Over het restaurant Akkeroord

Schilderachtige omgeving

In een landelijk decor presenteert restaurant Akkeroord je een wisselende menukaart. Vader Martin en dochter Marlotte Baas zijn hier de drijvende krachten achter de heerlijke gerechten, die worden gemaakt van seizoens- en streekproducten. In de Huiskamer en Wijnkamer kun je terecht voor een besloten lunch of diner, maar ook voor zakelijke bijeenkomsten. In de rustieke terrastuin klets je gezellig bij met familie, vrienden of collega’s. Dankzij de mooie omgeving en de faciliteiten van Akkeroord, is dit ook een perfecte trouwlocatie.

Glas champagne

Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Akkeroord

ankligtvoet .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Akkeroord heeft Hostmanship hoog in het vaandel. Kwaliteit diner is uitstekend, tip: laat je verrassen met een bijpassend wijnarrangement. Akkeroord maakt geweldige wijn-spijscombinaties. Prijs zit terecht in iets hoger segment. Echt een avondje uit met partner, vrienden of familie. Aanrader!
jvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met de Ah-bon een verrassings drie-gangen diner. Alles heel smaakvol en heel mooi opgediend. Goede uitleg over de gerechten en bijzondere lekkere passende wijnen. Zéker een aanrader.
Scheidsrechter .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Voor het eerst hier gegeten na de wisseling van eigenaar. Zowel service als kwaliteit zijn op hetzelfde niveau gebleven; UITSTEKEND
E. P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hartelijke ontvangst, op verzoek de tafel gekregen die ons het leukst leek om aan te zitten. Prettige service. De gerechten werden prachtig geserveerd en waren overheerlijk.
e.n.westerhuis .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het is goed toeven in de achter het pand gelegen tuin.
Het personeel is vriendelijk en geeft prima toelichtingen.
De menukaart kent geen driegangen diner, wel 4,5,6,7 of 8.
Dit is bij het driegangendiner enigzins te merken omdat het hoofdgerecht wat bescheiden is , zonder bijgerechten. Een grote eter zal wat te kort komen.
Een zeer grote wijnkaart. Wijn wel aan de prijs.
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Aan de buitenkant zie je nauwelijks dat hier een restaurant zit. Jammer, want zo missen veel mensen een geslaagde avond. De inrichting vind ik wat oudbollig, maar dat wordt ruim gecompenseerd door de enthousiaste en correcte bediening en het heerlijke eten.
Hans en Dona H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Geweldig vriendelijk ontvangen. Goed voorgelicht over de wijnkeus, omdat ik de rode huswijn niet echt lekker vond. Ook hier blijkt weer ruime kennis aanwezige zijn. Helaas hadden Dona en ik duidelijk trek in dezelfde gerechten. Als voorgerecht kalfszwezerik op een bedje van kalfsvlees. Als hoofdgerecht eendenborst, geserveerd met mooi opgemaakte groenten. In de nagerechten hadden we niet dezelfde smaak. Dona cheesecake met rood fruit, Hans caramelmousse met pistacheijs. De hele avond werden we goed in de gaten gehouden door de bediening. Koffie en Amaretto maakten het compleet. Wel met heerlijke snoeperijen. Dat weer wel.
Echt een klasse restaurant.
We komen hier zeker nog terug.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Kort maar krachtig: perfect gegeten, heerlijk! Verrassende gerechten. vriendelijk bediening, goed wijnadvies! Door AH-actie ook nog eens voor een "koopje"
marja-hoek .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben lekker gegeten. De gerechten waren uitstekend en smaakvol. Het restaurant is goed bereikbaar en mooi gelegen. De bediening vonden we wat afstandelijk.
wijn-spijs-genieter R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Nieuwe patron (sinds ruim 1 jaar) bekend in Midden Holland. Zet zijn kennis en kunde door bij Akkeroord. Het actiemenu van AH was goed doordacht met voorgerecht met speenvarken, hoofdgerecht met zeebaars en nagerecht
met ijs en fruit. Uitgebreide wijnkaart met zeer goede leveranciers. De Grüner Veltliner van Netzl uit Göttlesbrunn/
Carnuntum - Oostenrijk paste prima bij de eerste twee gerechten. De bediening is zeer vriendelijk en deskundig.
Een restaurant om zowel privé als zakelijk te bezoeken. Bij mooi weer nodigt het terras uit om buiten te dineren.
Aanbevolen!
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wat een fantastische kennismaking d.m.v. de AH restaurant actie. Kennis van zaken maar belangrijker het enthousiasme van iedereen. Wat is het to h heerlijk als alles klopt. Onze aperitief wijn was een Weisburgunder, netjes gevraagd of wij wat brood wilden en een mandje empeng kroepoek vood de eerste knabbel. Goed, toen hebben we een wijnarrangement bij het menu genomen wat bestond uit; een terrine van kalfsnek, overheerlijke (extra gang) buikspek, gegrilde zalm met seizoensgroenten en het dessert bestond uit parfait van steranijs en vers rood fruit. Tot snel, en hopelijk dan op het terras!
yarisje .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Op een prachtige zomeravond hier gereserveerd. Helaas alle plekken buiten al vergeven. Even later teruggebeld; er was toch nog een plekje in de tuin. Toen wij arriveerden bleek binnen geheel leeg te zijn, en buiten een tafel of 7 bezet. Wij snapten het probleem dus niet, maar fijn dat we buiten toch terecht konden aan een tevoorschijn gehaalde tafel. Zowel bij binnenkomst als bij vertrek keurig ontvangen/uitgeleide gedaan, geeft altijd heel gastvrij gevoel!
Bediening zeer vriendelijk en kundig. Gerechten; buitengewoon goed, op het perfecte af, en wat een mooie combinaties van gerechten.
Dessert van limocello pannacotta, prachtig opgemaakt, maakte de avond compleet. Wat een prachtig restaurant! Grote aanrader!
jos V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
goede sfeer keurige bediening
MJ M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
In één woord: fantastisch! Hier weten ze hoe het hoort, lekker culinair en ook de bediening helemaal top. We komen zeker nog eens terug..
NRG V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gister met de AH restaurantactie hier gegeten. Het eten was erg lekker. Leuke gerechten en goede combinaties. De bediening was correct en heel vriendelijk. We hadden een tafeltje buiten op het terras, waar je een prachtig uitzicht hebt op de tuin en het daarachter gelegen weiland. Wel ligt er een provinciale weg langs het restaurant waar je soms wel wat van hoort. Ik vond dat zelf niet storend. We hebben een heerlijke avond gehad en ik zou hier zeker terugkomen.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Uitstekende gerechten en zeer correcte bediening. Ook de locatie met prima parkeergelegenheid en het terras in de tuin sprak ons aan.
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
De ontvangst was heel hartelijk, en je krijg goed uitleg over het eten, je voelt je meteen thuis.
Je kunt kiezen tussen vlees of vis.
Wel hebben we een tussengerecht genomen.
Alles ziet er verzorgt uit, en smaakt heerlijk.
We zaten in de tuin met een leuk uitzicht
Kortom we komen zeker terug.
pmj M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben genoten van heerlijke gerechten, zij weren allen artistiek geserveerd. De groente was uit eigen tuin. De bediening was hartelijk en we voelden ons welkom.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening en prettige sfeer. Mooi terras in landelijke sfeer.
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Voor ons een nieuw restaurant. De AH actie was een mooie gelegenheid voor een eerst bezoek. Sfeervol ingericht en vriendelijke ontvangst. Wij waren even in de war door de pre-amuse die niet gevolgd werd door een amuse. Blijkbaar krijg je bij een AH menu alleen de pre-amuse. Beetje verwarrend zoals gezegd. Het restaurant zat vol en dat leverde wel een vrij rumoerige omgeving op. Maar verder heerlijk gegeten en we zijn zeker van plan nog eens terug te komen.