Akropolis

Stationsweg 10 4001 CH Tiel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Akropolis

Ronv1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
We kennen Akropolis al jaren en komen er graag. Niettemin hebben we de indruk dat het achteruit gaat. Het ziet er nog net zo uit als 10 jaar geleden en begint enigszins gedateerd te worden. De dame in de bediening was uitermate vriendelijk en had genoeg tijd voor ons (er waren ook tot onze verbazing maar 2 tafeltjes bezet, en dàt op een zondag). We waren met 5 personen en hebben niet van de kaart gegeten maar de vraag gesteld: maak maar wat lekkers klaar. Dat is prima gelukt. Veel vlees , prima frietjes en een goede salade. Niets mis mee maar niet meer zoals vroeger "wauw" . Daarnaast was de prijs van krap € 200,- (zonder voorgerecht) best wel aan de hoge kant.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Ongelooflijk! Net geweest met 4 volwassenen en 2 kinderen... In een stampvol restaurant bediend door een meisje dat alleen (!) stond. Van het bestellen tot het uitserveren, alles duurde heel lang. Drankjes werden vergeten. Voor de kids was er alleen maar appelsap. Volgens het menu was er voor de kids een verrassing, helaas bleek deze niet voorradig en mochten we het zelf bij het benzinestation ophalen!!! De rekening klopte niet, alles was dubbel aangeslagen, zo ook de niet geleverde drankjes. Het meisje deed enorm haar best, de eigenaar drukte zijn snor. Dus 1 tip; ga hier niet heen!
HSA V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Vrijdag met mijn dochter gegeten bij Akropolis. Gezeten onder een bladerdak met druiven waan je je in Mediterrane sferen. Omdat mijn dochter nog door moest reizen naar Groningen waren we aan de vroege kant en zagen twee andere tafeltjes bezet. Hoewel de vriendelijke serveerster ons snel van een drankje voorzag, moesten we ondanks de geringe bezetting drie kwartier wachten op ons voorgerecht. Een broodje tijdens het wachten zou welkom geweest zijn, maar ontbrak.
Het voorgerecht, een proeverij, smaakte ok, maar was ook weer niet om over naar huis te schrijven. Mijn dochter koos de Moussaka als hoofdgerechten ik de lamshaasjes met rozemarijnsaus. De Moussaka was smakelijk, niet bijzonder en machtig. De lamshaasjes daarentegen goed en heel mals.
De begeleidende rijst zat onder een (te) royale laag tomatensaus verstopt en de beloofde frites (waar we overigens geen behoefte aan hadden) arriveerden nooit. Omdat ik nog moest rijden hebben we de wijn niet geprobeerd.