al Bacaro-Osteria Italiana

Vijzelstraat 97 1017 HH Amsterdam Nederland Kaart
31-203300673

Over het restaurant al Bacaro-Osteria Italiana

True Italian pleasure

A piece of true Italy in the heart of Amsterdam. Pamper yourself with traditional dishes that have an innovative twist. The chef Vezio Furlani is from Venice and knows how to please its guests with his cooking skills. Going out for dinner is a feast, so enjoy la dolce vita!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant al Bacaro-Osteria Italiana

Dinsdag t/m Zondag

Frits G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Amo_mangiare .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gisterenavond heb ik heerlijk gegeten bij dit Italiaanse restaurant. Het eten was erg lekker en de bediening was vriendelijk. Ik waande me weer in een restaurant in Italie. De producten die ze gebruikte waren van goede kwaliteit. Ik kom hier zeker terug.
René B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Very italiatinata ????
We konden kiezen uit de hele kaart plus nog dagspecials inclusief de desserts. Van pasta tot pizza's vis en vlees kortom volop keuze!
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar die ons allerlei Italiaanse wijnen liet proeven.
Maar pas op; vraag vooraf wat de prijs per glas is anders vind je deze voor een aanzienlijk bedrag terug op de rekening.
Dit geldt ook voor het (ongevraagde) brood, de koffie en het borrelglaasje dessertwijn.
Twee van de toetjes waren "op" hoewel het niet druk was. Voor- en hoofdgerecht waren prima, maar de drankrekening was n rip off.
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima, originele italiaan.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten (AH actie), prettig is dat je gewoon van de kaart kunt kiezen. Wij namen de anti-pasti, die was zeer goed, verschillende gerechtjes van hoge kwaliteit, zeer smaakvol. Gewoon echt puur Italiaans eten. Hoofdgerecht en (pasta scampi & taglaita) waren ook helemaal goed. Service is lekker Italiaans druk en chaotisch, maar absoluut sympathiek. Wij gaan zeker terug.
vdwindt V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zeer goede kwaliteit van eten. De kaart is beperkt en dat betaalt zich uit in hoe goed de gerechten zijn klaargemaakt. De inrichting is eenvoudig, maar authentiek.
Marthe V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Tijdens ons etentje bij Al Bacoro waanden we ons in Italiaanse sferen. Italiaans sprekende chef én bediening dragen bij aan deze authentieke sfeer. Heerlijk en een absolute aanrader!
pietmartie .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Toegegeven, wij waren niet voor het eerst bij Al Bacaro. En dat heeft een goede reden: we zijn altijd zeer tevreden over dit restaurant. De kaart is klein, maar biedt ruim voldoende keus, zeker met de extra gerechten op het schoolbord. Heerlijk eten in een prima ambiance. De ontvangst en sfeer zijn Italiaans, en zo hoort het ook. We komen hier graag een paar keer per jaar.
damdek .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Na een wat onduidelijke (zwak NL-IT) uitleg over de mogelijkheden van het AH menu, kregen we het voorgerecht: super, zeer smaakvol en het hoofdgerecht, eveneens super en zeer smaakvol. Wij komen regelmatig in Italie, maar deze gerechten waren subliem. Het nagerecht Tiramisu, was teleurstellend. Het was een waterig, ontdooid gerecht met weinig smaak, waar we beiden 's nachts zeer ziek van zijn geweest. Dat we toch nog een bedrag van € 80,- moesten neertellen was voor ons toch wel verrassend???
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zoals gebruikelijk is het eten hier goed. We zijn hier al vaker geweest en komen steeds terug.
Helaas wisselt het menu niet zo vaak, anders zouden we vaker hier komen.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zeer goed gegeten, super ontvangst en bediening tot deze geweldige Italiaans ober naar huis ging. Daarna was er helemaal geen bediening. We hadden zeker nog meerdere drankjes kunnen nemen en als ze ons liever naar huis wilden sturen dan hadden ze ook ons de rekening kunnen geven. We moesten er zelf om vragen.
Maar nogmaals het eten en de wijn was echt heerlijk! Ik ga zeker weer terug.
Darjadi .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Bacaro. Zowel de Ossenhaas als Dorade smaakten uitstekend. Restaurant is niet goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld (als je van authentiek Italiaans houdt).
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Italiaans restaurant met Spaanse muziek. Prijs / kwaliteit verhouding niet in orde. € 15,50 voor een bord bucatini is veel te hoog.
Wel goede, vriendelijke bediening met goede advisering.
Claudie B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Erg lekker gegeten, maar de wijn was warm en bleek de duurste te zijn: 45€. Geen wijnkaart waar de prijzen vermeld staan!
De totaalsom van de gerechten wordt niet opgeteld en door 2 gedeeld, maar je betaald de duurste gerechten. Jammer.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Goed eten maar niet bijzonder. Prijzen echt te hoog voor de hoeveelheid!
pim07 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Geweldig restaurant, hier gegeten via een Groupon deal. Kwaliteit is uitstekend, heb hier nu 3 keer gegeten. Tevens is de bediening erg attent. Aanrader!
Mick V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Uitstekend gegeten via Nudeal. Wat een goede prijs kwaliteit ! Dit restaurant kenden wij nog niet, maar nu wij dit pareltje hebben ontdekt zullen we hier vaker eten. Het is een echt authentiek Italiaans restaurant zoals je het mag verwachten. Het is voor de echte Italiaanse liefhebber (geen frites met mayo restaurant).
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Op een plek waar je vooral pizzeria's als Italiaan zou verwachten lopen we deze heerlijke "boeren" Italiaan tegen het lijf. Eenvoudige gerechten, maar met grote zorg bereidt. Fijne kaasjes, heerlijke mista en dan hebben we het nog niet over de hoofdgerechten gehad. Toppertje!
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Op zoek naar gastvrijheid en echte aandacht in de bediening: ga hier eten! Heerlijke gerechten, fijne wijn (Gewürtraminer proeven!) en geen gestress om je zo snel mogelijk de deur uit te krijgen.
De smaakpupillen werden weer eens helemaal verwend. We komen nog wel eens terug in Amsterdam en dan snel hier naar toe.