Akropolis

Prins Hendrikstraat 159 2405 AJ Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

Dineren in een ongedwongen Griekse sfeer

Gelegen in het centrum van Alphen aan de Rijn zit Grieks restaurant Akropolis. Al ruim meer dan 25 jaar serveren ze hier kwalitatieve, traditionele Griekse gerechten tegen een betaalbare prijs. Eigenaren Odysseus en Eklefina Penidis streven ernaar om een gezellige en warme sfeer uit te stralen, zodat jong en oud zich hier thuisvoelt!

Meer informatie over restaurant Akropolis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Akropolis

Thea D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
jilles N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
wij hebben heerlijk gegeten, fijne sfeer, het is beslist een aanrader, keuze menu ah-restaurantactie biedt voldoende variatie, bediening zeer vriendelijk en correct .
Ron F.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lekker gegeten tegen een gunstige prijs en voor de liefhebber van de Griekse keuken aan te raden. Ons zullen ze daar zeker nog een terug zien.
Hermione B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
In de speciale menukaart voor de AH-aktie was ruim keuze!
Het eten was lekker, zoals bij de gemiddelde Griek, en de bediening was zeer vriendelijk.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk eten bij Akropolis, alleen klopt het niet dat je 32 EUR voor een beperkt 3-gangen menu betaald terwijl je normaal 25 EUR voor een 3-gangen menu betaald, waarbij je uit de totale kaart kan kiezen. Dus niet helemaal 2e menu gratis, maar gezien het heerlijke eten bij Akropolis zagen we dit door de vingers :-)
h.kaspers .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten, de gerechten werden met goede tussentijden opgediend. De service/bediening vonden wij prettig/vriendelijk. Algehele indruk: Uitstekend
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Prima eten, vriendelijke bediening. Lekkere gerechten, altijd voldoende! Kom hier vaker en zal dat in de toekomst zeker nog meer doen.
lisannevr43 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Mijn vriend en ik waren hier op een doordeweekse avond, waarschijnlijk was het daardoor een stuk rustiger dan wij hadden verwacht en was het restaurant redelijk leeg. Het eten was erg lekker en de service was prima.
anna V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
fijne bediening,zeer goed eten vooral het vlees,veel keus,gezellg en niet te harde muziek,het was voor ons de 2e keer dat we er kwamen,maar zeer goed een top avond.
f.vd.ploeg .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Al meerdere keren hier gegeten. Ruime keuze op de AH kaart. Personeel aardig. Eten is voldoende en goed van temperatuur. Goed van smaak.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten. De bladerdeeg/spinazie/feta viel bij ons allen erg in de smaak. Veel variatie in het menu, dus voor elk wat wils. Gezellige rustige sfeer met Griekse achtergrondmuziek. Fijne bediening.
Robbert H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten met AH actiebon.
Net als vorige keer grote porties.
Personeel is heel vriendelijk.
Sfeer is gemoedelijk.
Eelco C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Na vroeger vaak geweest te zijn weer eens gaan eten. Inrichting is gedateerd en onderhoud misstaat niet (plafondplaten ongelijk / lekplekken/beschadigingen/wc verouderd/vloer+tafel plakkerig). Eten was goed maar zeer weinig gekruid. Timbaaltje witte rijst (geen smaak). Dankzij de AH actie (2e menu gratis) waar voor het geld. Gezien de recensies denk ik dat kok mindere dag/vakantie had. Voor een zaterdag avond erg rustig.
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het is 'n gezellig restaurant met vriendelijk personeel en het eten was top met grote porties . Het was hartstikke druk. We komen graag terug
Piet R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Na een aantal jaren eindelijk weer eens gegeten bij Akropolis. Hoorde dat de kok afwezig was wegens ouderschapsverlof (nog gefeliciteerd met de geboorte van de kleine!). Maar hij is uitstekend vervangen door de eigenaar. Ik zelf heb een heerlijke lamsbout op. Mijn zus heeft gesmuld van de gyrosschotel. Helaas bij mijn vrouw was de zalm wat te lang gebakken en erg droog geworden maar heeft ze verder genoten van de visschotel. Mijn neef had wat moeite met het sliptongetje (veel graatjes) maar heeft er verder voor gezorgd dat er zo min mogelijk eten terug gegaan is. Ik kan dit restaurant nog steeds bij iedereen aanbevelen!
Gregor A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heel goed eten en leuk service
Aanraden
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten. Bediening had het druk, daardoor onpersoonlijk? Er werd bijv. Geen uitleg gegeven wat er op het bord lag bij de vegetarische mezen (dat stond niet vermeld op de menukaart).
Robbert H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH actiebon, aardig bediening en geen kleine porties.
SauvignonBlanc21 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg lekker eten, maar de bediening was niet heel vriendelijk en ook niet erg snel. Drankjes waren ook een keer vergeten en als we nog iets wilden bestellen moesten we daar zelf achteraan.
adis .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vriendelijke bediening , sommige gerechten hadden warmer gekund. Smaak van alles was goed . De inrichting was wat gedateerd maar niet storend.