al Bacaro-Osteria Italiana

Vijzelstraat 97 1017 HH Amsterdam Nederland Kaart
31-203300673

Over het restaurant al Bacaro-Osteria Italiana

True Italian pleasure

A piece of true Italy in the heart of Amsterdam. Pamper yourself with traditional dishes that have an innovative twist. The chef Vezio Furlani is from Venice and knows how to please its guests with his cooking skills. Going out for dinner is a feast, so enjoy la dolce vita!

Glas champagne

aweginfo6 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ontzettend aardige bediening! Eten en service geweldig! Hebben hier gegeten met AH actie en kregen nagerecht mee, omdat we genoeg gegeten hadden, top!
Lodewijk D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voor de tweede keer hier na vele jaren. Geweldig restaurant, heerlijk eten en een top-vriendelijke bediening. De Cicchetti als voorgerecht (zo Veneziaans als het maar kan) zijn weer favoriet, maar alles was heerlijk.
jjhseitner01 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
De ontvangst was hartelijk, de maaltijd was echt Italiaans en zeer gevarieerd.
Van alles was er ruim voldoende en mooie wijnen hebben de maaltijd begeleid.
Ook de uitleg bij de verschillende - ons onbekende - gerechten was heel goed.
WSij waren hier niet voor niets graag een tweede keer.
t.deerenberg .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst en goede uitleg van het menu. Heerlijke rode huiswijn. Voorgerecht van raapstelen en soort mozzarella was weinig smakelijk. Rundertong met linzen was prima. Lamskoteletten met thijm waren lekker. spaghetti met scampi ; we moesten naar de scampi zoeken en smaak was flauw. Omdat we naar theater moesten werd tiramisu (goed) ingepakt. De hoofdgerechten waren te laat geserveerd. Tiramisu was heerlijk. In de pauze opgepeuzeld met meegeleverde plastic vorkjes.
Irene W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuk restaurantje. Simpele inrichting. Eten was heerlijk. Het was erg druk en we kregen de indruk dat men het in de keuken niet helemaal aankon.
29 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima gerechten, je moet alleen geen haast hebben! Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie en je kunt zelf een menu samenstellen.
Xeanette D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Pijpenla aan de Vijzelstraat. Echt Italiaans, met het temperament dat daar ook bijhoort. De kok smeet met de borden, helemaal toen hij boos werd. Wel komisch eigenlijk. Antipasti misto was heerlijk en echt van alles wat. Ossenhaas als hoofdgerecht was lauw, weet niet zeker of dat de bedoeling was, maar het was wel heerlijk vlees. De Sgropino was heerlijk, beetje dik, maar heerlijk. We waren hier met een AH bon, dus goedkoopste gerecht per gang was gratis. Wijn was nog wel behoorlijk aan de prijs, waardoor we uiteindelijk nog voor 80 euro de deur uit gingen.
Wahideh A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk eten. Interessante combinaties. Bijvoorbeeld lamsworst en pasta. Een groente die leek op spinazie en broccoli werd geserveerd met burrata. Dit laatste had alleen een beetje te veel truffel. Verder was het eten uitstekend. We gaan zeker terugkomen.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We komen hier minstens een keer per jaar. Het eten is altijd erg lekker , de sfeer en bediening fantastisch
Ook nu met de AH restaurant actie konden we kiezen uit de gehele kaart en niet zoals in andere restaurants uit een beperkt menu. Ook nu hebben we hier weer heerlijk gegeten,echt een aanrader, een top Italiaan !
Rudy P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We haddeb een 3 gangen keuze menu. De salade was gebakken artisjok met rode sla. De combinatie was voor de prijs. Van 10€ erg karig en de artisjok was te vet. Het hoofdgerecht was spaghetti met raapstelen van de dagkaart. Er zat een vis bijsmaak ad saus en ik proefde verder alleen olie. Het dessert was chocoladetaart en zag er niet uit. Tussen de 3 blokjes taart lag een opgedroogde frambooskleur. Duidelijk te lang gestaan. Bediening was slecht. Maakte veel lawaai en vergat servetten en een schaaltje citroenwater te geven bij de garnalen pasta.
Christastam .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Op zich best lekker gegeten, maar weinig keus (veel lamsvlees). Ook de hoeveelheid wat je krijgt is zeker niet te veel. Met name de geserveerde groente. Wij hadden ossenhaas maar vonden deze wat aan de droge kant en miste de saus dan wel jus. De prijs was door AH-actie betaalbaar maar zou ik er niet voor over hebben wanneer de actie er niet is. Overigens had ik voor een Italiaans restaurant ook wat exclusieve pasta gerechten verwacht.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We eten hier regelmatig en altijd naar volle tevredenheid!! Nu met de AH restaurantactie nog veel goedkoper!
Welke gerechten aan te bevelen?? Eigenlijk alle!!
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
De eerste keer dat we hier aten, maar zeker niet de laatste keer: het weten was fantastisch.
Vooraf een uitgebreide antipasto misto: gevarieerd en zeer smakelijk. En een mooie carpaccio van vis (soort tonijn).
Als hoofdgerecht de heerlijke dagspecialiteit zeebaars en de Agnello al forno al timo: lamsvlees met tijm uit de oven. Het mooiste stukje lamsvlees dat ik ooit heb gegeten!
Daarbij heerlijke en redelijk geprijsde wijnen.
De bediening was hartelijk. Omdat we wat langer op de voorgerechten moesten wachten, kregen we als compensatie een glas wijn aangeboden.
Kortom, een prima Italiaan. We komen hier zeker terug.
Sten L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heel erg lekker en uniek gegeten bij al Bacaro. Zoek je een leuke, goede Italiaan en ben je de normale pizza's en pasta's een beetje beu, ga dan hier eten!
Wafelijzer .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben lekker gegeten. Het is goed te combineren met het theater. Wij hadden om 17.30 uur gereserveerd en hadden aangegeven op tijd weer weg te moeten. Geen probleem, om 19.30 uur hadden we een driegangenmenu plus daarna koffie of thee achter de kiezen. Tot blijdschap van een tweetal dat aan het wachten was tot er een tafeltje vrij zou komen. Reserveren is dus sterk aan te bevelen.
houtenas .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten, een zeldzaam lekker voorgerecht: carpaccio van tonijn !

Dankzij de iens-zegeltjes van AH prettig geprijsd !
hdefoer .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
De kaart was niet al te uitgebreid en had een aantal originele gerechten die bijzonder erg lekker waren. Kortom een bijzonder goede keuken.