Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      dessert
      dessert

Over het restaurant Akkeroord

Schilderachtige omgeving

In een landelijk decor presenteert restaurant Akkeroord je een wisselende menukaart. Vader Martin en dochter Marlotte Baas zijn hier de drijvende krachten achter de heerlijke gerechten, die worden gemaakt van seizoens- en streekproducten. In de Huiskamer en Wijnkamer kun je terecht voor een besloten lunch of diner, maar ook voor zakelijke bijeenkomsten. In de rustieke terrastuin klets je gezellig bij met familie, vrienden of collega’s. Dankzij de mooie omgeving en de faciliteiten van Akkeroord, is dit ook een perfecte trouwlocatie.

Glas champagne

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Akkeroord

Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Goed verzorgd eten, lekkere wijnen, vlotte en nette bediening, leuke ambiance.
Elsa F.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Uitstekend gegeten hier meer de ah restaurant actie. Mooie tuin die het eten buiten, sfeervol maakt. Wel duidelijker vermelden bij het reserveren dat het vlees hoofdgerecht een extra supplement kost. Verdere keuze van hoofdgerechten was goed! Gepocheerde vis was een aangename verrassing!
Birgitte L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk verrassend en mooi eten, lekkere wijn. Heerlijk in mooie tuin gegeten. Aanrader!
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Rendang met coquille, een aanrader!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Genoten van drie heerlijke gangen in een prettige ambiance. Vooraf een carpaccio van diamanthaas, licht gekruid met saus van vadouvan, delicate slablaadjes en een krokantje van rijst. Het hoofdgerecht was een prachtig gegaarde gerookte moot zalm op een bedje van pasta met biologische seizoensgroenten. De limoensabayonne maakte het gerecht echt af. Het dessert bestond uit vers fruit, een krokantje van kaneeel, geleibolletjes van wilde perzik en een bolletje ijs. Het geheel overgoten met een heldere saus van magnoliablosem, heerlijk! De bediening was bescheiden en attent.
Lou V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
heerlijk eten, mooi opgemaakt en prima service en parkeren voor de deur!
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Ik en mijn Belgische gaste hebben zeer genoten van de lunch en de gemoedelijke sfeer. Leuke enthousiaste wijze van de tekst en uitleg van de geserveerde gerechten.
Pim Z.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Uitstekend gegeten, fijne stoelen en mooie sfeer
Ton G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten
andreja .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Afgelopen zaterdag gegeten, onze tafel koos voor het menu met wijnarrangement. Van de eerste amuse tot het laatste dessert hebben wij intens genoten, complimenten. Bij de mooie gerechten dronken we bijzondere wijnen. Keurige bediening met goede kennis en niet te stijf. Entourage is prachtig, een positieve en informele sfeer. Wij komen zeker terug, ik kan niet wachten.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Een zeer onplezierige ervaring gehad. Diverse gerechten van het 5 gangen menu waren beneden verwachting, waarbij het vleesgerecht met bijgeleverde saus / jus helemaal smaakloos was (hetgeen werd bevestigd door een andere gast die toevallig het gesprek tussen ons en bediening hierover opving). Het meest bizarre was dat toen de gastvrouw een net geopende fles rode wijn mee naar "achteren" nam en aan bediening vroeg wie die fles op tafel had gezet, omdat dit niet juist zou zijn. Bediening gaf aan dat deze lekkere wijn uit de Portugese Alentejo streek door ons zelf was uitgekozen, waarna de gastvrouw bij terugkomst aangaf dat de wijn uit Douro kwam en met ons de discussie aanging om haar gelijk te halen. Wat bleek ... er stond "Ouro" op de fles , hetgeen goud betekent en er opstond vanwege een prijs die deze wijn gewonnen had. Schoorvoetend gaf gastvrouw toe dat wijn inderdaad uit Alentheo (zoals zij uitsprak) kwam. Vervolgens schonk de bediening de fles volledig uit, waardoor de glazen gevuld werden met het aanwezige bezinksel. Ondanks dat er aangegeven is dat diverse gerechten niet goed / smaakloos waren en uitschenken van fles wijn inclusief bezinksel werd er niets ter compensatie aangeboden (b.v. kopje koffie van het huis, prijs 4 gangen ipv 5, etc.?) . Voor 115 euro per persoon hadden we niet alleen andere kwaliteit maar zeker ook een andere benadering / behandeling verwacht.
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, goede uitleg van de gerechten (wij hadden 5 gangen chef's menu) en vriendelijk personeel. Restaurant om nog een keer naar terug te gaan.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De nieuwe eigenaar heeft voor een verbetering gezorgd. Gerechten zijn prima, zonder van een heel hoog niveau te zijn. Wijnarrangement had wat beter mogen aansluiten bij de gerechten vind ik persoonlijk.
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het voorgerecht was prima, hoofdgerecht vis, niet iedereen houdt van vis maar met bijbetaling kon je uit vlees kiezen.
Dat moet toch eigenlijk niet mogelijk zijn. Het tussengerecht was vies vet. Het dessert daar moest je ook voor bijbetalen.
Nu een AH menu voor 98 euro vind ik niet zo goedkoop meer , dus kortom meer keuze op de kaart (die ze niet hadden) en niet als hoofdgerecht alleen vis maar ook een gerecht met vlees.
E. Diaconescu A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekkere gerechten, mooi geserveerd. Vriendelijk, beschaafd personeel, en een stijlvol, chique interieur! Zeker voor herhaling vatbaar!
Ank P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij zijn correct ontvangen, hebben heerlijk gegeten in een hele goede sfeer
schouben .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met A&H kortingsbonnen genoten van een overheerlijk menu bij Akkeroord. Heerlijke smaken, mooi opgediend. Bijna zonde om op te eten. Mooie ambiance en hele fijne gemoedelijke sfeer. Wij gaan hier zeker terugkomen. Een echte aanrader!!!!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Met dank aan AH eindelijk eens naar Akkeroord geweest. Jammer dat we bij keuze van het standaard vlees hoofdgerecht al moesten bij betalen (bij vis of vegetarisch was dit niet het geval) en ook voor het kaasbordje moest bijbetaald worden. Voor de rest was het ok. Goed verzorgd en smaakvol, maar minder verrassend dan we op grond van berichten verwacht hadden.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij hebben heerlijk genoten van de gerechten! De service was zeer goed, de jongeman die ons tafel bediende was zeer goed op de hoogte van de gerechten. Het was echt een topavond!
Kier K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten met de ah aktie. Jammer dat er voor een vleesgerecht al een supplement wordt gerekend. Een glaasje port met erg veel depot kan voorkomen worden door vooraf te decanteren.