Over het restaurant Akkeroord

Schilderachtige omgeving

In een landelijk decor presenteert restaurant Akkeroord je een wisselende menukaart. Vader Martin en dochter Marlotte Baas zijn hier de drijvende krachten achter de heerlijke gerechten, die worden gemaakt van seizoens- en streekproducten. In de Huiskamer en Wijnkamer kun je terecht voor een besloten lunch of diner, maar ook voor zakelijke bijeenkomsten. In de rustieke terrastuin klets je gezellig bij met familie, vrienden of collega’s. Dankzij de mooie omgeving en de faciliteiten van Akkeroord, is dit ook een perfecte trouwlocatie.

Glas champagne

Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Akkeroord

Pim Z.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Uitstekend gegeten, fijne stoelen en mooie sfeer
Ton G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten
andreja .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Afgelopen zaterdag gegeten, onze tafel koos voor het menu met wijnarrangement. Van de eerste amuse tot het laatste dessert hebben wij intens genoten, complimenten. Bij de mooie gerechten dronken we bijzondere wijnen. Keurige bediening met goede kennis en niet te stijf. Entourage is prachtig, een positieve en informele sfeer. Wij komen zeker terug, ik kan niet wachten.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Een zeer onplezierige ervaring gehad. Diverse gerechten van het 5 gangen menu waren beneden verwachting, waarbij het vleesgerecht met bijgeleverde saus / jus helemaal smaakloos was (hetgeen werd bevestigd door een andere gast die toevallig het gesprek tussen ons en bediening hierover opving). Het meest bizarre was dat toen de gastvrouw een net geopende fles rode wijn mee naar "achteren" nam en aan bediening vroeg wie die fles op tafel had gezet, omdat dit niet juist zou zijn. Bediening gaf aan dat deze lekkere wijn uit de Portugese Alentejo streek door ons zelf was uitgekozen, waarna de gastvrouw bij terugkomst aangaf dat de wijn uit Douro kwam en met ons de discussie aanging om haar gelijk te halen. Wat bleek ... er stond "Ouro" op de fles , hetgeen goud betekent en er opstond vanwege een prijs die deze wijn gewonnen had. Schoorvoetend gaf gastvrouw toe dat wijn inderdaad uit Alentheo (zoals zij uitsprak) kwam. Vervolgens schonk de bediening de fles volledig uit, waardoor de glazen gevuld werden met het aanwezige bezinksel. Ondanks dat er aangegeven is dat diverse gerechten niet goed / smaakloos waren en uitschenken van fles wijn inclusief bezinksel werd er niets ter compensatie aangeboden (b.v. kopje koffie van het huis, prijs 4 gangen ipv 5, etc.?) . Voor 115 euro per persoon hadden we niet alleen andere kwaliteit maar zeker ook een andere benadering / behandeling verwacht.
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, goede uitleg van de gerechten (wij hadden 5 gangen chef's menu) en vriendelijk personeel. Restaurant om nog een keer naar terug te gaan.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De nieuwe eigenaar heeft voor een verbetering gezorgd. Gerechten zijn prima, zonder van een heel hoog niveau te zijn. Wijnarrangement had wat beter mogen aansluiten bij de gerechten vind ik persoonlijk.
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het voorgerecht was prima, hoofdgerecht vis, niet iedereen houdt van vis maar met bijbetaling kon je uit vlees kiezen.
Dat moet toch eigenlijk niet mogelijk zijn. Het tussengerecht was vies vet. Het dessert daar moest je ook voor bijbetalen.
Nu een AH menu voor 98 euro vind ik niet zo goedkoop meer , dus kortom meer keuze op de kaart (die ze niet hadden) en niet als hoofdgerecht alleen vis maar ook een gerecht met vlees.
E. Diaconescu A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekkere gerechten, mooi geserveerd. Vriendelijk, beschaafd personeel, en een stijlvol, chique interieur! Zeker voor herhaling vatbaar!
Ank P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij zijn correct ontvangen, hebben heerlijk gegeten in een hele goede sfeer
schouben .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met A&H kortingsbonnen genoten van een overheerlijk menu bij Akkeroord. Heerlijke smaken, mooi opgediend. Bijna zonde om op te eten. Mooie ambiance en hele fijne gemoedelijke sfeer. Wij gaan hier zeker terugkomen. Een echte aanrader!!!!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Met dank aan AH eindelijk eens naar Akkeroord geweest. Jammer dat we bij keuze van het standaard vlees hoofdgerecht al moesten bij betalen (bij vis of vegetarisch was dit niet het geval) en ook voor het kaasbordje moest bijbetaald worden. Voor de rest was het ok. Goed verzorgd en smaakvol, maar minder verrassend dan we op grond van berichten verwacht hadden.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij hebben heerlijk genoten van de gerechten! De service was zeer goed, de jongeman die ons tafel bediende was zeer goed op de hoogte van de gerechten. Het was echt een topavond!
kier K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten met de ah aktie. Jammer dat er voor een vleesgerecht al een supplement wordt gerekend. Een glaasje port met erg veel depot kan voorkomen worden door vooraf te decanteren.
info236 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Perfect geluncht. Verrassende gerechten. Voor herhaling vatbaar.
En wat toch ook van belang is: prima stoelen en ruime parkeergelegenheid..
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Gezellig restaurant. Makkelijk parkeren, heerlijk eten en super bediening. Een aanrader om naar toe te gaan, hoewel de directe omgeving niet gezellig is. Na het eten nog even gezellig een stukje slenteren is er niet bij, maar dat is het enige minpunt dat ik kan bedenken!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Fijn restaurant met vakkundige mensen zowel in de keuken als in de bediening. gaan gauw weer eens op bezoek, want het wilt seizoen komt er aan en wat we gehoord hebben van de kok wordt dat ook weer genieten.
ankligtvoet .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Akkeroord heeft Hostmanship hoog in het vaandel. Kwaliteit diner is uitstekend, tip: laat je verrassen met een bijpassend wijnarrangement. Akkeroord maakt geweldige wijn-spijscombinaties. Prijs zit terecht in iets hoger segment. Echt een avondje uit met partner, vrienden of familie. Aanrader!
jvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met de Ah-bon een verrassings drie-gangen diner. Alles heel smaakvol en heel mooi opgediend. Goede uitleg over de gerechten en bijzondere lekkere passende wijnen. Zéker een aanrader.
Scheidsrechter .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Voor het eerst hier gegeten na de wisseling van eigenaar. Zowel service als kwaliteit zijn op hetzelfde niveau gebleven; UITSTEKEND
E. P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hartelijke ontvangst, op verzoek de tafel gekregen die ons het leukst leek om aan te zitten. Prettige service. De gerechten werden prachtig geserveerd en waren overheerlijk.