Akropolis

Rijksweg Centrum 84 6161 EH Geleen Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

Griekse topper

In hartje Geleen vind je deze Griekse topper. Alle lievelingen uit de Griekse keuken staan op de kaart. Het vlees wordt perfect gegrild en is heerlijk gekruid. Het personeel is geweldig en maakt je avondje uit helemaal compleet. Genieten!

Meer informatie over restaurant Akropolis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Akropolis

W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Altijd gezellig, vriendelijk personeel en lekker eten. Voor mij de beste Griek in de omgeving. Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Ik kreeg koude gyros, na melding ,werd dit gelijk goed gemaakt met een nieuw bordje warme gyros.
Kalamaria was lekker gekruid en knapperig gefrituurd.
Fatsoenlijk glas wijn, niet te zuinig.
Mathias D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Het is alweer de zoveelste keer dat we daar zijn geweest voor een gezellige en goede sfeer en voortreffelijk eten ,
echt een aanrader voor goed eten en een gezellige sfeer.
Irma S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Zoals gewoonlijk weer een top avond gehad. Het eten was heerlijk de bediening super. Team van Akropolis ga zo door jullie zijn top.
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Je gaat niet met honger naar huis. Eten word Leuk opgediend. Vriendelijke en snelle bediening. Leuke avond gehad.
Hein O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Gezellig restaurant, lekker Grieks eten met goede prijs kwaliteitverhouding. Porties zijn ruim voldoende. Attente bediening. Voor herhaling vatbaar!!????
Mathias D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hebben weer volop genoten van de heerlijke gerechten , het was weer heel gezellig en de bediening was zeer vriendelijk en vlot , dit verdiend het om nog regelmatig terug te komen .
R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
eten was goed maar je krijgt er weinig , sfeer was goed wel was er veel lawaai, korte wacht tijd en bediening was ook prima . maar nogmaals de hoeveelheid was echt te weinig
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We komen hier nu al zo lang, altijd met plezier.
Lekker eten en drinken in een gemoedelijke sfeer, altijd vriendelijk personeel.
H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Restaurantcadeaukaart werd geweigerd, staat wel op de website acceptatie restaurantcadeaukaart, hiervan wat gezegd, reactie mannelijke bediende, komt u maar niet meer in de zaak, zeer klantonvriendelijk. Was trouwens mijn verjaardag, gisteren, niet plezierig.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Hebben heerlijk gegeten! Verse producten, mager goed gekruid en gebakken vlees en vis. Prima gebakken scampies en goede wijn.! Een zeer goede prijs kwaliteitverhouding!!! Zeker voor herhaling vatbaar !
S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gegeten goede kwaliteit gerechten, vlees zeer mals, voor herhaling vatbaar. Een zeer goede aanrader.
Goede/ vlotte en vriendelijke bediening.
Pascal T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten. De meses op woensdag zijn een echte aanrader. We kwamen hier al vaker en blijven dit zeker doen in de toekomst.
Thei B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We komen al jaren in dit restaurant met veel plezier,
het is en blijft onze favoriet.
We hebben altijd onze vaste tafel aan het raam.
Prijs kwaliteit is goed, super vriendelijk personeel echt een aanrader.
Joyce E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
We komen hier al jaren, en zijn nog nooit teleurgesteld. Heerlijk eten en een super service.............................
M.M.H. M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Na lange tijd restaurant Akropolis weer eens bezocht. De ontvangst was zoals altijd vriendelijk. Sinds ons laatste bezoek was de inrichting wat gewijzigd. Wat strakker, kaler, moderner wellicht? Maar daarom niet gezelliger. Het eten was zoals altijd prima, maar met een kanttekening. De bij de gerechten horende Griekse pasta was naar mijn meni g niet helemaal gaar, van binnen nog wat vast. Zou normaal gesproken zachter moeten zijn. De Griekse witte koolsalade viel deze keer ook tegen. Zo goed als rauwe witte witte kool is niet wat ik verwacht van Griekse koolsalade. Dat was in het verleden veel beter. Jammer. De beoordeling van de gerechten is daarom ook blijven steken op 'goed'. Zou anders wel 'zeer goed' geweest zijn.
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten! Perfecte kwaliteit vlees/vis, goede ambiance, goede proporties, goed personeel, mooi en stylisch opgeserveerd, snelle service kortom het walhalla onder de griekse restaurants in Zuid-Limburg!
Betsy P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Komen al jaren in dit restaurant. Hebben ook anderen geprobeerd, maar ja eerlijk is eerlijk. Akropolis is gewoon een hele goede Griek.
N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Altijd een feest om bij Akropolis te eten. Zoveel keuze. Vlees en vis heerlijk klaargemaakt. Mals vlees, heerlijk gekruid. Nooit lang op het eten wachten, dat is wel zo prettig. De bediening is vlot, vrolijk, altijd aardig.
Irma S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Het eten was zoals gewoonlijk weer overheerlijk, vriendelijke bediening het was gewoon weer helemaal top. Team van Akropolis ga zo door jullie zijn toppers