Akihito

Herenstraat 39 2282 BP Rijswijk Nederland Kaart

Over restaurant Akihito

Japanse heerlijkheden

Een restaurant dat de digitale trends niet aan zich voorbij laat gaan. Via een tablet geef je namelijk jouw bestelling door en komt het in de keuken terecht. Handig! Akihito hanteert het all-you-can-eat-principe, je kunt dus veel proeven van de overheerlijke Japanse hapjes.

Meer informatie over restaurant Akihito

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
MT H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was weer goed eten!
Eigenwijsje4 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Fijn restaurant, vriendelijke medewerkers, goede snelle service en onwijs lekkere gerechten! Ik kom er al sinds de opening en ben nog steeds een zeer tevreden klant.
MRenes .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hadden gebruik gemaakt vd ah restaurant actie. Dit keer kregen we een keuzemenu van 3 gangen. Middelste gang hadden we gekozen voor de shusiplateau. Helaas waren dat alleen de standaard koude shusi's en niet een paar lekkere warme erbij. Aangezien we niet via een tablet konden bestellen vanwege het menu, liep de bediening ook niet vlot zoals we gewend waren. Al met al een gezellig avond gehad en kwaliteit van het eten was uitstekend zoals altijd.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben hier gisteravond weer heerlijk gegeten. Heel goede en verse sushi. Stampvolle zaak. Daardoor komen soms bestellingen niet door. En de prijs? Die vertoont een stijgende lijn. Begrijpelijk, want ik heb nooit begrepen hoe ze al dat lekkers konden maken voor dat geld.
Jp B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met zijn vieren hier gaan eten, nadat wij op IENS voor het grootste gedeelte lovende recensies en reacties tegenkwamen.
Persoonlijk ben ik hier in 2013 al eens gaan eten, viel toen erg tegen omdat de sushi steenkoud was.
Maar gezien het hoge cijfer voor dit restaurant (stond toen op de 8/10) leek het me voor de variatie eens leuk weer een kijkje te gaan nemen en vooral een hapje te proeven.

De kaart is niet heel uitgebreid, qua sushi's. Dit hoeft uiteraard geen probleem te zijn als de kwaliteit goed is.
Wij hadden ook dit keer last van de veel te koude sushi, deze hoort op kamertemperatuur te zijn.
Verder is bijvoorbeeld de sushi met eend( Uramaki Ahiru) zeer dik gesneden, zit er op de ossenhaas (Hosomaki gyu Niku) pepersaus en waren de champignons (masshuru-mu Yaki)zo taai als gummyberen.

De sushi smaakt zoals hij eruit ziet, veelal slordig en de smaken zijn niet in balans.

Vonden het erg teleurstellend.
Ook is de opbouw van het AYCE concept onduidelijk, en het DELUXE menu bied 0.0 meerwaarde!
John S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met mijn vrouw gezellig met z'n tweeën uiteten. In de gelegenheid stonden de tafeltjes heel dicht bij elkaar en was het zeer rumoerig (leek wel een café). Een normaal gesprek met z'n tweeën was eigenlijk niet mogelijk. Jammer, het eten was goed, maar de rumoerigheid is oorzaak dat we hier niet snel terug gaan.
Donna B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Komen met regelmaat en blijven dat ook doen. Helemaal toppie
JackyBee .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hadden vroeg gereserveerd omdat we met de kinderen gingen eten (5 en 7). Eten kwam vlot, smaakte goed. En de bediening was vlot en attent. Tafels en plekken waren wat krap, zeker als je met kinderen bent die ook nog een kleurboek meehebben. Verder is het niet gericht op kinderen, geen speciale toetjes of een snoepje op t eind oid. Maar ze vonden het toch wel leuk. Al met al prima avondje en op tijd weer naar huis.
Laureen D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Aangeraden wordt niet meer met de ah actie naar akihito te gaan. Je wordt verplicht drie gangen te nemen, waar het voorgerecht - soep in feite een schep met olie is. Klacht indienen bij het personeel wordt niet behandeld. Ze ontlopen je eerder de rest van de avond. Akihito moet oppassen dat het succes van hun eten, niet hun ondergang wordt als ze niet goed klachten afhandelen. Voor de sushi zonder actie kom ik zeker terug, maar de fooi blijft voortaan in de portomonee.
Pingu1963 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We werden Vriendelijk ontvangen. Het eten werd vlot en vriendelijk geserveerd. Er was genoeg te kiezen uit het menu, het smaakte erg lekker.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijke sushi gegeten bij Akihito. Wij hebben voornamelijk sushi op en ook wat andere gerechtjes. Vooral de sushi met eend vonden we erg lekker en hebben we echt elke ronde besteld. Het bestellen met de tablet is heel handig en de gerechten komen snel op tafel. De bediening is erg vriendelijk en werkt ook snel. Decor, ligging en atmosfeer ook super. Ik ga hier heel vaak terug komen en zal ook eens het afhalen proberen aangezien ik dichtbij woon.
Torabisoroosh .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met 6 personen naar Akihito geweest. Het was erg druk, daardoor had het personeel het ook druk, waardoor de lege borden wat laat opgeruimd werden en de tafels vol raakten. Maar het eten was zeer vers en lekker. Sommige sushi's vielen makkelijk uit elkaar, maar de kwaliteit was uitstekend. Bestellen met de tablet werkt uitstekend. Zeker een aanrader als je van sushi's houdt.
Eline68 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Het ah-menu was minimaal, maar de kwaliteit van het eten erg goed! Persoonlijk denk ik dat ze beter n iets gevarieerder menu hadden kunnen samenstellen boor een iets hoger bedrag.
Verder vriendelijke bediening, goede service.
Laureen D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Normaliter eten wij bij akihito zonder bon, dan is het zeer lekker. Vorig jaar was akihito met de ah actie zeer aangenaam, aangezien dan 3 rondes sushi goed te doen is.
In vergelijking met restaurantactie vorig jaar was de ah actie dit jaar een grote teleurstelling bij akihito.
We hadden geen keuzes in sushi en kregen 3 vaste gangen. De soep had teveel olie, er was te weinig sushi (6stukjes sushi) en het nagerecht was redelijk, maar karig.
Hierbij een klacht ingediend bij het personeel, maar daar werd niks mee gedaan. Buiten het argument dat ze vast zaten aan een contract met Iens en eigenlijk geen zin hadden in de ah actie. Wat moeten wij daar als klant mee ????
Beetje jammer van de reactie van het personeel, en met hun manier van omgang met een klacht hebben ze zeker geen punten gewonnen.
Zonder de ah actie bon is akihito zeker de moeite waard om te eten. Maar het personeel moet oppassen dat ze door hun succes niet ondergaan door hun omgang met klanten. Voor de sushi kom ik zeker terug, maar de fooi blijft in de portemonnee..
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Niet slecht maar er zijn betere restaurants in dit segment. Tafels dicht op elkaar, gezellig meeluisteren met de buren...... Uitserveren duurt soms wat lang, serveersters vertellen wel wat ze op tafel zetten. Kwaliteit van suhsi op dit niveau mag wel wat verser en groter qua formaat, lijkt soms op afmetingen van supermarkt kant en klaar doosjes..... vriendelijke bediening maar restaurant mist Japanse finesse en efficiency...
NicolevdB .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten en vers! Zeer vriendelijk personeel en altijd vlotte service. We komen zeker weer terug! We zouden het lekker vinden wanneer er iets meer variatie in crunchy aanbod komt.
Lamers M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Beetje een tegenvaller: sushi was absoluut vers, maar de keuze is niet heel groot, en de standards zoals ebi tempira en toeter met zalm staan óf niet op de kaart, of moet je extra voor betalen.
Bediening ok, maar ook niet bijzonder.
Ijs was gesmolten.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar en geen toegevoegde waarde tov andere all you can eats.
Ruimte .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Wij komen hier regelmatig en vinden het erg goed. Vriendelijk personeel.
Heerlijke verse gerechten. Genoeg keus. Een aanwinst voor Rijswijk.

Pe.peet .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De bediening vriendelijk, interieur ook in orde. Het eten slecht. Sushi waar een overdosis aan mayonaise wordt toegevoegd. Te jammer!
Fddhoogenraad .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was lekker zoals altijd. Vooral de sushi met krokante garnaal en advocado er op was lekker. Zeker een van de betere all you can eat sushi restaurantjes.