al Bacaro - Osteria Italiana

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant al Bacaro - Osteria Italiana

True Italian pleasure

A piece of true Italy in the heart of Amsterdam. Pamper yourself with traditional dishes that have an innovative twist. The chef Vezio Furlani is from Venice and knows how to please its guests with his cooking skills. Going out for dinner is a feast, so enjoy la dolce vita!

Glas champagne

- Dinsdag t/m Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant al Bacaro - Osteria Italiana

Michel D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Gisterenavond met een paar collega's bij al Bacaro wezen eten. Het is precies alles wat je wilt verwachten van een Italiaans restaurant: mooie producten, goed klaargemaakt, plezierige ongedwongen sfeer en wijnen die zowel de neus als de smaakpapillen kunnen boeien. 4 heerlijke gangen en een mooi bijpassend wijnarrangement leverde naast een fantastische avond een uitermate overzichtelijke rekening op. Top.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima! (Alleen wat koude tocht aan het tafeltje bij de deur).
Goed eerlijk eten, fijne wijn en lieve bediening. Laatste avond iens festival heel goed besteed!
En schattige pup ♥️
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We zochten een italiaans restaurant dichtbij een bioscooop wat we hadden bezocht. We waren dan ook zeer verrast dat we terecht waren gekomen in dit pijpenlaatje restaurant met vriendelijk italiaans personeel. Dit keer geen standaard italiaanse gerechten We hebben hier een heerlijk a la carte 3 gangen menu gegeten bestaande uit gerechten van verschillende regios alle drie heel apart en lekker.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zeer vriendelijke bediening en mooie authentieke Italiaanse gerechten. Een aanrader voor de liefhebber van de Italiaanse keuken.
Stefana C.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima Italiaans eten! Mag ik zeggen als kind van een Italiaanse kok. Enthousiaste ervaren en goede gastvrouw maakte de sfeer. Zonder haar ECHT ongezellig met een eigenaar achter het fornuis van de mooie open keuken die allesbehalve oogcontact zoekt met zijn gasten!! Ik stuitte een dag van te voren per ongeluk op de 50% korting door via Iens te reserveren. Weet alleen niet of ieder restaurant mee zou moeten doen met acties zoals deze...
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Prettige ontvangst en een fijne keuken.
Ferry M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
We maakten gebruik van de 50% kortingsactie waardoor de prijs-kwalteitsverhouding op deze avond erg gunstig uitkwam. De slowfood-stijl van koken spreekt ons zeer aan, heerlijk onvervalst Italiaans eten! De wijnen, huiswijnen en die van de kaart, zijn fantastisch. Ook wanneer er geen kortingactie is vinden we dit restaurant een echte aanrader.
Hendrik S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gastvrij ontvangst door vriendelijk personeel. Goede bediening en het eten was heerlijk. Een aanrader
Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijke authentieke Italiaanse gerechten. Heerlijke antipasti. De risotto al tartuffo had wat sappiger en meer al dente gekund. Al Bàcaro is een aanrader!
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was goed, echt Italiaans, aardige bediening, wij waren daar met de restaurant aktie, je kan kiezen van het gewone menu, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht.
Jaty N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Echt italiaanse smaak. Niet overdreven maar basic. De lam was echt heerlijk. Mals met een bijzondere jus. Porties zijn goed. Het eten smaakt zo goed dat je trek krijgt om meer te proeven als je hier aan denkt. De sfeer voelt aan alsof je in Rome bent. Het was echt top!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Veel te weinig (niet Nederlands sprekend) personeel. Slechts 2 personen. Restaurant was helemaal vol. Voor dat aantal tafels heb je minstens 2 mensen extra nodig.
Eten was goed.
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gereserveerd via IENS omdat je op bepaalde dagen en tijden gereduceerd kan eten. Okay ontvangen alleen wat consternatie i.v.m. reservering maar dat was uiteindelijk opgelost. Na lang wachten kregen we de kaart en toen liep de ober weer weg terwijl hij meteen drankjes kon opnemen wat 95% van de restaurants doen en ook om meer drank te verkopen maar nee weer een kwartier wachten en na veel wenken en er naar toe lopen nam hij de drankjes op en gaven wij gelijk onze bestelling door omdat we om ons heen zagen dat veel mensen lang moesten wachten op bediening. Drankjes eindelijk gekregen en na bijna drie kwartier wachten kwam het voorgerecht. Was lekker gemaakt maar, een beetje overpriced. Na het voorgerecht hebben we weer drie kwartier moeten wachten op het hoofdgerecht. Na een half uur hadden hier toch iets van gezegd dat het wel erg lang duurde en zij boden hiervoor hun excuses aan en kwam met het argument dat er iets was met de reserveringen van de zaak. Maar als klant hebben wij daar niks mee te maken hoe zij hun reserveringen regelen. Waar het op neerkomt is dat de keuken fantastische gerechten klaarmaakt maar de aantal tafels niet aankan. Als je niet voor 50 man kan koken omdat de druk te hoog wordt dan laat je er maar 25 of 30 binnen waardoor de klanten service en aandacht krijgen dan bestel je nog een toetje en extra drankje of meer. Helaas hebben wij tijdens het bezorgen van het hoofdgerecht gelijk de rekening gevraagd en de eigenaresse heeft ons nog een drankje aangeboden wat erg attent was en had ook niet anders verwacht maar, voor deze avond heeft ze veel klanten teleurgesteld i.v.m. lange wachttijden voor een lekkere voedsel wat ook niet goedkoop is. Jammer. Over een paar maanden ga ik het weer proberen en hoop dan dat het probleem is opgelost.
bderhoter .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De verhouding kwaliteit en prijs lag erg slecht. Bij het driegangen menu waren alle gerechten matig en zeker de prijs niet waard. Voorgerecht : door midden gesneden tomaatjes, en een hele ongesneden mozzarella bol. Niet de moeite genomen eea leuk op op te dienen. Hoofgerecht: een kleine dorado, twee happen en weg was de vis. bijgerechten kregen we niet. (prijs : 19,50!) Toen de vis bijna op was toch maar gevraagd. Oh vergeten! Nagerecht een veel te hard bevroren ijsbol. Half uurtje moeten wachten voordat dat eetbaar was. Al met al zeer matige kwaliteit tegen een veel te hoge prijs. Onbegrijpelijk dat andere personen dit restaurant hoge cijfers geven.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijke authentiek Italiaanse keuken, mooie wijnkaart, vriendelijke bediening en leuke sfeer. Zelfs met de AH-actie konden we a la carte kiezen. Een aanrader!
Anne Lotte M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Veganisten onder ons: schroom niet om hier te vragen om iets buiten de kaart! Top avond gehad!
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuke gastdames die ons goed hielpen met de wijn. Heeeeerlijk gegeten. Eenvoudig, maar superlekker! Zoals het hoort!
Appu S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met de restaurantdeal ben ik bij Al Bacaro gaan eten met mijn vriend. De service was ontzettend fijn net als het eten. We waren zeer verrast. Wij zijn zeker van plan om nog een keer terug te komen.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Antipasti van de chef lekker, mooie streekproducten. Orata heerlijk, porties niet te groot. Tiramisu oké. De wijn uit de Salento was lekker. We hebben een goede avond gehad
fickjes .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening. Echte Italianen met passie voor hun vak!
we maakten gebruik van de AH actie, en we mochten toch gewoon van de kaart bestellen!