Over het restaurant Akkeroord

Schilderachtige omgeving

In een landelijk decor presenteert restaurant Akkeroord je een wisselende menukaart. Vader Martin en dochter Marlotte Baas zijn hier de drijvende krachten achter de heerlijke gerechten, die worden gemaakt van seizoens- en streekproducten. In de Huiskamer en Wijnkamer kun je terecht voor een besloten lunch of diner, maar ook voor zakelijke bijeenkomsten. In de rustieke terrastuin klets je gezellig bij met familie, vrienden of collega’s. Dankzij de mooie omgeving en de faciliteiten van Akkeroord, is dit ook een perfecte trouwlocatie.

Glas champagne

Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
yarisje .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Op een prachtige zomeravond hier gereserveerd. Helaas alle plekken buiten al vergeven. Even later teruggebeld; er was toch nog een plekje in de tuin. Toen wij arriveerden bleek binnen geheel leeg te zijn, en buiten een tafel of 7 bezet. Wij snapten het probleem dus niet, maar fijn dat we buiten toch terecht konden aan een tevoorschijn gehaalde tafel. Zowel bij binnenkomst als bij vertrek keurig ontvangen/uitgeleide gedaan, geeft altijd heel gastvrij gevoel!
Bediening zeer vriendelijk en kundig. Gerechten; buitengewoon goed, op het perfecte af, en wat een mooie combinaties van gerechten.
Dessert van limocello pannacotta, prachtig opgemaakt, maakte de avond compleet. Wat een prachtig restaurant! Grote aanrader!
jos V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
goede sfeer keurige bediening
MJ M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
In één woord: fantastisch! Hier weten ze hoe het hoort, lekker culinair en ook de bediening helemaal top. We komen zeker nog eens terug..
NRG V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gister met de AH restaurantactie hier gegeten. Het eten was erg lekker. Leuke gerechten en goede combinaties. De bediening was correct en heel vriendelijk. We hadden een tafeltje buiten op het terras, waar je een prachtig uitzicht hebt op de tuin en het daarachter gelegen weiland. Wel ligt er een provinciale weg langs het restaurant waar je soms wel wat van hoort. Ik vond dat zelf niet storend. We hebben een heerlijke avond gehad en ik zou hier zeker terugkomen.
wilmarol .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Uitstekende gerechten en zeer correcte bediening. Ook de locatie met prima parkeergelegenheid en het terras in de tuin sprak ons aan.
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
De ontvangst was heel hartelijk, en je krijg goed uitleg over het eten, je voelt je meteen thuis.
Je kunt kiezen tussen vlees of vis.
Wel hebben we een tussengerecht genomen.
Alles ziet er verzorgt uit, en smaakt heerlijk.
We zaten in de tuin met een leuk uitzicht
Kortom we komen zeker terug.
pmj M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben genoten van heerlijke gerechten, zij weren allen artistiek geserveerd. De groente was uit eigen tuin. De bediening was hartelijk en we voelden ons welkom.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening en prettige sfeer. Mooi terras in landelijke sfeer.
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Voor ons een nieuw restaurant. De AH actie was een mooie gelegenheid voor een eerst bezoek. Sfeervol ingericht en vriendelijke ontvangst. Wij waren even in de war door de pre-amuse die niet gevolgd werd door een amuse. Blijkbaar krijg je bij een AH menu alleen de pre-amuse. Beetje verwarrend zoals gezegd. Het restaurant zat vol en dat leverde wel een vrij rumoerige omgeving op. Maar verder heerlijk gegeten en we zijn zeker van plan nog eens terug te komen.
andreja .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Afgelopen woensdagavond gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. De hartelijke ontvangst en de sfeervolle inrichting zorgden ervoor dat we ons meteen welkom voelden. Het AH 3-gangen mene werd duidelijk omschreven. De smaken van de gerechten waren verrassend, heel puur van smaak, mooie porties en in goed tempo opgevoerd. Desalniettemin een avondvullend programma. Heel mooi wijnarrangement bij de verschillende gangen. Na afloop nog koffie met eigengemaakte friandises. Kortom onze smaakpapillen werden gestreeld. De avond was zeer geslaagd. Bedankt.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Gegeten in het kader van de AH restaurantactie. In tegenstelling tot de aankondiging is er geen sprake van een keuzemenu, tenzij ze daarmee bedoelen dat je kunt kiezen uit een 3 of een 4-gangen menu. In dat laatste geval moet de 4e gang voor beide menu's als supplement worden betaald. Gekozen voor 3 gangen met voor een i.p.v. van voorgerecht het tussengerecht dat behoort bij het 4-gangen menu. ook daarvoor was een supplement verschuldigd. Het standaard 3-gangen menu is gesteld op 37 euro. Gezien de grootte van de porties en de prijzen op de reguliere kaart is dat een erg hoge prijs. Alleen door het brood vooraf (3,50) gingen we met een voldaan gevoel naar huis. Vooraf een marbré van speenvarken en het tussengerecht met asperges. Hoofdgerecht zalm op oosterse wijze klaargemaakt, met wat groenten en veel linzen. Voor degenen die echt geen vis lusten wordt tegen een supplement de mogelijkheid geboden een vleesgerecht te kiezen. Als dessert een schaaltje mousse met jam en wat biscuitjes. Rode huiswijn was wat aan de slappe kant. Bier vooraf uit fles was niet koud genoeg. Voor kraanwater wordt 2 euro gerekend. Bediening zeer attent en vriendelijk. Inrichting ook dik in orde. Met deze prijsstelling en een vast menu voor de AH restaurantactie zal Akkeroord geen nieuwe klanten trekken. Kan me de eerdere wat negatieve recensies goed voorstellen, zeker als je iets niet lust. Hetgeen geboden werd qua eten was echter wel goed van kwaliteit en smaak.
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Ondanks een vergissing van onze kant w.b.de reservering waren we toch welkom met de AH actie bon.
Zeer klantvriendelijk werd het opgelost en we hebben genoten van een prima speciaal menu.
Uitstekende service. Wij komen terug!
JA R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Glas champagne met weinig bubbels teruggestuurd. Eten is goed. De wachttijden tussen de gangen aan de lange kant. Totaalwaardering 7.5
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ik heb hier op uitnodiging van een collega gegeten en het was heerlijk. De gangen waren erg mooi gepresenteerd met een goede uitleg.
Wij hadden het verrassingsmenu en ze hielden goed rekening met onze wensen. En alles was even lekker.
Alleen hadden ze geen rivella
De gastheer was charmant en erg oplettend. Hij kwam ons zelfs nog even waarschuwen voor de weersomstandigheden bij het naar huis gaan.
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
1e Kerstdag met 6 personen het Kerstdiner. Sinds enige maanden is het restaurant van eigenaar veranderd, wij denken echter met weemoed terug aan Ron en Tonneke.

Eten was prima maar ook niet meer dan dat, bijvoorbeeld geen spoom tussendoor en ook geen friandises bij de koffie.

Aandachtspunten, gastheerschap laat veel te wensen over zowel bij binnenkomst, aan tafel als bij vertrek. Je zou verwachten dat het personeel met de kerst hetzelfde en vrolijk is gekleed, helaas alles maar samengeraapt.

Kortom het zal weer even duren voordat wij weer gaan reserveren.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. We hadden het viergangen verrassingsmenu. Gerechten die ik zelf niet gekozen zou hebben: konijn en hert, maar het was heerlijk. Ook de tonijn was super, op verschillende manieren bereid. Verrassend dessert, waar we wel wat lang op moesten wachten. Als je van lang en net wat exclusiever tafelen houdt een absolute aanrader.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Goed gegeten, maar het was allemaal niet echt bijzonder. Vriendelijke en hartelijke ontvangst door de gastvrouw. De gastheer zou er goed aan doen niet zo ver over de tafel te buigen als hij een toelichting geeft op de gerechten. Het duurde erg lang voordat het brood op tafel kwam en de wachttijden tussen de gangen waren eveneens zeer lang.
brajan A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wat een warme ontvangst voor alle gasten door vriendelijke,charmante en gastvrije dame. Perfecte bediening van zeer hoog niveau.Onze gastvrouw is ontzettend geïnformeerde en gepassioneerd wijn kenner die smaakvolle gerechten van chef maakte compleet.Mooie gerechten met liefde en passie bereid en uitgeserveerd en de wijn was een absolute voltreffer.Wacht niet ga special naar toe voor een voortreffelijk culinaire avond bij Akkeroord!
andreja .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Gisteravond bij het NIEUWE Akkeroord met een groot gezelschap een feest gevierd. Concept was een walking dinner en verrast werden we. Prachtige opgemaakte creaties, die bovendien erg smakelijk waren. Bijpassende wijnen die werden geadviseerd pasten perfect bij ieder gerecht. Voeg daaraan toe het enthousiasme en persoonlijke toewijding van de eigenaars en hun team. Zo is voor ons de avond dan ook zeer geslaagd geweest.