Akropolis

Klappeijstraat 3 4901 HD Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

Griekse trekpleister in Oosterhout

De naam van dit restaurant, Akropolis, komt van de 156-meter hoge tafelberg in Athene, eeuwenoud en van oorsprong omringd door een vruchtbare vlakte, gelegen op veilige afstand van zee. Gelukkig hoeven we anno 2015 niet meer wekenlang op een schip te vertoeven om te genieten van Griekse hoogstandjes: dit kan namelijk sinds 25 jaar gewoon in de Noord-Brabantse plaats Oosterhout! Kom binnen en laat je in de watten leggen door de vriendelijke bediening. Waan jij je na het traditionele welkomstglaasje Ouzo nog niet in Athene, dan zal het uitgebreide aanbod in authentieke Griekse gerechten hier ongetwijfeld voor zorgen.

Meer informatie over restaurant Akropolis

• Af te huren , Catering , Wi-Fi
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Leuk restaurant, prima gegeten, vriendelijke bediening, al met al top. Het restaurant in gelegen in een leuk uitgaansstraatje in het centrum van Oosterhout.
p.a. L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Anne N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Nog snel de laatste mogelijkheid tot het gebruiken van de AH restaurantactie gebruikt. Met 4 personen het restaurant-keuzemenu gehad. Op zich was het erg goed te noemen. De keuze mag dan wat beperkter zijn, er is nog altijd voldoende om uit te kunnen kiezen. De bediening was vlot en vriendelijk. Al met al lekker gegeten.
Linde1975 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, de spiesjes met scampies. Rode wijn was lekker en goed van temperatuur, fijn.
Heel vriendelijke bediening. Kaarsje op tafel. Alles proper: het bestek, de tafel, de borden. Een prima ervaring deze Griek!
nanniedenijsbik .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Dit was echt een afgang. Constructieve feedback is niet mogelijk. Het vlees was hard en droog. Het pastagerecht dat een van ons had, was een kleffe massa. Alles wat normaal gesproken bij een Griekse schotel hoort, moest je er nu apart bij bestellen en dus extra betalen (tzaziki, koolsla, tot zelfs de mayonaise aan toe). De entourage was haveloos, de wc vies. De laatste ronde drankjes is nooit doorgekomen en stond wel op de rekening (daar kwamen we helaas thuis pas achter). Nee, bij deze tent gaat het erom je zoveel mogelijk geld uit de zak te kloppen. Doet AH niet aan enige vorm van kwaliteitscontrole voor een restaurant zich bij de AH-restaurantactie mag aansluiten? Dit was de tweede keer dat we via de actie bij een echt slecht restaurant terechtkwamen.
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vriendelijke en snelle bediening, heerlijk eten en gezellige inrichting
Lislis .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het AH menu is prima en je gaat niet met een lege maag naar huis. Ook het buffet met salades en olijfjes is inclusief. De kindermenuutjes zijn goed en prima bij te boeken. Kinderen krijgen er ook een kadootje bij, dat ze uit mogen kiezen. Enige minpuntje is dat je niet heel erg ruim zit. WIj zijn niet dik maar moesten een beetje inschikken bij het raam.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Bediening was niet erg goed we moesten zeer lang wachten. Personeel iep met vuilniszakken door restaurant terwijl er nog mensen zaten te eten.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
heerlijk gegeten in leuk restaurant,bediening was prima,minpuntje was het ijs
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de Ah actie. Bij het afrekenen bleek ik mijn kaart vergeten. Dat werd op een charmante manier opgelost!! Dat stelden we zeer op prijs. Het was gezellig druk op dinsdagavond, dat is op zich al een goed teken. Bij binnenkomst werd een ouzo aangeboden en naast de wijn werd er een karaf water neergezet. Dat vind ik echte Griekse gastvrijheid. Kortom het was prima.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een gezellige ontvangst, goede plek gekregen en heerlijk eten, was een echte verrassing, voor het laats hier 10 jaar geleden geweest, was erg verbeterd, toen meer standaard, nu echt heel goed en lekker,
een aanrader, wij gaan zeker meer daar eten
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Komen hier ieder jaar een paar keer. Prettige sfeer. Redelijke prijzen. Deze keer met AH actie. Daardoor voordelig rekening 25 euro lager dan anders. Leuk. Altijd goed bezette tafels.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Samen met familie hier gegeten. Was niet slecht maar we hadden eigenlijk bij de andere Griek willen boeken met de AH-kaarten. Omdat deze tussen Kerst en Oudjaar niet deed aan de actie hebben we de keuze voor Akropolis gemaakt. De andere Griek is voor ons net een beetje beter.
Tineke E.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Alles naar wens, geen opmerkingen.Lekker gegeten, vriendelijke ontvangst, en prima bediening.heel goed voorgerecht, pasta gerecht had iets meer gehakt kunnen hebben, maar was verder lekker. Dessert heel erg lekker.
j.rooyakkers2 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben voor de derde keer bij Akropolis gegeten. Op het eten is niets op aan te merken, het was weer lekker.
Je wordt vriendelijk ontvangen en ook de bediening is gemoedelijk. Wij zullen hier regelmatig terug komen
D K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima on.tvangst, intiem en goed en gezellig restaurant, met prima en vriendelijke bediening.
Eten was goed, zoals het behoord.
Kortom: een aan te bevelen Grieks restaurant. 7.8 waardering.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten kwam veel te snel na elkaar.De hoofdschotel was heel droog,geen sausje,geen griekse pasta (2 bollen rijst met tomatenkleur en smaak).
ninekeschildwacht .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten waren er vroeger ook al eens geweest. Niets veranderd.goede kwaliteit en fijne bediening, komen zeker nog eens terug.
tonlansbergen .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Akropolis is een klein intiem restaurant, waar de traditionele Griekse gerechten worden opgediend.
ook de saladebar (de enige in Oosterhout !) is een extra pluspunt.
de inrichting is authentiek en de familie is zeer vriendelijk.
wij kunnen het eenieder aanbevelen.
tonyverbeek .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Na een hartelijke ontvangst heerlijk gegeten. De twee persoonstafels stonden alleen zeer dicht op elkaar zodat er geen privégesprek gevoerd kon worden en daar is een etentje toch vaak de uitgelezen gelegenheid voor.