Akihito

Herenstraat 39 2282 BP Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Akihito

Japanse heerlijkheden

Een restaurant dat de digitale trends niet aan zich voorbij laat gaan. Via een tablet geef je namelijk jouw bestelling door en komt het in de keuken terecht. Handig! Akihito hanteert het all-you-can-eat-principe, je kunt dus veel proeven van de overheerlijke Japanse hapjes.

Meer informatie over restaurant Akihito

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wederom erg lekker gegeten bij Akihito. De sushi en andere gerechten zijn van goede kwaliteit en hoeveelheid. Wij hebben aan 3 rondes altijd wel genoeg. Naast de meer 'standaard' sushi's hebben ze ook wat meer bijzondere ingrediënten zoals de eend, echt één van mijn favorieten. Qua prijzen is het iets lastiger dan bij andere restaurant omdat je een basis en deluxe menu hebt en daarnaast ook gerechtjes kunt bestellen die altijd een meerprijs hebben. Al met al gewoon weer een goede avond. Mooie wijn (pinot gris) en leuke bediening, top!
Jose_Immers I.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij gaan zeer regelmatig bij Akahito eten. Dit keer waren we erg teleurgesteld toen we vertrokken. De warme vleesgerechtjes waren matig van temperatuur, net aan lauw. De chicken wings moesten we terug sturen omdat ze niet gaar waren. Lang moeten wachten op de drankjes. Sommige bestelde gerechten kwamen helemaal niet.
antoon.boerse .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We bestelden bij de AH actie als eerste (!) ook een vegetarische schotel, die heel creatief en lekker was. Akihito is dus ook met de AH actieaanbieding een aanrader!
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Mooi en lekker uitgebreid menu en handig alles zelf regelen via de tablet. De kwaliteit van het eten is hoog, absoluut beter dan het gemiddelde allyoucaneat concept
Paul-Patrick I.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het bestellen met behulp van een tablet is handig en het gaat snel. Het eten is lekker en vers bereid. Het personeel is erg behulpzaam, vriendelijk en neemt de tijd om je bestellingen op te nemen of om een foto te nemen ondanks de drukte op een zaterdag avond. De aankleding van het restaurant is modern en stijlvol, maakt gebruik van leuke met krijt getekende kunst en heeft een rustige moderne look. De prijs t.o.v. andere sushi restaurants is hoger en veel gerechten die bij andere restaurants bij een basis menu horen staan hier op het uitgebreide menu waar je 5 euro extra p.p. voor betaald. Desondanks was het basismenu zeer compleet en hebben wij allen maar liefst 4 en 5 volle ronden gesmuld!

Bedankt voor de lekkere Sushi en leuk om jullie weer te zien ;) Groetjes Paul-Patrick
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
we zijn met zijn achten hier gaan eten met de AH actie. het restaurant is heel flexibel omgegaan met sommige specifieke wensen. het menu was prima in orde en zeker waar voor je geld. normaliter maak ik gebruik van het all you can eat concept en dan kan je uiteraard wel meer eten. desalniettemin kreeg je genoeg te eten. het eten smaakte, zoals ik bij Akihito gewend ben, zeer goed. zeker een van mijn favoriete sushi restaurants.
Brigitta M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Snelle service, lekker gegeten en goede prijs voor kinderen. Aanrader!
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Top restaurant
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH bon (doen we vaak) en vonden het menu erg simpel en karig. Keuze uit 3 soepen en 3 hoofdgerechten en 2 x ijs als dessert voor totaal € 20 euro is voordelig zeker als de 2e persoon gratis is. Maar wel saai. Ik snap dat je als de prijs zo laag is geen ernorme keus geeft aan de klant maar je krijgt zo ook niet echt een idee wat het restaurant normaal aanbiedt. Ik zou het menu bijzonder maken dat echt een indruk geeft van je restaurant, zodat men getriggerd is om terug te komen. Dan kun je best meer rekenen voor het menu. Of de klant van de kaart laten kiezen en dan als er 2 personen hebben besteld het duurste voor, het duurste hoofd en het duurste dessert laten betalen. Zo heb je niet alleen voordelig(er) gegeten omdat de 2e persoon gratis eet ....want je wilt ook lekker of iets bijzonders eten als je naar een sushi restaurant gaat en een indruk van wat het menu hebben dat het restaurant biedt en niet alleen maar een avondje goedkoop uit zijn. Als het dan goed, bijzonder is heb je het er voor over en kom je graag nog eens terug. We hadden niet het gevoel dat men het fijn vond dat we er waren en de bediening vergat vaak de bestelling. Wij zijn dus niet getriggerd om nog eens terug te gaan. En dat hebben we eigenlijk zelden dus naar mijn idee een gemiste kans.
Chaadia L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben echt genoten! Het eten was heerlijk, verfijnd en super vers!!
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Erg koud, de verwarming stond aan.doordat deze zijn weggebouwd in het interieur verdween de stralingswarmte. Met deze kou en een steeds open en dicht gaan van de buiten deur voelde het onbehaaglijk.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was een zeer geslaagde avond niks anders als lof over het vriendelijke personeel en de goede service die ze gaven is voor herhaling vatbaar
Vriendelijke groet y van haestregt-smits
Ymke L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ondanks de drukte (alle tafels bezet) kregen we onze gerechtjes snel. De bediening was vriendelijk als altijd en zag het direct als er lege bordjes stonden die konden worden opgehaald. De sushi en andere gerechten waren op goede temperatuur en smaakte fantastisch. Het was weer heerlijk, we komen snel weer terug!
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Inmiddels heb ik een aantal keren genoten van het eten in dit restaurant. Deze avond duurde het erg lang voor het eten kwam. Op de tweede ronde hebben we ruim 75 minuten gewacht. Na tussentijds gevraagd te hebben of ze ons niet waren vergeten werd ons uitgebreid excuses gemaakt, en een gratis drankje aangeboden, en na afloop nog een gratis koffie of thee.
Het is prettig als klant het gevoel te krijgen dat je gewaardeerd wordt, desalniettemin ging ik toch met een onvoldaan gevoel weg. Over het algemeen maak je de sfeer zelf, maar dit maal was het wel erg lang wachten op ons eten.
De smaak van het eten was weer lekker, en de service prima, dus ik kom zeker terug in de hoop dat het deze keer weer iets minder lang duurt voor het eten komt.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het eten was geweldig. Door het gebruik van de tablet is het eten er binnen no time. De kwaliteit van de kleine gerechtjes is super. Je kunt voor 5 rondes gaan met 5 gerechtjes per ronde per persoon, maar dat redt niemand denk ik. Ik ga zeker nog een keer.
Soulia M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Fijn restaurant met altijd erg lekker eten! We zijn meerdere keren geweest en eten hier altijd met plezier. Het enige jammere vind ik dat sommige dingen worden 'verNederlandst'. Zo kregen we vooraf vega soep (of miso soep = wel japans) met stokbrood. Dit zou iets beter kunnen. Verder subliem eten. Ik vind het de lekkerste sushi die te krijgen is in de regio.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het heeft allemaal heerlijk gesmaakt.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hebben hier vrijdag 23 december met een groep gegeten en ik moet zeggen het eten is goed.
Het bestellen met een tablet is leuk als je alleen of met zijn tweeën bent, maar met een groep moet je zo'n ding met zijn vieren delen en dat is zo goed als ondoenlijk, pas op het eind van de avond weet iedereen pas wat er op de kaart staat , daar komt nog bij dat de tablet erg onlogisch is ingedeeld, de sushi's bijvoorbeeld staan op 4 verschillende plekken, hoe verzin jet het ?
Het basismenu is € 23.50 per persoon, maar zo gauw iemand aan de tafel één item van het luxe menu besteld betaald iedereen € 28.50, ik vraag me af of dit zomaar kan ?
Mijn advies: schaf het basismenu af en druk gewoon wat "ouderwetse menukaarten", zodat de gasten die niet een tablet in handen hebben toch kunnen zien wat er allemaal te krijgen is.
Dit is de reden waarom ik de service een 3 gegeven heb, het personeel was aardig.
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Na ruim 1,5 jaar weer een poging gewaagd bij Aikihito sushi. Ons laatste bezoek was niet zo geweldig, dus we hadden enige twijfel. Bij binnenlopen zagen we dat het goed vol zat. Het duurde even voordat we opgemerkt waren en naar een tafel gewezen werden.
Al gauw hadden we door dat er een groot verschil zit tussen de bediening, de ene is professioneel, de ander niet zo klantgericht of zit volledig op de automatische piloot (de bakjes ijs ophalen (dessert) en dan zeggen “eet smakelijk”??)
Bestellen gaat via een tablet, dit werd netjes uitgelegd.
We begonnen met een drankje (bier en een wijntje), de witte wijn Sauvignon blanc Payada is erg lekker!
Op de kaart is een behoorlijke keuze aan diverse sushi ’s, aparte ook, bijv. met banaan, met zalm en wasabisaus en bieslook, met ossenhaas, met eend. Deze keuzen vind je niet bij Sumo of Shabu Shabu. Daarnaast zijn er salades, warme en gefrituurde gerechtjes.
Geserveerde gerechtjes zien er netjes uit, smaak oké, enkele springen er uit (California roll blijft erg lekker, ik persoonlijk vind de banaan erg lekker, maar hoe Japans is dit??, kipspiesje teriyaki top! De gunkan tonijn en zalm mmm!)
We zijn weer wat positiever na dit bezoek, dan na de afgelopen keer.
Klein nadeel, je zit best krap en pal naast elkaar, het is lawaaierig. Een ander klein dingetje vind ik de rijst, die is iets te zoet en overheerst in sommige sushi’s.
info239 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Haasbiefstuk was taai, de inktvisringen uit de diepvries, warme happen waren bijna koud, de witte Chardonnay smakeloos. Modern interieur en bediening prima. Hoewel we afwisselend het ene moment met n lege tafel zaten en het andere stond het bomvol....