Akko

1e Middellandstraat 127 3021 BD Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Akko

Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Akko ziet er van buiten heel onaantrekkelijk uit, heel kaal en snackbarachtig maar ook gewoon ontzettend ongezellig. Eenmaal binnen verandert dit niet, er hangt bijvoorbeeld helemaal niets aan de muren. De mensen komen er ook vooral om af te halen. Er zijn nog twee simpele tafels in de kale ruimte. Het eethuis is wel bijzonder schoon en de bediening erg snel en hartelijk. Het eten was niet duur en erg lekker. Ik kom hier vast nog wel eens een broodje halen maar om gezellig ergens te eten, daarvoor moet je hier beslist niet zijn.
Just K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Prima basale Surinaamse keuken. Roti, barra en pietjel afgehaald en weer thuis opgewarmd en smakelijk verorberd. Niks mis mee, goed gekruid en nog goedkoop ook. De tent zelf ziet eruit als een snackbar, met formica tafels als je echt wilt blijven eten. De broodjes gaan hard, ook om half 4 's middags.
Naas A.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
waardeloos totaal geen smaak van nasi hoofd smaak van de nasi was EI! Kip niet goed doorgebakken. Vroeger was het lekker nu helemaal niet!
Roald L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Vandaag wederom eten gehaald bij Akko.
De állerlekkerste bakkeljauw die ik ooit gegeten heb.
3 broodjes op en ik heb nog steeds trek!
Stanley010 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Ik heb hier altijd met veel plezier gegeten,altijd de nasi met kip en tja siew maar omdat het personeel zo belachelijk onbeschoft is kom ik er eigelijk niet meer.
Laatse x dat ik daar was geweest gebeurde het volgende:Ik kom als klant binnen en dat ventje kijkt me niet echt vriendelijk aan aan...niet van zeg het maar of kan ik u helpen...nee hij kijkt me onvriendelijk aan ..dus ik zeg niks en kijk terug..leek wel een western.