Al Argentino

29-A Zeedijk 1012 AP Amsterdam Nederland Kaart
31-206389340

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Al Argentino

Argentijns vlees van de houtskoolgrill

Restaurant Al Argentino in Amsterdam op de Zeedijk, ligt op drie minuten lopen vanaf het Centraal Station. Je waant je hier meteen in Argentijnse sferen. Het restaurant heeft een open keuken, veel hout en kleden en er hangt een gezellige sfeer. De bediening is uiterst vriendelijk en alles is mogelijk. Bij Al Argentino is het vlees altijd vers en van hoge kwaliteit, door het vlees uitsluitend met wat zout op houtskool te grillen, blijft de natuurlijke smaak volledig behouden.

Meer informatie over restaurant Al Argentino

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Al Argentino

Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
De soep was heerlijk friet en vlees waren ook goed gebakken en het vlees was lekker mals , spairribs waren ook lekker .alleen voor die prijs had er wel wat groente bij gemogen.,het is dat we de ah actie hadden,als we die niet hadden vond ik het wel een beetje duur voor wat je krijgt.
Infophico P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Kan dit restaurant aanbevelen. Goede kwaliteit, gunstige prijzen, vriendelijk personeel.
Zijn van plan er wel eens meer te komen!!!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
ben hier laatst geweest en kan niet anders zeggen dat het geweldig was zelden zo,n lekker vlees gegeten super vriendelijke bediening echt top gaan we zeker vaker eten echt een aanrader
Jmie G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Had er meer van verwacht, spareribs waren een beetje taai, voorgerecht was niet bijzonder, nagerecht kwam uit de vriezer, ook niet bijzonder. Een cijfer van 8.3 op Iens iets te enthousiast
Annie G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Op 18-03 was ik met vrienden in Amsterdam. We besloten op dat moment om aan het begin van de avond in de stad te dineren en reserveerden bij Al Argentino. De bevestiging volgde onmiddellijk. Bij aankomst werden we hartelijk welkom geheten. Onze tafel stond keurig gedekt klaar. We begonnen met een aperitief terwijl we de kaart bekeken. Er werd voldoende tijd gegeven om een keuze te maken. We hoefden niet lang te wachten voordat we het bestelde ontvingen. De gegrilde entrecôte (2x} en de gegrilde ossenhaas waren mooi medium gebakken, de frites waren goudbruin. alles smaakte prima. Het nagerecht, 2x dame blanche en 1x tiramisu was ook prima. Neem je daarbij de uitstekend smakende huiswijn, dan ga je tevreden weer naar huis. Ook mijn vrienden waren enthousiast over het gebodene. Ik kom hier zeker weer terug als ik in de stad ben. Annie
trakeena .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij vonden qua prijs aan de dure kant. Als je vlees bestelt, krijg je er niks bij, moet alles erbij bestellen.
Te simpel en te duur.
wIM V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Het is altijd weer heerlijk eten bij Al Argentino. Emiel en personeel doen er alles aan om je een gezellige avond te bezorgen.
wim
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Van de week hier gegeten. De bediening was matig en at patat van het bord dat naar de klant ging. Groente was oud en uitgedroogd, vlees niet gaar. Ronduit teleurstellend..
carolina49 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We hebben een goede entrecote gegeten. Jammer was dat er voor een saus en voor de groenten en of frietjes moest worden bijbetaald.
Het toetje, Koksijde met slagroom, geserveerd in een halve kokosnoot was heerlijk.
sylvia.martinus M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Het vlees was heerlijk. Lekker mals en smaak.
Het voor- en nagerecht was erg simpel.
Personeel sprak geen nederlands maar deed hun best.
fschellingerhout .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
M

eloen met ham was heerlijk en een aanrader

meloen met ham was heerlijk en een aanrader . de biefstuk was zeer mals en heel lekker .de ribey was heel goed . een aanrader voor grote vlees eters.

Hobbit2 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Bronwater werd geserveerd in petflesjes. Eten was prima. Als voorgerecht had ik een garnalencocktail, was lekker maar niet bijzonder.
Infophico P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Mijn vrouw Lamscotteletten
Ondergetekende MIX GRILL
Patat en sausen Superieur
Dame Blanche en Teremisou Gweldig
Dit Argentijns restaurant is door ons warm aan te bevelen
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De biefstukken waren heerlijk mals, de bediening was goed alleen de gerechten wat snel na elkaar.
Komt waarschijnlijk ook omdat wij de eerste klanten waren.
Leuke zaak die achterin nog behoorlijk veel plaats had.

Een aanrader.
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Beef aangevuld met gegrilde groenten en huisgemaakte friet was erg lekker. Goede wijn er bij. Wat ons betreft een aanrader als je een keer in Amsterdam bent!
hjhmeijer .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
leuk en lekker gegeten mooie wijnen en prima vlees. de rib eye was perfect op smaak en heel mals. De huiswijn is normaal lekker maar de keus van de winkaart geeft zeker goede keus
Thecla O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Een goed restaurant op de gezellige Zeedijk in het centrum van Amsterdam. Dichtbij het strand Centraal Station. Een aanrader.
rowanbaumann .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Het ziet er netjes uit en het eten is heerlijk. Voor de vis/vleesliefhebber zeker een aanrader. Er is ook erg veel ruimte om te zitten.
h.floor59 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We hadden een gerecht met meerdere soorten vlees op een mini barbecue op tafel, deze waren allen van Goede kwaliteit!
Ook de klantvriendelijke en de nette bediening sprak ons aan!