Akropolis

Klappeijstraat 3 4901 HD Oosterhout Nederland Kaart

Over restaurant Akropolis

Griekse trekpleister in Oosterhout

De naam van dit restaurant, Akropolis, komt van de 156-meter hoge tafelberg in Athene, eeuwenoud en van oorsprong omringd door een vruchtbare vlakte, gelegen op veilige afstand van zee. Gelukkig hoeven we anno 2015 niet meer wekenlang op een schip te vertoeven om te genieten van Griekse hoogstandjes: dit kan namelijk sinds 25 jaar gewoon in de Noord-Brabantse plaats Oosterhout! Kom binnen en laat je in de watten leggen door de vriendelijke bediening. Waan jij je na het traditionele welkomstglaasje Ouzo nog niet in Athene, dan zal het uitgebreide aanbod in authentieke Griekse gerechten hier ongetwijfeld voor zorgen.

Meer informatie over restaurant Akropolis

• Af te huren , Catering , Wi-Fi
Ellyjonkie .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lekker en veel keus. Grote porties! Veel vlees in verschillende soorten en de groenten zelf opscheppen uit de salade bar.
Maduck .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Goede ontvangst, vriendelijke en goede bediening.
Lekker en ruim voldoende te eten.
Voldoende tijd tussen de gerechten .
Leuke inrichting met fijne passende muziek.
Zeker voorherhaling vatbaar.
Jomema60 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hadden gekozen voor het 3 gangen menu. Het voorgerecht was lekker, smeersels met stokbrood, hierbij werd geen bord gereserveerd., de kruimels vielen zo op tafel.Bij het hoofdgerecht waren geen sausje gereserveerd nog geen bolletje tjatiki. Het hoofdgerecht was redelijk.We hadden om een portie friet gevraagd, deze niet gekregen, maar de portie friet stond wel op de rekening. De rekening hebben ze wel aangepast.
Liabarnhoorn .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hier Met de Albert Heijn actie gegeten. Het eten was prima, porties waren ook goed en bediening erg aardig. Fijn datvwe uit zoveel menu's konden kiezen
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
gezellig en typisch Grieks ingericht restaurant. Nette bediening en heel erg goed eten. Een aanrader! Eén minpuntje was dat we eerst een tafeltje met banken toegewezen kregen, maar daar zit je echt heel erg krap. Gelukkig konden we nog een tafel met stoeltjes krijgen.
Huiskesjolanda .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het restaurant is sfeervol ingericht en we werden vriendelijk ontvangen. Het personeel was vriendelijk, en het eten smaakte goed. Ik vind het altijd wel jammer dat je als gast via de Albert Heyn actie een hele andere kaart krijgt om een gerecht uit te zoeken dan zonder de actie. De Bar vond ik heel klein en heel rommelig.
Ginette V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
3 gangen diner stelde echt niet veel voor! ! Voor 27,95 al helemaal niet. De saladebuffet was ook echt niks. Restaurant lijkt wel uit 1975 en daarna niks meer aan gedaan! Ik ga er niet meer heen in ieder geval!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was heerlijk goed van smaak
Gastvrij vriendelijk
een aanrader voor andere mensen
wij zullen binnen kort nog een keer gaan eten
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten, ruime keuze op het keuzemenu. Grote porties en ook voor vegetariër genoeg keuze. Bediening en sfeer ook goed.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was wat droog en flauw van smaak De wachttijd was wat lang.. Restaurant op zich was prima. Ontvangst en service ok.
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima avondje..... lekker en voldoende gegeten..... lekkere wijn.... en goede service en de bediening is super. We komen zeker nog een x terug.
Olga64 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Eten was heerlijk, en ruim voldoende. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Echt een restaurant waar je gezellig kunt bijkletsen en kunt lachen zonder bang te zijn om de andere gasten te storen. Voor herhaling vatbaar.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Knus restaurantje waar we voor de 3e keer nu hebben gegeten, het eten is erg lekker het personeel zeer vriendelijk en belangstellend, en mijn hond was welkom dus dit was niet de laatste keer dat we daar hebben gegeten.
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Sfeervol restaurant met een vriendelijke bediening. Het eten was lekker en meer als voldoende. WE konden zelfs wat mee naar huis nemen.
Ellyjonkie .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
een hele lekkere en fijne avond gehad met 6 personen .goede en snelle bediening leuke zitplaats, fijn zeker om terug te gaan
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Goed en lekker gegeten, vlotte bediening. Fout werd meteen hersteld. De saladebar is een mooie aanvulling. Het eten is echt genoeg, vlees in flinke portie's, zeker voor herhaling vatbaar
Nelly56 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We werden erg vriendelijk ontvangen en geholpen .het was erg gezellig , sfeervol en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader . Een geweldige avond gehad . !!
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Aardige bediening. Ze doen echt hun best
We zullen zeker nog een keer terug gaan
Het zat helemaal vol. Zelfs door de week