Over het restaurant Akihito

Japanse heerlijkheden

Een restaurant dat de digitale trends niet aan zich voorbij laat gaan. Via een tablet geef je namelijk jouw bestelling door en komt het in de keuken terecht. Handig! Akihito hanteert het all-you-can-eat-principe, je kunt dus veel proeven van de overheerlijke Japanse hapjes.

Meer informatie over restaurant Akihito

Tram 1,15 Bus 23
  • : Parkeren in de buurt & Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag, Zondag: 17:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag: 17:00 - 23:30

• MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Akihito

Arjan O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Een van de betere all u can eat sushi restaurant
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ik heb hier weer heerlijk gegeten. voorheen had je een basis en luxe menu. nu is er alleen nog het luxe menu. daarmee is de prijs omhoog gegaan zonder dat het menu er wat mij betreft veel op vooruit is gegaan. de bediening was snel en vriendelijk. de gerechten waren heerlijk bereid en mooi geserveerd. het brood vooraf kan wat mij betreft achterwege gelaten worden. verder is het eten heerlijk.
Patrick P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Bij drukte duurt het soms wat langer voordat je eten er is maar het eten is heerlijk!!
edvdknokke V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Geen commentaar. Zoals altijd goed. Zeer vriendelijk en net personeel. Goede samenwerking.
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Alles was top en heerlijk enkel op einde vondt ik het jammer dat dame bij dessert zo de 7 lepels op tafel kwakte.

verder het eten is echt heerlijk, hoop dat personeel in vervolg bestek netjes recht van de persoon indekt zoals het hoort en niet zomaar de lepels op tafel kwakt zo van hier en zoek het maar uit ????
carla M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Akihito is mijn favoriete sushi restaurant.
het personeel is super aardig en het eten heerlijk.
S J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Lekker gegeten. Zoals gewoonlijk.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Altijd lekker en gezellig om bij Akihito te gaan eten. Ze hebben de menu's iets aangepast. Super dat de paling sushi (een van mijn favorieten) nu in het basis menu zit. Helaas hebben ze de sushis met eend van de kaart gehaald. Die vond ik ook altijd erg lekker. De service is snel en altijd vriendelijk. Zoals altijd zat de zaak weer vol. Je moet dan wel moeite doen om elkaar te verstaan, zeker als je aan een langere tafel zit. Heerlijk gegeten en we komen snel weer terug.
GH V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
prettige sfeer, ruime variatie in gerechten, goede kwaliteit
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
X
Desire S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het eten is altijd super. Op het moment dat je de bestelling verstuurt, weet je dat je 10 tot 15 minuten later kunt eten. De menukaart is goed gevuld, het personeel is vriendelijk. Als het druk is, is het alleen wat rumoerig, waardoor je jouw eigen stem volume wat moet bijstellen. Zeker een aanrader en we komen hier ook weer terug.
Grace A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Eerste keer gegeten daar en het was heerlijk. Leuke sfeer, bediening was goed en de sushi lekkerder dan de meeste sushi restaurants. Ik ga er zeker weer een keer naar toe
Rajeev T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Als je de sumo, shabu shabu of moshi moshi bent gewend is dit geen aanrader. Aub geen iPads gebruiken voor de bestellingen. Met de hand en pen werken voelt toch het beste en is veel overzichtelijker voor de klant.

Alle extra's (zoals lamskotelet) is in geen enkele menu's inbegrepen. Verschil tussen deze sushi restaurant en de "rest" is te groot.
verantwoordelijketen W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wel vriendelijk personeel en iets minder desperaat sfeer dan bij soortgelijke "all-you-can-eat" restaurants, door het beperken tot 4 rondjes. 2 rondjes was genoeg voor ons, maar omdat er hier ook geen biologische producten (zelf niet het rijst) waren zal het lang duren voordat we naar zo een restaurant weer gaan.
Danny I.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
De app op de tablet vind ik rommelig en werkt niet echt intuïtief. Het concept voor basis en deluxe sushi eten is misleidend. Als je iets ziet wat iets luxer lijkt en bij andere sushi zaken gewoon binnen het concept valt zit je direct vast aan het duurdere luxe concept. Kies een prijs tussen basis en uitgebreid. Eten was op zich een prima gemiddelde ten opzichte van de welbekende all you can eat zaken.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
op woensdag met 9 personen hier gegeten. meestal kom ik hier in het weekend. het was minder druk dan gebruikelijk en ook in de bediening en keuken waren minder mensen. ondanks dat het redelijk rustig was duurde het steeds erg lang voordat het eten en de drank geserveerd werden. het eten viel dit keer helaas een beetje tegen. de sushi gerechten vielen snel uit elkaar en leken slordig afgewerkt. de gebakken zalm was de helft van wat je normaal krijgt. de serveerster was helaas ook niet echt in een goede bui. ook was een van de drank bestellingen dubbel aangeslagen. uiteraard werd dat wel gecorrigeerd nadat wij het gemeld hadden.
Rein B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Het was weer top!
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Altijd lekker en gezellig om bij Akihito te gaan eten. De kwaliteit van de sushi en andere gerechtjes is goed, en zeker beter dan andere all-you-can-eat concepten. Prijs/kwaliteit verhouding dus prima. De bediening is erg vriendelijk en keuken en bediening werken snel. De wijnen zijn ook lekker. Wij gaan hier regelmatig eten en blijven terugkomen.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ondanks de drukte was de snelheid omerkelijk goed.
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Zeker een goeie sushi tent. In vergelijking met de grote sushi tenten is deze boven verwachting. De sushi zelf zijn kleiner waardoor je meer verschillende kan uitproberen alvorens je echt verzadigd raakt. Decor heeft een warme ambiance. Probeer deze zaak zeker uit.