Over het restaurant Akihito

Japanse heerlijkheden

Een restaurant dat de digitale trends niet aan zich voorbij laat gaan. Via een tablet geef je namelijk jouw bestelling door en komt het in de keuken terecht. Handig! Akihito hanteert het all-you-can-eat-principe, je kunt dus veel proeven van de overheerlijke Japanse hapjes.

Meer informatie over restaurant Akihito

Tram 1,15 Bus 23
  • : Parkeren in de buurt & Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag, Zondag: 17:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag: 17:00 - 23:30

• MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
GH V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
prettige sfeer, ruime variatie in gerechten, goede kwaliteit
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
X
Desire S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het eten is altijd super. Op het moment dat je de bestelling verstuurt, weet je dat je 10 tot 15 minuten later kunt eten. De menukaart is goed gevuld, het personeel is vriendelijk. Als het druk is, is het alleen wat rumoerig, waardoor je jouw eigen stem volume wat moet bijstellen. Zeker een aanrader en we komen hier ook weer terug.
Grace A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Eerste keer gegeten daar en het was heerlijk. Leuke sfeer, bediening was goed en de sushi lekkerder dan de meeste sushi restaurants. Ik ga er zeker weer een keer naar toe
Rajeev T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Als je de sumo, shabu shabu of moshi moshi bent gewend is dit geen aanrader. Aub geen iPads gebruiken voor de bestellingen. Met de hand en pen werken voelt toch het beste en is veel overzichtelijker voor de klant.

Alle extra's (zoals lamskotelet) is in geen enkele menu's inbegrepen. Verschil tussen deze sushi restaurant en de "rest" is te groot.
verantwoordelijketen W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wel vriendelijk personeel en iets minder desperaat sfeer dan bij soortgelijke "all-you-can-eat" restaurants, door het beperken tot 4 rondjes. 2 rondjes was genoeg voor ons, maar omdat er hier ook geen biologische producten (zelf niet het rijst) waren zal het lang duren voordat we naar zo een restaurant weer gaan.
Danny I.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
De app op de tablet vind ik rommelig en werkt niet echt intuïtief. Het concept voor basis en deluxe sushi eten is misleidend. Als je iets ziet wat iets luxer lijkt en bij andere sushi zaken gewoon binnen het concept valt zit je direct vast aan het duurdere luxe concept. Kies een prijs tussen basis en uitgebreid. Eten was op zich een prima gemiddelde ten opzichte van de welbekende all you can eat zaken.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
op woensdag met 9 personen hier gegeten. meestal kom ik hier in het weekend. het was minder druk dan gebruikelijk en ook in de bediening en keuken waren minder mensen. ondanks dat het redelijk rustig was duurde het steeds erg lang voordat het eten en de drank geserveerd werden. het eten viel dit keer helaas een beetje tegen. de sushi gerechten vielen snel uit elkaar en leken slordig afgewerkt. de gebakken zalm was de helft van wat je normaal krijgt. de serveerster was helaas ook niet echt in een goede bui. ook was een van de drank bestellingen dubbel aangeslagen. uiteraard werd dat wel gecorrigeerd nadat wij het gemeld hadden.
Rein B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Het was weer top!
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Altijd lekker en gezellig om bij Akihito te gaan eten. De kwaliteit van de sushi en andere gerechtjes is goed, en zeker beter dan andere all-you-can-eat concepten. Prijs/kwaliteit verhouding dus prima. De bediening is erg vriendelijk en keuken en bediening werken snel. De wijnen zijn ook lekker. Wij gaan hier regelmatig eten en blijven terugkomen.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ondanks de drukte was de snelheid omerkelijk goed.
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Zeker een goeie sushi tent. In vergelijking met de grote sushi tenten is deze boven verwachting. De sushi zelf zijn kleiner waardoor je meer verschillende kan uitproberen alvorens je echt verzadigd raakt. Decor heeft een warme ambiance. Probeer deze zaak zeker uit.
Sytske E.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Sommige gerechten waren al te ver afgekoeld toen ze op tafel kwamen . Vooral aan het begin van de avond.
Verder weer even fijn als altijd.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Genoten van een 2,5 uur onbeperkt sushi e.d.
Tot nu toe de lekkerste sushi ooit.....helaas moet je voor flink wat gerechten extra bij betalen.
Verder een goede en vlotte service.
Absoluut een aanrader !
edvdknokke V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Al meerdere keren gegeten bij Akihito. Zoals altijd erg goed, erg vriendelijke bediening en zo snel. Een 10.
De sfeer onderling is volgens mij erg goed. Wij komen hier graag en geven het altijd door aan vrienden.
Een echte aanwinst voor Oud-Rijswijk.
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Pleuk restaurant in oud rijswijk waar je heerlijke sushis kunt eten. De bediening is erg aardig. De de keuze van het eten is voldoende. Een aanrader. Alleen ik vind het soms wel erg rumoerig, als alle tafeltjes bezet zijn maar dat is mijn beleving
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Was top alleen de stoelen zitten niet lekker...
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Voor het bedrag (28,50 pp) vond ik de kaart klein. Sommige van mijn favorieten (temaki zalm o.a. Stonden niet op de kaart) en voor de unagi roll en lamskoteletten moesten nog bijbetalen.
Bediening was ook wat rommelig.
Naar mijn smaak hadden de sushi rollen meer gevuld mogen zijn, maar de smaak van het eten was goed!
Desmond G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heel goed!!
MT H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekker eten. Prima prijs. Een aanrader.