Akropolis

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Airconditioning , Terras
Caroline C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heel gezellige avond gehad met lekker eten. Zeer leuke en vriendelijke bediening. we hebben niet lang hoeven wachten op ons eten ondanks dat het druk was. We gaan zeker nog een keer terug met of zonder AH bonnen.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We werden daar keurig ontvangen, de wachttijd was kort en het eten smaakte heerlijķ, Je zat daar zeker niët op een schopstoel, alles ging heerlijk rustig. Zeker om nog een keer terug te komen. Voor mij een dikkë acht.
Groetjes Ellen de Jong.
A V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Reden dat we het duur vonden is eigenlijk omdat we met de AH aktie gereserveerd hadden. De aktie slaat gewoon nergens op. Je bent in de veronderstelling dat je korting krijgt maar je moet gewoon een compleet "duur"menu afnemen terwijl je normaliter bij de Griek beneden de 20 euro klaar bent. Tevens zijn de extra's er duur. Voor 'n beetje Tzaziki betaal je €5,50.... beetje veel naar onze mening. We moeten er wel bij zeggen dat het eten goed heeft gesmaakt. Op het hoofdgerecht hebben waarschijnlijk door drukte erg lang moeten wachten bijna 'n uur.
Arno L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ober voor/van onze tafel zeer attent , veel inzicht , was efficient in zijn werk.
Speciale AH menukaart voor ieders wil en genoten gerechten waren lekker en voldoende.
Hub P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We gaan vaker eten bij Akropolis in Roermond. Nu was het met de AH restaurantactie. De keuze was zeker voldoende en het eten zoals gebruikelijk gewoon goed. De ontvangst was gastvrij en de bediening goed.
Marit L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hadden via Ah restaurant actie gereserveerd.. nu hadden we dat schijnbaar bij binnenkomst moeten aangeven, wisten we niet, we dachten via de Ah restaurant gereserveerd dat zien hun in de computer, wij gegeten gewoon van de menu kaart en bij het afrekenen gewoon volle mep moeten betalen , want we hadden het zelf moeten aangeven bij binnenkomst want ze zijn tenslotte geen hotel! Jammer dat het zo moest lopen..
rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
met zijn vieren gaan eten was wat terughoudend ivm sommige recensies maar was niet nodig
was met restaurantactie van AH
heerlijk gegeten
vriendelijk personeel
keuze uit het beperkte menu van AH kaart was gewoon genoeg
lekker voldaan naar huis met een goed gevoel
zeker een aanrader
rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
met 4 personen gaan eten met ah actie was eerst een beetje terughoudend
maar moet zeggen
gewoon super heerlijk gegeten ruime porties en keuze in menus was ook genoeg en vriendelijk personeel
zeker een aanrader
B1984 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Waren gezellig met 4 man uit eten bij de griek.Jammer genoeg was de Baas heel erg humeurig toen hij hoorde dat wij van de actie kwamen en dan nog vroegen of het mogelijk is een andere vissoort te kiezen.Jammer genoeg was dat alleen mogelijk met 5 € bij betaling en een heel discussie van de huisbaas.de huisbaas bleef chagrijnig ..Wel was een jonge man wel heel vriendelijk top gedan daar kan zelf jouw baas een voorbeeld aan jouw nemen.Het eten was voor de rest wel smakelijk.
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuke bediening, mooie uitstraling van het restaurant lekker gegeten tegen een betaalbare prijs. Zeker een aanrader om hier te gaan eten.
gerrithappy .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
altijd zeer goede ontvangst, je kunt zelf het beste plaatsje uitzoeken, de bediening luistert zeer goed naar de wensen van de klant, kwaliteit is uiterst goed DUS.. de prijs is voordelig.
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zeer vriendelijk personeel, leuke uitstraling van het restaurant lekker eten met een betaalbare prijs. Zeker een aanrader.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig en lekker gegeten. De menukeuze met de AHrestaurant-actie was voldoende keus.
Vriendelijk personeel, en goed Grieks menu. We hebben een gezellige avond gehad.
Huub J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben een heerlijke en leuke avond gehad,de bediening was zeer aardig en w komen zeker nog een keertje terug.!!
Fam Janssen.
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een leuke Griek met lekkere gerechten. Wij waren hier met de Albert Heijn / Iens actie. Het drie gangen menu gaf genoeg variatie en een niet alleen de standaard gerechten die je verwacht bij de Griek. De prijs van het drie gangen menu was hoog.
adri.pronk .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Voor dit 3-gangen "verrassingsmenu" was € 30,90 aan de hoge kant. Dit was echter niet te zien op de site omdat daar geen menu en prijs stonden vermeld. Een mail naar dit restaurant hierover heeft helaas geen antwoord opgeleverd. Echter afgaande op de normale menukaart zou € 25,00 een normale prijs zijn geweest.
De rekening klopte niet, omdat er frites als extra's werden gerekend, terwijl deze bij het menu hoorden. Er werd eerst lastig over gedaan, maar uiteindelijk toch van de rekening gehaald.
Molenaar7 M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben hier gegeten met de AH iens actie. Je krijgt een speciaal keuzemenu hiervoor. M.b.t. voor- en hoofdgerechten is er voldoende keuze. De keuze uit de nagerechten vond ik matig.
Wij kozen als voorgerecht gevulde paprika en calamaris. Beide gerechten smaakten goed. Als hoofdgerecht kozen we beiden de vleesschotel met gehakt, gyros en varkensvlees. Deze smaakte ook erg goed. Het vlees was lekker mals. Als nagerecht Griekse Yoghurt en 3 bolletjes ijs. Het nagerecht vonden we matig. De inrichting is gedateerd maar er is wel voldoende ruimte tussen de tafels wat prettig is. Het was erg druk in het restaurant, er stond zelfs een rij te wachten. De gerechten werden erg kort na elkaar opgediend waardoor je snel weer buiten stond.
Al met al hebben we lekker gegeten bij Akropolis alleen voor een romantisch diner zou ik hier niet naartoe gaan i.v.m. de drukte en omdat de gangen zo snel na elkaar opgediend werden.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten was erg lekker en ruim voldoende, de service was erg goed en vriendelijk het personeel ontving ons vriendelijk. Na het nuttigen van ons welkomsdrankje kregen we ons heerlijke eten.We raden dit restaurant zeker aan.
v.codonesu .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met de ah restaurantactie hier gaan eten. Aangepaste kaart voor de actie, maar met voldoende keus. Gerechten waren lekker en meer dan voldoende. Personeel was vriendelijk. Zeker een aanrader.
TrixNotermans .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Was weer goed zoals altijd. Ook deze actie van AH merk je geen verschil, alleen in je portemonnee ???? De gehaktballetjes als voor gerecht is zeker een aanrader. Geweldig restaurant.