al Bacaro-Osteria Italiana

Vijzelstraat 97 1017 HH Amsterdam Nederland Kaart
31-203300673

Over restaurant al Bacaro-Osteria Italiana

True Italian pleasure

A piece of true Italy in the heart of Amsterdam. Pamper yourself with traditional dishes that have an innovative twist. The chef Vezio Furlani is from Venice and knows how to please its guests with his cooking skills. Going out for dinner is a feast, so enjoy la dolce vita!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant al Bacaro-Osteria Italiana

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag t/m Zondag

Anja S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
TOP TOP TOP TOP heerlijk gegeten, mooie gerechten, goede wijnen en prettige en vriendelijke bediening.

inrichting, een lange pijpelaar, maar gezellig
Rovries D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk bediend. Alles ademde Italië uit .De rollade van lam in bier met kastanjes was super evenals de Italiaanse ossenhaas .Prima porties en smakelijke bijgerechten.Groot herhalingsgevaar
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wel potentie maar wisselende ervaringen: vorige keer kwaliteit eten beter en ook de bediening was enthousiaster, bijv over de wijnkaart. Helaas ook een hele gang vergeten op te dienen (primi).
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met de AH actie kennis gemaakt met dit restaurant. Vriendelijke bediening door echtpaar. Goede uitleg en advies over de diverse gerechten. Heerlijk gegeten en genoten van bekende (lamskoteletten, prima bereid) en onbekende (pasta met chocolade, stokvis met room) gerechten. Een adres om zeker aan te bevelen.
Lilian A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben met de AH restaurantactie hier gegeten. Wij mochten à la carte bestellen en dat vonden wij heel fijn. Eten was goed. Gastvrouw/serveerster was aardig. Het is een kleine ruimte en wij zaten er op een gegeven moment alleen als groep van 4. Dit vonden wij niet erg. Minpunten waren dat éen van de hoofdgerechten op was, dat cola(!) op was (frisdrank keuze was al heel beperkt). Toetje hadden wij o.a. tiramisu genomen. Dat was heel lekker maar heeft niet de tijd gehad om op te stijfen, dus qua presentatie zag het er niet uit, maar zoals eerder gezegd deed dat niet af van de smaak. Al met al wel een oké avond.
ED L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
gerechten blinken niet uit qua inspiratie. Van het voorgerecht (gemengde hapjes) bestond grotendeels uit kant-en klare stukken kaas en vleeswaren. De vis was erg karig , het vleesgerecht (ossenhaas) was lekker. Na-gerechten moeten het goedmaken. De 2 man in de bediening waren soms het overzicht wat kwijt over de vele tafeltjes. Ruim een half uur moeten wachten op ons bestelde drankje.
Afkeenjaap .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk eerlijk Italiaans eten! Zelfs het brood wordt er zelf gebakken. De lamsvleesrollade en de gegrilde groeten waren zalig. Zelf zou ik de sfeer van de osteria iets meer Italiaanser maken.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heel geZellige avond gehad via AH restaurantactie. Het was druk en de gastvrouw was in eerste instantie alleen maar ondanks het feit dat ze echt moest racen bleef ze sfeer goed en lukte het haar om het iedereen naar de zin te maken, complimenten! We waren met 6 personen maar via de site had ze op 4 personen gerekend, ook dit werd snel opgelost. We hebben prima gegeten, konden vrij kiezen van de kaart en het tempo was prima. En lekkere wijnen! Aanrader.
Houtenas .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Een heerlijk 3-gangenmenu (AH-zegeltjes) voor een zeer voordelige prijs.

De wachttijd werd gecompenseerd met een vriendelijk aangeboden glaasje wijn.
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Hier op een zondagavond gegeten met de AH Restaurantactie. Door het mooie cijfer op Iens hadden we redelijk hoge verwachtingen. We hebben lekker gegeten, maar het was zeker niet geweldig. De kaart is erg klein en voor mij als vegetariër nog kleiner (ik kon eigenlijk maar 2 dingen kiezen). De gerechten waren prima, maar vrij standaard. Het restaurant is heel smal en er zijn veel tafeltjes naast de open keuken. Ook wij zaten bij de keuken en merkten dat er vaak ruzietjes in de keuken waren waarbij in het Italiaans vrij hard werd gepraat. Dat was wel jammer! Op zich een prima avond gehad, maar niet iets waar ik snel nog een keer heen zou gaan.
Tesss N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Fantastisch, écht Italiaans vol van smaak, fijne sfeer, aardige mensen! Alles was fantastisch verzorgd. Een aanrader! Voorgerecht vis carpaccio, hooft Tagliata en na chocolade taart.
Pieter O.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
we hebben bij Al Bacaro heerlijk en gezellig gegeten. muziek was iets te luid, maar op ons verzoek zachter gezet. de menukaart en de toelichting daarop kan duidelijker zodat misverstanden kunnen worden voorkomen. In dit geval werd het keurig opgelost. Al met al zijn we zeer tevreden.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gisteravond gegeten. Absoluut niet voor herhaling vatbaar. Moesten 45 minuten wachten voordat er iemand kwam om een drankje op te nemen . Na 2 uur hadden we nog steeds geen hoofdgerecht.
Toen het hoofdgerecht arriveerde was de ossenhaas taai.
Tot overmaat van ramp zat er 2 tafels verder een vreselijk luidruchtige tafel.
Het was echt waardeloos.
Eigenaar probeerde het nog wel enigszins goed te maken met een etentje voor 3 personen aan te bieden.
Maar ik hoef hier niet meer te eten!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Met AH Iens bon gegeten. A la carte, zeer prettig. Heerlijk gegeten en gedronken. De truffelpasta had iets krachtiger mogen zijn. Erg vriendelijk personeel.
Flavioamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, echt italiaans, puur en basta! Dus als je hier patat met mayo wil eten, moet je vooral niet komen. Ze zijn heel vriendelijk, de porties zijn goed, alles vers en smaakvol. De inrichting doet me denken aan de eetkamer van Mama! Kortom, een aanrader in de binnenstad van Amsterdam, we komen zeker terug!
Zuabi O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heel goede restaurant met heerlijk gerechten. We hebben twee gerechten van de dagelijks menu gekozen. De Italiaanse vrouw was heel aarding en lief. Ze laat ons soorten van olijfolie kunnen proeven. Super heerlijk.
Dickklijn .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Voor de tweede keer weer goed , eten erg lekker zo als Italiaans moet zijn.wij komen dus weer snel terug , ditmaal met vrienden.
D.Klijn
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Voor de tweede keer deze week hier gegeten en weer fantastisch! Zo Italiaans dat we al weer onze vakantieplannen voor het voorjaar gemaakt hebben tijden de heerlijke gerechten.
Vooraf allebei de gemengde hapjes uit alle windstreken van Italie, als hoofdgerecht de zeebaars en kalfsvlees met Truffel! Ook heel bijzonder om de chef bezig te zien alles klaar te maken.
Een heerlijke avond. Compliment ook aan de vriendelijke bediening.
Lianne H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Leuk, klein restaurant dat je snel over het hoofd ziet, maar zeker de moeite waard is. Goed, echt Italiaans eten, met liefde gemaakt. Supervriendelijke bediening.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Al Bacaro is een kleine 10 minuten lopen van de bloemenmarkt van Amsterdam. Let bij aankomst op, omdat het restaurant vrij klein is en je loopt er zo voorbij.
Het restaurant is net als de restaurants die u in Italië zelf ziet. Klein, geen luxe en een zekere eenvoud.
Het gaat om de keuken!
Het eten is heerlijk, enthousiaste bediening en fantastische wijnen. U kunt diverse wijnen bestellen in een glas. Dus......

Onze keuze was de het voorgerecht met verschillende proeverijen. 3 verschillende gerechten, kaas (4 verschillende) included. Prachtig!
De verse pasta met lamsvlees was prachtig, de pasta met ossenhaas hetzelfde!

De pannacotta met hazelnoten, scrapino en terracotta waren versgemaakt en zeer goed.
Vraag er een speciale Verduzzo rode wijn bij, heerlijk!!