Akropolis

Sint Christoffelstraat 30 6041 JS Roermond Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 31.95€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Visschotel
      Vegetarische schotel
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Griekse yoghurt met honing en walnoten
      Tria Chroma

Meer informatie over restaurant Akropolis

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Akropolis

Ton V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Caecilia D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Een super AH spaarkaartendeal (2 maal een 3 gangen-diner voor de prijs van 1)! Een hartelijke ontvangst, een geweldige en zeer snelle service, waarbij tussendoor geregeld werd gevraagd of alles naar wens was. Het met behulp van de gerant uitgekozen menu was perfect van kwaliteit en smaak. De dis was welhaast overdadig en door de fijne smaak en de originele opmaak van de gerechten van aten wij wel wat meer dan gewoonlijk, zonder echt teveel te hebben gegeten. Achteraf hebben wij nog wat gezellig nagepraat met de gerant over de Griekse taal (op de servetten stonden nl in het Grieks een aantal uitdrukkingen met hun betekenis in het Nederlands). Al met al een fantastische avond en een echte aanrader (ook zonder de AH actie).
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Vertrouwd adres om van lekker eten te genieten en vriendelijke bediening
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten
M. V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Vaak langs gelopen, oogt van buiten een klein restaurant met een paar tafeltjes. Schijn bedriegt want zodra je de voordeur opent stap je een gastvrij groot restaurant binnen. Ondanks de grote een intiem restaurant. Snelle bediening en heerlijk Grieks eten. Akropolis is wat mij betreft een aanrader, dit was zeker niet ons laatste bezoek.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Duidelijke "Menukaart AH actie" met een divers aanbod.
Yghl J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Doordat t superdruk was moesten we 2 keer vragen waar ons drinken bleef maar t eten was heerlijk
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het was er deze zaterdag ontzettend druk, we hebben daardoor best lang moeten wachten eer we het eten kregen. Een serveerster zei al 'het lijkt wel kerstmis vandaag'. Dat het wachten deze keer zo lang was, hebben wij de keren daarvoor niet zo ervaren. Wij hadden een Albert Heijn actie, het 2e 3 gangen menu gratis. Het eten was erg smaakvol. Prijs kwaliteits- verhouding is voor ons goed omdat het een actieprijs was, anders vinden wij de prijs van een 3 gangen menu best wel aan de hoge kant. We hadden vooraf gereserveerd en qua tafeltje was er wel rekening met onze wensen gehouden. Akropolis in Roermond loopt erg goed, niet alleen op zaterdag, maar ook doordeweeks is er genoeg te doen. Vriendelijk personeel.
Twan V.
Heerlijk gegeten!
Iensfjabeerlage B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
AH-bon vergeten, dus gewoon gedineerd.
HJ V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Lekker en ruim voldoende gegeten voor goede prijs was een AH actie twee voor de prijs van een. Goede kwaliteit en vriendelijk geholpen.
Marleen R.
Gezellig en heerlijk gegeten
Pierre M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
25 jaar geleden was hier al kwaliteit en die is er nu nog.
Heerlijk geeten, vriendelijke attente bediening en een goede prijs voor wat je krijgt.
Ook met het AH menu ruime keuze.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ik vond het personeel aardig en de bediening was snel.
Het eten was heerlijk.
Kortom een goed restaurant waar je heerlijk kan eten.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Helaas zijn we vergeten. Na ruim 1,5 uur gevraagd naar het eten. Toen bleek de bon kwijt te zijn. Na nog een 15 min wachten kwam het eten. De tsatsiki en mayonaise miste nog. Dat hebben we nogmaals gevraagd.

Eten was verder prima. Drankjes kwamen op rekening van de zaak ter compensatie. Prima!
We zijn al vaker gaan eten, en toen hadden we nooit een negatieve ervaring.
Anita J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Erg luidruchtig. We konden niet normaal met elkaar praten.
De kok had een heel vies t-shirt aan en we zagen hem met zijn vieze handen het vlees en de groente op het bord leggen. De frietjes zaten vol met vet. We zijn nog voor het dessert gegaan en hebben vrijwel niets gegeten van het hoofdgerecht.
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Meer dan we hadden verwacht, normaal plaats ik nooit recenties maar ik kon het niet laten om dit aan te bevelen. Snel, goed en veel. Complimenten
Truus L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Was heel goed verzorgt en lekker vriendelijk personeel chapau
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Alleen jammer voor mensen zoals wij, die al wat op leeftijd zijn, waren de portie's erg groot. Het is dan zonde dat het eten wat niet wordt genuttigd, wordt weg gegooid. Misschien de mogelijkheid bieden om ook kleinere portie's te kunnen bestellen o.i.d.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten het was een leuke avond in een goede sfeer, vriendelijk personeel.