Akropolis

Molenstraat 22 2671 EX Naaldwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Akropolis

Lekker Grieks eten is altijd een feest. Vers vlees, veel groente en verse gerechten. De bekende gerechten uit de Griekse keuken worden door iedereen wel gewaardeerd maar in dit restaurant vinden ze het leuk je te verrassen. Dus kun je ook andere Mediterrane- en internationale gerechten bestellen. Elke maand presenteert de kok nieuwe, smaakvolle gerechten. Om te variëren en nieuwe smaken te proberen. Alles om de gasten te plezieren!

Meer informatie over restaurant Akropolis

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Akropolis

C V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijk eten, een goede prijs/kwaliteit verhouding. De sfeer is heel relaxed en de akoestiek is top! Het personeel is vriendelijk en professioneel.
Lily K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
We hebben hier gegeten met ons gezin, met 6 personen; werden erg gastvrij en gezellig ontvangen, en het heeft ons de hele avond aan niets ontbroken. We hebben allemaal bijzonder lekker gegeten (in totaal 4 verschillende gerechten); wel is het erg veel als je ook nog een voorgerechtje had genomen, wat dan zo zonde is is dat er veel eten wordt weggegooid. Misschien een tip voor de duurzame toekomst: zet 2 verschillende porties op de kaart.
Leuk dat er ook wat andere gerechten op de kaart staan dan alleen de standaard-Griekse gerechten die je vaker tegenkomt. Ik heb dan ook iets gekozen wat ik nog niet kende (gyros-pannetje) en het was overheerlijk!
Rozis V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Erg lekker gegeten bij hem.we zijn hier 15 jaar geleden nog mals geweest.en nu weer.we zullen nu wekelijks terugkomen.hij is echt vooruit gegaan.hij doed het gewoon goed.ga zo door
DUSTY090_ .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
prima restaurant, kom hier al jaren met veel plezier eten ,lekker eten prettige bediening, kom hier zeker nog vaak terug
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
voor nederlandse begrippen kan je goed grieks eten
aardige mensen
kortom .....een geslaagde avond
voor herhaling vatbaar
Wolter B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Vrijdag 6 januari 18.30 uur
Op de bonnefooi naar de Griek.
Werden vriendelijk ontvangen en gelukkig was er een tafeltje voor 2
m.a.w. gezellige drukte in het restaurant en dat geeft toch altijd al een goed gevoel.
Begonnen met een ouzo van het huis,
Als voorgerecht de Tzatziki met brood. Lekkere dikke tzatziki met heerlijk vers afgebakken brood.
Hoofdgerechten Mix grill de luxe kipfilet, lamskotelet, ossenhaas, sousouki, gyros en kalfsvlees in tomatensaus Ruime hoeveelheid prima gebakken vlees
Filletto Akropolis varkenshaas met zongedroogde tomaten, parmaham en gegrilde paprika. Prima gebakken varkenshaas. Jammer was dat de zongedroogde tomaten,parmaham en gegrilde paprika in een soort saus er overheen werd geserveerd. Terwijl mijn vrouw het meer als bijgerechten had gezien. Smaak was trouwens prima maar de presentatie viel dus tegen.
Ruime porties eten hebben dus maar een klein toetje genomen te weten:
1 cappuchino (mooie schuimkraag) en een soort amandelgries taartje met slagroom (heerlijke smaken).
Al met al heerlijk gegeten en een snelle, nette, attente bediening.
Als ik in Naaldwijk zou wonen zeker vaker uit eten bij Akropolis.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Wij hebben een heerlijk avond beleefd bij deze gastvrije Griek. Authentiek ingericht maar met vernieuwingen waar nodig, bij onze binnenkomst op een topdrukke avond stond de beste tafel voor ons klaar. Service was snel en met aandacht terwijl er hard gewerkt moest worden. Vlees zo mals dat we eigenlijk na een volle schotel met lamskoteletten, varkenshaas spies , gyros en moussaka, nog meer wilden maar al vol zaten. Deze griek is een aanrader! Neem wel even de tijd om te parkeren met de auto.
Lidy L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
We hebben met 4 personen op 1ste Paasdag hier gegeten. Leuk restaurant in de winkelstraat. Het restaurant ziet er gezellig uit. Er was wat verwarring om de tafel ( erg vroege reservering gedaan in jan 2014) we kregen uiteindelijk een plekje aan het raam. Het eten was meer dan voldoende, mijn zus kreeg een verkeerde bestelling en zonder problemen kreeg ze 10 minuten kater het juiste gerecht terwijl ze alvast haar gekregen maaltijd mog oorten. Op de vraag naar een karaf water ( ik werk bij het grootste Waterbedrijf in Nederland) kregen we een karaf water zonder kosten. Compliment Akropolis voor deze service. Klantvriendelijkheid staat bij jullie hoog in het vaandel. We hebben genoten van het heerlijke diner en waande ons voor een paar uurtjes in Griekenland. Lidy Lowenthal Terborg.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Een gezellig Grieks restaurant. Goed dat we gereserveerd hadden, want het zat goed vol (niet gek op een zondag avond). Goede bediening. Het eten is er erg goed... maar niet zo authentiek als andere Griekse restaurants. Maar de kwaliteit is er zeker niet minder om. Ook leuk dat je een ouzo vooraf krijgt!
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Heerlijk genoten van de griekse keuken bij restaurant Akropolis!
De service is prima, vriendelijk personeel en er zijn weinig momenten geweest dat wij moesten wachten op drankjes oid. Het was een woensdagavond en ook niet erg druk.
Voorgerechten waren erg leuk! Wij hadden gebruik gemaakt van de specialiteiten van de maand. Ik had een stoofpannetje, tzatziki met wraps en een lekker soepje, erg lekker!
Mijn vriend nam een Grieks proevertijtje met allerlei lekkers, een aanrader!
Als hoofdgerecht vind ik het altijd lastig bij Grieks, alles is zo lekker en je wilt van alles wel wat proeven. De Hermes schotel en de mixed grill bieden uitkomst. Lekker van alles iets en uiteraard wordt het geheel geserveerd met krokante aardappeltjes en een frisse salade. Allemaal goed van smaak en heerlijke knapperige gyros, smullen!
Ja, blij dat deze Griek lekker in de buurt zit, komen we nog wel eens terug.

Enige kleine minpuntje is dat ik de prijs-kwaliteit verhouding matig vind.. Het is een heerlijke griek maar zéker niet de goedkoopste.
BrabanderP .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Voorgerechten oke, als hoofdgerecht zeebaars (partner varkenshaas. Beide heel droog en zeer teleurstellend. Waarschijnlijk had de tafel nog een keer een bezetting nodig deze avond.
De tafel was nog niet leeggeruimd of de koffie stond er al.
Niet voor herhaling.
dondilange .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Prettige atmosfeer. Met een gezelschap van 12 personen a la carte gegeten. Dat werd goed uitgeserveerd. Zelf het trio van lam gegeten, hetgeen een aangename combinatie van drie verschillende bereidingswijzen was. Een aanrader.
Tonny K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Supergoed restaurant. Hartelijke sfeer. Vleesgerechten allemaal prima en ook de visgerechten mogen er zijn (zeebaarsfilet is heerlijk en absoluut zonder graatjes). Huiswijn is erg lekker. Hartelijke sfeer.