Akropolis

Rijksweg Centrum 84 6161 EH Geleen Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

Griekse topper

In hartje Geleen vind je deze Griekse topper. Alle lievelingen uit de Griekse keuken staan op de kaart. Het vlees wordt perfect gegrild en is heerlijk gekruid. Het personeel is geweldig en maakt je avondje uit helemaal compleet. Genieten!

Meer informatie over restaurant Akropolis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Akropolis

Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We komen hier nu al zo lang, altijd met plezier.
Lekker eten en drinken in een gemoedelijke sfeer, altijd vriendelijk personeel.
H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Restaurantcadeaukaart werd geweigerd, staat wel op de website acceptatie restaurantcadeaukaart, hiervan wat gezegd, reactie mannelijke bediende, komt u maar niet meer in de zaak, zeer klantonvriendelijk. Was trouwens mijn verjaardag, gisteren, niet plezierig.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Hebben heerlijk gegeten! Verse producten, mager goed gekruid en gebakken vlees en vis. Prima gebakken scampies en goede wijn.! Een zeer goede prijs kwaliteitverhouding!!! Zeker voor herhaling vatbaar !
S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gegeten goede kwaliteit gerechten, vlees zeer mals, voor herhaling vatbaar. Een zeer goede aanrader.
Goede/ vlotte en vriendelijke bediening.
Pascal T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten. De meses op woensdag zijn een echte aanrader. We kwamen hier al vaker en blijven dit zeker doen in de toekomst.
Thei B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We komen al jaren in dit restaurant met veel plezier,
het is en blijft onze favoriet.
We hebben altijd onze vaste tafel aan het raam.
Prijs kwaliteit is goed, super vriendelijk personeel echt een aanrader.
Joyce E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
We komen hier al jaren, en zijn nog nooit teleurgesteld. Heerlijk eten en een super service.............................
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heel goed restaurant, prima kwaliteit, goede prijzen, gezellige sfeer. Goed bereikbaar in het centrum van de stad. Jammer vond ik het dat er geen alcoholvrij bier te krijgen was.
M.M.H. M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Na lange tijd restaurant Akropolis weer eens bezocht. De ontvangst was zoals altijd vriendelijk. Sinds ons laatste bezoek was de inrichting wat gewijzigd. Wat strakker, kaler, moderner wellicht? Maar daarom niet gezelliger. Het eten was zoals altijd prima, maar met een kanttekening. De bij de gerechten horende Griekse pasta was naar mijn meni g niet helemaal gaar, van binnen nog wat vast. Zou normaal gesproken zachter moeten zijn. De Griekse witte koolsalade viel deze keer ook tegen. Zo goed als rauwe witte witte kool is niet wat ik verwacht van Griekse koolsalade. Dat was in het verleden veel beter. Jammer. De beoordeling van de gerechten is daarom ook blijven steken op 'goed'. Zou anders wel 'zeer goed' geweest zijn.
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten! Perfecte kwaliteit vlees/vis, goede ambiance, goede proporties, goed personeel, mooi en stylisch opgeserveerd, snelle service kortom het walhalla onder de griekse restaurants in Zuid-Limburg!
Betsy P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Komen al jaren in dit restaurant. Hebben ook anderen geprobeerd, maar ja eerlijk is eerlijk. Akropolis is gewoon een hele goede Griek.
N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Altijd een feest om bij Akropolis te eten. Zoveel keuze. Vlees en vis heerlijk klaargemaakt. Mals vlees, heerlijk gekruid. Nooit lang op het eten wachten, dat is wel zo prettig. De bediening is vlot, vrolijk, altijd aardig.
Irma S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Het eten was zoals gewoonlijk weer overheerlijk, vriendelijke bediening het was gewoon weer helemaal top. Team van Akropolis ga zo door jullie zijn toppers
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zoals altijd heerlijk eten, lekkere cocktails, voor een redelijke prijs 2 persoonsschotels, altijd vriendelijk, gewoon een toprestaurant!
Mändy L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker eten was gezellig, hebben genoten. Is voor herhaling vatbaar. Personeel was vriendelijk sfeer was aangenaam. Komen zeker nog eens terug.
Hanssen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst, even moeten wachten omdat we een tafel vooraan in het restaurant wilden.
Bij opname bestelling geen probleem bij afwijken van de menukaart. Vervolgens heerlijk gegeten en gedronken en bovendien zeer behulpzaam en vriendelijk personeel!
Rilana P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Voor de 2de keer daar gaan eten, en het was weer heel erg lekker, goed kwaliteit vlees, en goed bereid, een min puntje, er liep te weinig personeel, hierdoor moesten we erg lang wachten voor een bestelling.
Debby A.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijk gegeten, meer dan genoeg en snelle service.
Prima en vriendelijke bediening.
We zijn bij Akropolis in Geleen geweest op een maandagavond.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Wij waren met 9 personen, gezellig samen aan een grote tafel. De bediening was zeer goed en prijs was zeer goed. Hier komen wij zeker nog een keer terug.
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Het was heerlijk. En snelle bediening.
Eten goed en voldoende.
Verder weinig toe te voegen. Maar recensie moet 120 tekens zijn. :-)