Akropolis

Klappeijstraat 3 4901 HD Oosterhout Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Akropolis

Griekse trekpleister in Oosterhout

De naam van dit restaurant, Akropolis, komt van de 156-meter hoge tafelberg in Athene, eeuwenoud en van oorsprong omringd door een vruchtbare vlakte, gelegen op veilige afstand van zee. Gelukkig hoeven we anno 2015 niet meer wekenlang op een schip te vertoeven om te genieten van Griekse hoogstandjes: dit kan namelijk sinds 25 jaar gewoon in de Noord-Brabantse plaats Oosterhout! Kom binnen en laat je in de watten leggen door de vriendelijke bediening. Waan jij je na het traditionele welkomstglaasje Ouzo nog niet in Athene, dan zal het uitgebreide aanbod in authentieke Griekse gerechten hier ongetwijfeld voor zorgen.

Meer informatie over restaurant Akropolis

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Akropolis

Lia.kamerbeek K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Meestal bij een grieks restaurant staan er voldoende vleesspecialiteiten op de kaart. Maar de vis is vaak beperkt, maar niet bij Akropolis. Daar is voor de visliefhebber ook keus genoeg, o.a. tonijn, zwaardvis. En die vissoort, kom je maar zelden tegen op de kaart. Bedankt voor het heerlijke eten, tot binnenkort.
J.W. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Giros leek van een dag eerder, de friet was niet lekker zat een rare bijsmaak aan, koffie met een voetbad moet niet kunnen , komen niet meer terug.
Belinda S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
De bediening was vlot en vriendelijk. We hadden de Zeus schotel genomen. Het vlees was echt heerlijk. We vonden het tegenvallen dat de mosselen, dorade en schol in de olie met soort krokantkorstje gebakken/gefrituurd waren. Het ging ten koste van de vissmaak. Deze feedback hebben we ook aan de serveersters doorgegeven. Ze gaan er rekening mee houden in de nieuwe kaart.

De baklava was echt super lekker!!! Hoewel deze aan de prijs is, is het een echte aanrader!
V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
lekker gegeten;de portie( mousaka) leek klein maar was precies goed. was lang geleden dat ik ouzo op had. paste er precies bij. altijd gezellig hoor grieks eten. doen we zeker nog eens bij Akropolis.
Laura A.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
We hebben ontzettend genoten van de sfeer en het eten.Tot zelfs de kinderen hebben nog wat griekse woorden geleerd.Wij komen zeker nog een keer.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Goed eten, hoeveelheid ruim.
Lijdia H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Altijd lekker eten, vriendelijk personeel!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Lekker eten, leuke bediendes, gunstige prijs en je mag zelf lekker van het saladebuffet gebruik maken.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten van de schotels. Goed vlees niet vet.
Judith O.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Lekker gegeten en ook nog 20% korting! Komen zeker terug!
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Gaan beslist nogmaals.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Eten is goed, bediening net niet.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk gegeten!!
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
fantastische plek. waar je veel vlees krijgt voor een leuke prijs. ik snap de negatieve recensies echt niet voor 2 personen
waren nog geen 40euro kwijt.
saladebar heeft lekkere variatie. personneeel vriendelijk. voor sausjes betaal je extra. maar dit staat gewoon op de menukaart aangegeven. gaan hier zeker vaker komen
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
heerlijk gegeten. vindt de negatieve recensies echt niet terecht. veel vlees voor een leuke prijs. lekker saladebuffet. gebakken aardappeltjes waren ook heerlijk. ontzettend genoten!
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
geweldige avond gehad. hadden gekozen voor eigen schotel samenstellen. heerlijke verse salade knapperige aardappeltjes. ik snap de slechte recensies echt niet. uiteindelijk waren we inclusief de korting voor nog een kleine 38euro klaar! echte toppers!
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De ontvangst was vriendelijk en gastvrij. Het eten was heerlijk en de bediening was snel. Prijs en kwaliteit en hoeveelheid was ook in orde.
Natalie P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en werden snel bediend. Jammer, dat je er bij de bon achter komt, dat je moet betalen voor de mayonaise en ketchup. Ook de extra tzaziki werd als volledig voorgerecht berekend, terwijl dit niet was aangegeven. Verder is met name de cola duur, omdat het geschonken wordt uit een grote fles.
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
We hadden een voor- en hoofdgerecht. En een heerlijke koffie na.
Alles was voortreffelijk. We gaan zeker vaker terug naar Akropolis.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Met de schotels meer dan genoeg lekker vlees. Heel leuk is dat je zelf je schotel mag samenstellen en uit 3 of 4 stukjes vlees per persoon mag kiezen.