Al Argentino

29-A Zeedijk 1012 AP Amsterdam Nederland Kaart
31-206389340

Over restaurant Al Argentino

Argentijns vlees van de houtskoolgrill

Restaurant Al Argentino in Amsterdam op de Zeedijk, ligt op drie minuten lopen vanaf het Centraal Station. Je waant je hier meteen in Argentijnse sferen. Het restaurant heeft een open keuken, veel hout en kleden en er hangt een gezellige sfeer. De bediening is uiterst vriendelijk en alles is mogelijk. Bij Al Argentino is het vlees altijd vers en van hoge kwaliteit, door het vlees uitsluitend met wat zout op houtskool te grillen, blijft de natuurlijke smaak volledig behouden.

Meer informatie over restaurant Al Argentino

• Airconditioning , Terras
Erg duur
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Van de week hier gegeten. De bediening was matig en at patat van het bord dat naar de klant ging. Groente was oud en uitgedroogd, vlees niet gaar. Ronduit teleurstellend..
Carolina49 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We hebben een goede entrecote gegeten. Jammer was dat er voor een saus en voor de groenten en of frietjes moest worden bijbetaald.
Het toetje, Koksijde met slagroom, geserveerd in een halve kokosnoot was heerlijk.
Sylvia.martinus .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Het vlees was heerlijk. Lekker mals en smaak.
Het voor- en nagerecht was erg simpel.
Personeel sprak geen nederlands maar deed hun best.
Fschellingerhout .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
M

eloen met ham was heerlijk en een aanrader

meloen met ham was heerlijk en een aanrader . de biefstuk was zeer mals en heel lekker .de ribey was heel goed . een aanrader voor grote vlees eters.

Hobbit2 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Bronwater werd geserveerd in petflesjes. Eten was prima. Als voorgerecht had ik een garnalencocktail, was lekker maar niet bijzonder.
Infophico .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Mijn vrouw Lamscotteletten
Ondergetekende MIX GRILL
Patat en sausen Superieur
Dame Blanche en Teremisou Gweldig
Dit Argentijns restaurant is door ons warm aan te bevelen
Amvballegoy .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De biefstukken waren heerlijk mals, de bediening was goed alleen de gerechten wat snel na elkaar.
Komt waarschijnlijk ook omdat wij de eerste klanten waren.
Leuke zaak die achterin nog behoorlijk veel plaats had.

Een aanrader.
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Beef aangevuld met gegrilde groenten en huisgemaakte friet was erg lekker. Goede wijn er bij. Wat ons betreft een aanrader als je een keer in Amsterdam bent!
Hjhmeijer .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
leuk en lekker gegeten mooie wijnen en prima vlees. de rib eye was perfect op smaak en heel mals. De huiswijn is normaal lekker maar de keus van de winkaart geeft zeker goede keus
Thecla O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Een goed restaurant op de gezellige Zeedijk in het centrum van Amsterdam. Dichtbij het strand Centraal Station. Een aanrader.
Rowanbaumann .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Het ziet er netjes uit en het eten is heerlijk. Voor de vis/vleesliefhebber zeker een aanrader. Er is ook erg veel ruimte om te zitten.
H.floor59 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We hadden een gerecht met meerdere soorten vlees op een mini barbecue op tafel, deze waren allen van Goede kwaliteit!
Ook de klantvriendelijke en de nette bediening sprak ons aan!
Frank-H .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We hebben met plezier gegeten bij Al Argentino. Wel moet ik zeggen dat als we de korting door de dinervouchers van Shell niet zouden hebben gehad we de prijs-kwaliteitsverhouding niet in orde zouden hebben gevonden. Zonder dergelijke vouchers zou ik anderen dus niet aanraden om daar te gaan eten en met vouchers wel. Want met een dergelijk prijsstelling vind ik wel dat je verse frites mag verwachten, er een iets verzorgdere salade op het bord mag liggen en daarnaast wellicht ook nog een andere groente. Iets meer aandacht voor de desserts zou ook geen kwaad kunnen. Maar goed, we hadden wel die kortingsbonnen en in dat licht bezien waren prijs en kwaliteit goed in evenwicht.
Peter.broere .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Hebben prima gegeten. De bediening was vriendelijk en vlot. Jammer dat de dessert kaart alleen kant en klare toetjes bevat.
Erdna-123 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Maar 1 3 gangen diner genuttigd maar van begin tot end prima geregeld.
Mijn vrouw en ik hadden als voorgerecht de tomaten soep en deze was prima.
Als hoofdgerecht had mijn vrouw de kalfs koteletten en ik de mix gril en beide was ook prima in orde.
2 X dame blanche perfect geregeld.
A.geerssen .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Mijn vriendin uit Wales is op bezoek. Een dagje Amsterdam hoort daar natuurlijk bij en hoe kun je dat beter afsluiten dan door gebruik te maken van de vouchers van Shell? De dag tevoren eerst telefonisch navraag gedaan of er een vast menu gegeven werd, of dat we à la carte konden eten. Het was mogelijk om à la carte te eten; reserveren dus. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Mijn maag verdraagt geen knoflook. Daar werd goed rekening mee gehouden.
Het bestelde gerecht werd zonder knoflook gebracht (gamba's) en er werd bij de gevraagde champignons gevraagd of deze ook zonder de knoflook geserveerd moesten worden. De ossenhaas was heerlijk, mooi rosé van binnen en mals. Voor mij was de portie te groot (200 gram), maar dat is gebruikelijk in de Argentijnse keuken, als dessert het fantasy icecream taartje.Wij vinden het decor leuk, mooie geschilderde muren en houten wanden. Mijn vriendin had sardines,ribeye met baked potato, amaretto icecream. De droge witte wijn en ook de rode wijn was lekker en goed op temperatuur.
De bediening was zeer attent: mijn vriendin liet een mes vallen; in no time had ze een schoon mes.
Kortom: geweldig en zeker de moeite waard.
Annie Geerssen
Mindy W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Met de AH zegels op de laatste dag vanuit Brabant gekomen. Spontane actie! Het was dichtbij het centrale station, 5 minuten lopen. We kwamen binnen zonder hoge verwachtingen. We waren met z'n 6en en werden zeer vriendelijk van harte welkom. We hadden allemaal zin in een lekker stukje vlees en dat was ons gelukt. Eten was lekker, personeel erg vriendelijk en een goede prijs/kwaliteit verhouding. We gaan er zeker terug!!
Tonamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Uiensoep was heerlijk. Sla bij de hoofdmaaltijd stelde weinig voor. Vlees was lekker. Jammer van een schaaltje patat, had ook anders gekund. Er werd niet gevraagd of we de jassen ergens wilden ophangen noch werd er gevraagd of het gesmaakt had en of alles naar wens was!
Carlijn B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het personeel sprak gebrekkig Nederlands. Bij het bestellen van een droge witte wijn kreeg ik een zoete. Eten kwam heel snel door. Echt een toeristen tent.
Inge N.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Wij hebben heerlijk van de varkenshaas met salade en frits genomen. Daar waren we wel benieuwd naar hoe hij er uit zag en zou smaken. Hierom hebben we zo gelachen, de tranen biggelden over onze wangen. De eigenaar vertelde dat het een drukfout was. Heerlijke rode wijn. Prima bediening en een leuke sfeer.