Akropolis

Leidseweg 44 2251 LC Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

De Griekse zon in Voorschoten

Gezellige Griek voor het het hele gezin waar je niet alleen kunt genieten van de bekende grillgerechten, maar ook van echte specialiteiten. Spanakopita, taramosalata, stifado, paidakia; gerechten die smaken naar de zon en de zilte zeelucht van prachtige eilanden.

Meer informatie over restaurant Akropolis

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Akropolis

Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Gezellig restaurantje, vriendelijk personeel en het eten was prima! Kwamen vragen of het allemaal in orde was en of we nog wat wilde drinken tussen door.
En absoluut niet duur!
Edmée V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Zag er netjes en gezellig uit. Was er druk ( koopavond) waardoor gastheer wat chaotisch overkwam .

Eten was goed, kom zeker terug
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Wat een geweldig lekker en gevarieerd eten. Echt geen "standaard Griek"maar eentje om speciaal voor om te rijden. Wij gaan er zeker weer snel een keer heel lekker eten!
Marjowermink W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Lekker eten met live muziek
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Niet de eerste keer, opnieuw lekker gegeten. Vooraf hadden we spanakopita, tzatziki en heerlijke garides saganaki. Daarnabifteki en een zalige ossenhaas in een feta/metaxas-saus.. De Griekse wijn paste er goed bij, evenals het Griekse bier. We sloten af met een lekkere espresso, thee en likeur. Geslaagde avond, prettige bediening (inclusief ouzo van het huis) en een gezellige ambiance.
Renske271 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten op een hele gezellige plek. Prima eten en gezellige vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar
Sjifra W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Gisteren met 4 personen hier lekker getafeld. De sfeer in het restaurant was erg gezellig, met rustige muziek op de achtergrond. Er kwam regelmatig iemand langs als de glazen leeg waren en al het eten was zeer goed. We hadden een mix gril, vega mix en de vis mix en alles was goed. Lekker gekruid en ruim voldoende. Ook de voorgerechten en nagerechten waren overigens erg lekker.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk vers en warm eten en zeer vriendelijk e bediening.
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk avondje uit, lekker ontspannen sfeertje lekker eten en super vriendelijke bediening
Alles is volgens afspraak na gekomen, maar dat verbaasd ons niets we komen er zeer regelmatig.
Dikke plus voor Akropolis.
Renske271 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Leuke gezellige zaak, buite.n onder de druiven gezeten en heerlijk gegeten vriendelijke goede. bediening een aanrader!!!
René I.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wij worden nooit teleurgesteld bij Acropolis. Het beste Griekse restaurant dat we kennen. Uitstekende bediening, vers en goed bereide gerechten.
Agnes E.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Ik kom hier al jaren en ben nog steeds erg enthousiast over dit restaurant. De sfeer is heel ontspannen en het eten is bijzonder smakelijk. De bediening is erg vriendelijk en vlot.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We wonen zelf in brabant ,en zijn vorig jaar voor hert eest daar wezen eten omdat we een paar dagen bij van de Valk in Voorschoten waren .
Nu 1 jaar later zijn we vandaag weer wezen eten bij deze Griek en het eten is er wel,zo heerlijk en nu waren we een paar dagen bij van de Valk in Leiden en komden we weer lekker gaan Grieken
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
N.V.T.
Goede wijn behoeft geen krans!
Ilmar J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Eten was heel snel klaar en heel lekker!
John B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Ben bij de fijne beste grieks-restaurant geweest. je wordt daat heel klantvriendelijk geholpen.Kom hier vaak om te eten. Ze houden rekening met mijn dieet. Het eten is top!!!!! Alles word hier vers bereid.Patat uitstekende verschillende verse vissoorten. vlees is is zeer goed en verse groeten. Alles is gewoon van topkwaliteit zeer vers. Kan iedereen aanbevelen dit grieksrestaurant om tegaan eten! Als je een bedrijfsfeest hebt of een andere feest! Kan je hier met de eigenaar een catering bespreken en laten uitvoeren je krijgt allemaal top kwaliteit aan eten,raad dit iedereen aan om dit is teproberen zo catering alles word in de puntjes verzorgt.Verder kan je hier ook je griekseten ook afhalen is ook een opie. Verder is weer op 12 februari wwer livemuziek. Dat is ook erg leuk dan kan je de grieksesfeer mee temaken, dan gaat ieder uit zijn dak erg leuk en sfeer vol.Ja ik ben heel erg tevreden over deze grieksrestaurant kom al jaren hier om te eten. Wel eens andere griek geprobeert was niet zo bijzonders. Maaar bij dit restaurant is het gewoon goed en erg lekker allemaal en alles is dagvers. Ook de stokbroden word elke dag vers gemaakt en afgebakken. Daar kan geen bakker tegenop gewoon lekker. Blijft het zeggen dis de fijnste sfeervolse en de lekkerst griek van de omgeving. dus ga eens lekker eten of bespreek eens catering voor bedrijfsfeest is gewoon top! Kan deze griekrestaurant aan iedereen aanbevelen met eten.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
top service en heerlijk eten ????????
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Ondanks dat het erg druk was was de service prima: er kon zelfs een onderdeel van een schotel vervangen worden door mousaka waardoor een 1/2 portie overbleef in de keuken. De gerechten waren goed op smaak, niet te zout of met teveel knoflook,
Een aanrader voor een gezellig,ongedwongen etentje.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Voor herhaling vatbaar.
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Top Grieks restaurant. Alles vers en bijzonder smakelijk. We komen hier niet voor niets al vele jaren!