al Bacaro-Osteria Italiana

Vijzelstraat 97 1017 HH Amsterdam Nederland Kaart
31-203300673

Over het restaurant al Bacaro-Osteria Italiana

True Italian pleasure

A piece of true Italy in the heart of Amsterdam. Pamper yourself with traditional dishes that have an innovative twist. The chef Vezio Furlani is from Venice and knows how to please its guests with his cooking skills. Going out for dinner is a feast, so enjoy la dolce vita!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant al Bacaro-Osteria Italiana

Dinsdag t/m Zondag

Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten (AH actie), prettig is dat je gewoon van de kaart kunt kiezen. Wij namen de anti-pasti, die was zeer goed, verschillende gerechtjes van hoge kwaliteit, zeer smaakvol. Gewoon echt puur Italiaans eten. Hoofdgerecht en (pasta scampi & taglaita) waren ook helemaal goed. Service is lekker Italiaans druk en chaotisch, maar absoluut sympathiek. Wij gaan zeker terug.
vdwindt V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zeer goede kwaliteit van eten. De kaart is beperkt en dat betaalt zich uit in hoe goed de gerechten zijn klaargemaakt. De inrichting is eenvoudig, maar authentiek.
Marthe V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Tijdens ons etentje bij Al Bacoro waanden we ons in Italiaanse sferen. Italiaans sprekende chef én bediening dragen bij aan deze authentieke sfeer. Heerlijk en een absolute aanrader!
damdek .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Na een wat onduidelijke (zwak NL-IT) uitleg over de mogelijkheden van het AH menu, kregen we het voorgerecht: super, zeer smaakvol en het hoofdgerecht, eveneens super en zeer smaakvol. Wij komen regelmatig in Italie, maar deze gerechten waren subliem. Het nagerecht Tiramisu, was teleurstellend. Het was een waterig, ontdooid gerecht met weinig smaak, waar we beiden 's nachts zeer ziek van zijn geweest. Dat we toch nog een bedrag van € 80,- moesten neertellen was voor ons toch wel verrassend???
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zoals gebruikelijk is het eten hier goed. We zijn hier al vaker geweest en komen steeds terug.
Helaas wisselt het menu niet zo vaak, anders zouden we vaker hier komen.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zeer goed gegeten, super ontvangst en bediening tot deze geweldige Italiaans ober naar huis ging. Daarna was er helemaal geen bediening. We hadden zeker nog meerdere drankjes kunnen nemen en als ze ons liever naar huis wilden sturen dan hadden ze ook ons de rekening kunnen geven. We moesten er zelf om vragen.
Maar nogmaals het eten en de wijn was echt heerlijk! Ik ga zeker weer terug.
Darjadi .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Bacaro. Zowel de Ossenhaas als Dorade smaakten uitstekend. Restaurant is niet goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld (als je van authentiek Italiaans houdt).
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Italiaans restaurant met Spaanse muziek. Prijs / kwaliteit verhouding niet in orde. € 15,50 voor een bord bucatini is veel te hoog.
Wel goede, vriendelijke bediening met goede advisering.
Claudie B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Erg lekker gegeten, maar de wijn was warm en bleek de duurste te zijn: 45€. Geen wijnkaart waar de prijzen vermeld staan!
De totaalsom van de gerechten wordt niet opgeteld en door 2 gedeeld, maar je betaald de duurste gerechten. Jammer.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Goed eten maar niet bijzonder. Prijzen echt te hoog voor de hoeveelheid!
pim07 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Geweldig restaurant, hier gegeten via een Groupon deal. Kwaliteit is uitstekend, heb hier nu 3 keer gegeten. Tevens is de bediening erg attent. Aanrader!
Mick V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Uitstekend gegeten via Nudeal. Wat een goede prijs kwaliteit ! Dit restaurant kenden wij nog niet, maar nu wij dit pareltje hebben ontdekt zullen we hier vaker eten. Het is een echt authentiek Italiaans restaurant zoals je het mag verwachten. Het is voor de echte Italiaanse liefhebber (geen frites met mayo restaurant).
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Op een plek waar je vooral pizzeria's als Italiaan zou verwachten lopen we deze heerlijke "boeren" Italiaan tegen het lijf. Eenvoudige gerechten, maar met grote zorg bereidt. Fijne kaasjes, heerlijke mista en dan hebben we het nog niet over de hoofdgerechten gehad. Toppertje!
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Op zoek naar gastvrijheid en echte aandacht in de bediening: ga hier eten! Heerlijke gerechten, fijne wijn (Gewürtraminer proeven!) en geen gestress om je zo snel mogelijk de deur uit te krijgen.
De smaakpupillen werden weer eens helemaal verwend. We komen nog wel eens terug in Amsterdam en dan snel hier naar toe.
Nelson E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zó lekker gegeten hier (zoals velen met de AH restaurant-actie), maar niet zoals bij veel andere restaurants een aangepast menu gekregen. We konden alles van de kaart kiezen en de rekening ging (excl. drank) door twee. Echte Italianen, en dat merkte je aan zowel het eten als de hartelijkheid van het personeel. Wij gaan hier deze week nog terug komen met de hele familie. Ik zou bijna geen goeie recensie willen schrijven omdat ik dan bang ben dat het vol zit ;)
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijke gerechten die goed bereid zijn. lamsvlees was zacht (viel bijna uit elkaar) en de porties waren ruim. Als ik een opmerking moet maken dan is het de prijs van de drank die bovengemiddeld is.
Ceryl .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gast- en vrouw waren de hele avond heel druk in de weer. Soms merkte je dat ze het niet helemaal aankonden. Eten was goed, zag er soms wat simpel uit, maar zal ongetwijfeld door veel aandacht aan besteed zijn door toevoeging van diverse ingrediënten. Niet te uitbundige porties. Als een onderdeel van een gerecht op is, behoor je dit te melden. Dat werd helaas niet gedaan, waardoor één van mijn gasten alleen de schelpen geserveerd kreeg en niet de inhoud.
Verrassend en verademend was dat er geen pizza gerechten geserveerd werden. Een goed Italiaans restaurant behoort dat ook niet te doen.
Porties waren o.k. Wel iets aan de dure kant, maar zoals gezegd, dat zal wel komen door het gebruik van de ingrediënten.
Verder een gezellige avond beleefd.
pietmartie .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We komen een paar keer per jaar bij Al Bacaro, en dat is omdat we altijd zeer tevreden zijn over de kwaliteit van het eten, de bediening en de ambiance. Natuurlijk is het in Amsterdam, maar met je ogen dicht zit je echt in Italië. De Italiaanse keuken is nooit extravagant; met relatief eenvoudige ingrediënten worden heerlijke gerechten gemaakt. Klasse!
Jutta V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk Italiaans eten zoals het hoort. Goede ingrediënten en zeer smaakvol. Vriendelijke Italiaanse bediening. Top avond gehad. Echt een aanrader.
aweginfo6 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op een winterse Amsterdamse avond met berichten uit Italië over aardbevingen en lawines Italiaans gaan eten is misschien wel groot lef. Toch een heel plezierige avond gehad, hoewel de gigantische file stad-in een slechte start leek. Onze reserveringstijd was niet haalbaar, gebeld, maar bleek geen enkel probleem. Ook de rest van de avond waren de medewerkers/eigenaren/koks bijzonder vriendelijk, attent en behulpzaam. ook t.o. van onze lichamelijke beperkingen. Dit was bezoek met AH-kaart, dat betekent dat 1 persoon a la carte eet. Voor ons, betrekkelijk kleine eters, betekende dat dat we de primo - met pasta e.d. - oversloegen en ons tot 3 gangen beperkten die eigenlijk toch al te veel waren. Wie Italiaans eten alleen kent van de alom verkrijgbare verpeste pizza- en pasta-eettenten zal verbijsterd zijn door de fantastische gerechten uit de echte regionale Italiaanse keukens die hier op de - kleine - kaart staan. Heel bijzonder, ook voor ons als ervaren Italiëgangers deels onbekend. Je maakt op een heel andere manier kennis met wat je met vis, groenten, vlees, bonen enz. kunt doen. De desserts, klein lijkend, maar groots smakend en ook flink vullend, ronden de maaltijd liefdevol af.
Toen ons vervoer erg lang uitbleef kregen we als bijzondere geste nog een Sgroppino van het huis, iets wat je in Italië vaker meemaakt, maar wat een Hollandse horecaffer zelden zal doen...
Het smalle lange restaurantje is gezellig, maar voor mensen met gehoorproblemen wat lawaaiig. Tip: kijk in het toilet ook naar de wonderschone vloer...
Bij ons volgende bezoek, dat komt er zeker, zullen we ook kijken naar de specialiteiten van de dag, ook voor de lunch, die op een krijtbord staan. Wijnkaart is trouwens prima, net als de aqua naturale van het huis