Akropolis

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Toegankelijk voor rolstoelen
Marion70 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Grieks restaurant Akropolis is recentelijk helemaal gerenoveerd en ziet er nu helemaal Grieks uit. Eigenaren en bedieng zijn super hartelijk. Vorige week met 8 personen hier gegeten. Bij Akropolis komen wij met grote regelmaat! 3x het keuze menu, 2x een kindermenu, Dyionyssos-schotel en 2x Suflaki-schotel. Als voorgerecht hadden wij Tzaziki, de gehaktballetjes in tomatensaus en de gerituurde inktvisringen. Tzaziki is heerlijk romig, niet te zuur, precies goed. Gehaktballetjes waren uitstekend, niet droog maar lekker mals en in een lekkere tomatensaus. Ook de inktvisringen waren perfect gefrituurd, niet vet en lekker krokant. De hoofdgerechten waren ook erg goed, heerlijk vlees, goede Gyros zonder van die vette stukken. Spiesjes vlees waren ook heerlijk en mals. Als nagerecht hadden we Griekse yoghurt met honing en walnoten, erg lekker. Dame Blanche, persoonlijk is die niet bijzonder, gaat altijd naar de kinderen. Wij gaan dan liever voor een Italian Coffee. Je kan hier goed eten voor een zeer schappelijke prijs.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Prima Grieks restaurant zonder poespas. Lekker eten, gemoedelijk en ruim overdekt buitenterras onder de wijnranken. Vergeet vooral geen voorgerecht te nemen, erg goed.
HJChrist .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Ik begrijp niet dat dit restaurant niet beter wordt beoordeeld. Wij hebben het dagmenu genomen en dit was allemaal heerlijk. Het personeel is uiterst vriendelijk en attent. Het is een echt familiebedrijf waar kwaliteit en klantvriendelijkheid voorop staat. Het interieur is net vernieuwd en je waant je in Griekenland. Een echte aanrader wat ons betreft !!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Nav een verjaardagsfeest hier met een grote groep van 18 mensen gegeten. De service en aandacht was erg goed. De attente medewerkers zorgden op het juiste moment voor het eten en drinken. Het eten was smaakvol en ruim voldoende. Kortom een goed en gezellig restaurant.
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Wij werden vriendelijk ontvangen met een lekkere ouzo. Mijn man koos voor een 3 gangen menu en kreeg gehaktballetjes als voorgerecht en dat smaakte goed. Het hoofdgerecht was niet zo lekker en het vlees was wat droog en vet. Ik had een schotel met lamskoteletjes die waren erg klein en niet smakelijk, super zoute Suzuki en flauwe rijst. Wij gaan dit zeer zeker niet aanraden en gaan er zelf nooit meer naar toe
JYDM .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Verouderd restaurant. Ziet er niet gezellig uit. Het duurste voorgerecht genomen en tot onze afschuw smaakte het allemaal het zelfde en leek kant en klaar. Het hoofdgerecht was droog. De bediening ongezellig en kortaf. Ik ga hier nooit meer naar toe.