Akropolis

Klappeijstraat 3 4901 HD Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

Griekse trekpleister in Oosterhout

De naam van dit restaurant, Akropolis, komt van de 156-meter hoge tafelberg in Athene, eeuwenoud en van oorsprong omringd door een vruchtbare vlakte, gelegen op veilige afstand van zee. Gelukkig hoeven we anno 2015 niet meer wekenlang op een schip te vertoeven om te genieten van Griekse hoogstandjes: dit kan namelijk sinds 25 jaar gewoon in de Noord-Brabantse plaats Oosterhout! Kom binnen en laat je in de watten leggen door de vriendelijke bediening. Waan jij je na het traditionele welkomstglaasje Ouzo nog niet in Athene, dan zal het uitgebreide aanbod in authentieke Griekse gerechten hier ongetwijfeld voor zorgen.

Meer informatie over restaurant Akropolis

• Af te huren , Catering , Wi-Fi
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
1 week voor de carnaval gereserveerd, op zaterdag avond om 18.30, bevestiging gekregen, en toen we op het afgesproken tijdstip aankwamen konden we zonder moeite de gereserveerde plaats voor 4 personen uitbreiden naar 6 personen. Ondanks dat het hele restaurant vol zat en het carnaval was zijn we uitstekend geholpen en hebben heerlijk gegeten. Complimenten voor Dimitri en zijn team.
Baeten M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vanaf het voorgerecht hebben wij meer dan een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Diverse keren aangegeven. Tot onze spijt geen enkele excuus.
michelleoosterhout .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten. We zaten in een hoekje en hadden het gevoel dat we af en toe vergeten werden. Verder waren de medewerkers vriendelijk en hebben we heerlijk gegeten!
rijkaanvitaminen .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Mijn partner en ik waren hier vanwege de Albert Heijnactie. De sfeer was goed, de ontvangst en bediening prima en zeer vlot. En als je wat extra nodig had, dan werd het binnen een mum van tijd gebracht. Het eten was goed, niet te veel, niet te weinig. Ik vermoed dat je buiten de actie meer meer krijgt, maar het was goed zo, anders hou je toch maar over.
Oscar O.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was redelijk. Zoals ik gewend ben van een Griek zat er veel vlees bij. Het vlees was echter erg droog. Er zat helaas geen sausje bij om dat tegen te gaan. Bij het hoofdgerecht mochten we zelf een salade samenstellen, bij een apart opgezet kraampje. De keuze was daar niet groot en ik miste iets zoals fetakaas.
De hoeveelheid was goed. Drie gangen waren meer dan genoeg. Ik had het gebakje als nagerecht gekozen. Dat was wel een heel erg klein gebakje. Er zat vooral slagroom en ijs op het bord. Het gebakje was wel goed van smaak.
Service was redelijk goed, de meisjes die ons bediende waren vriendelijk en hielpen ons goed. Het was die dag (woensdag) echter vrij rustig in het restaurant, en erg koud buiten. Dat bevorderde de sfeer in het restaurant helaas niet. Op de desbetreffende dag was het -2 ongeveer. Wij zaten dicht bij de deur. Mensen naast ons moesten zelfs de deur dichtdoen, omdat er anders te veel kou bij verschillende tafels kwam.
Walter K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wonen al jaren in Oosterhout en hier waren wij nog nooit geweest.
Hier kun je Grieks eten zoals het hoort, echt top.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Wij zullen hier zeker vaker terugkomen!
Pierre N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten is er heel erg lekker,ook de menukaart is erg goed met de keuze die je kunt maken.We gaan er zeker nog een keertje terug,in ik kan iedereen Akropolis aanbevelen.
maduck .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening
Even een time-out gevraagd voor het dessert anders moet je proppen.
Er zou wat meer tijd mogen zitten tussen het voor en hoofdgerecht
Iets meer verlichting zou wat mij betreft ook wel mogen
Verder hebben we lekker gegeten
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ze hebben daar een goede service. Het is er gezellig en je kan er echt goed eten. Voor ieder wat wils van groot zowel als voor klein.
dagmar90 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met de AH actie gaan eten. Het saladebuffet is beperkt maar gezien dat ' extra' is niet over te klagen. Menukeus is voor deze ah actie wat mij betreft uitgebreid genoeg. Kwaliteit van het eten kan beter wat mij betreft, brood smaakt niet vers en de rest is wat basic. Voor de prijs van 30 euro voor twee personen met 3 gangen vind ik het goed t edoen. Jammer dat er niet wordt gevraagd of je wat wil drinken, 1 drankje p.p. op drie gangen is wel erg weinig en het lijkt me voor het restaurant zelf ook beter om dit vaker te vragen.
Samengevat, menu's zijn niet bijzonder maar om met deze actie te gaan eten een leuk avondje uit.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Reen goed restaurant waar je heerlijk kunt eten in een rustige sfeer. We zijn hier voor een AH reductiemenu geweest. Er was een ruime keuze aan gerechten. Al met al een aanbeveling.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Leuk restaurant, prima gegeten, vriendelijke bediening, al met al top. Het restaurant in gelegen in een leuk uitgaansstraatje in het centrum van Oosterhout.
p.a. L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
het was een zeer geslaagd avondje alles was prima verzorgd, lekker eten, en goede bediening, wat wil je nog meer.
het was zeer gezellig.
Anne N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Nog snel de laatste mogelijkheid tot het gebruiken van de AH restaurantactie gebruikt. Met 4 personen het restaurant-keuzemenu gehad. Op zich was het erg goed te noemen. De keuze mag dan wat beperkter zijn, er is nog altijd voldoende om uit te kunnen kiezen. De bediening was vlot en vriendelijk. Al met al lekker gegeten.
Linde1975 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, de spiesjes met scampies. Rode wijn was lekker en goed van temperatuur, fijn.
Heel vriendelijke bediening. Kaarsje op tafel. Alles proper: het bestek, de tafel, de borden. Een prima ervaring deze Griek!
nanniedenijsbik .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Dit was echt een afgang. Constructieve feedback is niet mogelijk. Het vlees was hard en droog. Het pastagerecht dat een van ons had, was een kleffe massa. Alles wat normaal gesproken bij een Griekse schotel hoort, moest je er nu apart bij bestellen en dus extra betalen (tzaziki, koolsla, tot zelfs de mayonaise aan toe). De entourage was haveloos, de wc vies. De laatste ronde drankjes is nooit doorgekomen en stond wel op de rekening (daar kwamen we helaas thuis pas achter). Nee, bij deze tent gaat het erom je zoveel mogelijk geld uit de zak te kloppen. Doet AH niet aan enige vorm van kwaliteitscontrole voor een restaurant zich bij de AH-restaurantactie mag aansluiten? Dit was de tweede keer dat we via de actie bij een echt slecht restaurant terechtkwamen.
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vriendelijke en snelle bediening, heerlijk eten en gezellige inrichting
Lislis .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het AH menu is prima en je gaat niet met een lege maag naar huis. Ook het buffet met salades en olijfjes is inclusief. De kindermenuutjes zijn goed en prima bij te boeken. Kinderen krijgen er ook een kadootje bij, dat ze uit mogen kiezen. Enige minpuntje is dat je niet heel erg ruim zit. WIj zijn niet dik maar moesten een beetje inschikken bij het raam.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Bediening was niet erg goed we moesten zeer lang wachten. Personeel iep met vuilniszakken door restaurant terwijl er nog mensen zaten te eten.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
heerlijk gegeten in leuk restaurant,bediening was prima,minpuntje was het ijs