Akihito

Herenstraat 39 2282 BP Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Akihito

Japanse heerlijkheden

Een restaurant dat de digitale trends niet aan zich voorbij laat gaan. Via een tablet geef je namelijk jouw bestelling door en komt het in de keuken terecht. Handig! Akihito hanteert het all-you-can-eat-principe, je kunt dus veel proeven van de overheerlijke Japanse hapjes.

Meer informatie over restaurant Akihito

Tram 1,15 Bus 23
  • : Parkeren in de buurt & Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag, Zondag: 17:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag: 17:00 - 23:30

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Desmond G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heel goed!!
MT H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekker eten. Prima prijs. Een aanrader.
Henry T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Omdat het Valentijnsdag was, was de organisatie en keuken niet op orde helaas. Ik geloof dat ze naast zo'n feestdag als dit wellicht beter zijn. Drie kwartier op een teleurstellend sushi wachten is niet zeer fijn. Vervolgens eten serveren wat niet voor ons bedoeld is, is ook niet niet fijn.
Ik geloof best dat ze beter zijn dan mijn ervaring.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Het was weer prima, zoals altijd!
Brenda P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening. Bestelling via de tablet gaat over het algemeen beter dan doorgeven aan bedienend personeel. Verder prima avond gehad.
Rein B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het plekje naast de voordeur viel tegen, erg koud door veel gasten/rokers in en uit.
Sushi was voortreffelijk!
Vlees/kip was koud of lauw, nieuw warm gerecht ontvangen.
Vorige keer was het vlees/kip ook koud/lauw.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Goede sfeer in het restaurant, mooi ingericht en voldoende afstand tussen de tafels. Veel en lekkere gerechten op de kaart. De bediening is vriendelijk en goed. De prijs kwaliteit verhouding is top!
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Met zijn vieren hier gegeten. Dit is een van de betere all you can eat sushi restaurants. vooraf krijg je tegenwoordig brood met aioli. wat niet zo goed past bij een Japans restaurant. het eten was weer erg lekker. helaas moesten we wel vaak meerdere keren om dingen vragen. zo moesten we drie keer om kinder stokjes vragen voordat ze gebracht werden. dat kan beter.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was lekker en zag er mooi opgemaakt uit, bediening goed, leuk zelf bestellen met de iPad, en er hing een leuke sfeer.
Kerstvrouw .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wel redelijk gegeten, maar niet ons meest favoriete sushirestaurant. Bestellen met de tablet is wel leuk. Positief is dat je kan kiezen voor het basis-menu of het extra-menu wat duurder is. Nadeel is dat ze toch wat minder keuze hebben en dat als 1 persoon iets bestelt van het extra-menu, dit duurdere extra-menu voor iedereen geldt, ook al bestelt de rest van het gezelschap niets van dit menu. Soms werden er sushi's niet gebracht, waardoor je heel lang zat te wachten alvorens dan toch maar de volgende ronde te bestellen. Verder kou op mijn rug vanwege de deur/ingang.
Danique E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel. Ze hadden rekening gehouden met dat mijn metgezel in een elektrische rolstoel zat. Maakte nergens een probleem van. Sfeer was gezellig, je kunt elkaar prima verstaan en zit niet op elkaars lip. Keuzes uit verschillende sushi was er genoeg zowel veggi als vlees en vis. Kortom prima!!!
Erwin W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Weer heerlijke avond gehad.bediening is vriendelijk en eten geweldig blijft fantastisch om daar te komen
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wederom erg lekker gegeten bij Akihito. De sushi en andere gerechten zijn van goede kwaliteit en hoeveelheid. Wij hebben aan 3 rondes altijd wel genoeg. Naast de meer 'standaard' sushi's hebben ze ook wat meer bijzondere ingrediënten zoals de eend, echt één van mijn favorieten. Qua prijzen is het iets lastiger dan bij andere restaurant omdat je een basis en deluxe menu hebt en daarnaast ook gerechtjes kunt bestellen die altijd een meerprijs hebben. Al met al gewoon weer een goede avond. Mooie wijn (pinot gris) en leuke bediening, top!
Jose_Immers I.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij gaan zeer regelmatig bij Akahito eten. Dit keer waren we erg teleurgesteld toen we vertrokken. De warme vleesgerechtjes waren matig van temperatuur, net aan lauw. De chicken wings moesten we terug sturen omdat ze niet gaar waren. Lang moeten wachten op de drankjes. Sommige bestelde gerechten kwamen helemaal niet.
antoon.boerse .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We bestelden bij de AH actie als eerste (!) ook een vegetarische schotel, die heel creatief en lekker was. Akihito is dus ook met de AH actieaanbieding een aanrader!
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Mooi en lekker uitgebreid menu en handig alles zelf regelen via de tablet. De kwaliteit van het eten is hoog, absoluut beter dan het gemiddelde allyoucaneat concept
Paul-Patrick I.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het bestellen met behulp van een tablet is handig en het gaat snel. Het eten is lekker en vers bereid. Het personeel is erg behulpzaam, vriendelijk en neemt de tijd om je bestellingen op te nemen of om een foto te nemen ondanks de drukte op een zaterdag avond. De aankleding van het restaurant is modern en stijlvol, maakt gebruik van leuke met krijt getekende kunst en heeft een rustige moderne look. De prijs t.o.v. andere sushi restaurants is hoger en veel gerechten die bij andere restaurants bij een basis menu horen staan hier op het uitgebreide menu waar je 5 euro extra p.p. voor betaald. Desondanks was het basismenu zeer compleet en hebben wij allen maar liefst 4 en 5 volle ronden gesmuld!

Bedankt voor de lekkere Sushi en leuk om jullie weer te zien ;) Groetjes Paul-Patrick
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
we zijn met zijn achten hier gaan eten met de AH actie. het restaurant is heel flexibel omgegaan met sommige specifieke wensen. het menu was prima in orde en zeker waar voor je geld. normaliter maak ik gebruik van het all you can eat concept en dan kan je uiteraard wel meer eten. desalniettemin kreeg je genoeg te eten. het eten smaakte, zoals ik bij Akihito gewend ben, zeer goed. zeker een van mijn favoriete sushi restaurants.
Brigitta M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Snelle service, lekker gegeten en goede prijs voor kinderen. Aanrader!
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017