Akropolis

Rijksweg Centrum 84 6161 EH Geleen Nederland Kaart

Over restaurant Akropolis

Griekse topper

In hartje Geleen vind je deze Griekse topper. Alle lievelingen uit de Griekse keuken staan op de kaart. Het vlees wordt perfect gegrild en is heerlijk gekruid. Het personeel is geweldig en maakt je avondje uit helemaal compleet. Genieten!

Meer informatie over restaurant Akropolis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

Theuntjes .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten was prima, prijs ook, zeker met AH actie. Doch 2 groepen aanwezig die zeer rumoerig waren plaats was erg krap en andere mensen net niet aan je tafel.
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We hadden gereserveerd met de AH aanbieding bij het Grieks restaurant Akropolis in Geleen. Er is een goede service met vriendelijke medewerkers. Er hangt een gezellige sfeer en het eten was heerlijk! We hebben genoten.
Parkiet .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met 3 p. gegeten: 2 met AH-restaurantactie, 1 'normaal'. Gevraagd voor rustige plek. Op bovenverdieping geplaatst waar het fijn rustig was vergeleken met het rumoer beneden. Heel aardige bediening. Eten smaakte wederom zeer goed. Gerechten vlot na elkaar. Nagerecht had iets later geserveerd mogen worden. Een heel fijne avond gehad én rustig met elkaar kunnen praten zonder te hoeven schreeuwen.
Iefkez .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten en porties zijn ruim voldoende .Zeer ruime keuze vis/vlees en vegetarisch als hoofdgerecht
Zeker voor herhaling vatbaar .
Balgo040 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ik kom al jaren bij restaurant Akropolis en elke keer geniet ik van het eten en de sfeer. Personeel altijd vriendelijk en neemt tijd voor de klanten. Snelle bediening, je hoeft nooit lang te wachten op het eten. In een woord TOP!
Pijpers247 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De akoestiek was erg slecht. Veel echo's en lawaai. Muziek stond ook vrij hard! Het eten was heerlijk! Ook vervelens was dat de tafels erg dicht op elkaar stonden!
Jan .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Kwaliteit eten goed, bediening attent, alleen een beetje teleurstellend einde in verband met een weigering op het verzoek nog iets te mogen bestellen.
Annemie H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Jammer genoeg werden de gangen heel snel achter elkaar opgediend en werden we na afloop (rond 20.30u., dus helemaal nog niet zo laat) de deur uitgekeken omdat men naar huis wilde.
Carool M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prijs-kwaliteit niet goed. Eten was zo op het bord gegooid. Het is erg gehorig. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Waren met ah bon. Weinig keuze.
Leona B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Veelste lang wachten eerder ze kwamen voor de bestelling op te nemen. En andere mensen die later kwamen zitten werden eerder geholpen. Wij vinden dat ie erg achteruit is gegaan met bediening.
MargrietMusters .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekker gegeten met AH restaurantzegels.
Doordat 2de persoon gratis was, was prijs-kwaliteit oké.
Anders best duur voor een Grieks restaurant.
Leuke, vriendelijke bediening.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was een zaterdagavond en behoorlijk druk in het restaurant. Door de drukte is het natuurlijk rumoerig en moet je langer wachten, wat ook begrijpelijk is. De jonge bediening deed er echter alles aan om snel te serveren. De bediening was vriendelijk en enthousiast, gaven aandacht aan de gasten en verdienen zeer zeker een dikke pluim. Wij hebben genoten van de maaltijd en kunnen dit restaurant aan ieder aanbevelen. Als punt een ruime 10+
Rene.elly .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Ondanks de drukte op deze gewone dinsdag zijn wij vlot, correct en vriendelijk geholpen.
Het AH-driegangen keuzemenu is goed. Er werd bijgezegd dat als het hoofdgerecht teveel zou zijn, we dat gewoon mee zouden krijgen.
Wij vinden Akropolis een aanrader en gaan graag nog eens terug.
Margret N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
het was erg rumoerig, door het personeel, ze renden als opgejaagd wild rond, sorry.. maar dat was erg irritant ,vooral als je lekker rustig wilt tafelen.
de calamaris waren heerlijk, voor de rest was het niet bijzonder, vlees was erg zoutig
was niet een grieks restaurant waarvan ik zeg "zou er nog eens naar terug gaan".
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Er is weinig aandacht voor gasten die boven zitten . Ik had het idee dat iedereen die een Albert Heijn kaart had, boven werd gezet. De vaste gasten zaten duidelijk beneden. Boven liepen er 2 bedienders rond. We hadden best nog wat willen bestellen , maar het is ons niet gelukt dit voor elkaar te krijgen
Speedhuntermm .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker gegeten voor redelijke prijs. De keuze uit de gerechten is gevarieerd. Wel wat rumoerig.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Reservering in orde. Restaurant stampvol. Met grote groepen. Dus heel luidruchtig. Gerechten waren prima in orde. Alleen het toetje met walnoten was niet zo geslaagd ivm de walnootstukjes hadden een schimmelsmaak
Bianca C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Goede kwaliteit eten, porties voldoende, leuke inrichting. Wel wat rumoerig, maar dat ligt aan de akoestiek.
Goed, vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar (maar dat wisten we al).
Hein Q.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was redelijk, maar voor die prijs eet ik ergens anders wel beter. Een persoon had lam besteld, maar kreeg
rundvlees. Dus voor ons geen tweede keer.
Head R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vriendelijke bediening. Was wel (op vrijdagavond) erg vol en daardoor wat rumoerig. Maar ja, vol betekent ook meestal dat het eten goed is (en het was inderdaad voortreffelijk).