Over het restaurant Akihito

Japanse heerlijkheden

Een restaurant dat de digitale trends niet aan zich voorbij laat gaan. Via een tablet geef je namelijk jouw bestelling door en komt het in de keuken terecht. Handig! Akihito hanteert het all-you-can-eat-principe, je kunt dus veel proeven van de overheerlijke Japanse hapjes.

Meer informatie over restaurant Akihito

Tram 1,15 Bus 23
  • : Parkeren in de buurt & Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag, Zondag: 17:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag: 17:00 - 23:30

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Akihito

Nicolai O.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Lekkere Sushi, prijs voor water kan verbeterd worden.
Oscar L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Keus uit standaard menu en voor een meerprijs luxere gerechten, allemaal volgens AYCE formule. Gerechten worden snel geserveerd en zijn heel mooi gedecoreerd. Ook veel gerechten die je in andere restaurants niet tegen komt. Bestelling via tablet gaat vlekkeloos. Enige nadeel is betaald parkeren voor de deur maar dat viel nog mee ca. €3 voor 2 uur.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Dit is een van de beste Sushirestaurants van Nederland. Alles is vers en smakelijk en ziet er bovendien mooi uit. En dat alles voor een schappelijke prijs.
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
verrukkelijk..
Delila D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Kleine en intieme locatie, vriendelijk personeel en heerlijk eten
Rico L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Altijd heerlijk en vers eten. Vriendelijk personeel en fijne sfeer om te eten
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Leuk en lekker om te eten. Zeer vriendelijk personeel, drankjes duurde net even te lang. Maar niet doordat de jongen achter de bar alleen stond, hij was snel genoeg. Verder was het top! ????????
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. Een aanrader!!!!
Nankie V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk, heerlijk heerlijk eten!
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Het eten was erg lekker en het personeel was vriendelijk.
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk gegeten en gezellig
Menno R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Als je echt uitzonderlijk lekker wil eten dan ben hier aan het juiste adres.
Albertine D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
.Prima eten erg vriendelijke bediening, zeker voor herhaling vatbaar.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Enorm veel keuze en alles is van even goede kwaliteit. Met een groot gezelschap gezeten, en we werden prima bediend. Zijn hier al vaker geweest en zullen ook zeker vaker terugkomen.
helena M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Super lekker eten. Inrichting ook heel leuk
rossana.rossana R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Altijd lekker eten ????Personeel heel vrindelijk .
Alleen is wel een beetje duur.????????????Japan ze ijs heel lekker iedereen aan raden.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Altijd heel erg lekker eten bij Akihito. Soms veranderen ze gerechten in het menu wat leuk is voor de afwisseling maar soms ook jammer als een van de favorieten eruit gaat (chef, mag de sushi met eens terug in het menu?) :)
Altijd leuke bediening en lekkere wijn. Wel heel jammer dat ze zo moeilijk doen over het serveren van kraanwater. We komen hier zeker weer terug!
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ik heb hier al vaak gegeten enkel de laatste keren vindt ik de kaart minder, er is steeds minder keuze is en ook deze keer miste ik weer gerechten, dat was jammer.
alles was overheerlijk enkel de eend was droog en taai dit keer erg jammer.

De bediening was ik al eerder niet te spreken over maar ik kwam er steeds omdat het eten goed was.

de citroendoekjes die bij de gamba's geserveerd worden weiger ik altijd omdat mijn handen erna chemisch ruiken en bij alles wat ik eet daarna de chemische citronella lucht ruik.
Daarom vraag ik altijd om een vingerbowl, maar de serveerster wist niet wat een vingerbowl was en dit werk in de Horeca? daarna kwam er iemand anders meneer wij verkopen enkel wat op de kaart staat!
U heeft toch water en citroen doe dat in een bakje et Voilla, daarna vroegen we om ijs en werdt en met een volle mond kauwend gezegd u was er net niet, ik nu wel. toen we de rekening vroeger werd het schoteltje zo op tafel gekwakt.
Dit was de druppel nooit meer Akihito voor mij!
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voor AYCE-begrippen heeft dit restaurant net iets luxere gerechten en ook de aankleding daarvan, zelfs voorzien van linnen servetten! Let wel op of je alleen gebruikt maakt van de standaard gerechten of luxere gerechten met een ster. Van mij persoonlijk had de wasabimayonaise als "topping' niet op de sushi gehoeven. Het eten is over het algemeen prima, soms wel formaat muizenhapje. Jammer dat we precies vlak naast een asociale luidruchtige zeurende vent zaten die in discussie ging met een serveerster over het luxe menu over het aantal bites. Hij nam ook niet de moeite om zijn spullen voor mij opzij te leggen zodat ik op de bank kon plaatsnemen. Dus schoof ik zijn zooi maar opzij. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. En heb nog nooit eerder personeel zo grondig zien schoonmaken. Van tafels, zitplaatsen tot tablets. Fijn dat we glazen kraanwater kregen voor onze medicijnen. Het bolletje ijs van het huis vond ik wel een beetje teleurstellend; klein en gekristalliseerd en standaard. Tafels te dicht op elkaar.