romige buffelmozzarella, geflankeerd door cherrytomaatjes en reepjes basilicum. Het brood, wat al eerder op tafel was gekomen werd gedurende de maaltijd steeds aangevuld. Eleano liet ons weten dat we hem alles mochten vragen, zeer vriendelijk!
Als hoofd nam mijn tafelgenoot de vis van de dag, de mul. Ikzelf de ossenhaas. Beide porties waren groot genoeg om een voldaan gevoel van te krijgen. Zowel de mul als de ossenhaas waren lekker en goed bereid.
Als dessert namen we de tiramisu en de chocoladetaart. Ook allebei erg lekker.
Bij de maaltijd hadden we een grote fles bruisend water en na afloop nog ieder een espresso. De espresso was uitmuntend! Op de rekening stond overigens alleen de fles water (5 euro) omdat ze waren vergeten de espresso erbij te schrijven. Die hebben we natuurlijk wel betaald, met liefde, omdat de service zo ontzettend goed was en we geen enkele keer het gevoel kregen dat we maar 'voucher-dinergasten' waren.
Kortom: een heel goede ervaring en zeker de moeite waard om nog terug te keren.
Sanitair was erg schoon, ook niet onbelangrijk!
Derk B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Ik heb hier vorige week gegeten en was met stomheid geslagen! Een fantastische Italiaan op een locatie waar je zo'n restaurant niet zou verwachten. Verrukkelijk eten, authentiek en een buitengewoon goede service en bediening door Eliano!!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Heerlijk eten, echte mooie itialiaanse smaken, met name de ingelegde sardines zijn een echte aanrader. De chef is ook zeker niet te beroerd om zijn gerechten toe te lichten. Vriendelijk personeel, en een fijne ongedwongen sfeer. Heerlijk! Een echte aanrader!
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Wat hebben we hier heerlijk gegeten! Als voorgerecht kozen we die voor twee personen: de tafel stond gelijk vol met allerlei bordjes: één met kaassoorten, één met twee warme puntjes taart, nog een bordje "salade", sardines en een bordje vleeswaren. Als hoofdgerecht hadden we allebei vis: goed gebakken en heerlijk van smaak. Ook goede wijn erbij. We besloten met tiramisu (romig) en de chocoladesoufflé. Een goed diner! En hier staan echte Italianen in de keuken en in de bediening :-)