Over het restaurant Akihito

Japanse heerlijkheden

Een restaurant dat de digitale trends niet aan zich voorbij laat gaan. Via een tablet geef je namelijk jouw bestelling door en komt het in de keuken terecht. Handig! Akihito hanteert het all-you-can-eat-principe, je kunt dus veel proeven van de overheerlijke Japanse hapjes.

Meer informatie over restaurant Akihito

Tram 1,15 Bus 23
  • : Parkeren in de buurt & Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag, Zondag: 17:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag: 17:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Akihito

Robin K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Bevroren sojabonen, weinig keus qua sushi. Werd vantevoren aangeraden maar helaas is het tegen gevallen. Niet voor herhaling vatbaar.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
ik kom al jaren bij Akhito en de kwaliteit is echt heel goed. Ditmaal waren er wel een aantal missers. Zo hebben wij een aantal deluxe bestellingen niet gekregen. Verder vroeg mijn vriend om bestek voor de Portobello, ook die kwam niet. Al met al wat minder goede service. Het was ook enorm druk, dus dat zal de reden wel zijn geweest. Verder wel weer heerlijk gegeten.
Gabina S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Ondanks dat het restaurant vol zat, kwam het eten vlot op tafel. Vlotter dan de eerder bestelde fles wijn. Leuke avond gehad!
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijke sushi, vers en veel keuze
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ik vond het jammer dat ik niet van te voren op de hoogte was van het zeer dure Kerstmenu. Meer dan het dubbele van het normale menu. We waren met onze kinderen, als we samen waren geweest, was ik weggegaan. 49 euro voor een sushimenu is echt veel te duur
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Erg tevreden over het eten. Personeel deed ook z’n best. Was niet super druk dus de bestellingen liepen ook rap door. Al met al een erg leuke avond met zeer goed eten.
Boudewijn E.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Super gezellig en top personeel!
En het eten is natuurlijk ook geweldig!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Moest een paar keer vragen waar mijn bestelling bleef.
Bestelling geplaatst en na een uurtje vroeg ik waar mijn carpacio bleef,bleek het dat ze het niet meer te hebben zonder tegenbericht.
Ben met m'n vrouwtje geweest, normaal zitten we na 3a4 sessies al bommetje vol maar het bleek dat we alle 5 sessies gehad hebben. Dus de man 25 gerechten pp .wat me sterk lijkt omdat we dat nog nooit op hebben gegeten.
Voor mij laat de keuken het gigantisch afweten.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Mooi concept met tablet.
Efficiente service.
Eten van goede kwaliteit.
Voor een all you can eat restaurant zit het in het top segment.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Zoals gebruikelijk erg genoten met een groep vrienden bij Akihito. Heerlijke en verse sushi en sashimi, en ook andere gerechten. Snelle service, erg praktisch dat bestellingen via een tablet gaan. Wij blijven terug komen.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Ook als je niet van Sushi houdt, is er genoeg keus. Het personeel is vriendelijk. Voor een doordeweekse dag was het ook behoorlijk druk. Niets op aan te merken..
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super goed restaurant en heeeeeerlijk eten!
Els M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We hadden best veel verwacht.. helaas was het echt een tegenvaller. De vis was alles behalve vers.. heel erg jammer.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerl
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Sommige porties zouden iets kleiner kunnen maar het eten is perfect
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk eten, super snelle service. Jammer dat de tafels zo dicht op elkaar staan.
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Snelle service. Parkeren in de buurt matig
John N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ik heb met mijn vrouw gisteravond bij dit restaurant gegeten en hebben eerlijk gezegd een hele slechte ervaring opgedaan.
Het begon eigenlijk al direct bij het binnen komen van het restaurant, mensen achter de bar keken ons aan maar we werden niet begroet. Toen er een dame ons opmerkte werden we op een zeer saggerijnige manier begroet en naar een tafel verwezen. Het is dat mijn vrouw heel graag Japans wilde eten, maar ik had eigenlijk al direct weg willen gaan. Maar goed snel vergeten en maak er een gezellig avond van dacht ik! we hebben 4 mensen aan tafel gehad die het eten op tafel gooide en zonder uitleg weer weg waren. Dus met een beetje eigen fantasie kwamen we wel uit de gerechten. De gerechten die we kregen waren bes lekker, maar twijfelde wel over de mosselen die waren naar mijn idee niet vers. En bij thuis komst kreeg ik al een soort van geborrel in mijn buik, van 1:00 tot aan 4:30 op het toilet gezeten en kwam alles er weer uit!! Ik kan het niet bewijzen maar mijn gevoel zegt dat het de mossel was!!
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goede sushi en erg lekker! Jammer dat je tafel niet vaak genoeg wordt leeggehaald.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Echt alles was heerlijk. Niet alleen de sushi maar ook de vleesgerechten en salades zijn heel smakelijk. Ondanks dat de hele zaak bomvol zat, kregen we onze hapjes snel geserveerd.