Akropolis

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Airconditioning , Terras
Helga S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Altijd goed vertoeven hier en druk. Had alleen n beetje t idee dat t allemaal een beetje afraffelen was vandaag. En dat er veel vooraf was voorbereid want het ging allemaal wel heel snel! Of dat t kwam doordat t valetijnsdag was???
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
een gezellig restaurant ,het eten was goede bereid met prima smaak een ,leuke oplettende bediening ,het was een geslaagde avond echt een aanrader
lepelaarweg .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
een fijn restaurant wel gezellig druk maar de rest was super een aanrader eten en drinken alles perfect op tijd.
is voor herhaling vatbaar.
hovenslea .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We komen er altijd al, maar de eerste keer met de ah kaart.
Lekker gegeten. Ruime keus, voor elk wat wils.
Voor herhaling vatbaar
Finny10 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteravond via de AH-Actie gegeten bij dit restaurant. We waren er al vaker geweest en altijd à la carte gegeten. Voor deze actie was er een speciaal keuzemenu samen gesteld. Prijs kwaliteit is dik in orde. Leuk en gezellig er weer geweest te zijn
Caroline C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heel gezellige avond gehad met lekker eten. Zeer leuke en vriendelijke bediening. we hebben niet lang hoeven wachten op ons eten ondanks dat het druk was. We gaan zeker nog een keer terug met of zonder AH bonnen.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We werden daar keurig ontvangen, de wachttijd was kort en het eten smaakte heerlijķ, Je zat daar zeker niët op een schopstoel, alles ging heerlijk rustig. Zeker om nog een keer terug te komen. Voor mij een dikkë acht.
Groetjes Ellen de Jong.
A V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Reden dat we het duur vonden is eigenlijk omdat we met de AH aktie gereserveerd hadden. De aktie slaat gewoon nergens op. Je bent in de veronderstelling dat je korting krijgt maar je moet gewoon een compleet "duur"menu afnemen terwijl je normaliter bij de Griek beneden de 20 euro klaar bent. Tevens zijn de extra's er duur. Voor 'n beetje Tzaziki betaal je €5,50.... beetje veel naar onze mening. We moeten er wel bij zeggen dat het eten goed heeft gesmaakt. Op het hoofdgerecht hebben waarschijnlijk door drukte erg lang moeten wachten bijna 'n uur.
Arno L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ober voor/van onze tafel zeer attent , veel inzicht , was efficient in zijn werk.
Speciale AH menukaart voor ieders wil en genoten gerechten waren lekker en voldoende.
Hub P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We gaan vaker eten bij Akropolis in Roermond. Nu was het met de AH restaurantactie. De keuze was zeker voldoende en het eten zoals gebruikelijk gewoon goed. De ontvangst was gastvrij en de bediening goed.
Marit L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hadden via Ah restaurant actie gereserveerd.. nu hadden we dat schijnbaar bij binnenkomst moeten aangeven, wisten we niet, we dachten via de Ah restaurant gereserveerd dat zien hun in de computer, wij gegeten gewoon van de menu kaart en bij het afrekenen gewoon volle mep moeten betalen , want we hadden het zelf moeten aangeven bij binnenkomst want ze zijn tenslotte geen hotel! Jammer dat het zo moest lopen..
rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
met zijn vieren gaan eten was wat terughoudend ivm sommige recensies maar was niet nodig
was met restaurantactie van AH
heerlijk gegeten
vriendelijk personeel
keuze uit het beperkte menu van AH kaart was gewoon genoeg
lekker voldaan naar huis met een goed gevoel
zeker een aanrader
rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
met 4 personen gaan eten met ah actie was eerst een beetje terughoudend
maar moet zeggen
gewoon super heerlijk gegeten ruime porties en keuze in menus was ook genoeg en vriendelijk personeel
zeker een aanrader
B1984 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Waren gezellig met 4 man uit eten bij de griek.Jammer genoeg was de Baas heel erg humeurig toen hij hoorde dat wij van de actie kwamen en dan nog vroegen of het mogelijk is een andere vissoort te kiezen.Jammer genoeg was dat alleen mogelijk met 5 € bij betaling en een heel discussie van de huisbaas.de huisbaas bleef chagrijnig ..Wel was een jonge man wel heel vriendelijk top gedan daar kan zelf jouw baas een voorbeeld aan jouw nemen.Het eten was voor de rest wel smakelijk.
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuke bediening, mooie uitstraling van het restaurant lekker gegeten tegen een betaalbare prijs. Zeker een aanrader om hier te gaan eten.
gerrithappy .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
altijd zeer goede ontvangst, je kunt zelf het beste plaatsje uitzoeken, de bediening luistert zeer goed naar de wensen van de klant, kwaliteit is uiterst goed DUS.. de prijs is voordelig.
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zeer vriendelijk personeel, leuke uitstraling van het restaurant lekker eten met een betaalbare prijs. Zeker een aanrader.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig en lekker gegeten. De menukeuze met de AHrestaurant-actie was voldoende keus.
Vriendelijk personeel, en goed Grieks menu. We hebben een gezellige avond gehad.
Huub J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben een heerlijke en leuke avond gehad,de bediening was zeer aardig en w komen zeker nog een keertje terug.!!
Fam Janssen.
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een leuke Griek met lekkere gerechten. Wij waren hier met de Albert Heijn / Iens actie. Het drie gangen menu gaf genoeg variatie en een niet alleen de standaard gerechten die je verwacht bij de Griek. De prijs van het drie gangen menu was hoog.