Over het restaurant Akihito

Japanse heerlijkheden

Een restaurant dat de digitale trends niet aan zich voorbij laat gaan. Via een tablet geef je namelijk jouw bestelling door en komt het in de keuken terecht. Handig! Akihito hanteert het all-you-can-eat-principe, je kunt dus veel proeven van de overheerlijke Japanse hapjes.

Meer informatie over restaurant Akihito

Tram 1,15 Bus 23
  • : Parkeren in de buurt & Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag, Zondag: 17:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag: 17:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Akihito

Els M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We hadden best veel verwacht.. helaas was het echt een tegenvaller. De vis was alles behalve vers.. heel erg jammer.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerl
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Sommige porties zouden iets kleiner kunnen maar het eten is perfect
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk eten, super snelle service. Jammer dat de tafels zo dicht op elkaar staan.
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Snelle service. Parkeren in de buurt matig
John N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ik heb met mijn vrouw gisteravond bij dit restaurant gegeten en hebben eerlijk gezegd een hele slechte ervaring opgedaan.
Het begon eigenlijk al direct bij het binnen komen van het restaurant, mensen achter de bar keken ons aan maar we werden niet begroet. Toen er een dame ons opmerkte werden we op een zeer saggerijnige manier begroet en naar een tafel verwezen. Het is dat mijn vrouw heel graag Japans wilde eten, maar ik had eigenlijk al direct weg willen gaan. Maar goed snel vergeten en maak er een gezellig avond van dacht ik! we hebben 4 mensen aan tafel gehad die het eten op tafel gooide en zonder uitleg weer weg waren. Dus met een beetje eigen fantasie kwamen we wel uit de gerechten. De gerechten die we kregen waren bes lekker, maar twijfelde wel over de mosselen die waren naar mijn idee niet vers. En bij thuis komst kreeg ik al een soort van geborrel in mijn buik, van 1:00 tot aan 4:30 op het toilet gezeten en kwam alles er weer uit!! Ik kan het niet bewijzen maar mijn gevoel zegt dat het de mossel was!!
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goede sushi en erg lekker! Jammer dat je tafel niet vaak genoeg wordt leeggehaald.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Echt alles was heerlijk. Niet alleen de sushi maar ook de vleesgerechten en salades zijn heel smakelijk. Ondanks dat de hele zaak bomvol zat, kregen we onze hapjes snel geserveerd.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goed restaurant, lekker eten, snelle bediening
Marfrans E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Als eerste: wij hebben heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Het was er vol en rumoerig bij binnenkomst, maar eenmaal aan tafel had je daar geen last meer van. Alle gerechtjes zagen er heerlijk uit en waren dat ook. Echter: je mag per persoon 5 x 5 hapjes bestellen voor €28,50. Maar wij kwamen maar tot 2 x 5. De prijs blijft hetzelfde!!!
Misschien dat daaraan iets gedaan kan worden (1x5 =€10.00, 2x5=€17,50, 3x5=€22,50 etc). Over het geheel genomen is dit restaurant een aanrader. We komen vast nog wel een keer. Dan met aangepaste prijzen????
Arjan O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Een van de betere all u can eat sushi restaurant
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ik heb hier weer heerlijk gegeten. voorheen had je een basis en luxe menu. nu is er alleen nog het luxe menu. daarmee is de prijs omhoog gegaan zonder dat het menu er wat mij betreft veel op vooruit is gegaan. de bediening was snel en vriendelijk. de gerechten waren heerlijk bereid en mooi geserveerd. het brood vooraf kan wat mij betreft achterwege gelaten worden. verder is het eten heerlijk.
Patrick P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Bij drukte duurt het soms wat langer voordat je eten er is maar het eten is heerlijk!!
edvdknokke V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Geen commentaar. Zoals altijd goed. Zeer vriendelijk en net personeel. Goede samenwerking.
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Alles was top en heerlijk enkel op einde vondt ik het jammer dat dame bij dessert zo de 7 lepels op tafel kwakte.

verder het eten is echt heerlijk, hoop dat personeel in vervolg bestek netjes recht van de persoon indekt zoals het hoort en niet zomaar de lepels op tafel kwakt zo van hier en zoek het maar uit ????
carla M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Akihito is mijn favoriete sushi restaurant.
het personeel is super aardig en het eten heerlijk.
S J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Lekker gegeten. Zoals gewoonlijk.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Altijd lekker en gezellig om bij Akihito te gaan eten. Ze hebben de menu's iets aangepast. Super dat de paling sushi (een van mijn favorieten) nu in het basis menu zit. Helaas hebben ze de sushis met eend van de kaart gehaald. Die vond ik ook altijd erg lekker. De service is snel en altijd vriendelijk. Zoals altijd zat de zaak weer vol. Je moet dan wel moeite doen om elkaar te verstaan, zeker als je aan een langere tafel zit. Heerlijk gegeten en we komen snel weer terug.
GH V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
prettige sfeer, ruime variatie in gerechten, goede kwaliteit
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017