Over het restaurant Akihito

Japanse heerlijkheden

Een restaurant dat de digitale trends niet aan zich voorbij laat gaan. Via een tablet geef je namelijk jouw bestelling door en komt het in de keuken terecht. Handig! Akihito hanteert het all-you-can-eat-principe, je kunt dus veel proeven van de overheerlijke Japanse hapjes.

Meer informatie over restaurant Akihito

Tram 1,15 Bus 23
  • : Parkeren in de buurt & Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag, Zondag: 17:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag: 17:00 - 23:30

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Akihito

Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Enorm veel keuze en alles is van even goede kwaliteit. Met een groot gezelschap gezeten, en we werden prima bediend. Zijn hier al vaker geweest en zullen ook zeker vaker terugkomen.
helena M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Super lekker eten. Inrichting ook heel leuk
rossana.rossana R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Altijd lekker eten ????Personeel heel vrindelijk .
Alleen is wel een beetje duur.????????????Japan ze ijs heel lekker iedereen aan raden.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Altijd heel erg lekker eten bij Akihito. Soms veranderen ze gerechten in het menu wat leuk is voor de afwisseling maar soms ook jammer als een van de favorieten eruit gaat (chef, mag de sushi met eens terug in het menu?) :)
Altijd leuke bediening en lekkere wijn. Wel heel jammer dat ze zo moeilijk doen over het serveren van kraanwater. We komen hier zeker weer terug!
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ik heb hier al vaak gegeten enkel de laatste keren vindt ik de kaart minder, er is steeds minder keuze is en ook deze keer miste ik weer gerechten, dat was jammer.
alles was overheerlijk enkel de eend was droog en taai dit keer erg jammer.

De bediening was ik al eerder niet te spreken over maar ik kwam er steeds omdat het eten goed was.

de citroendoekjes die bij de gamba's geserveerd worden weiger ik altijd omdat mijn handen erna chemisch ruiken en bij alles wat ik eet daarna de chemische citronella lucht ruik.
Daarom vraag ik altijd om een vingerbowl, maar de serveerster wist niet wat een vingerbowl was en dit werk in de Horeca? daarna kwam er iemand anders meneer wij verkopen enkel wat op de kaart staat!
U heeft toch water en citroen doe dat in een bakje et Voilla, daarna vroegen we om ijs en werdt en met een volle mond kauwend gezegd u was er net niet, ik nu wel. toen we de rekening vroeger werd het schoteltje zo op tafel gekwakt.
Dit was de druppel nooit meer Akihito voor mij!
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voor AYCE-begrippen heeft dit restaurant net iets luxere gerechten en ook de aankleding daarvan, zelfs voorzien van linnen servetten! Let wel op of je alleen gebruikt maakt van de standaard gerechten of luxere gerechten met een ster. Van mij persoonlijk had de wasabimayonaise als "topping' niet op de sushi gehoeven. Het eten is over het algemeen prima, soms wel formaat muizenhapje. Jammer dat we precies vlak naast een asociale luidruchtige zeurende vent zaten die in discussie ging met een serveerster over het luxe menu over het aantal bites. Hij nam ook niet de moeite om zijn spullen voor mij opzij te leggen zodat ik op de bank kon plaatsnemen. Dus schoof ik zijn zooi maar opzij. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. En heb nog nooit eerder personeel zo grondig zien schoonmaken. Van tafels, zitplaatsen tot tablets. Fijn dat we glazen kraanwater kregen voor onze medicijnen. Het bolletje ijs van het huis vond ik wel een beetje teleurstellend; klein en gekristalliseerd en standaard. Tafels te dicht op elkaar.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Sushi’s weinig gevarieerd, flauw, harde rijst en harde stukjes vis, personeel nors. Luxe menu toegevoegd aan gewone menu waardoor de prijs enorm is opgeschroefd voor mindere kwaliteit dan paar maanden terug. Jammer want het was ooit echt goed, nu commerciële vreetschuur.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Sushi’s waren veel minder lekker dan half jaar terug. Harde rijst, harde stukjes, typische smaak. Menu uitgebreid met luxe kaart en prijs flink omhoog geschroefd (waarbij kids van 11 ineens volwassen zijn). Bediening onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Ons zien ze er niet meer!!
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ook al ben ik zeer bevooorrecht door al vaker in Japan geweldig gegeten te hebben is dit ook heel goed (omdat ik verwend ben niet de zeer goed, maar voor de rest van mijn familie wa# het wel zker zeer goed). De combinatie van de heerlijke sashimi met alle andere gerechten zoals de kip teriyaki, de ossenhaas, maar ook de oester, coquille, etc. maakte het een geweldige ervaring. Natuurlijk wa# de sake ook heerlijk en zeker goed betaalbaar. We komen graag terug want deze ervaring kun je niet genoeg meekrijgen. Tot de volgende keer!
Manuela S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Kom hier graag ... vriendelijk personeel en super lekker eten!
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten is lekker en gevarieerd. Goede prijs kwaliteit verhouding. Het is niet ' all you can eat', maar ' more than you can eat'. Bediening heeft het druk, maar is vriendelijk en neemt de tijd wanneer je vraag hebt. Inrichting is erg vol met matige akoestiek.
Thera L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk eten
Sandra E.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Doe alles gewoon voor 1 prijs of maak de drankjes wat goedkoper. Al met al best prijzig.
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Mis alleen de zure komkommers
Willem A.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
door het werken met een ipad heb je geen leuk contact met personeel die zien wij nu als een slaaf die komt als je ze roept via ipad
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten zoals gewoonlijk! ????????
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Leuke en lekkere avond gehad, alleen jammer dat ze de toiletten al schoon gingen maken. De geur van bleek is nou niet wat je wilt ervaren bij een avondje uit eten. We kregen het gevoel...we gaan sluiten...dus graag opschieten.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Lekkerste sushirestaurant van Rijswijk en omstreken en leuke bediening
Angelo K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hadden om 18:30 uur gereserveerd, maar hadden pas om 19:00 uur een tafel. Het was best koud binnen en na het bestellen van de eerste ronde duurde het vrij lang voor we het ook daadwerkelijk kregen. Na de eerste ronde ging alles zoals het hoort te gaan. Het eten zelf was onwijs lekker en maakte dan ook weer veel goed.