Akropolis

Leidseweg 44 2251 LC Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

De Griekse zon in Voorschoten

Gezellige Griek voor het het hele gezin waar je niet alleen kunt genieten van de bekende grillgerechten, maar ook van echte specialiteiten. Spanakopita, taramosalata, stifado, paidakia; gerechten die smaken naar de zon en de zilte zeelucht van prachtige eilanden.

Meer informatie over restaurant Akropolis

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Akropolis

Hendriks H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten,de bediening was erg vriendelijk.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker gegeten en vriendelijk personeel. Super genoten
Malia-Kreta S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Eten was wederom erg lekker, bediening vlot en netjes. Ging zeker niet te snel. Wij hadden alleen bij de reservering een tafeltje achterin gevraagd i.v.m. de kou bij de deur. Daar kon helaas niet aan worden voldaan omdat het zo druk was, veel reserveringen. Dit werd opgelost door de kachel een tandje hoger te zetten. Later werd er nog netjes gevraagd aan ons of we het nog koud hadden. Goede service. Weer voor herhaling vatbaar.
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Met de familie hier heerlijk gegeten. Het vlees was heerlijk mals, de zalm en garnalen ook perfect. De inktvisringen waren erg smakelijk, lekker gekruid en totaal niet rubberig.
Bediening netjes en vriendelijk. Enthousiaste en zeer vriendelijke manager/ober liet ons na afloop nog het verwarmde en overdekte buitenterras zien welke verrassend sfeervol was. We komen zeker nog een keer terug en reserveren dan onze tafels op dit terras!
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Super gezellig en heerlijk gegeten een echte aanrader voor een uitstekende griekse keuken.
Verice B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten en supervriendelijke en vlotte bediening Komen zeker weer terug
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
prima bediening en lekker eten , zoals altijd in dit restaurant............
Annette Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben 1e kerstdag genoten van het heerlijke en fantastische eten en de gezellige sfeer. TOP
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Tijdens kerst daar gegeten , kerstmenu was echt super lekker , het personeel heel erg vriendelijk , de inrichting had wat beter gekunt , maar het gaat uitendelijk om het eten en dat was heerlijk.
Joke I.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heel gezellig restaurant,heerlijk eten, alles is bespreekbaar en kan! Super vriendelijk en behulpzaam personeel! Aanrader is de Griekse Tapas tafel. Een aantal koude en warme voorgerechten en een aantal warme hoofdgerechten, geserveerd met salade en patat! Ideaal gerecht voor mensen die nooit kunnen kiezen, zoals ik!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Fantastisch goed gegeten. Was aanbevolen door een Griek die zelf ook nog eens kok is in een 5 sterren hotel.
De enthousiaste uitstraling van de gastheer en de gastvrouw maken het dubbel zo fijn om hier met gezin of partner te eten.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Prima gegeten, flinke porties, voldoende keuze voor vegetariër.Gastheer en gastvrouw doen er alles aan om het naar je zin te maken. Aanrader!
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Voor de 5de keer hier gegeten. Tent was afgeladen. Had lamskoteletten, zeer goed en vrouwtje de mix vis die ook echt lekker was. Allebei waren we echt zeer te vreden over eten en de service! Aanrader voor de onbekende!!
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima verzorgd zoals eerder, wel erg druk op de zaterdagavond. Niet alles klopte helemaal in de bediening, paar x vragen om een karafje water. Kwaliteit is prima!
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Een nieuw bezoek waard
simon S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Aanrader
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima restaurant! Prettige ontvangst, vlotte bediening, aardig en alert. Bij de reservering was iets fout gegaan, direct opgelost en een mooi tafeltje gekregen. Het eten is echt geweldig! Wij namen een selectie van koude en warme voorgerechten en ook van een aantal hoofdgerechten. Prima vleesgerechten, smakelijke groentegerechten, en van bijvoorbeeld de Calamares maken ze iets heerlijks. We waren onlangs nog op Kreta, maar écht lekker Grieks hebben we pas in onze eigen woonplaats gegeten! Wij komen terug!
Marieke R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Erg goed. Porties wel erg veel. Hierdoor zaten wij zo vol dat wij geen toetje meer hebben genomen. Tip kleinere porties nemen de gasten nog een nagerecht
Miriam J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Altijd gezellig met goedlachse bediening. Lekker gegeten.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eet hier regelmatig. Het eten is zeer smaakvol. Vriendelijk personeel. Goede sfeer