Akropolis

Leidseweg 44 2251 LC Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

De Griekse zon in Voorschoten

Gezellige Griek voor het het hele gezin waar je niet alleen kunt genieten van de bekende grillgerechten, maar ook van echte specialiteiten. Spanakopita, taramosalata, stifado, paidakia; gerechten die smaken naar de zon en de zilte zeelucht van prachtige eilanden.

Meer informatie over restaurant Akropolis

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Goede kwliteid. Heerlijk gegeten . Vriendelijke bediening met interesse voor de gasten. Top
Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
ik ben teleurgesteld over de kwaliteit van mijn vlees ,ik bestel Ossehaas en krijg een plat geslagen stuk vlees wat in de verste verte niet eens leek op Ossehaas .
er viel niets aan te doen ,ze hielden vol dat het ossehaas was . Heb het ook niet op gegeten was niet lekker .
ben even klaar met het Griekse Restaurant
N.Silvius
M. B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gezellige locatie met zeer gastvrije en vriendelijke bediening. Wij (9 personen) voor de Akropolis Griekse Tafel, n typisch traditioneel Grieks menu van diverse koude en warme voorgerechten en vijf hoofdgerechten. 'n prima keuze bleek: afwisselende smaken, ruined porties en van uitstekende kwaliteit. Prettig om door de vele varieteiten zo met de Griekse keuken kennis te kunnen maken. Extra verrassing was de Ouzo van het huis en het feestelijk opgediende nagerecht voor onze 89 jarige jarige moeder (ook van het huis). Allies was tot in de puntjes verzorgd. Zeker weten: wij komen hier terug!!
M S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
De persoonlijke interesse en service zijn uitstekend. Nu al aantal keer geweest en de bediening snapt precies hoe wij ons eten willen hebben. Ook de porties zijn ruim voldoende en alles is heerlijk.
andre S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wij hebben er al meerdere malen gegeten. Fantastisch!!! bediening is zeer vriendelijk, maar niet overdreven
Joke Z.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Prima eten, zoals altijd vriendelijke bediening. Aanrader!
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Akropolis is een Familierestaurant. Dat schrijf ik bewust met een hoofdletter, want de familiesfeer is duidelijk aanwezig. De bediening is hartelijk en vriendelijk. Ben je druk in gesprek met de tafelgenoten, dan houdt men enige afstand, en als je in bent voor een praatje dan wordt er gezellig aan tafel gebabbeld. Dat is precies goed. En dan het eten: in één woord verrukkelijk. Vis en vlees zijn mals, de vegetarische schotel is smaakvol, de garnituren zijn superlekker (rijst & frietjes). Mijn enige aanmerking is dat er nogal royaal met de olijfolie wordt geschonken waardoor de hoofdgerechten nogal machtig kunnen zijn. Aan het einde van de avond komen de chefs ook nog even in de huiskamerachtige setting van het restaurant een drankje drinken, ook dat is leuk. De huiswijn is lekker en goed geprijsd. Wij komen hier zeker nog vaak terug!
S. W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gezellig restaurant, heerlijk gegeten en prettige persoonlijke sfeer
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed ingericht. Echt in de Griekse stel
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De specialiteit van de dag was fantastisch.
De bediening altijd even vriendelijk en gezellig.
R.melet R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Super lekker.....
jbrands1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ben Afgelopen donderdag bij de fijne beste grieks-restaurant geweest. je wordt daat heel klantvriendelijk geholpen.Kom hier vaak om te eten. Ze houden rekening met mijn dieet. Het eten is top!!!!! Alles word hier vers bereid.Patat uitstekende verschillende verse vissoorten. vlees is is zeer goed en verse groeten. Alles is gewoon van topkwaliteit zeer vers. Kan iedereen aanbevelen dit grieksrestaurant om tegaan eten! Als je een bedrijfsfeest hebt of een andere feest! Kan je hier met de eigenaar een catering bespreken en laten uitvoeren je krijgt allemaal top kwaliteit aan eten,raad dit iedereen aan om dit is teproberen zo catering alles word in de puntjes verzorgt.Verder kan je hier ook je griekseten ook afhalen is ook een opie. Verder is weer op 12 februari wwer livemuziek. Dat is ook erg leuk dan kan je de grieksesfeer mee temaken, dan gaat ieder uit zijn dak erg leuk en sfeer vol.Ja ik ben heel erg tevreden over deze grieksrestaurant kom al jaren hier om te eten. Wel eens andere griek geprobeert was niet zo bijzonders. Maaar bij dit restaurant is het gewoon goed en erg lekker allemaal en alles is dagvers. Ook de stokbroden word elke dag vers gemaakt en afgebakken. Daar kan geen bakker tegenop gewoon lekker. Blijft het zeggen dis de fijnste sfeervolse en de lekkerst griek van de omgeving. dus ga eens lekker eten of bespreek eens catering voor bedrijfsfeest is gewoon top! Kan deze griekrestaurant aan iedereen aanbevelen met eten.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima!
Kris T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Klantvriendelijk, en sfeervol
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Regelmatig bezoeken wij Akropolis. We eten geen vlees, maar dit Griekse restaurant heeft ook ruim voldoende keus voor viseters en vegetariërs. De porties zijn riant en het eten is altijd precies goed gegaard en heerlijk warm. Bijzonder zijn de eigen 'touches' aan de bijgerechten: het brood, de frietjes en de rijst bijvoorbeeld zijn superlekker. Van de vis vind ik de doradefilet een aanrader. Toch zou ik het eten nog lekkerder vinden als er minder olijfolie overheen zou gaan na het grillen.
De bediening hier is heel erg vriendelijk en vlot. Het is een echt gezellig restaurant. Een klein minpuntje is dat het interieur wel een kleine opfrisser zou kunnen gebruiken.
Al met al is Akropolis een aanrader voor wie lekker Grieks wil eten en wil kiezen van een uitgebreide kaart.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Savatiano witte wijn ok! Pikilia en Kalamaria goed. Mixgrill en specialiteit varkenshaas goed. Grote porties! Minpunt: een euro vragen voor een likje mayonaise is bespottelijk en rijmt niet met Griekse gastvrijheid! Bediening ok! Ambiance: restaurant mag wat worden opgepimpt!
Marjowermink W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk op zaterdagavond gegeten. Gezellig druk. Vriendelijke bediening. Aanrader!
Els W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
heerlijk eten, keus genoeg.
fijn familie restaurant, vriendelijk personeel. prijs/kwaliteit prima
zeker een aanrader