Akihito

Herenstraat 39 2282 BP Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Akihito

Japanse heerlijkheden

Een restaurant dat de digitale trends niet aan zich voorbij laat gaan. Via een tablet geef je namelijk jouw bestelling door en komt het in de keuken terecht. Handig! Akihito hanteert het all-you-can-eat-principe, je kunt dus veel proeven van de overheerlijke Japanse hapjes.

Meer informatie over restaurant Akihito

Tram 1,15 Bus 23
  • : Parkeren in de buurt & Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag, Zondag: 17:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag: 17:00 - 23:30

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Sytske E.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Genoten van een 2,5 uur onbeperkt sushi e.d.
Tot nu toe de lekkerste sushi ooit.....helaas moet je voor flink wat gerechten extra bij betalen.
Verder een goede en vlotte service.
Absoluut een aanrader !
edvdknokke .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Al meerdere keren gegeten bij Akihito. Zoals altijd erg goed, erg vriendelijke bediening en zo snel. Een 10.
De sfeer onderling is volgens mij erg goed. Wij komen hier graag en geven het altijd door aan vrienden.
Een echte aanwinst voor Oud-Rijswijk.
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Pleuk restaurant in oud rijswijk waar je heerlijke sushis kunt eten. De bediening is erg aardig. De de keuze van het eten is voldoende. Een aanrader. Alleen ik vind het soms wel erg rumoerig, als alle tafeltjes bezet zijn maar dat is mijn beleving
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Was top alleen de stoelen zitten niet lekker...
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Voor het bedrag (28,50 pp) vond ik de kaart klein. Sommige van mijn favorieten (temaki zalm o.a. Stonden niet op de kaart) en voor de unagi roll en lamskoteletten moesten nog bijbetalen.
Bediening was ook wat rommelig.
Naar mijn smaak hadden de sushi rollen meer gevuld mogen zijn, maar de smaak van het eten was goed!
Desmond G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heel goed!!
MT H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekker eten. Prima prijs. Een aanrader.
Henry T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Omdat het Valentijnsdag was, was de organisatie en keuken niet op orde helaas. Ik geloof dat ze naast zo'n feestdag als dit wellicht beter zijn. Drie kwartier op een teleurstellend sushi wachten is niet zeer fijn. Vervolgens eten serveren wat niet voor ons bedoeld is, is ook niet niet fijn.
Ik geloof best dat ze beter zijn dan mijn ervaring.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Het was weer prima, zoals altijd!
Brenda P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening. Bestelling via de tablet gaat over het algemeen beter dan doorgeven aan bedienend personeel. Verder prima avond gehad.
Rein B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het plekje naast de voordeur viel tegen, erg koud door veel gasten/rokers in en uit.
Sushi was voortreffelijk!
Vlees/kip was koud of lauw, nieuw warm gerecht ontvangen.
Vorige keer was het vlees/kip ook koud/lauw.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Goede sfeer in het restaurant, mooi ingericht en voldoende afstand tussen de tafels. Veel en lekkere gerechten op de kaart. De bediening is vriendelijk en goed. De prijs kwaliteit verhouding is top!
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Met zijn vieren hier gegeten. Dit is een van de betere all you can eat sushi restaurants. vooraf krijg je tegenwoordig brood met aioli. wat niet zo goed past bij een Japans restaurant. het eten was weer erg lekker. helaas moesten we wel vaak meerdere keren om dingen vragen. zo moesten we drie keer om kinder stokjes vragen voordat ze gebracht werden. dat kan beter.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was lekker en zag er mooi opgemaakt uit, bediening goed, leuk zelf bestellen met de iPad, en er hing een leuke sfeer.
Kerstvrouw .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wel redelijk gegeten, maar niet ons meest favoriete sushirestaurant. Bestellen met de tablet is wel leuk. Positief is dat je kan kiezen voor het basis-menu of het extra-menu wat duurder is. Nadeel is dat ze toch wat minder keuze hebben en dat als 1 persoon iets bestelt van het extra-menu, dit duurdere extra-menu voor iedereen geldt, ook al bestelt de rest van het gezelschap niets van dit menu. Soms werden er sushi's niet gebracht, waardoor je heel lang zat te wachten alvorens dan toch maar de volgende ronde te bestellen. Verder kou op mijn rug vanwege de deur/ingang.
Danique E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel. Ze hadden rekening gehouden met dat mijn metgezel in een elektrische rolstoel zat. Maakte nergens een probleem van. Sfeer was gezellig, je kunt elkaar prima verstaan en zit niet op elkaars lip. Keuzes uit verschillende sushi was er genoeg zowel veggi als vlees en vis. Kortom prima!!!
Erwin W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Weer heerlijke avond gehad.bediening is vriendelijk en eten geweldig blijft fantastisch om daar te komen
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wederom erg lekker gegeten bij Akihito. De sushi en andere gerechten zijn van goede kwaliteit en hoeveelheid. Wij hebben aan 3 rondes altijd wel genoeg. Naast de meer 'standaard' sushi's hebben ze ook wat meer bijzondere ingrediënten zoals de eend, echt één van mijn favorieten. Qua prijzen is het iets lastiger dan bij andere restaurant omdat je een basis en deluxe menu hebt en daarnaast ook gerechtjes kunt bestellen die altijd een meerprijs hebben. Al met al gewoon weer een goede avond. Mooie wijn (pinot gris) en leuke bediening, top!
Jose_Immers I.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij gaan zeer regelmatig bij Akahito eten. Dit keer waren we erg teleurgesteld toen we vertrokken. De warme vleesgerechtjes waren matig van temperatuur, net aan lauw. De chicken wings moesten we terug sturen omdat ze niet gaar waren. Lang moeten wachten op de drankjes. Sommige bestelde gerechten kwamen helemaal niet.