Akropolis

Leidseweg 44 2251 LC Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

De Griekse zon in Voorschoten

Gezellige Griek voor het het hele gezin waar je niet alleen kunt genieten van de bekende grillgerechten, maar ook van echte specialiteiten. Spanakopita, taramosalata, stifado, paidakia; gerechten die smaken naar de zon en de zilte zeelucht van prachtige eilanden.

Meer informatie over restaurant Akropolis

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Akropolis

Koos D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Zoals hierboven al enigszins aangegeven op de diverse punten gewoon een heel goed restaurant! Goede persoonlijke aandacht,, gezellige sfeer enz. enz.
Bijkomende bijzonderheid: het was onze eerste trouwdag en dat werd "beloond" met een lekker ijsje MET sterretjes, wat we heerlijk hebben opgegeten onder een gezellig toepasselijk muziekje!
Al met al een aanrader.............
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk eten, goed geprijsd en netjes.
Piet en Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Altijd gezellig,prima eten. Je krijgt persoonlijke aandacht,zelfs als het druk is en dat gaat niet tenkoste van andere gasten.
Marynashulga S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We zijn verschillende keren bij Akropolis geweest en altijd was het goed, maar vandaag viel het tegen. De menu's waren qua hoeveelheid gehalveerd, er zaten te weinig kruiden op het eten en men was de helft van het menu vergeten op tafel te zetten. Dit werd pas gedaan na vragen van onze kant. Belangrijkst echter is dat het eten niet de smaak had van de keren ervoor. Ik plaats deze recensie om het restaurant te waarschuwen: ga alsjeblieft terug naar het oude recept en probeer niet op een goedkope manier op korte termijn extra winst te maken, want dan is het zo voorbij. En dat zou jammer zijn, jullie waren goed bezig. Verder nog een tip: zet mensen niet in de tocht, dat vindt niemand leuk en leidt bovendien tot verkoudheden.
Geachte gast,
Feedback is altijd welkom zodat we onze service kunnen verbeteren maar de geplaatste recensie is misleidend. Ik zou graag inhoudelijk willen reageren maar u heeft niet aangegeven wat u had besteld.In ieder geval de hoeveelheden zijn absoluut niet gehalveerd en ik verzeker u dat ze precies hetzelfde zijn als 4 jaar geleden. Vervolgens heeft u het over ''probeer niet op een goedkope manier op korte termijn extra winst te maken''.Mijn reactie hierop is dat ik u graag uitnodig om eens een kijkje bij ons in de keuken te nemen om de kwaliteit van onze gerechten zelf te zien.Vier jaar later wordt alles nog steeds dagelijks vers gemaakt.U had het verder over dat u in de tocht zat. Op de desbetreffende avond hadden gasten gevraagd om een extra deur te openen i.v.m. de warmte, maar van u hebben we niets vernomen dat u in de tocht zat. Een persoonlijke tip is om dit direct aan te geven.
En om het af te sluiten,de tevredenheid van onze gasten blijkt ook uit het feit dat het restaurant bijna altijd vol zit
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gezellige vlotte bediening en we hebben lekker gegeten
rene S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het eten blijft verrassend lekker zelfs na een aantal keer al te zijn geweest
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Bij binnenkomst was er niemand van het personeel aanwezig om ons te verwelkomen. Na enige tijd werden we eindelijk opgemerkt door een ober. We hadden via Seat me gereserveerd, maar daarvan was hij (nog) niet op de hoogte. Maar het was geen probleem om alsnog plaats te nemen. Ouzo van het huis, dat is een goed begin.
Daarna werden onze drankbestellingen opgenomen. Voorgerechten Garides Saganaki en Soutzoukakia waren prima. Hoofdgerecht Vegamix van mij was prima maar echt veel te veel. Hoofdgerecht Mix Grill van mijn man was ook smakelijk, al had er wel wat meer kruiden op gemogen. De maaltijden werden ook voorzien van frites en salade, was ook prima. Nagerecht Baklava was ik niet zo weg van, geen lekker knapperig bladerdeeg. Nagerecht Galaktoboureko van mijn partner viel helaas ook tegen. Het smaakte niet zoet, zoals dat zou horen. Toen de ober vroeg of het smaakte zei ik eerlijk dat we de toetjes elders weleens beter hebben gegeten. Ober zei verder niks meer tegen ons. Het tochtte binnen in het restaurant.
H V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Was heel gezellig ,vooral de bediening was zeer netjes en gaven ons een gevoel dat we welkom waren. Prima eten zeker een aanrader
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Alles was zeer goed. Het eten, vriendelijke gastheer en gastvrouw, het restaurant zelf. We komen zeker terug. Als je hier niet tevreden over bent ben je nergens tevreden.
Guurtje S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Ik ga regelmatig met mijn collega's en mijn man eten bij acrepolis en we vinden het een geweldig restaurant met hele vriendelijke bediening en geweldig goed eten wat men zelf allemaal maakt met eigen kruiden en vlees wat ze ook van ver halen en vers .ik ben al bij verschillende Griekse restaurant geweest maar dit is de beste .
M.v.g.
Guurtje Stakenburg
E V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Goed eten met goede bediening
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wij hebben weer een geweldige avond gehad bij Akropolis; fijne sfeer, uitermate vriendelijke bediening en heerlijk eten!
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Zo als iedere keer heerlijk gegeten. Super bediening . Vriendelijk en voor herhaling vatbaar.
Joke Z.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zoals altijd prima sfeer, hartelijke bediening en prima eten. Ruim voldoende qua porties en erg smakelijk allemaal.
Kevin S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Alleen het buitenterras/serre is minder, mist de Griekse sfeer. Wij hadden een Griekse tafel besteld, dat zijn allerlei Griekse gerechten als voorgerecht en voorgerecht. Zeker het aanbevelen waard. Bediening vriendelijk. Eten was zeer goed en genoeg.
Tilly T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Prima eten en gezellige sfeer.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige bediening.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Hebben heerlijk gegeten en iedereen was erg vriendelijk
miepie32 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. De bediening en service is ook super. Raar t zeker aan om daar te gaan eten.
Alessandra B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heel vriendelijke. bediening ondanks drukte. Lekker eten- authentiek Grieks. Glutenvrij geen probleem - super