Akersloot

Geesterweg 1A 1921 NV Akersloot Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Akersloot

- Ontbijt 07:00 - 10:30

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
7,1
6,6
Voordelig
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Van der Valk blijft een restaurant waar je betrekkelijk snel en vriendelijk wordt geholpen. Er zijn weinig restaurants, helaas, waar je zulke goede kalfslever kunt eten!
WahKet .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Voor of na een wedstrijd van AZ eten wij hier regelmatig. Nu zaten we op het terras. Het is een groot terras met fijne makkelijke stoelen en grote tafels. Zowel plekjes in de zon als onder een parasol in de schaduw. Het eten is prima. De bijgerechten mogen ze van mij weglaten: doorgekookte groente en slappe friet. Uitgebreide saladebar met voor ieder wat wils. Attente bediening. Veel vroege eters.
Tanya R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Schitterend decor / meubilair, bediening is bijna sterwaardig, maar zeker noetafstandelijk. Opmerkzaam en bereid tot extra's. Eten is verrassend, super goede kwaliteit. Wij hadden zalm trio en bega taco als voorgerecht. Super leuk en lekker gepresenteerd.
Brouwerijdekomkommer .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Na veel goede verhalen eindelijk ook eens wezen eten bij het lopend buffet "live cooking". De keuze was echt reuze en het eten van goede kwaliteit. Het vlees wordt voor je neus bereid of gesneden. Het eten wordt continu aangevuld en je kan het bijna niet opnoemen wat er staat aan eten zoals poffertjes, vis, pizza, salades en nog veel meer. Toetjes in vele soorten die helaas door de warmte wat zacht waren geworden. Door de grote drukte en beperkt personeel in de bediening wel lang op onze drankjes moeten wachten. De drukte werd extra benadrukt door de rondrennende kinderen en het rumoer van alle mensen die druk aan het praten waren. Het eet gedeelte had naar mijn id meer de aandacht dan het drank gedeelte, de drankjes moesten we redelijk lang op wachten en de koffie hoek was een beetje rommelig. Was ook niet duidelijk welke kopjes/mokken voor welke koffie waren, de latte machiato liep in het grootste kopje over onder de koffie automaat wat er erg slordig uit zag en de ingrediënten voor de irish koffie moesten een beetje bij elkaar gezocht worden.
Smulgast .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Achja, het is een Van der Valkdecor, maar daar kom ik niet voor. Ik heb in niet 1 ander VdV restaurant zo'n geweldige menukeuze gezien en ook de uitvoering daarvan is PERFECT, ook als het druk is.
Het maakt niet uit wat je kiest, het ziet er allemaal uitermate verzorgd uit, de smaaksensaties zijn goed op elkaar afgestemd, lekker, lekker, lekker. Tempuragarnalen, Carpaccio, Kalfslever, Varkenshaasje in satehsaus, slibtong zijn allemaal aanraders, en als je van vlees houdt dan bestel je een Ribeye, echt FANTASTISCH...
?ob K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Hotel Akersloot is een goed voorbeeld van hoe je een bestaande keten net iets beter weet te presenteren dan de overige vestigingen. (in elk geval degene waar ik ben geweest) Het eten is boven gemiddeld goed (zeker voor een keten van een dergelijke magnitude) en de bediening vlot, vriendelijk en behulpzaam. Vooral het 'life cooking' buffet is indrukwekkend en een echte aanrader!

Het decor laat wel wat te wensen over, maar dit is naar mijn mening te verwachten bij een dergelijke keten. =)
Elze V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
we hadden biefstuk en varkenshaas, smaakte lekker hoor , wat erbij geserveerd was onder de maat, bakje gefrituurde blokjes aardappels en bakje friet en snijbonen, niet echt geweldig, beetje jammer, kun je iets veel leukers van maken, wat een saai menu
Nicole F.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
hoi ik ben Nicole 27 maart eerste paasdag samen met een collega naar van der valk akkersloot geweest. bij binnen komst kunst openhaarden en jaren 30 forteus om in te zitten.
in de zaal welkomsdrankje een glas champange . als verassing stond er een band in het midden van de zaal. overal lagen gele tafellakens en aan iedere tafel een gele ballon.
voor de kinderen was er entantement 2 paashazen die deelden paaseitjes uit.
je kon pakken wat je wilde onbeperkt eten. lekkere witlof salade, ossenhaas ze hadden ook aan de kinderen gedacht een eilandje met patat en poffertjes.
als toetje 2 verschillende ijstaarten , soesjes, 3 bovroise, bosbes, charamel, mango. brownie 's.
en het mooiste was de chocolade fontijn.
Dit is echt de moeitewaard en natuurlijk een idee om je verjaardag te vieren.

groetjes van Nicole,
Roowd O.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
We hebben hier zondag avond gegeten voor 36,50 per persoon inclusief drinken.
Het eten is goed maar de ambiance is niet om over naar huis te schrijven.
Kwa indeling en gehorigheid heeft het niets meer dan weg dan een wok paleis.
Een grote kakofonie.
De prijs kwaliteitsverhouding is niet de moeite waard.
Ton Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Wij hadden ossenhaas brie besteld een gerecht voor 2 personen, medium/rare, de plakjes vlees die opgediend waren , waren te dun om medium/rare te bakken, zaten vol vlies, serveerster hierop aangesproken, dit had niets met ossenhaas te maken,. Zij ging ermee naar de keuken, er werd nieuwe ossenhaas gemaakt, de kok hield vol dat dit ossenhaas was!
Plakjes waren iets langer gebakken, maar ossenhaas is dik en niet ca.1 cm. dik. Zeer teleurstellend.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Lunchbuffet gegeten. Werkelijk teveel om op te noemen. Broodjes, koffie/thee/sapjes/smoothies, warme gerechten zoals saté/hamburger/pasteitje, salades, vleeswaren, kaas, zalm en nog veel en veel meer.
Tussen 12-14 uur voor €17,50 all-you-can-eat
Beetje jonge bediening die erg hun best deden, maar waar de swung nog niet in zat. Het ging allemaal nog stijfjes en het scannen van hun wijk moeten ze nog even door krijgen.
Prima plek om heerlijk te lunchen!
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
vandaag weer eens van het lunchbuffet gegeten in Akersloot. Ik kom hier regelmatig om cursussen te geven. Het is een uitgebreid lunchbuffet met een keur aan verse sappen en zuivel en het is werkelijk altijd bijgevuld. Ruim voldoende keuze uit beleg en de boter gelukkig niet zo "kneiterhard" dat ie niet te smeren valt. Vandaag lekkere nasi met Sate wat gelijk voor je gegrild wordt. Kroketjes, roerei prima en alles goed warm. goed verzorgd en lekker vers brood. Snelle en adequate bediening achter de buffetten en in het restaurant. Als ik dit vrgelijk met andere van der Valk Hotels is dit toch echt 1 van de betere.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Hier vandaag geluncht. Als broodje had ik gekozen voor een
club sandwich met gegrilde kip, bacon, tomaat, sla en cocktailsaus, geserveerd met huisgemaakte chips. Dit broodje was lekker van smaak, een aanrader. Later nog een gebakje gegeten. Deze was tevens lekker.

Het restaurant is mooi ingericht en heeft lekkere stoelen. De bediening is vriendelijk.
Foody2016 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
voor de lunch hebben ze ruime keuze aan gerechten, wat ik zelf altijd erg prettig vind. De carpatio wrap was lekker. Alleen wat weinig saus. Service vind ik altijd matig daar. Er wordt maar 1 keer gevraagd of je iets wilt drinken. Zodra je glas leeg is moet je zelf iemand roepen als je nog een drankje wilt. Je zou toch hogere verwachtingen hebben hier.
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We moesten eten in de lobby van het hotel, omdat er te weinig gasten waren om het restaurant te vullen. De service is om te janken, ze behandelen je er als een crimineel en laten je heel heel erg lang wachten voor niets. Het eten is ongeveer wat je van een Van der Valk kan verwachten. Het beste is om een stukje verder te rijden en op een andere plek te gaan eten, er is best wel wat leuks in de buurt te vinden.

Afgezien van dat ene restaurant waar we gewoon geen service en geen eten kregen, was dit de slechtste ervaring ooit. En dat is inclusief diverse reizen naar landen die niet bepaald bekend staan om hun goede eten en vriendelijkheid.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Afgelopen zaterdag hier het 40-jarig huwelijksfeest van mijn zuster gevierd. Het restaurantgedeelte van dit hotel is reusachtig groot, waardoor de verschillende tafels (rechthoekig en rond) prettig ver uit elkaar staan geplaatst, waardoor het mogelijk is om een gesprek met het eigen gezelschap te voeren, zonder dat geluiden van naburige tafels de conversatie verstoren. Van binnen is alles modern ingericht en door de vele ramen en uitstekende verlichting is alles goed te zien. Het bestuderen van de menukaart was dan ook geen enkele opgave, daar waar je bij andere horecagelegenheden soms echt moet turen om de kaart te kunnen bekijken. De stoelen waren zeer comfortabel met een uitstekende steun in de knieholte. Hierbij spreek ik echter wel voor mezelf, want mijn partner is een stukje korter dan ik en zij vond juist het zitgedeelte te ver doorlopen, waardoor zij juist het comfort niet goed vond. Tja, het is nu eenmaal niet doenlijk om het voor iedereen goed te krijgen.
Daar we een gezelschap vormden, beperk ik me - anders dan anders wanneer ik alleen met mijn lief uit eten ben geweest - tot mijn eigen eet- (en drink-)ervaring. Ik liet mijn eerste gang vooraf gaan door een heerlijk tripel biertje van Affligem. Van de zeer uitgebreide kaart koos ik als voorgerecht de Butchers Board. Dit bestond uit Chorizo, Mortadella, Spaanse ham en peperpaté met twee stukken toast, geserveerd met zongedroogde tomaatjes en frisée sla. De paté opgediend in een goed afsluitbaar glazen potje. De verschillende vleessoorten smaakten uitmuntend en combineerden wat mij betreft ook uitstekend. Het geheel werd ook mooi gepresenteerd, alles keurig apart en dus niet op een hoop gekwakt.
Het hoofdgerecht was voor mij de Haasbiefstuk du Chef met rode portjus. Hierbij werden schaaltjes met frites, gebakken aardappeltjes en wat groente (courgette) opgediend. Tevens bestond er de mogelijkheid om onbeperkt gebruik te maken van de saladebar. Merkwaardigerwijs heeft niemand uit onze groep van die optie gebruik gemaakt. Het stond duidelijk op de kaart vermeld en ook zag ik regelmatig mensen met een bord met salade voorbij gaan. Toch dacht niemand uit ons gezelschap kennelijk aan die bar toen we ons hoofdgerecht nuttigden. Merkwaardig hoe zaken kunnen lopen. Ik weet zeker dat als ik van onze groep als eerste naar die bar was gelopen, de anderen mij gevolgd zouden zijn. Maar ik dacht er eenvoudig niet aan en de rest van onze groep kennelijk ook niet of zij wisten niet van het bestaan van de saladebar af. De biefstuk was overigens prima gebakken, precies zoals een medium gebakken steak hoort te zijn, sappig en mals. Tijdens het hoofdgerecht liet ik me nog eenzelfde speciaal bier smaken.
Het dessert tenslotte was voor mij de klassieke sorbet: vanilleroomijs, vruchtjes, aardbeiensiroop en slagroom. Prima uitgevoerd met lekker ijs en stevige slagroom.
De bediening was vlot en opmerkzaam. We hoefden echt niet om hun aandacht te vragen door te roepen of gebaren te maken. Allemaal tot in de puntjes geregeld. Daarbij waren zij ook heel vriendelijk en oogden ontspannen. Jammer alleen dat de groenten via de saladebar verstrekt werden, want nu hebben we die – door eigen schuld natuurlijk – volstrekt over het hoofd gezien.
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Voor de combinatie van vergaderen en een vorkje prikken ben je bij van der Valk aan het juiste adres. Een rib-eye en een mixed-grill besteld. Keurig opgediend met frietjes, gefrituurde aardappelblokjes en bloemkool. De rib-eye was smaakvol, bij de mixed-grill was met name de kipfilet erg droog, zeker een aandachtspunt.
De entourage is goed te noemen en de bediening attent.
P B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Tijdens de lunch de 'Black Angus Beef Burger' besteld (medium gebakken). Helaas was deze erg stevig, bijna niet te snijden. Na dit aan de bediening te hebben gemeld, mocht ik iets anders uitkiezen; een veilige uitsmijter die prima smaakte.

Bediening is vriendelijk en attent, interieur netjes schoon, geheel in Valk stijl.
MenA379 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Vooraf-, hoofd- en nagerecht.
Het eten was zeer smakelijk. De eendenborst was zeer goed te doen, alleen de lamskoteletten waren een beetje droog en niet heel erg op smaak gebracht.
Het was lekker rustig in het restaurant, alleen de bediening was niet heel snel.
Verder wel een hele leuke en gezellige avond gehad.
Grakar .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
De biefstuk van de haas met spekjes was prima. Mijn tafelgenote vond haar lamskoteletjes een beetje te veel doorbakken. Op de dame blanche was niets aan te merken. De losse glazen wijn die we namen waren ook prima en waren geschonken in mooie grote glazen met zeker geen karige inhoud. Het bedienend personeel was jong ( studenten?) en ze waren voorkomend en beleefd. Het restaurant zelf is netjes en verzorgd. Het is wel heel erg groot waardoor wat minder intiem.