Akropolis

Klappeijstraat 3 4901 HD Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

Griekse trekpleister in Oosterhout

De naam van dit restaurant, Akropolis, komt van de 156-meter hoge tafelberg in Athene, eeuwenoud en van oorsprong omringd door een vruchtbare vlakte, gelegen op veilige afstand van zee. Gelukkig hoeven we anno 2015 niet meer wekenlang op een schip te vertoeven om te genieten van Griekse hoogstandjes: dit kan namelijk sinds 25 jaar gewoon in de Noord-Brabantse plaats Oosterhout! Kom binnen en laat je in de watten leggen door de vriendelijke bediening. Waan jij je na het traditionele welkomstglaasje Ouzo nog niet in Athene, dan zal het uitgebreide aanbod in authentieke Griekse gerechten hier ongetwijfeld voor zorgen.

Meer informatie over restaurant Akropolis

Jouw recensie over het restaurant Akropolis

Bram V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wilhelmus V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Het vlees was goed gaar. De soep was lekker warm. Het geheel deed knus aan. Leuke kennismaking en zeker voor herhaling vstbaar.
anouwens N.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Onbegrijpelijk dat je voor het 3 gangen menu 8 euro meer betaald met de AH restaurantactie.
Namelijk € 29,95 bij AH restaurantactie en normaal zonder actie € 21,95.
J.P.E.M. S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten.De sfeer was goed. Wij vinden dit een prima restaurant om aan deze actie mee te doen.Vooral het saladebuffet is een aanrader.
fransenmarian1 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Al vaak gegeten bij Akropolis maar het was weer lekker .We vroegen om kraanwater voor ons pilletjes en kregen een karafje water met ijs .Hele goede service Dus we blijven er regelmatig komen .
buschauffeur65 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het was niet druk misschien door de vele regen deze dag er waren maar een paar tafels bezet
wij werden vlot geholpen maar zodra men het bestek had neer gelegd stond de serveerster weer bij ons
om het volgende gerecht op te dienen dit vonden wij allen erg vlug gaan en bij het dessert hebben wij er ook iets van gezegd wij stonden na 1.45 uur weer buiten wat wij niet gewend zijn zonde .kan zijn dat het van wegen slechte weer niet druk was en hun ook snel naar huis wilden sorry dit was de laatste keer dan.
Sinead B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Als voorgerecht hadden we Keftedakia (Gekruide gehaktballetjes in tomaten saus)
Die waren heel lekker maar de saus was lauw.

Als hoofdgerecht had ik Fileto kottas
(Mals gegrilde kipmedallion met champignonsaus)

De kip was lekker maar de champignonsaus bij het hoofdgerecht was niet helemaal warm....
Kon het eigenlijk ook geen champignonSAUS noemen omdat het weinig saus was maar meer champignons met stukjes paprika....Hij was wel lekker :)
Ik wilde graag aardappeltjes i.p.v. frietjes erbij maar ik kreeg een combi van aardappeltjes en frietjes omdat de aardappeltjes op waren :(

Al met al was het lekker maar niks bijzonders...
Leen B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben een leuke avond gehad.
Bij binnenkomst goede ontvangst, leuke tafel toegewezen.
De bediening is zeer vriendelijk, en het eten is goed. We komen zeker terug.
R B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Voldoende keuze. Prijs-kwaliteit verhouding is in evenwicht.
Geen haute-cuisine, maar dat wordt ook nergens gepretendeerd.
Bediening en ontvangst is prima.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten met keuzemenu van de AH bonnen. Snelle bediening maar was rustig voor de vrijdagavond. Vriendelijke bediening.
Stephano V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Vriendelijke bediening en smakelijk bereid eten en uitstekend saladebuffet.
De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.
Marrie H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We waren 1.45 minuten eerder dan onze reservering maar het was meteen goed .Heerilijk gegeten ,goede bediening en gezellige inrichting.Een aanrader!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben lekker gegeten. De bediening was prettig, maar we hebben wel snel gegeten, de gerechten kwamen snel achter elkaar. De omgeving is wel levendig omdat wij aan de voorzijde zaten maar niet vervelend als de buren de muziek op normaal niveau houden.
huiijbregts .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel alleen raar dat we pas om half 8 konden reserveren, bij binnenkomst waren er nog zat lege tafels, in plaats van 7 uur
Gaan zekers nog eens eten
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Mixed gril besteld, is normaal met rijst frietes gevraagd ook gekregen echter niets geen sausje o.i.d. Erbij dus erg droog, gevraagd of ik er een tzaziki sausje bij kon bestellen! "Natuurlijk mijnheer" als ik daar op moest wachten zat ik er nog!!! eerste drankje werd direct gebracht, het tweede drankje zal wel met het sausje komen (niet dus).
Denk niet dat ik nog eens kom! Jammer...
Joa D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ik heb lekker gegeten het had alleen wat pittiger gemogen bediening was vriendelijk de uitstraling van de inrichting was gezellig leuke zitjes en niet te dicht bij elkaar
C. S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Op alle fronten scoort Akropolis hoog.Goede wijn behoeft geen krans.Wij hebben samen met vrienden heerlijk gegeten.Wij komen in de toekomst zeker terug.
cvdkasteele .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
AH actiemenu voor € 29,95 is zijn prijs niet waard. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht was minimaal. Vlees bij hoofdgerecht erg taai. Vis bij hoofdgerecht zeer droog en smaakloos. Saladebar geen feta of sausjes, alleen tegen extra kosten. Nog nooit zo slecht gegeten. Bezoeken al meer dan 25 jaar Griekserestaurants. Dit restaurant een afrader, gaan hier dus nooit meer !!
fam.degraaf .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten was zeer goed, vlotte bediening.
je krijg waar voor je geld, borden goed gevuld.
een plus punt was, dat je gebruik kunt maken van een koud buffet. incl.
en dat was ook zeer goed.
greetwesterop .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het drie gangen keuze menu was uitgebreid. Alles wat wij gegeten hebbben was zeer smaakvol. Personeel zeer vriendelijk. Al met al een aanrader