Akropolis

Rijksweg Centrum 84 6161 EH Geleen Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

Griekse topper

In hartje Geleen vind je deze Griekse topper. Alle lievelingen uit de Griekse keuken staan op de kaart. Het vlees wordt perfect gegrild en is heerlijk gekruid. Het personeel is geweldig en maakt je avondje uit helemaal compleet. Genieten!

Meer informatie over restaurant Akropolis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant Akropolis

Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten! Perfecte kwaliteit vlees/vis, goede ambiance, goede proporties, goed personeel, mooi en stylisch opgeserveerd, snelle service kortom het walhalla onder de griekse restaurants in Zuid-Limburg!
Betsy P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Komen al jaren in dit restaurant. Hebben ook anderen geprobeerd, maar ja eerlijk is eerlijk. Akropolis is gewoon een hele goede Griek.
N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Altijd een feest om bij Akropolis te eten. Zoveel keuze. Vlees en vis heerlijk klaargemaakt. Mals vlees, heerlijk gekruid. Nooit lang op het eten wachten, dat is wel zo prettig. De bediening is vlot, vrolijk, altijd aardig.
Irma S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Het eten was zoals gewoonlijk weer overheerlijk, vriendelijke bediening het was gewoon weer helemaal top. Team van Akropolis ga zo door jullie zijn toppers
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zoals altijd heerlijk eten, lekkere cocktails, voor een redelijke prijs 2 persoonsschotels, altijd vriendelijk, gewoon een toprestaurant!
Mändy L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker eten was gezellig, hebben genoten. Is voor herhaling vatbaar. Personeel was vriendelijk sfeer was aangenaam. Komen zeker nog eens terug.
Hanssen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst, even moeten wachten omdat we een tafel vooraan in het restaurant wilden.
Bij opname bestelling geen probleem bij afwijken van de menukaart. Vervolgens heerlijk gegeten en gedronken en bovendien zeer behulpzaam en vriendelijk personeel!
Rilana P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Voor de 2de keer daar gaan eten, en het was weer heel erg lekker, goed kwaliteit vlees, en goed bereid, een min puntje, er liep te weinig personeel, hierdoor moesten we erg lang wachten voor een bestelling.
Debby A.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijk gegeten, meer dan genoeg en snelle service.
Prima en vriendelijke bediening.
We zijn bij Akropolis in Geleen geweest op een maandagavond.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Wij waren met 9 personen, gezellig samen aan een grote tafel. De bediening was zeer goed en prijs was zeer goed. Hier komen wij zeker nog een keer terug.
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Het was heerlijk. En snelle bediening.
Eten goed en voldoende.
Verder weinig toe te voegen. Maar recensie moet 120 tekens zijn. :-)
Marlie B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Het was gewoon heerlijk. We komen hier al jaren en zullen dit blijven doen. Je voelt je hier altijd welkom.................................................................................................................................................
Madeleine S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Top kwaliteit, heerlijk grieks eten, veel keus ! Ga er met honger heen want alles is het proberen waard ! Fijne bediening, niks is ze teveel gevraagd.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten echt super,ook een flauwekulletje met bediening mag en maakt sfeer lekker ontspannen.
Biefstuk van superieure kwaliteit....op plank schitterend... alleen ik had hier n pepersaus bij die gewoon jammer was om bij t vlees te gebruiken......oprechte meegever in dit review saus was veeeeeel te zout denk dat er iets was misgegaan. Dus de steak die overheerlijk van zichzelf was zonder de saus verder verslonden.
Jo A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het wordt steeds meer een standaard eettent.
Geheel anders als ~ 30 jaar geleden.
Weet niet of ik nog vaak terug zal gaan
Madeleine S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Het beste Griekse restaurant van Limburg, wat zeg ik, van Nederland ! We eten hier altijd heerlijk, zeer prettige bediening. Prima prijzen !
Soms komt het hoofdgerecht wat snel na het voorgerecht maar even aangeven dat je wilt wachten tussen de gangen is geen probleem.
L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
We kozen hier voor het gerecht met allemaal verschillende griekse gerechtjes, lekker en precies genoeg voor iedereen, toetje lekker en zeker genoeg
C.M.H. K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Jammer dat de pinautomaat niet werkte en daar is weinig tegen te doen. Maar zet dan niet alleen op een a4-tje dat de pin het niet doet als ook de cadeaukaarten/creditcards e.d. het niet doet. Daarnaast werden we genegeerd als we iets wilden vragen ondanks dat men ons zag zwaaien. Zeg dan op z'n minst dat je er aan komt, maar niet negeren. Een drankbestelling werd vergeten en er werd niet meer gevraagd of we nog een nagerecht wilde. Al met al zijn we veel beter gewend.
Mathias D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wij hebben weer heerlijk gegeten en de bediening was ook weer perfect .
Het eten wat wij besteld hadden was weer heerlijk en zeer goed en voldoende.
De wachttijd was zeer kort, een aanrader voor iedereen die van gezelligheid houd en een geslaagd etentje .
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten met porties die zorgen dat je met een VOL gevoel naar buiten gaat .
Een aanrader voor mensen die van gekruid eten houden !!! Komen zeker terug !
Pluim voor de vriendelijke bediening!