Akropolis

Leidseweg 44 2251 LC Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

De Griekse zon in Voorschoten

Gezellige Griek voor het het hele gezin waar je niet alleen kunt genieten van de bekende grillgerechten, maar ook van echte specialiteiten. Spanakopita, taramosalata, stifado, paidakia; gerechten die smaken naar de zon en de zilte zeelucht van prachtige eilanden.

Meer informatie over restaurant Akropolis

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,1
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Alles was zeer goed. Het eten, vriendelijke gastheer en gastvrouw, het restaurant zelf. We komen zeker terug. Als je hier niet tevreden over bent ben je nergens tevreden.
Guurtje S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Ik ga regelmatig met mijn collega's en mijn man eten bij acrepolis en we vinden het een geweldig restaurant met hele vriendelijke bediening en geweldig goed eten wat men zelf allemaal maakt met eigen kruiden en vlees wat ze ook van ver halen en vers .ik ben al bij verschillende Griekse restaurant geweest maar dit is de beste .
M.v.g.
Guurtje Stakenburg
E V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Goed eten met goede bediening
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wij hebben weer een geweldige avond gehad bij Akropolis; fijne sfeer, uitermate vriendelijke bediening en heerlijk eten!
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Zo als iedere keer heerlijk gegeten. Super bediening . Vriendelijk en voor herhaling vatbaar.
Joke Z.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zoals altijd prima sfeer, hartelijke bediening en prima eten. Ruim voldoende qua porties en erg smakelijk allemaal.
Kevin S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Alleen het buitenterras/serre is minder, mist de Griekse sfeer. Wij hadden een Griekse tafel besteld, dat zijn allerlei Griekse gerechten als voorgerecht en voorgerecht. Zeker het aanbevelen waard. Bediening vriendelijk. Eten was zeer goed en genoeg.
Tilly T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Prima eten en gezellige sfeer.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige bediening.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Eerlijke oprecht goed
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Hebben heerlijk gegeten en iedereen was erg vriendelijk
miepie32 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. De bediening en service is ook super. Raar t zeker aan om daar te gaan eten.
Alessandra B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heel vriendelijke. bediening ondanks drukte. Lekker eten- authentiek Grieks. Glutenvrij geen probleem - super
Liesbeth A.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten!!! Gezellig restaurant,vriendelijke en gastvrije bediening.
nanon K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
weer heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.
niet alleen het eten maar ook de bediening is grandioos.
we nemen een abonnement bij jullie.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten in dit griekse restaurant. Vooral Siert is een hartelijke gastheer, maar allen zijn vriendelijk hoor.
Wij komen snel weer terug.
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Goede kwliteid. Heerlijk gegeten . Vriendelijke bediening met interesse voor de gasten. Top
Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
ik ben teleurgesteld over de kwaliteit van mijn vlees ,ik bestel Ossehaas en krijg een plat geslagen stuk vlees wat in de verste verte niet eens leek op Ossehaas .
er viel niets aan te doen ,ze hielden vol dat het ossehaas was . Heb het ook niet op gegeten was niet lekker .
ben even klaar met het Griekse Restaurant
N.Silvius
M. B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gezellige locatie met zeer gastvrije en vriendelijke bediening. Wij (9 personen) voor de Akropolis Griekse Tafel, n typisch traditioneel Grieks menu van diverse koude en warme voorgerechten en vijf hoofdgerechten. 'n prima keuze bleek: afwisselende smaken, ruined porties en van uitstekende kwaliteit. Prettig om door de vele varieteiten zo met de Griekse keuken kennis te kunnen maken. Extra verrassing was de Ouzo van het huis en het feestelijk opgediende nagerecht voor onze 89 jarige jarige moeder (ook van het huis). Allies was tot in de puntjes verzorgd. Zeker weten: wij komen hier terug!!
M S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
De persoonlijke interesse en service zijn uitstekend. Nu al aantal keer geweest en de bediening snapt precies hoe wij ons eten willen hebben. Ook de porties zijn ruim voldoende en alles is heerlijk.