Akropolis

Leidseweg 44 2251 LC Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

De Griekse zon in Voorschoten

Gezellige Griek voor het het hele gezin waar je niet alleen kunt genieten van de bekende grillgerechten, maar ook van echte specialiteiten. Spanakopita, taramosalata, stifado, paidakia; gerechten die smaken naar de zon en de zilte zeelucht van prachtige eilanden.

Meer informatie over restaurant Akropolis

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
jbrands1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ben Afgelopen donderdag bij de fijne beste grieks-restaurant geweest. je wordt daat heel klantvriendelijk geholpen.Kom hier vaak om te eten. Ze houden rekening met mijn dieet. Het eten is top!!!!! Alles word hier vers bereid.Patat uitstekende verschillende verse vissoorten. vlees is is zeer goed en verse groeten. Alles is gewoon van topkwaliteit zeer vers. Kan iedereen aanbevelen dit grieksrestaurant om tegaan eten! Als je een bedrijfsfeest hebt of een andere feest! Kan je hier met de eigenaar een catering bespreken en laten uitvoeren je krijgt allemaal top kwaliteit aan eten,raad dit iedereen aan om dit is teproberen zo catering alles word in de puntjes verzorgt.Verder kan je hier ook je griekseten ook afhalen is ook een opie. Verder is weer op 12 februari wwer livemuziek. Dat is ook erg leuk dan kan je de grieksesfeer mee temaken, dan gaat ieder uit zijn dak erg leuk en sfeer vol.Ja ik ben heel erg tevreden over deze grieksrestaurant kom al jaren hier om te eten. Wel eens andere griek geprobeert was niet zo bijzonders. Maaar bij dit restaurant is het gewoon goed en erg lekker allemaal en alles is dagvers. Ook de stokbroden word elke dag vers gemaakt en afgebakken. Daar kan geen bakker tegenop gewoon lekker. Blijft het zeggen dis de fijnste sfeervolse en de lekkerst griek van de omgeving. dus ga eens lekker eten of bespreek eens catering voor bedrijfsfeest is gewoon top! Kan deze griekrestaurant aan iedereen aanbevelen met eten.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima!
Kris T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Klantvriendelijk, en sfeervol
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Regelmatig bezoeken wij Akropolis. We eten geen vlees, maar dit Griekse restaurant heeft ook ruim voldoende keus voor viseters en vegetariërs. De porties zijn riant en het eten is altijd precies goed gegaard en heerlijk warm. Bijzonder zijn de eigen 'touches' aan de bijgerechten: het brood, de frietjes en de rijst bijvoorbeeld zijn superlekker. Van de vis vind ik de doradefilet een aanrader. Toch zou ik het eten nog lekkerder vinden als er minder olijfolie overheen zou gaan na het grillen.
De bediening hier is heel erg vriendelijk en vlot. Het is een echt gezellig restaurant. Een klein minpuntje is dat het interieur wel een kleine opfrisser zou kunnen gebruiken.
Al met al is Akropolis een aanrader voor wie lekker Grieks wil eten en wil kiezen van een uitgebreide kaart.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Savatiano witte wijn ok! Pikilia en Kalamaria goed. Mixgrill en specialiteit varkenshaas goed. Grote porties! Minpunt: een euro vragen voor een likje mayonaise is bespottelijk en rijmt niet met Griekse gastvrijheid! Bediening ok! Ambiance: restaurant mag wat worden opgepimpt!
Marjowermink W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk op zaterdagavond gegeten. Gezellig druk. Vriendelijke bediening. Aanrader!
Els W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
heerlijk eten, keus genoeg.
fijn familie restaurant, vriendelijk personeel. prijs/kwaliteit prima
zeker een aanrader
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Altijd gezellig bij Akropolis, ze zijn zeer gastvrij en klantvriendelijk, en luisteren naar de wens van de klanten
Ze gebruiken verse producten onze ervaring in welke zin dan ook zijn zeer positief.
Of ik nu met mijn partner, gezin, vrienden, of zoals vorige maand ons 25-jarig huwelijk heb gevierd de kwaliteit is top.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Altijd gezellig bij Akropolis! Er worden uitsluitend verse producten gebruikt, de smaak van het eten is heerlijk! En een hele vriendelijke bediening (die zelfs onthouden hebben wat je de vorige keer gedronken hebt).
Marjowermink W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten op vrijdagavond, Poseidonschotel voor 2 pers met koffie toe. Snelle bediening en een mooie gevarieerde visschotel met verschillende warme en koude bijgerechten. Calimares waren extra lekker. Prima Griek!
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Al vaker hier gegeten en waarom we hier terug komen is duidelijk. Eten is voortreffelijk. Bediening vriendelijk en de sfeer prima. Dit restaurant komt heel dicht in de buurt van griekenland zelf. Kortom een avondje griekse vakantie in eigen land
Kokkietje .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We vinden dit een gezellig restaurant met een toegewijde, vriendelijke bediening. De voorgerechten waren zalig. De verschillende vleessoorten van het hoofdgerecht waren goed klaargemaakt maar vonden we helaas onderling niet veel van smaak verschillen, dus een tikkeltje saai en ook te veel. Ook misten we een dressing bij de salade en feta in de bifteki. In het vervolg zou ik denk ik eerder voor 2 voorgerechten gaan dan is er vast nog wel plaats voor een nagerecht!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten,dank jullie wel en tot de volgende keer
fabian W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vaste restaurant waar we vaker komen. Komt Door de goede bediening en lekker eten. Personeel altijd vriendelijk. En zeker kindvriendelijk.
J. M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk authentiek eten. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader voor iedereen die van lekker Grieks eten houdt.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten.
Topper !!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het was heerlijk en heel gezellig.
Slagroomsuus .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ik ga naar Akropolis als ik een avondje heerlijk wil genieten. Verrukkelijk eten, vriendelijk personeel en een fijne sfeer. Ik blijf maar terug komen! Mix vis is mijn favoriet.
Hannie K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
VOORTREFFELIJK!
Met zijn tweetjes hier vanavond gegeten. Het was heerlijk.
We hebben al vaker Grieks gegeten maar nog nooit zo lekker.
Het vlees is heel mals en lekker gekruid.
Alles kwalitatief hoogwaardig ook de bijgerechten.
Complimenten aan de kok.
Bediening is vlot en heel gezellig
We komen helaas hier niet uit de buurt
Anders zouden we zeker vaker hier eten.
Groet Humphry en Hannie
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Vaak zijn we langs het restaurant gereden, niet eerder gedacht hier eens te gaan eten. De buitenkant is niet echt aantrekkelijk, dus zonder veel verwachtingen naar binnen gegaan. De bediening is uiterst vriendelijk, de menukaart redelijk uitgebreid met uiteraard veel grillgerechten. Wij kozen courgetteballetjes en gehaktballetjes in tomatensaus als voorgerecht en als hoofgerecht stifado en bekris meze. Alles was prima klaar gemaakt en verdient een goede waardering, maar volgens ons zeker niet de tienen die veel in recensies voor Akropolis voorkomen. Een 8 voor het eten en service en een 7 voor het interieur lijkt ons een behoorlijke waardering in vergelijking met andere Griekse restaurants.