Akropolis

Rijksweg Centrum 84 6161 EH Geleen Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

Griekse topper

In hartje Geleen vind je deze Griekse topper. Alle lievelingen uit de Griekse keuken staan op de kaart. Het vlees wordt perfect gegrild en is heerlijk gekruid. Het personeel is geweldig en maakt je avondje uit helemaal compleet. Genieten!

Meer informatie over restaurant Akropolis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

John H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Uitstekend zoals altijd....een aanrader....JH
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een prima sfeer
JPJ C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was goed.Maar ontzettend veel lawaai en drukte . Wij vonden het geen prettige sfeer om gezellig te tafelen.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bediening en verzorging gewoonweg geweldig met gekwalificeerd personeel.

Het diner was een 9 waard.

Gehaktballetjes in saus
Gegrild vlees met koude groenten
Dame Blanche
jackphillystofmeel .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was niet erg bijzonder. Lamsvlees uit de oven, was rund. Het nagerecht werd gewoon van tafel gepakt, zo dat was dat. Het was een zeer boerse bediening. Niet echt klantvriendelijk , niet voor herhaling vatbaar.
lezer .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
het eten was heel goed,de bediening is heel vriendelijk, en als het eten teveel is kan het overgebleven eten zonder probleem worden meegenomen naar huis.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zoals altijd: lekker eten, met een vriendelijke eb prima bediening op een mooi plekje in het restaurant. Blijft een aanrader.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Prima Grieks restaurant. Porties waren klein, dit in tegenstelling van een half jaar geleden, zelfs ne weinig friet, en dit toch voor een flinke prijs. Mayonaise kreeg je erbij in een zakje? Hoe druk het ook is, het menu is altijd even lekker en warm geserveerd, geen lange wachttijden. Het vlees lekker sappig en fijn van smaak. Komen zeker terug.
geersheuvels .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben een lekker drie gangenmenu gegeten. Er was niets aan te merken op de kwaliteit.
de bediening is vriendelijk. Prijs/prestatie is goed.
Jan en Trees R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten , de bediening was uitstekend en de accommodatie "sfeervol", kortom een aanrader wij komen zeker terug.

Trees & Jan Reimer
jhgvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening, dus een dikke voldoende! mooie mixed grill schotels en goed bereidde zalm en Calamaria. voor herhaling vatbaar, we gaan zeker terug.
Els P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
we werden vriendelijk ontvangen ondanks dat we iets later waren dan dat we gereserveerd hadden.
Erg vriendelijk personeel. We hebben niet lang heven wachten voordat we het eten kregen. Ruime porties en erg lekker.
ans.maurice .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zoals altijd bij Akropolis goed gegeten en goede service. Ze zullen daar echt vaker gaan eten. Ik had gevraagd voor een bepaalde tafel bij reservering en deze tafel was ook gereserveerd voor ons.
Thijs G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten en gezellige avond gehad. Wij aten van de AH restaurant actie en dus met beperkte keuze (2 menu's voor € 30,-). Goede prijs-kwaliteit verhouding en lekker biertje. Verder niets bijzonder.
heinz B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten was goed en de bediening vriendelijk. Op de eerste verdieping was het erg koud en hier werd niks meegedaan. Dus bij een volgend bezoek wil ik niet meer boven zitten
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We kwamen daar aan, maar er was niks bekend van onze online reservering. Voor de grap zei de ober ook nog: ik heb buiten op het terras en plaats voor jullie terwijl het 3 graden vroor. Uiteindelijk boven gezeten in een rustiger gedeelte en prima gegeten.
S V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
toen wij er waren was het druk en rumoerig, Personeel bleef echter kalm en vriendelijk. Vegetarische schotel (ah restaurantactie) beviel goed, het was enorm veel en iets teveel gebakken produkten naar mijn zin. Ik zou er zeker nog eens teruggaan (ook andere dingen uitproberen).
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het is een heel goed restaurant waar je lekker en goed kunt eten met vriendelijk personeel ook qua bediening gaat het vrij snel met andere woorden een prima gelegenheid om lekker en goed te kunnen eten
margaretkoning .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Leuke vlotte bediening .Je kan mooi online reserveren nooit iets mis mee .
En vooral het vegetarisch gerecht is super heerlijk. Maar we eten er altijd erg lekker.
En graag weer tot een volgende keer.
silvia-reintjens .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Na het voorgerecht een uur gewacht. Iedereen na ons kreeg zijn hoofdgerecht opgediend.Toen maar eens gevraagd waar ons hoofdgerecht bleef. De serveerster is gaan vragen maar geen enkele feedback naar ons en wil maar zwijgen over een excuse. Uiteindelijk kregen we het en we hadden beide hetzelfde gerecht maar op mijn bord kon ik de frietjes tellen zo weinig. Ik heb nog 5 kaarten van de actie van AH maar mij zien ze hier niet meer terug.