Over het restaurant Akkeroord

Schilderachtige omgeving

In een landelijk decor presenteert restaurant Akkeroord je een wisselende menukaart. Vader Martin en dochter Marlotte Baas zijn hier de drijvende krachten achter de heerlijke gerechten, die worden gemaakt van seizoens- en streekproducten. In de Huiskamer en Wijnkamer kun je terecht voor een besloten lunch of diner, maar ook voor zakelijke bijeenkomsten. In de rustieke terrastuin klets je gezellig bij met familie, vrienden of collega’s. Dankzij de mooie omgeving en de faciliteiten van Akkeroord, is dit ook een perfecte trouwlocatie.

Glas champagne

Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Akkeroord

Eric S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De nieuwe eigenaar heeft voor een verbetering gezorgd. Gerechten zijn prima, zonder van een heel hoog niveau te zijn. Wijnarrangement had wat beter mogen aansluiten bij de gerechten vind ik persoonlijk.
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het voorgerecht was prima, hoofdgerecht vis, niet iedereen houdt van vis maar met bijbetaling kon je uit vlees kiezen.
Dat moet toch eigenlijk niet mogelijk zijn. Het tussengerecht was vies vet. Het dessert daar moest je ook voor bijbetalen.
Nu een AH menu voor 98 euro vind ik niet zo goedkoop meer , dus kortom meer keuze op de kaart (die ze niet hadden) en niet als hoofdgerecht alleen vis maar ook een gerecht met vlees.
Emanuela D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekkere gerechten, mooi geserveerd. Vriendelijk, beschaafd personeel, en een stijlvol, chique interieur! Zeker voor herhaling vatbaar!
Ank P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij zijn correct ontvangen, hebben heerlijk gegeten in een hele goede sfeer
schouben .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met A&H kortingsbonnen genoten van een overheerlijk menu bij Akkeroord. Heerlijke smaken, mooi opgediend. Bijna zonde om op te eten. Mooie ambiance en hele fijne gemoedelijke sfeer. Wij gaan hier zeker terugkomen. Een echte aanrader!!!!
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Met dank aan AH eindelijk eens naar Akkeroord geweest. Jammer dat we bij keuze van het standaard vlees hoofdgerecht al moesten bij betalen (bij vis of vegetarisch was dit niet het geval) en ook voor het kaasbordje moest bijbetaald worden. Voor de rest was het ok. Goed verzorgd en smaakvol, maar minder verrassend dan we op grond van berichten verwacht hadden.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij hebben heerlijk genoten van de gerechten! De service was zeer goed, de jongeman die ons tafel bediende was zeer goed op de hoogte van de gerechten. Het was echt een topavond!
kier K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten met de ah aktie. Jammer dat er voor een vleesgerecht al een supplement wordt gerekend. Een glaasje port met erg veel depot kan voorkomen worden door vooraf te decanteren.
info236 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Perfect geluncht. Verrassende gerechten. Voor herhaling vatbaar.
En wat toch ook van belang is: prima stoelen en ruime parkeergelegenheid..
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Gezellig restaurant. Makkelijk parkeren, heerlijk eten en super bediening. Een aanrader om naar toe te gaan, hoewel de directe omgeving niet gezellig is. Na het eten nog even gezellig een stukje slenteren is er niet bij, maar dat is het enige minpunt dat ik kan bedenken!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Fijn restaurant met vakkundige mensen zowel in de keuken als in de bediening. gaan gauw weer eens op bezoek, want het wilt seizoen komt er aan en wat we gehoord hebben van de kok wordt dat ook weer genieten.
ankligtvoet .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Akkeroord heeft Hostmanship hoog in het vaandel. Kwaliteit diner is uitstekend, tip: laat je verrassen met een bijpassend wijnarrangement. Akkeroord maakt geweldige wijn-spijscombinaties. Prijs zit terecht in iets hoger segment. Echt een avondje uit met partner, vrienden of familie. Aanrader!
jvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met de Ah-bon een verrassings drie-gangen diner. Alles heel smaakvol en heel mooi opgediend. Goede uitleg over de gerechten en bijzondere lekkere passende wijnen. Zéker een aanrader.
Scheidsrechter .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Voor het eerst hier gegeten na de wisseling van eigenaar. Zowel service als kwaliteit zijn op hetzelfde niveau gebleven; UITSTEKEND
E. P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hartelijke ontvangst, op verzoek de tafel gekregen die ons het leukst leek om aan te zitten. Prettige service. De gerechten werden prachtig geserveerd en waren overheerlijk.
e.n.westerhuis .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het is goed toeven in de achter het pand gelegen tuin.
Het personeel is vriendelijk en geeft prima toelichtingen.
De menukaart kent geen driegangen diner, wel 4,5,6,7 of 8.
Dit is bij het driegangendiner enigzins te merken omdat het hoofdgerecht wat bescheiden is , zonder bijgerechten. Een grote eter zal wat te kort komen.
Een zeer grote wijnkaart. Wijn wel aan de prijs.
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Aan de buitenkant zie je nauwelijks dat hier een restaurant zit. Jammer, want zo missen veel mensen een geslaagde avond. De inrichting vind ik wat oudbollig, maar dat wordt ruim gecompenseerd door de enthousiaste en correcte bediening en het heerlijke eten.
Hans en Dona H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Geweldig vriendelijk ontvangen. Goed voorgelicht over de wijnkeus, omdat ik de rode huswijn niet echt lekker vond. Ook hier blijkt weer ruime kennis aanwezige zijn. Helaas hadden Dona en ik duidelijk trek in dezelfde gerechten. Als voorgerecht kalfszwezerik op een bedje van kalfsvlees. Als hoofdgerecht eendenborst, geserveerd met mooi opgemaakte groenten. In de nagerechten hadden we niet dezelfde smaak. Dona cheesecake met rood fruit, Hans caramelmousse met pistacheijs. De hele avond werden we goed in de gaten gehouden door de bediening. Koffie en Amaretto maakten het compleet. Wel met heerlijke snoeperijen. Dat weer wel.
Echt een klasse restaurant.
We komen hier zeker nog terug.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Kort maar krachtig: perfect gegeten, heerlijk! Verrassende gerechten. vriendelijk bediening, goed wijnadvies! Door AH-actie ook nog eens voor een "koopje"
marja-hoek .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben lekker gegeten. De gerechten waren uitstekend en smaakvol. Het restaurant is goed bereikbaar en mooi gelegen. De bediening vonden we wat afstandelijk.