Akropolis

Stationsplein 72 Hengelo (Gelderland) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Akropolis

Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Wij hebben via Social Deal hier gegeten. Het eten was uitstekend, ruim voldoende, goed gepresenteerd, super vriendelijke bediening, tegen redelijk prijs. Wij hebben super leuk en gezellig avond gehad. Wij hopen dat ze dit niveau kunnen handhaven.Wij komen zeker terug.
Roy O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Gisteren 21-09-2015 hebben we gegeten bij Akropolis. Tenminste dat was de bedoeling. Helaas was het stokbrood zo droog en taai dat deze bijna niet weg te kauwen was en de gehakballetjes in een soort van saus was totaal niet voor consumptie geschikt. Hebben het hoofdgerecht afbesteld en een ander restaurant opgezocht. Helaas want we hebben hier vroeger heerlijk gegeten.
Gerard1953 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Hallo, wij zijn 2 x bij dit restaurant in 1 week tijd wezen eten ( 4 personen)en er is niets op af te dingen, het eten is er goed en voldoende en smaakvol, bediening is goed (leuke en vriendelijke meisjes) en de eigenaar is eveneens vriendelijk, de dames kregen op Valentijnsdag nog een roos mee.Na het afrekenen kregen we nog een lekkere Ouzo van de zaak, ik snap niet dat er mensen zijn die dit restaurant afkraken, er is gewoon niets mis mee, kwaliteit en prijs zijn gewoon goed,voor 15 a 16€ heb je een prima Grieks hoofdgerecht.
Smulpapen66 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Prijs/kwaliteit komt absoluut niet overeen. Sauzen lijken uit een pakje of een flesje te komen, heel jammer. Tzaziki en salade ongelooflijk weinig. Bediening was wel top. Ga er nooit weer naar toe.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Aangezien wij een dagje in Hengelo waren en met de trein naar huis moesten besloten wij om bij Akropolis te gaan eten. Wel zo makkelijk met het station voor de deur. Inderdaad qua inrichting een klassieke Griek. Het eten was niet slecht maar ikzelf zou de Bifteki wel iets smeuiiger willen zien en wat minder hard gebakken aan de kantjes. De Gyros, rijst en frietjes waren lekker. Jammer was dat de knoflooksaus uit een flesje leek te komen (Remia??).
Vragender .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2012
Een echte klassieke Griek waar bij de eigenaar altijd even vriendelijk zijn gasten welkom heet en bediend. Het is een relatief klein restaurantje met een inrichting zoals je die bij een Griek verwacht.
De maaltijden zijn altijd smakelijk en het prijs plaatje klopt helemaal. Lekker glaasje witte Imigliko erbij en proost!
Met mooi weer hebben ze een klein terras voor de zaak.