al Bacaro-Osteria Italiana

Vijzelstraat 97 1017 HH Amsterdam Nederland Kaart
31-203300673

Over het restaurant al Bacaro-Osteria Italiana

True Italian pleasure

A piece of true Italy in the heart of Amsterdam. Pamper yourself with traditional dishes that have an innovative twist. The chef Vezio Furlani is from Venice and knows how to please its guests with his cooking skills. Going out for dinner is a feast, so enjoy la dolce vita!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant al Bacaro-Osteria Italiana

Dinsdag t/m Zondag

pim07 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Geweldig restaurant, hier gegeten via een Groupon deal. Kwaliteit is uitstekend, heb hier nu 3 keer gegeten. Tevens is de bediening erg attent. Aanrader!
Mick V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Uitstekend gegeten via Nudeal. Wat een goede prijs kwaliteit ! Dit restaurant kenden wij nog niet, maar nu wij dit pareltje hebben ontdekt zullen we hier vaker eten. Het is een echt authentiek Italiaans restaurant zoals je het mag verwachten. Het is voor de echte Italiaanse liefhebber (geen frites met mayo restaurant).
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Op een plek waar je vooral pizzeria's als Italiaan zou verwachten lopen we deze heerlijke "boeren" Italiaan tegen het lijf. Eenvoudige gerechten, maar met grote zorg bereidt. Fijne kaasjes, heerlijke mista en dan hebben we het nog niet over de hoofdgerechten gehad. Toppertje!
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Op zoek naar gastvrijheid en echte aandacht in de bediening: ga hier eten! Heerlijke gerechten, fijne wijn (Gewürtraminer proeven!) en geen gestress om je zo snel mogelijk de deur uit te krijgen.
De smaakpupillen werden weer eens helemaal verwend. We komen nog wel eens terug in Amsterdam en dan snel hier naar toe.
Nelson E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zó lekker gegeten hier (zoals velen met de AH restaurant-actie), maar niet zoals bij veel andere restaurants een aangepast menu gekregen. We konden alles van de kaart kiezen en de rekening ging (excl. drank) door twee. Echte Italianen, en dat merkte je aan zowel het eten als de hartelijkheid van het personeel. Wij gaan hier deze week nog terug komen met de hele familie. Ik zou bijna geen goeie recensie willen schrijven omdat ik dan bang ben dat het vol zit ;)
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijke gerechten die goed bereid zijn. lamsvlees was zacht (viel bijna uit elkaar) en de porties waren ruim. Als ik een opmerking moet maken dan is het de prijs van de drank die bovengemiddeld is.
Ceryl .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gast- en vrouw waren de hele avond heel druk in de weer. Soms merkte je dat ze het niet helemaal aankonden. Eten was goed, zag er soms wat simpel uit, maar zal ongetwijfeld door veel aandacht aan besteed zijn door toevoeging van diverse ingrediënten. Niet te uitbundige porties. Als een onderdeel van een gerecht op is, behoor je dit te melden. Dat werd helaas niet gedaan, waardoor één van mijn gasten alleen de schelpen geserveerd kreeg en niet de inhoud.
Verrassend en verademend was dat er geen pizza gerechten geserveerd werden. Een goed Italiaans restaurant behoort dat ook niet te doen.
Porties waren o.k. Wel iets aan de dure kant, maar zoals gezegd, dat zal wel komen door het gebruik van de ingrediënten.
Verder een gezellige avond beleefd.
pietmartie .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We komen een paar keer per jaar bij Al Bacaro, en dat is omdat we altijd zeer tevreden zijn over de kwaliteit van het eten, de bediening en de ambiance. Natuurlijk is het in Amsterdam, maar met je ogen dicht zit je echt in Italië. De Italiaanse keuken is nooit extravagant; met relatief eenvoudige ingrediënten worden heerlijke gerechten gemaakt. Klasse!
J V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk Italiaans eten zoals het hoort. Goede ingrediënten en zeer smaakvol. Vriendelijke Italiaanse bediening. Top avond gehad. Echt een aanrader.
aweginfo6 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op een winterse Amsterdamse avond met berichten uit Italië over aardbevingen en lawines Italiaans gaan eten is misschien wel groot lef. Toch een heel plezierige avond gehad, hoewel de gigantische file stad-in een slechte start leek. Onze reserveringstijd was niet haalbaar, gebeld, maar bleek geen enkel probleem. Ook de rest van de avond waren de medewerkers/eigenaren/koks bijzonder vriendelijk, attent en behulpzaam. ook t.o. van onze lichamelijke beperkingen. Dit was bezoek met AH-kaart, dat betekent dat 1 persoon a la carte eet. Voor ons, betrekkelijk kleine eters, betekende dat dat we de primo - met pasta e.d. - oversloegen en ons tot 3 gangen beperkten die eigenlijk toch al te veel waren. Wie Italiaans eten alleen kent van de alom verkrijgbare verpeste pizza- en pasta-eettenten zal verbijsterd zijn door de fantastische gerechten uit de echte regionale Italiaanse keukens die hier op de - kleine - kaart staan. Heel bijzonder, ook voor ons als ervaren Italiëgangers deels onbekend. Je maakt op een heel andere manier kennis met wat je met vis, groenten, vlees, bonen enz. kunt doen. De desserts, klein lijkend, maar groots smakend en ook flink vullend, ronden de maaltijd liefdevol af.
Toen ons vervoer erg lang uitbleef kregen we als bijzondere geste nog een Sgroppino van het huis, iets wat je in Italië vaker meemaakt, maar wat een Hollandse horecaffer zelden zal doen...
Het smalle lange restaurantje is gezellig, maar voor mensen met gehoorproblemen wat lawaaiig. Tip: kijk in het toilet ook naar de wonderschone vloer...
Bij ons volgende bezoek, dat komt er zeker, zullen we ook kijken naar de specialiteiten van de dag, ook voor de lunch, die op een krijtbord staan. Wijnkaart is trouwens prima, net als de aqua naturale van het huis
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ontzettend aardige bediening! Eten en service geweldig! Hebben hier gegeten met AH actie en kregen nagerecht mee, omdat we genoeg gegeten hadden, top!
Lodewijk D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voor de tweede keer hier na vele jaren. Geweldig restaurant, heerlijk eten en een top-vriendelijke bediening. De Cicchetti als voorgerecht (zo Veneziaans als het maar kan) zijn weer favoriet, maar alles was heerlijk.
jjhseitner01 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
De ontvangst was hartelijk, de maaltijd was echt Italiaans en zeer gevarieerd.
Van alles was er ruim voldoende en mooie wijnen hebben de maaltijd begeleid.
Ook de uitleg bij de verschillende - ons onbekende - gerechten was heel goed.
WSij waren hier niet voor niets graag een tweede keer.
t.deerenberg .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst en goede uitleg van het menu. Heerlijke rode huiswijn. Voorgerecht van raapstelen en soort mozzarella was weinig smakelijk. Rundertong met linzen was prima. Lamskoteletten met thijm waren lekker. spaghetti met scampi ; we moesten naar de scampi zoeken en smaak was flauw. Omdat we naar theater moesten werd tiramisu (goed) ingepakt. De hoofdgerechten waren te laat geserveerd. Tiramisu was heerlijk. In de pauze opgepeuzeld met meegeleverde plastic vorkjes.
Irene W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuk restaurantje. Simpele inrichting. Eten was heerlijk. Het was erg druk en we kregen de indruk dat men het in de keuken niet helemaal aankon.
29 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima gerechten, je moet alleen geen haast hebben! Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie en je kunt zelf een menu samenstellen.
Xeanette D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Pijpenla aan de Vijzelstraat. Echt Italiaans, met het temperament dat daar ook bijhoort. De kok smeet met de borden, helemaal toen hij boos werd. Wel komisch eigenlijk. Antipasti misto was heerlijk en echt van alles wat. Ossenhaas als hoofdgerecht was lauw, weet niet zeker of dat de bedoeling was, maar het was wel heerlijk vlees. De Sgropino was heerlijk, beetje dik, maar heerlijk. We waren hier met een AH bon, dus goedkoopste gerecht per gang was gratis. Wijn was nog wel behoorlijk aan de prijs, waardoor we uiteindelijk nog voor 80 euro de deur uit gingen.
Wahideh A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk eten. Interessante combinaties. Bijvoorbeeld lamsworst en pasta. Een groente die leek op spinazie en broccoli werd geserveerd met burrata. Dit laatste had alleen een beetje te veel truffel. Verder was het eten uitstekend. We gaan zeker terugkomen.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We komen hier minstens een keer per jaar. Het eten is altijd erg lekker , de sfeer en bediening fantastisch
Ook nu met de AH restaurant actie konden we kiezen uit de gehele kaart en niet zoals in andere restaurants uit een beperkt menu. Ook nu hebben we hier weer heerlijk gegeten,echt een aanrader, een top Italiaan !
Rudy P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We haddeb een 3 gangen keuze menu. De salade was gebakken artisjok met rode sla. De combinatie was voor de prijs. Van 10€ erg karig en de artisjok was te vet. Het hoofdgerecht was spaghetti met raapstelen van de dagkaart. Er zat een vis bijsmaak ad saus en ik proefde verder alleen olie. Het dessert was chocoladetaart en zag er niet uit. Tussen de 3 blokjes taart lag een opgedroogde frambooskleur. Duidelijk te lang gestaan. Bediening was slecht. Maakte veel lawaai en vergat servetten en een schaaltje citroenwater te geven bij de garnalen pasta.