Akersloot

Geesterweg 1A 1921 NV Akersloot Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Akersloot

- Ontbijt 07:00 - 10:30

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Akersloot

EE D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Deze keer hebben wij Vd Valk in Akersloot uitgeprobeerd. Hadden een 3 persoons standaard kamer en die voldeed aan alles. Prima bedden, goede badkamer en een lekker balkon. Zaten wel helemaal achterin, dus het was een behoorlijke tippel. Als je slecht ter been bent, moet je dat echt wel even van tevoren aangeven.

Het zwembad was voor een hotel gewoon echt groot te noemen. Heerlijke temperatuur, bubbelbad erbij etc.

Dan het eten. Nou het live cooking op de zaterdagavond was echt perfect. Ondanks dat de zaal vol zat gelukkig geen rijen bij het eten. Dat komt omdat ze het eten goed verdeeld hebben over diverse eilandjes. Enorme keuze en als het maar op dreigde te raken, werd het al aangevuld. En op het einde idd wat verjaardagen, maar dat maakte de sfeer gewoon gezellig. Lekker met z'n allen meezingen. En als je voor een romantisch diner voor twee komt, moet je hier niet zijn maar dat lijkt mij logisch gezien de grootte van het complex. Het personeel was uitermate vriendelijk en kwamen zeer geregeld langs om te vragen of wij nog wat wilden drinken.

Het ontbijt was ook erg uitgebreid en ook nu weer volop keuze in eten en drinken.

Alles bij elkaar een dikke pluim en een aanrader.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zaterdag 4 november hier op de eerste etage met mijn partner en familie van een zeer uitgebreid buffet genoten. De enorme zaal leek duidelijk bedoeld voor groepen en daarvan waren er zeer vele. Kennelijk een typische plek voor het vieren van verjaardagen, want het “Lang zal ze leven” was niet van de lucht en op alle ons omringende tafels kwamen de vuurwerksterretjes. Ook wij hadden een verjaardag te vieren. Opvallend trouwens dat kopieergedrag: er werd geen enkel ander lied ingezet dan het “Lang zal ze leven”, terwijl er toch best wel alternatieven zijn. En omdat het onwaarschijnlijk druk was, hoorden we het lied talloze malen. Overduidelijk kuddegedrag dus.
Er was voor ons een tafel gereserveerd voor 20 personen. De stoelen waren op zich heel gerieflijk, maar stonden tegen elkaar aan. Je kon niet van tafel opstaan anders dan door je stoel helemaal naar achteren te schuiven.
Het buffet was ongelooflijk uitgebreid met een vishoek, een grillsectie, tafels met vele kaassoorten, groenten, gebakken aardappelen, patat, te veel om op te noemen. Als voorgerecht nam ik – tegen het gangbare gebruik in – diverse soorten kaas, die me uitstekend smaakten. Het hoofdgerecht vormde voor mij een combinatie van herten- en runderbiefstuk. Beide uitstekend gegrild. Je kon echter ook kiezen voor lamskoteletjes, lamsbouten of kip en misschien nog wel meer. Daarbij een gevarieerde groentemix en frieten. Die frites vormden wat mij betreft het enige minpuntje. Die vond ik veel te slap en te licht van kleur. Hoewel er uit een reuze grote keur van allerlei zoetigheden (taartjes, ijs e.d.) kon worden gekozen, hield ik het bij gemengd fruit. Sterk punt van het restaurant was ook dat alle bakken ruim op tijd steeds weer werden aangevuld. Je kon je er bij wijze van spreken tien slagen in de rondte eten. Gelukkig ben ik een kleine eter, zodat mijn gewicht op peil is gebleven. Kortom, op de frites na, kan ik niet anders dan vaststellen dat er hier uitstekend gegeten kan worden, zonder beperking in de hoeveelheid voor wie dat belangrijk vindt.
Merkwaardig vond ik alleen dat het speciaal biertje (Affligem Tripel) dat ik bestelde, niet in het arrangement zat, terwijl wijn, frisdrank e.d. kennelijk onbeperkt kon worden bijbesteld. Wijn is doorgaans toch duurder dan zo’n Tripel. Later op de avond bestelde ik er nog een, maar die heb ik nooit gekregen. Mogelijk gaf dat te veel administratieve rompslomp.
Verice B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Live cooking gegeten op zaterdagavond.
Boven verwachting heerlijk gegeten van kalfsbiefstuk, gamba'a, salades, mie, sushi, enzzz.
Wel druk, maar ontzettend veel keus en goed eten! Drankjes inclusief en vlotte, vriendelijke bediening. Aanrader! Niet super geschikt voor een romantisch diner voor 2 maar voor een groepje perfect.
Marrit Z.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Van te voren had ik zo mijn vooroordelen over deze keten. Afspraak ivm zakelijke bespreking. Vooroordelen bleken niet te kloppen. Eenvoudige kaart alleen alles is zeer goed bereid. Meer dan attente bediening, kunnen sterrenrestaurants een voorbeeld aannemen, vlot jong personeel dat op de hoogte is. Grote ruimtes waarvan je verwacht dat het erg rumoerig wordt, zeker met kinderen erbij. Tafels waren zo ingedeeld dat je geen last van de buren had ondanks grootte. Voor de prijs meer dan prima.
schel1234 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Sinds kort in het bezit van de Restaurant ID kaart die Van der Valk uit geeft.
Daarop bieden ze periodiek maaltijden aan voor gereduceerde prijzen.
Gisteren was het gebakken zeetong. We kozen die beiden.
En we zijn niet teleurgesteld. Voor 25 euro een prachtige zeetong van flink formaat die ook nog eens goed gebakken was.
Jammer dat de frites en gebakken aardappeltjes koud waren maar dat werd snel hersteld door de attente bediening.
Overigens was het geen probleem om bij de glazen wijn een karaf water te krijgen.
Kortom, goed gegeten voor een zeer redelijke prijs.
Toen we weggingen zagen we een saladebar staan.
Jammer dat we daar niet op waren gewezen.
Volgende keer maar.
En die komt er zeker!
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Van der Valk blijft een restaurant waar je betrekkelijk snel en vriendelijk wordt geholpen. Er zijn weinig restaurants, helaas, waar je zulke goede kalfslever kunt eten!
Waheeda K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Voor of na een wedstrijd van AZ eten wij hier regelmatig. Nu zaten we op het terras. Het is een groot terras met fijne makkelijke stoelen en grote tafels. Zowel plekjes in de zon als onder een parasol in de schaduw. Het eten is prima. De bijgerechten mogen ze van mij weglaten: doorgekookte groente en slappe friet. Uitgebreide saladebar met voor ieder wat wils. Attente bediening. Veel vroege eters.
Tanya R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Schitterend decor / meubilair, bediening is bijna sterwaardig, maar zeker noetafstandelijk. Opmerkzaam en bereid tot extra's. Eten is verrassend, super goede kwaliteit. Wij hadden zalm trio en bega taco als voorgerecht. Super leuk en lekker gepresenteerd.
Brouwerijdekomkommer .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Na veel goede verhalen eindelijk ook eens wezen eten bij het lopend buffet "live cooking". De keuze was echt reuze en het eten van goede kwaliteit. Het vlees wordt voor je neus bereid of gesneden. Het eten wordt continu aangevuld en je kan het bijna niet opnoemen wat er staat aan eten zoals poffertjes, vis, pizza, salades en nog veel meer. Toetjes in vele soorten die helaas door de warmte wat zacht waren geworden. Door de grote drukte en beperkt personeel in de bediening wel lang op onze drankjes moeten wachten. De drukte werd extra benadrukt door de rondrennende kinderen en het rumoer van alle mensen die druk aan het praten waren. Het eet gedeelte had naar mijn id meer de aandacht dan het drank gedeelte, de drankjes moesten we redelijk lang op wachten en de koffie hoek was een beetje rommelig. Was ook niet duidelijk welke kopjes/mokken voor welke koffie waren, de latte machiato liep in het grootste kopje over onder de koffie automaat wat er erg slordig uit zag en de ingrediënten voor de irish koffie moesten een beetje bij elkaar gezocht worden.
smulgast .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Achja, het is een Van der Valkdecor, maar daar kom ik niet voor. Ik heb in niet 1 ander VdV restaurant zo'n geweldige menukeuze gezien en ook de uitvoering daarvan is PERFECT, ook als het druk is.
Het maakt niet uit wat je kiest, het ziet er allemaal uitermate verzorgd uit, de smaaksensaties zijn goed op elkaar afgestemd, lekker, lekker, lekker. Tempuragarnalen, Carpaccio, Kalfslever, Varkenshaasje in satehsaus, slibtong zijn allemaal aanraders, en als je van vlees houdt dan bestel je een Ribeye, echt FANTASTISCH...
?ob K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Hotel Akersloot is een goed voorbeeld van hoe je een bestaande keten net iets beter weet te presenteren dan de overige vestigingen. (in elk geval degene waar ik ben geweest) Het eten is boven gemiddeld goed (zeker voor een keten van een dergelijke magnitude) en de bediening vlot, vriendelijk en behulpzaam. Vooral het 'life cooking' buffet is indrukwekkend en een echte aanrader!

Het decor laat wel wat te wensen over, maar dit is naar mijn mening te verwachten bij een dergelijke keten. =)
Elze V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
we hadden biefstuk en varkenshaas, smaakte lekker hoor , wat erbij geserveerd was onder de maat, bakje gefrituurde blokjes aardappels en bakje friet en snijbonen, niet echt geweldig, beetje jammer, kun je iets veel leukers van maken, wat een saai menu
Nicole F.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
hoi ik ben Nicole 27 maart eerste paasdag samen met een collega naar van der valk akkersloot geweest. bij binnen komst kunst openhaarden en jaren 30 forteus om in te zitten.
in de zaal welkomsdrankje een glas champange . als verassing stond er een band in het midden van de zaal. overal lagen gele tafellakens en aan iedere tafel een gele ballon.
voor de kinderen was er entantement 2 paashazen die deelden paaseitjes uit.
je kon pakken wat je wilde onbeperkt eten. lekkere witlof salade, ossenhaas ze hadden ook aan de kinderen gedacht een eilandje met patat en poffertjes.
als toetje 2 verschillende ijstaarten , soesjes, 3 bovroise, bosbes, charamel, mango. brownie 's.
en het mooiste was de chocolade fontijn.
Dit is echt de moeitewaard en natuurlijk een idee om je verjaardag te vieren.

groetjes van Nicole,
Roowd O.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
We hebben hier zondag avond gegeten voor 36,50 per persoon inclusief drinken.
Het eten is goed maar de ambiance is niet om over naar huis te schrijven.
Kwa indeling en gehorigheid heeft het niets meer dan weg dan een wok paleis.
Een grote kakofonie.
De prijs kwaliteitsverhouding is niet de moeite waard.
Ton Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Wij hadden ossenhaas brie besteld een gerecht voor 2 personen, medium/rare, de plakjes vlees die opgediend waren , waren te dun om medium/rare te bakken, zaten vol vlies, serveerster hierop aangesproken, dit had niets met ossenhaas te maken,. Zij ging ermee naar de keuken, er werd nieuwe ossenhaas gemaakt, de kok hield vol dat dit ossenhaas was!
Plakjes waren iets langer gebakken, maar ossenhaas is dik en niet ca.1 cm. dik. Zeer teleurstellend.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Lunchbuffet gegeten. Werkelijk teveel om op te noemen. Broodjes, koffie/thee/sapjes/smoothies, warme gerechten zoals saté/hamburger/pasteitje, salades, vleeswaren, kaas, zalm en nog veel en veel meer.
Tussen 12-14 uur voor €17,50 all-you-can-eat
Beetje jonge bediening die erg hun best deden, maar waar de swung nog niet in zat. Het ging allemaal nog stijfjes en het scannen van hun wijk moeten ze nog even door krijgen.
Prima plek om heerlijk te lunchen!
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
vandaag weer eens van het lunchbuffet gegeten in Akersloot. Ik kom hier regelmatig om cursussen te geven. Het is een uitgebreid lunchbuffet met een keur aan verse sappen en zuivel en het is werkelijk altijd bijgevuld. Ruim voldoende keuze uit beleg en de boter gelukkig niet zo "kneiterhard" dat ie niet te smeren valt. Vandaag lekkere nasi met Sate wat gelijk voor je gegrild wordt. Kroketjes, roerei prima en alles goed warm. goed verzorgd en lekker vers brood. Snelle en adequate bediening achter de buffetten en in het restaurant. Als ik dit vrgelijk met andere van der Valk Hotels is dit toch echt 1 van de betere.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Hier vandaag geluncht. Als broodje had ik gekozen voor een
club sandwich met gegrilde kip, bacon, tomaat, sla en cocktailsaus, geserveerd met huisgemaakte chips. Dit broodje was lekker van smaak, een aanrader. Later nog een gebakje gegeten. Deze was tevens lekker.

Het restaurant is mooi ingericht en heeft lekkere stoelen. De bediening is vriendelijk.
Foody2016 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
voor de lunch hebben ze ruime keuze aan gerechten, wat ik zelf altijd erg prettig vind. De carpatio wrap was lekker. Alleen wat weinig saus. Service vind ik altijd matig daar. Er wordt maar 1 keer gevraagd of je iets wilt drinken. Zodra je glas leeg is moet je zelf iemand roepen als je nog een drankje wilt. Je zou toch hogere verwachtingen hebben hier.
iovj ..
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We moesten eten in de lobby van het hotel, omdat er te weinig gasten waren om het restaurant te vullen. De service is om te janken, ze behandelen je er als een crimineel en laten je heel heel erg lang wachten voor niets. Het eten is ongeveer wat je van een Van der Valk kan verwachten. Het beste is om een stukje verder te rijden en op een andere plek te gaan eten, er is best wel wat leuks in de buurt te vinden.

Afgezien van dat ene restaurant waar we gewoon geen service en geen eten kregen, was dit de slechtste ervaring ooit. En dat is inclusief diverse reizen naar landen die niet bepaald bekend staan om hun goede eten en vriendelijkheid.