Akropolis

Klappeijstraat 3 4901 HD Oosterhout Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Akropolis

Griekse trekpleister in Oosterhout

De naam van dit restaurant, Akropolis, komt van de 156-meter hoge tafelberg in Athene, eeuwenoud en van oorsprong omringd door een vruchtbare vlakte, gelegen op veilige afstand van zee. Gelukkig hoeven we anno 2015 niet meer wekenlang op een schip te vertoeven om te genieten van Griekse hoogstandjes: dit kan namelijk sinds 25 jaar gewoon in de Noord-Brabantse plaats Oosterhout! Kom binnen en laat je in de watten leggen door de vriendelijke bediening. Waan jij je na het traditionele welkomstglaasje Ouzo nog niet in Athene, dan zal het uitgebreide aanbod in authentieke Griekse gerechten hier ongetwijfeld voor zorgen.

Meer informatie over restaurant Akropolis

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Akropolis

Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Eten is goed, bediening net niet.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk gegeten!!
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
fantastische plek. waar je veel vlees krijgt voor een leuke prijs. ik snap de negatieve recensies echt niet voor 2 personen
waren nog geen 40euro kwijt.
saladebar heeft lekkere variatie. personneeel vriendelijk. voor sausjes betaal je extra. maar dit staat gewoon op de menukaart aangegeven. gaan hier zeker vaker komen
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
geweldige avond gehad. hadden gekozen voor eigen schotel samenstellen. heerlijke verse salade knapperige aardappeltjes. ik snap de slechte recensies echt niet. uiteindelijk waren we inclusief de korting voor nog een kleine 38euro klaar! echte toppers!
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
heerlijk gegeten. vindt de negatieve recensies echt niet terecht. veel vlees voor een leuke prijs. lekker saladebuffet. gebakken aardappeltjes waren ook heerlijk. ontzettend genoten!
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De ontvangst was vriendelijk en gastvrij. Het eten was heerlijk en de bediening was snel. Prijs en kwaliteit en hoeveelheid was ook in orde.
Natalie P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en werden snel bediend. Jammer, dat je er bij de bon achter komt, dat je moet betalen voor de mayonaise en ketchup. Ook de extra tzaziki werd als volledig voorgerecht berekend, terwijl dit niet was aangegeven. Verder is met name de cola duur, omdat het geschonken wordt uit een grote fles.
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
We hadden een voor- en hoofdgerecht. En een heerlijke koffie na.
Alles was voortreffelijk. We gaan zeker vaker terug naar Akropolis.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Met de schotels meer dan genoeg lekker vlees. Heel leuk is dat je zelf je schotel mag samenstellen en uit 3 of 4 stukjes vlees per persoon mag kiezen.
wendy L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
al meerdere keren gegeten. het eten is er lekker, goede porties, zonder opsmuk op het bord. de saladebar is een heerlijke aanvulling en voor iedereen wat wils. het restaurant oogt klein en donker maar voelt gezellig en gastvrij aan als je er bent.
B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
zeer goed restaurant, heerlijk eten voor een mooie prijs.
Lekker knus en vriendelijk personeel een aanrader.
Uitgebreid menu genoeg keus.
Lizette V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Lekker gegeten. Royale porties en prima service.
Lia J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
D toiletten en vooral de dames zijn zeer krab je moet eerst plaats maken voordat er een ander inkan.
isabella.schouten .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
gezellig klein restaurant, met vriendelijke bediening en lekker eten, dit was ons derde bezoek en we zullen zeker nog een keer terugkomen
Kim R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Weer geweldig lekker gegeten!!! De gegrilde groente van "papa" waten heerlijk!!!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bediening was erg vriendelijk en attent. Eten en drinken is zoals je het bij de Griek verwacht, veel en zonder poespas, schaal netjes opgemaakt..smaakte goed. Saladebar goed gevuld en met veel keuze.
We komen zeker terug!
Joep K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Te weinig eten voor een te hoge prijs. Goede en fijne atmosfeer en leuke service.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
De ambiance was gezellig heeft wel een kleine opknapbeurt hier en daar nodig. Het eten was lekker alleen een kleine tip!! de borden verwarmen voor het opdienen vlees wat sneller koud. Verder voldoende qua portie's. Wel een aanrader om naartoe te gaan leuke locatie.
Lian V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
wij zijn hier al vaker geweest en het is nog steeds tot alle tevredenheid vriendelijk personeel lekker eten mooie ambiance in een woord geweldig.