Akropolis

Klappeijstraat 3 4901 HD Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

Griekse trekpleister in Oosterhout

De naam van dit restaurant, Akropolis, komt van de 156-meter hoge tafelberg in Athene, eeuwenoud en van oorsprong omringd door een vruchtbare vlakte, gelegen op veilige afstand van zee. Gelukkig hoeven we anno 2015 niet meer wekenlang op een schip te vertoeven om te genieten van Griekse hoogstandjes: dit kan namelijk sinds 25 jaar gewoon in de Noord-Brabantse plaats Oosterhout! Kom binnen en laat je in de watten leggen door de vriendelijke bediening. Waan jij je na het traditionele welkomstglaasje Ouzo nog niet in Athene, dan zal het uitgebreide aanbod in authentieke Griekse gerechten hier ongetwijfeld voor zorgen.

Meer informatie over restaurant Akropolis

Jouw recensie over het restaurant Akropolis

Lian V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
wij zijn hier al vaker geweest en het is nog steeds tot alle tevredenheid vriendelijk personeel lekker eten mooie ambiance in een woord geweldig.
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een gezellige sfeer. Heerlijk warm en lekker gerechtt. Geserveerd door een vriendelijke en vlotte bediening.
Voor ons een terugkomertje!
J.a V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
gezellig restaurant met erg vriendelijke bediening
wordt goed op gelet of de volgende gang weer kan komen, erg attent
leuke ambiance
aanrader !!
hermaernsten .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
nette, bediening en vriendelijk.Gewoon goed niets op aan te merken.De tijd tussen de verschillende gangen
precies goed.je heb zo ook even de tijd te praten en dingen uit te wisselen met je vrienden.
Aartsjes .
Gezellig en lekker gegeten
Wel vreemd dat een 3-gangen menu normaal 21,95 euro kost en nu voor de AH actie 29,95 euro ...
fons V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
het 3 gangen menu werd snel achter elkaar geserveerd !!!!
had wel wat meer tijd mogen zitten tussen de gerechten
er werden ook geen warmplaatjes op de tafels gezet waardoor het vlees warmer bijft
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heel vriendelijk personeel, lekkere gerechtjes.
Alleen tafel voor zes personen zou wat ruimer mogen zijn.
Verder niets dan lof.
Annet N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wel jammer dat de keus zo beperkt wordt als je met AH zegels komt eten. Zou fijner zijn als je evt met meerprijs meer keuze had.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. De prijs was zo als het op de folders staat. Twee eten , een betalen en het is ook een leuke locatie. Niet zo groot maar wel gezellig.
Celine V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vlotte service,vriendelijke bediening,zeer goed bevallen.Ook het saladebuffet is een aanrader,alles lekker vers met ook warme groenten.
corrysins .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De ontvangst was prima, maar tussen het voor-en hoofdgerecht moesten we erg lang wachten. Er werd wel heel vaak gevraagd of alles naar wens was of goed.
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Drie gangen diner kost daar € 21,95 per persoon hele andere kaart kan ik begrijpen. Met de Albert Heijn actie en hele andere kaart kan ik ook nog te begrijpen. Voor de Albert Heijn aktie betaal je € 29,95 maar het voorgerecht een stuk kleiner en het hoofdgerecht was ook een stuk minder op je bord maar voor alle sausjes Tjatjikisaus € 4,50 te vragen vind ik wel erg veel Mayonaisse moest je ook betalen en voor de patat die ik had gevraagd voor de rijst moest ik ook betalen en voor 2 amstel malt en 2 flesjes water waren de prijzen denk ik een stuk duurder en het nagerecht was ook een stuk minder . We zijn al bij vele gelegenheden geweest ook bij meer Griekse restaurants maar daar was het een stuk beter geregeld. Ik vond dat ik nog veel moest betalen voor deze restaurant actie. Helaas dit was niet ons restaurant
Mats1709 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Voorgerechten prima, 1 vleesje van het hoofdmenu iets te doorbakken (kwamen er moeilijk door heen), de suzuki en kip wel lekker mals. Ze hebben de prijs met de AH restaurant actie omhooggeschroeft van vorig jaar €25 naar dit jaar €30. Nog steeds goedkoop maar in deze prijsklasse van de AH actie heb je betere restaurants. Maar gewoon een prima restaurant.
doremibus .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Kwaliteit van het vlees was matig. De bediening prettig en niet storend aanwezig. De sfeer prima en geen rumoerig restaurant
hans D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
De groente is niet vers en het lijkt alsof het uit de diepvries of een potje/blikje komt en opgewarmd is in de magnetron. De groenten zien er gewoonweg niet fris uit. Gebakken aardappels zijn gefrituurd, het visgerecht komt jammer genoeg ook uit de frituur.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
zou iets meer licht opgehangen mogen worden, maar ook zou iets meer ruimte mogen zijn in het restaurant.
de mensen waren heel vriendelijk en ook geduldig met kleine kinderen.
het eten was lekker.
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
wederom heerlijk gegeten, en voor herhaling vatbaar
R B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was gezellig en er waren voldoende mensen in het restaurant. Het eten was prima.
We hebben met de AH bon gedineerd en het was voor herhaling vatbaar.
marijkevoeten .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima restaurant, goed eten, prijskwaliteit is goed. Er is genoeg keuze , ook al heb je de AH actiebonnen . Dit is bij veel zaken niet zo goed. Het zijn goede porties, lekker en smakelijk.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben prima gegeten bij restaurant Akropolis. De bediening was vriendelijk en snel. We komen hier zeker nog eens terug.