Akropolis

Meer informatie over restaurant Akropolis

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Terras

Jouw recensie over het restaurant Akropolis

A W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Een gastheer die weet hoe het hoort. Het eten was voortreffelijk, mede door de kwaliteit van de voorgeschotelde giros. Ook het voor- en nagerecht was niet te versmaden.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Eten was heel goed. Het was wel erg veel. Maar we hebben genoten!! Een echte aanrader voor degenen, die eens lekker willen gaan uiteten!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten smaakte goed, voldoende keuze in het menu en qua hoeveelheid met dan voldoende. Het eten kwam echter niet gelijk en het voorgerecht moest nog worden afgeruimd terwijl men met het hoofdgerecht aan tafel stond. We moesten lang op het nagerecht wachten, was men vergeten en er zat een verkeerd nagerecht bij.
Wilmy B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Erg druk, veel ah klanten. Naast ons een tafel met vier volwassenen en twee baby's. Aan een stuk door gehuil en gekrijs .Eten was erg zout en verder nogal smakeloos. Moest voor 100cc spa zonder prik 2 euro betalen. Kortom eens maar nooit weer.
gredevries9 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Personeel was niet alert. We hebben 25 minuten moeten wachten voordat onze borden werden opgehaald. Ook werd tussendoor niet gevraagd of alles naar wens was, bv. drankje bijbestellen.
Uiteindelijk is mijn man zelf naar de bar gelopen om te vragen of ze de vuile boel wilden ophalen en dat het nagerecht kon worden opgediend.
Jammer, de vorige keer was het prima!
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
weer lekker gegeten van de ah actie ook dat ik als voorgerecht vroeg voor soep en dat kreeg wat niet op de menukaart stond. super service
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leek of ze ons constant vergaten, we moesten bij ieder gerecht weer vragen, vergeten jullie ons? We hebben er 3 uur gezeten. Niet voor herhaling vatbaar.
j.van.dooren .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Helaas was het restaurant (over) vol. Ondanks reservering 40 minuten moeten wachten op een tafeltje en het eerste drankje. Daarna nog ruim een half uur gewacht op het voorgerecht waarna we meer dan een uur op het hoofdgerecht hebben gewacht. Personeel werkt hard ook de keuken maar ze kunnen een vol zaak gewoon niet aan. Het nagerecht hebben we maar overgeslagen. Vier uur gezeten voor twee gerechten.
ine S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
eten is goed alleen jammer dat je zo lang moet wachten tussen de gangen door. bijna 2 uur daar geweest en dat op een woensdag.
Turkistan .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We zijn gisteren wezen eten bij Akropolis. Er is een vaste menu uit verschillende keuzes. We hadden vegetarisch en vis genomen.
Het service was uitstekend. De obers waren net vliegende bijen!
Binnen een uur hadden we voorgerecht, nagerecht en toetje.
We hebben heerlijk gegeten. Het eten was lekker warm, krokant en heel smakelijk! Mijn complimenten voor deze harde werkers!
daandeblock .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We hebben hier lekker gegeten. Over de hoeveelheid eten niet te klagen. Het eten smaakte goed! Enige nadeel is dat we in een hoekje zaten waar we regelmatig aan de aandacht ontschoten van het personeel. Al met al wel een goede ervaring gehad.
Piet C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Goed eten en ruim voldoende porties. Prijs en kwaliteit prima.
robensjaan .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het keuze menu van de AH aktie had iets uitgebreider mogen zijn. Het personeel was vriendelijk en Het eten was smakelijk.
François C.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gerechten werden in voldoende portie opgediend en goed van smaak. Dessert (met honing) erg zoet. Ambiance een klein beetje "ouwelijk" en in een lange rij van cabineachtige tafels maar wel fijn dat je met z'n tweeën plaats hebt in de (gesepareerde) tafels en voldoende afstand hebt tot eventuele buren. Bediening was voorkomend.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Hier gegeten met de AH actie. Vriendelijke ontvangst, tafeltje op het terras uitgekozen en met de AH kaart kwamen ook 2 glaasjes ouzo. De AH kaart bood voor ons voldoende keus en we vonden alles lekker authentiek grieks smaken, het vlees was heerlijk mals en goed gekruid, dat hebben we elders wel eens anders meegemaakt.
Een aanrader!
amy34 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prettige ontvangst, vriendelijk personeel.
Het is jammer dat ik minimaal 120 leestekens moet typen.
Moet ik dan allemaal onzin typen?
Het was gewoon goed.
Annemiek R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij hebben lekker en gezellig gegeten, echt een aanrader.
mergelsberg1962 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Weer, zoals eerdere bezoeken, heerlijk gegeten voor een goede prijs, waar ook de bediening top is.
Was bij ons bezoek erg druk, maar alles liep op rolletjes.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was goed, de portie waren volgens ons normaal, hoewel wij mee deden aan de AH actie. We zijn nl. al vaker hier geweest. En wij blijven dan ook terug komen, met of zonder speciale acties!
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017