Akropolis

Nieuwe Stationsstraat 13C 6711 AG Ede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Akropolis

Allardvw .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
gisteren met 8 personen bij Akropolis gegeten, het was reuze gezellig. Het personeel is erg vriendelijk en staat voor je klaar. Klein minpuntje (vandaar geen 10) is dat je wat langer op het eten moet wachten terwijl de zaak niet vol was (5 groepjes, 2 van 6; 2 van 2 en wij). We zijn met het 3 gangen menu 2,5 uur in de zaak geweest.
Het eten was heerlijk; vlees goed gaar, heerlijk gegrild, ruime porties. De keuze bij het 3 gangen menu is ook ruim, voor elk wat wils en met 18,95 een zeer redelijke prijs.
Earthforce .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Eten was wel aardig maar zeker niet bijzonder. Tsatsiki smaakt wel aardig maar leek meer op yoghurt. Vlees was lauw en zeker niet lekker heet. Toen wij hier wat van gezegd hebben was de reactie dat het wel meteen van de gril kwam. Wij denken van niet. Toen we net met het voorgerecht bezig waren was het hoofdgerecht klaar. Ze vroegen wel of we bezwaar hadden dat we het hoofdgerecht al zouden krijgen , was goed maar we hadden geen lauw hoodgerecht verwacht. Geen toetje genomen, tafel achter ons vond het toetje tegenvallen. Erg rustig en dat is met een reden. Service is verder wel oké. Gregen gratis drankjes voor het ongemak.
Ataraxia .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Zo goed heeft mijn eten gesmaakt, dat ik het met woorden niet beschrijven kan, o.a. de lamskoteletten waren heerlijk. De gastheer was heel attent en zorgde voor de optimale sfeer. Zal zeker nog een keer terugkomen.
Angelle B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Restaurant was erg rustig, waardoor we een lekker rustig intiem plekje kunnen vinden achter in het restaurant. bediening liep vrij stroef, we moesten vaker om de aandacht vragen dan dat we die ook kregen. De gerechten, we hadden de moussaka en de hermes schotel, waren lekker maar niet bijzonder. Precies van wat je verwacht in een grieks restaurant. Interieur is inderdaad wat strakker, maar zeker niet storend.
L_consoli .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Het is goed eten en relaxed genieten in dit restaurant. Interieur is moderner en strakker en dat neemt wel het 'Griekse gevoel' een beetje weg. Dat is zeker niet get geval wat eten betreft. Mooie gerechten, Arnaki (gestoofde lamsbout, daarbij tzatziki en feta) is goed bereid en Piato Psarion (kalamaria, 2 scampies, panga en slibtong) smaakt uitstekend, al zou ik de panga weglaten. Een prima afsluiting voor een dagje uit in de buurt van Ede
Spijkenisse K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2013
Toen wij aankwamen met 4 personen was het al aardig druk ib het restaurant. Wij werden vriendelijk onthaald en naar onze tafel gebracht. Door de drukte bleef het personeel kalm en hadden alles onder controle. Het eten was heerlijk en daar hebben wij lang van genoten. 3 uur in de nacht gingen wij weg, zoo gezellig was het.. Zeker een aanrader wij komen zeker hier nog een keer terug.
Allard B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2013
Op een rustige maandagavond hier gegeten. Te vinden in het uitgaansgebied rond het Museumplein. Ondanks de rust verliep de bediening niet al te vlot. Uitgebreide kaart. Vooraf kozen we de tiropito (feta in bladerdeeg) en de meze trio (o.a. tzatziki). Goed van smaak, maar het bladerdeeg was wat taai. De 'Schotel Speciaal' bestond uit allerlei soorten vlees, giros en tzatziki. Uitstekend van smaak. Verder kozen we de Giros. Ook erg lekker. We hadden flinke honger en toch bleef bijna de helft over. Dat voelt niet goed. De porties mogen een stuk kleiner. Entourage is modern, maar niet direct gezellig. Prima eten en daardoor een goede keuze.
StephanJN .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Een typisch Grieks restaurant met fatsoenlijk eten, een goede kaart met veel keuze en zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Wij komen hier vaak en zijn nog nooit teleurgesteld. Een aanrader voor wie van Grieks eten houdt!