Akropolis

Leidseweg 44 2251 LC Voorschoten Nederland Kaart

Over restaurant Akropolis

De Griekse zon in Voorschoten

Gezellige Griek voor het het hele gezin waar je niet alleen kunt genieten van de bekende grillgerechten, maar ook van echte specialiteiten. Spanakopita, taramosalata, stifado, paidakia; gerechten die smaken naar de zon en de zilte zeelucht van prachtige eilanden.

Meer informatie over restaurant Akropolis

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Marjowermink W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk op zaterdagavond gegeten. Gezellig druk. Vriendelijke bediening. Aanrader!
Els W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
heerlijk eten, keus genoeg.
fijn familie restaurant, vriendelijk personeel. prijs/kwaliteit prima
zeker een aanrader
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Altijd gezellig bij Akropolis, ze zijn zeer gastvrij en klantvriendelijk, en luisteren naar de wens van de klanten
Ze gebruiken verse producten onze ervaring in welke zin dan ook zijn zeer positief.
Of ik nu met mijn partner, gezin, vrienden, of zoals vorige maand ons 25-jarig huwelijk heb gevierd de kwaliteit is top.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Altijd gezellig bij Akropolis! Er worden uitsluitend verse producten gebruikt, de smaak van het eten is heerlijk! En een hele vriendelijke bediening (die zelfs onthouden hebben wat je de vorige keer gedronken hebt).
Marjowermink W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten op vrijdagavond, Poseidonschotel voor 2 pers met koffie toe. Snelle bediening en een mooie gevarieerde visschotel met verschillende warme en koude bijgerechten. Calimares waren extra lekker. Prima Griek!
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Al vaker hier gegeten en waarom we hier terug komen is duidelijk. Eten is voortreffelijk. Bediening vriendelijk en de sfeer prima. Dit restaurant komt heel dicht in de buurt van griekenland zelf. Kortom een avondje griekse vakantie in eigen land
Kokkietje .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We vinden dit een gezellig restaurant met een toegewijde, vriendelijke bediening. De voorgerechten waren zalig. De verschillende vleessoorten van het hoofdgerecht waren goed klaargemaakt maar vonden we helaas onderling niet veel van smaak verschillen, dus een tikkeltje saai en ook te veel. Ook misten we een dressing bij de salade en feta in de bifteki. In het vervolg zou ik denk ik eerder voor 2 voorgerechten gaan dan is er vast nog wel plaats voor een nagerecht!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten,dank jullie wel en tot de volgende keer
Fabian W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vaste restaurant waar we vaker komen. Komt Door de goede bediening en lekker eten. Personeel altijd vriendelijk. En zeker kindvriendelijk.
J. M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk authentiek eten. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader voor iedereen die van lekker Grieks eten houdt.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten.
Topper !!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het was heerlijk en heel gezellig.
Slagroomsuus .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ik ga naar Akropolis als ik een avondje heerlijk wil genieten. Verrukkelijk eten, vriendelijk personeel en een fijne sfeer. Ik blijf maar terug komen! Mix vis is mijn favoriet.
Hannie K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
VOORTREFFELIJK!
Met zijn tweetjes hier vanavond gegeten. Het was heerlijk.
We hebben al vaker Grieks gegeten maar nog nooit zo lekker.
Het vlees is heel mals en lekker gekruid.
Alles kwalitatief hoogwaardig ook de bijgerechten.
Complimenten aan de kok.
Bediening is vlot en heel gezellig
We komen helaas hier niet uit de buurt
Anders zouden we zeker vaker hier eten.
Groet Humphry en Hannie
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Vaak zijn we langs het restaurant gereden, niet eerder gedacht hier eens te gaan eten. De buitenkant is niet echt aantrekkelijk, dus zonder veel verwachtingen naar binnen gegaan. De bediening is uiterst vriendelijk, de menukaart redelijk uitgebreid met uiteraard veel grillgerechten. Wij kozen courgetteballetjes en gehaktballetjes in tomatensaus als voorgerecht en als hoofgerecht stifado en bekris meze. Alles was prima klaar gemaakt en verdient een goede waardering, maar volgens ons zeker niet de tienen die veel in recensies voor Akropolis voorkomen. Een 8 voor het eten en service en een 7 voor het interieur lijkt ons een behoorlijke waardering in vergelijking met andere Griekse restaurants.
Anjanlvoor .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het was druk op deze vrijdagavond. En dat kon dit restaurant niet aan. Wachttijd voor voorgerecht ruim een uur! Toen we daarna te horen kregen dat later gekomen tafel van 10 personen voor ging met koken van hoofdgerecht, hebben we de rekening gevraagd en zijn gegaan. (Nieuwe?) eigenaar/uitbater heeft zaak niet onder controle en maakt op horecagebied veel fouten (in discussie gaan, zeggen dat het vol is en dus lang duurt en niemand anders daar over klaagt, klant niet gelijk heeft als die opmerkt dat volle zaak toch de bedoeling is etc).
Het eten wat we kregen was wel erg lekker, dus kwaliteit was prima. Hier al tig x gegeten de laatste 10 jaar en nog nooit zulke slechte service
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Prima gegeten! De beste Griek qua smaak en kwaliteit waar ik tot nu toe ben geweest in ieder geval. Alles is zelf gemaakt, dat proef en zie je meteen en betreft de service valt er niks te klagen. Het lijkt een echt familiebedrijf waar men veel passie heeft voor het eten dat ze op tafel zetten. Als je van kleinschaligheid houdt, heerlijk eten en weinig poespas moet je hier zeker een keer langsgaan
Maaikiejj .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij komen hier vaker, ze houden altijd goed rekening met mijn allergieën en dat is super fijn! Het eten eten is vers en dat proef je. Als wij naar een griek gingen dan smaakte al het vlees hetzelfde, dat is hier absoluut niet zo. Alles is vers en zelf gemaakt zelfs de patatjes en het brood. Wij komen zeker nog vaker eten bij jullie! Ga zo door ????????
Anjojeka .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Ik wilde alleen wat zeggen ovet een personeelslid hij had de ijskaart gegeven en daarna kwan en zei en wat is het ik vind dat hij had moeten zeggen heeft u een keuze gemaakt dat staat iets netter