Akropolis

Klappeijstraat 3 4901 HD Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

Griekse trekpleister in Oosterhout

De naam van dit restaurant, Akropolis, komt van de 156-meter hoge tafelberg in Athene, eeuwenoud en van oorsprong omringd door een vruchtbare vlakte, gelegen op veilige afstand van zee. Gelukkig hoeven we anno 2015 niet meer wekenlang op een schip te vertoeven om te genieten van Griekse hoogstandjes: dit kan namelijk sinds 25 jaar gewoon in de Noord-Brabantse plaats Oosterhout! Kom binnen en laat je in de watten leggen door de vriendelijke bediening. Waan jij je na het traditionele welkomstglaasje Ouzo nog niet in Athene, dan zal het uitgebreide aanbod in authentieke Griekse gerechten hier ongetwijfeld voor zorgen.

Meer informatie over restaurant Akropolis

maduck .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten,prijs kwaliteit oké, tempo van nieuwe consumpties prima. voldoende personeel,die alles goed in de gaten hielden.
Brenny V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het was prima Grieks eten. Vlotte en aardige bediening. Gegeten met de AH actie. Dit menu is speciaal samen gesteld voor deze actie en kost €29,95. Actie is heel simpel dit menu is op zich absoluut geen € 29,95 waard, maar als je er dan 2 krijgt voor de prijs van 1 is het bijzonder acceptabel.
Catalina V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een heel leuk etentje. Alles was lekker, wat warm most zijn was wel warm. Wij hebben voor niets moeten wachten, vriendelijke mensen, aangename sfeer. Ook voordelig qua prijs. Zeker om te herhalen.
tonlansbergen .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
een gezellig restaurant met originele Griekse gerechten.
en bovendien een heerlijke salade-bar.
de bediening is prettig en de sfeer gemoedelijk.
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben lekker gegeten, heerlijk 3 gangen en saladebuffet altijd goed ????????Lekker Grieks wijntje erbij top! Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Aanrader hoor!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuke eetgelegenheid. Goed eten, en de salade bar een goede toevoeging. Vriendelijk en behulpzame bediening. Conclusie: wij hebben goed een leuke avond gehad en gaan we zeker nog eens overdoen.
jjhjager .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Deur bij binnenkomst een beetje lelijk dat is jammer. Vriendelijk personeel en lekker gegeten met behoorlijke keuze met het AH menu
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Friet waarschijnlijk teveel herbakken. Te hard (niet krokant) en veel vet/olie.

Kipfilet van een mixgrill menu werd later bezorgd.

Varkenshaas te droog/niet mals.

Varkensfilet hard/droog en aangebrand.

We ervaarden dit menu als een 2e hands maaltijd.

Jammer van deze beleving aangezien we vele malen betere maaltijden van deze restaurant gewend zijn/waren.
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het is altijd een feestje om daar te eten! Er wordt bij binnenkomst een ouzo aangeboden en gecombineerd met de heerlijke olijven van het saladebuffet is dat en prima begin. De bediening is efficiënt en vriendelijk, het eten prima. Kortom een aanrader!
buschauffeur65 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
erg mooie accommodatie met veel ruimte leuk en vlot personeel en erg lekker eten.
wij waren met 6 personen en allemaal erg voldaan aan het einde ervan.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goed eten, goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening.
Enig minpuntje is de wat kleine toiletruimte met loszittende toiletbril en kraan.
hansjf .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
eten was goed en aardige mensen aan kleding was helemaal grieks zoals de naam al doet vermoeden
wel 'n aanrader voor herhaling vatbaar
dekker1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Had toch het idee dat het menu duurder was dan normaal. Neemt niet weg dat we lekker hebben gegeten.
Bediening was vriendelijk en niet opdringerig.
M V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Toilet erg smerig, dit zou niet moeten kunnen in een restaurant. Het eten was prima, maar het niet de prijs waard die ze ervoor vragen.
ronwijn .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een bestelling goed uitvoeren is erg lastig. De bestelling van de kinderen was goed maar voorde ouders kwamen ze met verkeerde gerechten. Gevolg nog langer wachten en het gerecht in twee delen. Tsja dat gaat het hem dan al niet meer worden. Na een deel gegeten te hebben werd er een haar in het eten gevonden van mijn vrouw. Heel erg smerig. De eetlust was meteen bij iedereen over. Deze Griek hangt vanm de AH acties aan elkaar. Het restaurant zat vol met alleen maar ah.actie klanten. De prijs behoorlijk verhoogt zodat er ook nog wat aan verdient wordt. Er zal geen volgende keer volgen dat mogen duidelijk zijn.
w.pas .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Ligging was rustig, vriendelijke service, de gerechten worden met tussen tijd geserveerd. De gerechten worden beetje uitgekleed. Je kunt tegen een meer prijs bij bestellen.
Voorbeeld bij een mix-grill en stoofpotje varkenshaas geen tzatiki. Wel een saladebar aanwezig.
Henk1941 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Als je iets vraagt word het altijd vriendelijk aangenomen of door gegeven wil je geen rijst krijg je gewoon patat geen probleem.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een leuk restaurant, centraal gelegen in Oosterhout in een gezellige straat. Het eten was lekker. Het duurde alleen wat lang tussen de verschillende gangen.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker gegeten, zoals we bij Akropolis gewend zijn. De bediening was vriendelijk en de sfeer prettig. Kunnen dit restaurant aanbevelen.