Akropolis

Rijksweg Centrum 84 6161 EH Geleen Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

Griekse topper

In hartje Geleen vind je deze Griekse topper. Alle lievelingen uit de Griekse keuken staan op de kaart. Het vlees wordt perfect gegrild en is heerlijk gekruid. Het personeel is geweldig en maakt je avondje uit helemaal compleet. Genieten!

Meer informatie over restaurant Akropolis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

Levendig
Jan en Trees R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten , de bediening was uitstekend en de accommodatie "sfeervol", kortom een aanrader wij komen zeker terug.

Trees & Jan Reimer
jhgvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening, dus een dikke voldoende! mooie mixed grill schotels en goed bereidde zalm en Calamaria. voor herhaling vatbaar, we gaan zeker terug.
Els P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
we werden vriendelijk ontvangen ondanks dat we iets later waren dan dat we gereserveerd hadden.
Erg vriendelijk personeel. We hebben niet lang heven wachten voordat we het eten kregen. Ruime porties en erg lekker.
ans.maurice .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zoals altijd bij Akropolis goed gegeten en goede service. Ze zullen daar echt vaker gaan eten. Ik had gevraagd voor een bepaalde tafel bij reservering en deze tafel was ook gereserveerd voor ons.
Thijs G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten en gezellige avond gehad. Wij aten van de AH restaurant actie en dus met beperkte keuze (2 menu's voor € 30,-). Goede prijs-kwaliteit verhouding en lekker biertje. Verder niets bijzonder.
heinz B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten was goed en de bediening vriendelijk. Op de eerste verdieping was het erg koud en hier werd niks meegedaan. Dus bij een volgend bezoek wil ik niet meer boven zitten
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We kwamen daar aan, maar er was niks bekend van onze online reservering. Voor de grap zei de ober ook nog: ik heb buiten op het terras en plaats voor jullie terwijl het 3 graden vroor. Uiteindelijk boven gezeten in een rustiger gedeelte en prima gegeten.
S V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
toen wij er waren was het druk en rumoerig, Personeel bleef echter kalm en vriendelijk. Vegetarische schotel (ah restaurantactie) beviel goed, het was enorm veel en iets teveel gebakken produkten naar mijn zin. Ik zou er zeker nog eens teruggaan (ook andere dingen uitproberen).
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het is een heel goed restaurant waar je lekker en goed kunt eten met vriendelijk personeel ook qua bediening gaat het vrij snel met andere woorden een prima gelegenheid om lekker en goed te kunnen eten
margaretkoning .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Leuke vlotte bediening .Je kan mooi online reserveren nooit iets mis mee .
En vooral het vegetarisch gerecht is super heerlijk. Maar we eten er altijd erg lekker.
En graag weer tot een volgende keer.
silvia-reintjens .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Na het voorgerecht een uur gewacht. Iedereen na ons kreeg zijn hoofdgerecht opgediend.Toen maar eens gevraagd waar ons hoofdgerecht bleef. De serveerster is gaan vragen maar geen enkele feedback naar ons en wil maar zwijgen over een excuse. Uiteindelijk kregen we het en we hadden beide hetzelfde gerecht maar op mijn bord kon ik de frietjes tellen zo weinig. Ik heb nog 5 kaarten van de actie van AH maar mij zien ze hier niet meer terug.
Suzanne M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten met 6 personen. Ze hadden een mooi plekje gereserveerd. De bediening hielp ons goed en op een leuke manier. Ik zou hier zeker terugkomen.
Anne-Marie S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten met zijn achten. De bediening was snel en prima met een goede service! Toen ik per ongeluk mijn thee omstootte kwamen ze me meteen helpen met het opruimen en kreeg ik ook snel een nieuwe kop thee (gratis!). Het zag goed vol en was dus wel wat rumoerig maar dat kun je verwachten op een vrijdagavond.
Zeker een aanrader waar we nog eens een keer terugkomen!
michel N.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
wij zijn 10 december geweest.dit was de slechtste griek waar ik ben geweest.de borden worden voor je neer gegooid.personeel zeer onvriendelijk.eten was niet lekker.het blonde meisje liep steeds tegen je op.als je drinken bestel moet je steeds een half uur wachten en steeds naar vragen .dit resterant nooid meer voor ons.als je wilt afrekenen moet je dit aan de kassa doen.ze trekken de bon uit je handen.
Imke S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heel fijne avond gehad met ontzettend lekker eten in een gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog eens terug!
theuntjes .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten was prima, prijs ook, zeker met AH actie. Doch 2 groepen aanwezig die zeer rumoerig waren plaats was erg krap en andere mensen net niet aan je tafel.
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We hadden gereserveerd met de AH aanbieding bij het Grieks restaurant Akropolis in Geleen. Er is een goede service met vriendelijke medewerkers. Er hangt een gezellige sfeer en het eten was heerlijk! We hebben genoten.
Parkiet .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met 3 p. gegeten: 2 met AH-restaurantactie, 1 'normaal'. Gevraagd voor rustige plek. Op bovenverdieping geplaatst waar het fijn rustig was vergeleken met het rumoer beneden. Heel aardige bediening. Eten smaakte wederom zeer goed. Gerechten vlot na elkaar. Nagerecht had iets later geserveerd mogen worden. Een heel fijne avond gehad én rustig met elkaar kunnen praten zonder te hoeven schreeuwen.
iefkez .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten en porties zijn ruim voldoende .Zeer ruime keuze vis/vlees en vegetarisch als hoofdgerecht
Zeker voor herhaling vatbaar .
balgo040 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ik kom al jaren bij restaurant Akropolis en elke keer geniet ik van het eten en de sfeer. Personeel altijd vriendelijk en neemt tijd voor de klanten. Snelle bediening, je hoeft nooit lang te wachten op het eten. In een woord TOP!