Akershoek

Meer informatie over restaurant Akershoek

• MasterCard , Pin , Visa
Kan beter
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Akershoek

jean D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Het was na 10 uur niet meer mogelijk om het ontbijt menu te bestellen op het terras, dus zijn we gegaan voor de tosti's. Een tosti met geitenkaas en een tosti met brie en honing besteld, geserveerd met rauwkost, bolletje salade en ketchup. Op het menu stond een duidelijke V van vegetarisch voor beide tosti's. De salade bleek een huzaren salade te zijn met daarin rundvlees verwerkt. Na dit aan te hebben gegeven aan de bediening was de reactie: "Ja nu u het zegt, dat is inderdaad wat apart, ik zal het doorgeven". Bij het afrekenen vroegen we er naar wat de reactie van de keuken was geweest, en die hadden aangegeven dat het toch duidelijk huzarensalade was, dus dan kon je het zelf toch laten staan..... Hierop zij de bediening dat het wrs. na sluitingstijd nog wel een punt van discussie zou worden.
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Mooie locatie aan de ring in het centrum van gezellig Ouddorp. Goed bezet, fijne bediening en goed eten. Dit keer lunch. Mag ook wel eens gezegd worden schone toiletten. Jammer dat ik thuis ontdekte dat de rekening niet klopte, glas wijn dat we niet gebruikt hebben.
Rien C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Afgelopen zaterdag geluncht.
Teleurstelling, er zat een hele lange haar in het eten.
Toen ik er melding van maakte werd er gezegd: dat zal wel bij de leverancier van de vis zijn gebeurd.
Verder geen enkele compensatie .
Hier door hebben wij niet echt smakelijk gegeten.
Rosalind38 V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vandaag geluncht bij Akershoek. wat een gezelligheid! Volle bar, vol restaurant.
Ik had gekozen voor de Caesars Salad, Manlief een stokbrood gezond. Mijn salade kwam ontzettend leuk opgemaakt (het oog wil ook wat), en smaakte voortreffelijk. Ruim en ruim voldoende. Er werd heerlijk huisgemaakt brood bij geserveerd, met drie smeerseltjes. Het stokbrood van Manlief was goed belegd en nog warm. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima!
De sfeer is er gemoedelijk, veel Ouddorpers, bediening vlot en heel vriendelijk.
Zeker een adres om terug te komen!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Opnieuw gegeten in het restaurant van Hotel Akershoek. Opnieuw prima bevallen. Opnieuw gekozen voor Bordje van de visserman (a € 19,50). Prima kwaliteit vis. Prettige en vriendelijke bediening.

Attentiepunt, waarvoor al eerder aandacht is gevraagd: laat de beschrijving op de kaart gelijk zijn aan de uiteindelijk geserveerde gerechten. Jammer, dat - ondanks de eerdere toezegging - de kaart niet adequaat is aangepast. Nu opnieuw aanleiding tot lichte irritatie.
Marion G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gezellig druk restaurant met goede sfeer. Heerlijke vislunch met zalm, tonijnsalade op een soort broodpasteitje en garnalenkroket. Lekker en origineel opgediend. Wel jammer dat er geen karnemelk was.
Edgilst .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Vandaag gekozen voor de visschotel voor 2 personen. Wat er werd opgediend overtrof onze verwachting ruimschoots. Voor 21,50 pp krijg je tong, wijting, poon, zalm, inktvis, gamba's en Hollandse garnalen. De vis was supervers, een echte traktatie.
R&M. .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
garnalencocktail, ruime hoeveelheid garnalen met saus apart geserveerd.
Slibtong goed gebakken, in visstoofpotje de vis erg overgaar. Jammer dat de bijlage met overgare spruitjes niet echt bij visgerechten passen.
Rijnvan R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Hier gaan wij niet meer eten. Het duurde ongeveer een kwartier voordat wij de kaart ontvingen. Daarna weer lang wachten tot de bestelling werd opgenomen. De spareribs waren taai en de mayonaise voor de patat werd 10 minuten nadat wij ons hoofdgerecht kregen opgediend. Inmiddels waren onze drinkglazen al geruime tijd leeg, maar een kans om deze bij te vullen kregen wij niet. Een schaaltje voor de spareribbotjes ontbrak, eveneens een doekje/ warm water om je vingers mee schoon te maken. De bediening werkte inefficiënt en liep door elkaar heen, behalve langs onze tafel. Een dessert zat er, na ruim een half uur te hebben gewacht, dan ook niet meer in. Wc's schoon, toiletpapier was op. Al mijn klachten ook aangegeven bij de bediening, maar we kregen enkel "sorry" te horen. Helaas, maar dit was echt niet goed.
Roeland B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Geluncht bij hotel-restaurant Akershoek. We bestelden twee garnalenkroketten op brood met een tomatensoep en een glas melk. De soep kwam mogelijk uit blik of zak, niet vers in ieder geval. Het glas melk dat wij kregen was gesteriliseerde (lang houdbare) volle melk, van die smaak moet je houden (wij niet). De garnalenkroketten waren niet huisgemaakt, hadden wel een aardige smaak maar niet erg bijzonder. Veel toeristen in de zaak, vlotte bediening.
Wimtien S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Restaurant zonder fratsen. Eerlijk heerlijk eten. Garnalencocktail onovertroffen. Heerlijk brood, tapenade, knoflook mayonaise en kruidenboter erbij.
Slibtongetjes met garnalen prima!
Zak frites erbij, en gebakken Ouddorpse krieltjes. Bakje sla en spinazie.
Gewoon zo lekker allemaal.
Nummer 1 in Ouddorp voor ons.
Mijet .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Restaurant en terras zaten vol. Toch werden we vlot geholpen en duurde het ook niet al te lang voor de gerechten geserveerd werden. Champignons uit de oven overbakken met kaas. En een stoofpotje met vis. Een ruime portie en erg lekker. Bediend door meerdere personen, allemaal even vriendelijk. Als we nog eens in Ouddorp komen dan gaan we hier zeker weer naar toe.
gillemo .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Leuk restaurant met mijn moeder verjaardag hier geweest. Het was een rustige avond en we waren de laatste tafel van de avond.
Erg lekker voorgerecht van kaas kroket en me gezelschap een duo van vis niks op aan te merken.
De hele beenham als hoofdgerecht was flink van portie maar erg lekker.
De hele tafel stond vol met bijgerechten wat redelijk veel was waardoor we geen dessert meer op konden maar koffie namen.

Jammer genoeg was dit niet van verse bonen maar een instant apparaat dus deze hebben we laten staan.
De tent was niet zo hip maar wel erg lekker
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Voor ons een vertrouwd adres, waar we elk jaar zeker een keer eten. Genoeglijk, klassiek restaurant in het centrum van Ouddorp ZH. Bediening is attent, vakkundig, lang wachten is er niet bij. Sfeer wordt bij goed weer grotendeels bepaald door de badgasten, zoals ze hier nog steeds heten.
Reden, waarom we hier steeds terugkomen is de viskeuken (ook vlees en vega leverbaar). Zoals ze hier vis in de boter bakken, subliem!! Topper is de 2persoons visschotel met wel 6 soorten vis. Meerdere warme groenten en salade horen tot het vaste garnituur. Aanrader!
Edgilst .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Prima dorpsrestaurant waar je uitstekend terecht kunt voor lunch en diner. Vooral de vis is er heerlijk en altijd vers. Tot 1 september is er ook gestoomde paling uit de Grevelingen. Wij hebben er graag een ritje voor over. Het terras ligt op het zuiden en biedt vooral op dinsdagen (marktdag) volop gezelligheid.
Martijn Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Een aantal keer hebben wij hier gegeten. Eten is goed. Bediening zou op sommige punten echt beter moeten. Decor erg gezellig voor een hotel/restaurant. Wij gaan hier zeker vaker heen.
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Vertrouwd en populair adres, centraal gelegen in Ouddorp, met een terras waar het goed toeven is.
Lekker Pain de Mer met volop Stellendamse garnalen. Goede prijs-kwaliteit (hoeveelheid) verhouding.
biancawilstra .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Vanavond (03-01-2013) goed gegeten! Alleen jammer van de reactie op het glas bier en witte wijn dat per ongeluk op ons dochterje terecht kwam. Eventuele stomerijkosten konden we declareren. Verder weinig reactie. Toen we bij het afrekenen aangaven dat we het teleurstellend vonden dat ons niet een drankje aangeboden werd ter compensatie werd nog snel een sorry gemompeld, maar verder niets. Ons dochtertje heeft de hele avond in haar maillot en t-shirt gezeten. Jas, rok en vestje en de broek van mijn man waren nat. Alles zit nu in de wasmachine. Wel een kleine domper op de avond. Fam. v/d Groef
Bonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Na de uitgebreide diners van de kerstdagen kozen we op derde kerstdag voor de plate service bij hotel Akershoek. Voor 12,50 had ik de tongetjes en mijn tafelgenoot had voor 11,- de spareribs. De tongetjes en de spareribs zelf waren prima. Voor 0,70 cent extra kreeg ik gebakken aardappeltjes in plaats van frites. Deze waren helaas helemaal niet lekker: slap en vet en zeker niet krokant. De salade op het bord heb ik maar als decoratie beschouwd en de koffie achteraf was niet te drinken. De enige reden dat ze toch een voldoende hebben gekregen is omdat we zelf die plate service hebben gekozen en de "echte" hoofdgerechten misschien veel lekkerder zijn. Akershoek is al eeuwen een begrip en is mooi gelegen met uitzicht op de kerk.
Johan-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Bij toeval hier terecht gekomen. Het was heel druk deze avond. We begonnen met vers stokbrood met smeerseltjes. Onze voorgerechten, carpaccio, gerookte zalm en een garnalencocktail van stellendamse garnalen, smaakte allen uitstekend. Datzelfde gold voor de hoofdgerechten, tournedos gevraagd met pepersaus (was geen probleem) en de grietfilet. De kinderen werden blij van de patat met een kroket. Twee ijsjes en koffie zorgden voor de afsluiting van dit lekkere diner. Wel iets te lange wachttijden door drukte. Personeel was vriendelijk. W gaan hier zeker nog terugkomen op een rustiger tijdstip.