Akkeroord

Akkeroord 1 2741 PZ Waddinxveen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      dessert
      dessert

Over het restaurant Akkeroord

Schilderachtige omgeving

In een landelijk decor presenteert restaurant Akkeroord je een wisselende menukaart. Vader Martin en dochter Marlotte Baas zijn hier de drijvende krachten achter de heerlijke gerechten, die worden gemaakt van seizoens- en streekproducten. In de Huiskamer en Wijnkamer kun je terecht voor een besloten lunch of diner, maar ook voor zakelijke bijeenkomsten. In de rustieke terrastuin klets je gezellig bij met familie, vrienden of collega’s. Dankzij de mooie omgeving en de faciliteiten van Akkeroord, is dit ook een perfecte trouwlocatie.

Glas champagne

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,4

Jouw recensie over het restaurant Akkeroord

Lex P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Heerlijk met vier gegeten in een rustig en ruim, maar goed gevuld restaurant. Zeer smaakvol en voortreffelijk samengesteld menu, alles subliem geserveerd. Mooie locatie en goed parkeren. Een locatie om nogmaals te bezoeken.
Wijn-spijs-genieter R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Ontvangst hartelijk. Bediening prima, met kennis van producten en wijn. Inrichting goed met voldoende afstand tussen de tafels voor zakelijke bespreking. Gangen van het menu mooi op elkaar afgestemd.
Opmaak prima. Akkeroord is een aanrader.
Anda V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Hartelijke ontvangst, heerlijk vers gebakken brood, olie en boter. Prima lunch menu. Verfijnde gerechten met een prachtige presentatie. Absoluut een aanrader! Vorig jaar ook een keer het diner gebruikt was ook perfect in orde. Komende zomer gaan wij absoluut het terras een keertje uitproberen.
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten en zeer goede passende wijnen erbij. Leuk knus ingericht.
Natalie Z.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Genoten van het heerlijke eten.
En wat een mooie opmaak van de borden!
Complimenten aan de keuken.
Wijn-spijs-genieter R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Zeer vriendelijke ontvangst/bediening vriendelijk en attent/
Opmaak van de gerechten verzorgd. Kwaliteit van de gangen goed/zeer goed.
Wijnkaart biedt veel keuze. Restaurant om terug te komen.
Adriana E.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Goed aan te bevelen
RGMJ V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Vriendelijk ontvangen. Heerlijk gegeten. Mooie ambiance. Vriendelijke gastvrouw. Wij hadden een verrassingsmenu en dat was precies wat het was. Een verrassing, heerlijk. Wij komen zeker terug!
Hans H.
Helemaal goed !!
Kathy D.
We hebben genoten!
Cisca B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Zoals altijd weer zeer goed
Paul D.
Gewoon erg goed
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Ik kom reeds jaren met enige regelmaat naar Akkeroord en zou dat niet doen, gezien ook de talrijke alternatieven in de regio, als ik niet zeer tevreden was met het gebodene.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Verrassingsmenu met AH actie, waarbij rekening werd gehouden met voor 1 persoon geen vlees. Uitstekende kwaliteit gerechten met gastvrije behandeling in sfeervolle omgeving. Aanrader!
Nicole G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We kwamen hier voor het eerst. Wat een heerlijke verrassing. Een leuk en gezellig ingericht restaurant, een prettige ontvangst en de hele avond verrukkelijk gegeten. Prachtig geserveerde gerechten met verrassende smaken. We hadden een topavond en wat ons betreft kunnen we dit met stip het beste restaurant van Waddinxveen noemen.
Sharon H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Vanavond heerlijk genoten van een diner met een vriendin. We werden zeer gastvrij ontvangen en de sfeer en ambiance waren prima! Het diner was ontzettend lekker (verrassing menu, 4 gangen) en de wijn was werkelijk subliem! We vonden het iets later op de avond een beetje fris worden, we zaten aan het raam met enkel glas, maar het mocht de pret niet drukken. Geen snelle hap, maar uitgebreid dineren en daar hangt dan ook een prijskaartje aan maar het was het waard!
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Heel sfeervol restaurant. Keurige bediening en lekker gegeten.
Tanya V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Top gegeten en prima service
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Werden ontvangen alsof je de koningin was. De bediening was uiterst vriendelijk, correct, huiselijk en attent. Het eten was verrassend en verrukkelijk. Ik kan het iedereen aanbevelen en ik kom zelf vast en zeker terug. Het eten was echt haute cuisine. Mijn dieet was ook geen probleem. Ze hielden er echt rekening mee. Chapeau voor mij een dikke 10.