Ajuma

Meer informatie over restaurant Ajuma

• Af te huren , Catering
Patsy63 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Tis even een tippel, vanaf einde Zuidboulevard over het strand nog een minuut of 7, maar dan heb je ook wat.
Een witte toegangspoort naar het terras. Hier geen gevecht om een tafeltje, hoewel reserveren wel aan te raden is. Het publiek is relaxed en hip op een niet-heel-jong-en-non-festivallerige manier. Dat kan aan de naaktstrand vibe liggen. Wit en blond is het interieur thema. Niet strak en klinisch maar uitnodigend en zwoel. Eten is aziatisch. Van de hapjes-mix vooraf tot alle verschillende hoofdgerechten (we waren met 8 personen), van alles werden we even vrolijk. Yo thais! Heerlijk. Hoeveelheden zijn wel voor kleine eters. De bediening is gezellig, aardige mensen. Ajuma zorgt voor een echt vakantiegevoel, daar hielp de zon, de zonsondergang en op blote voeten teruglopen langs de vloedlijn zeker bij.
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Een Aziatisch pareltje op het rustige zuidstrand van Zandvoort. Uit alle delen van Azië is inspiratie opgedaan voor een gevarieerde keuze aan gerechten. Begonnen met Mixed Balls, bitterballen maar dan met een kruidige vulling, heerlijk! Daarna de Indian Lentil Soup, behoorlijk pittig en ook al lekker. Als hoofdgerecht een Pad Thai Chicken, rijstnoedels met veel stukjes kip, omelet, lente-ui, taugé, heel smakelijk en een goede balans van de diverse kruiden. Een week eerder hadden we hier ook al eens gegeten, toen een verrukkelijke Rendang, een van de beste die we ooit gegeten hadden. Ajuma heeft een mooie wijnkaart, maar bij dit pittige eten prefereerden we toch een Thais Singha biertje. Vriendelijke bediening en met mooi weer een heel aangenaam terras met uitzicht op zee. Een absolute aanrader voor wie van goed Aziatisch eten houdt.
Culifreak23 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Leuke strandtent op het zuidstrand in Zandvoort. Je bereikt het door een stukje over het strand te lopen. Gezellige strandtent met relaxte, vriendelijke mensen. Eten heerlijk. Mooie Smaakvolle Aziatische gerechten. De Roti was het hoogtepunt! Helaas sommige gerechten niet helemaal warm. Mooie wijnen hebben ze ook. Aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wat een fijn strandrestaurant in Ajuma toch. Heerlijk Aziatisch eten, lekkere wijnen en redelijk betaalbaar. We namen de mixed plates met roti, rendang en viscurry. Echt een feestje vergezeld door de eigengemaakte sambal en de holysnail sauvignon blanc uit de Loire was het hier genieten van de zonsondergang. Alhoewel het druk was deed de bediening meer dan zijn (haar) best. Complimenten.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Live Padthai.... Tonijn met zeekraal wakamé en edamame van de Feuerring en Yakitori spieren voor 3 euro #niceday@ajuma dontmiss
Isacson .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
we hebben het ontdekt! vrienden hadden ons Ajuma aangeraden, werkelijk geweldig. Je moet wel een stukje lopen, maar zeker de moeite waard.
We zijn begonnen met een vis platter, daarna een mixed platter , mijn vrouw koos daarna voor gefrituurde gamba"s, en ik nam de Kip met Udon.
Een fles heerlijke Sauvignon , een fles plat water en koffie na.
Ik moest slechts € 66,50 afrekenen, werkelijk top eten voor een zeer lage prijs.
De bediening was zeer goed , en er is een zeer ontspannen sfeer.
volgende week gaan we weer.
K82807g .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij Ajuma,we waren vroeg ( rond 17 uur) dus lekker rustig en relaxed eerst geborreld met een mix van aziatische hapjes erg lekker en goed gekruid.
Daarna de roti genomen smaakte ook zalig lekker pittig!
Het was de wandeling over het strand meer dan waard,ga er zeker nog een keer eten.
Ilzeaanzee .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Ajuma!! Heerlijk. Jij bent zo ' dicht bij' maar toch ' zo veer weg' - na 10 min wandeling kan je heerlijk van eten genieten , bezondere drankjes en vriendelijke mensen ! Als je naar huis gaat neem je mee niet alleen glimlach maar ook heerlijk vakantie gevoel! Bedankt Ajuma !!!
Renée J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Elke keer voelt ons bezoekje aan Ajuma weer als een retourtje Azië. Compleet met in de wind wapperende gordijntjes, grote kussens, Aziatische geuren en Oosterse smaken verkies ik Ajuma als mijn persoonlijke lievelingsplekje. Vandaag na een middagje overheerlijke ginger beers te hebben gedronken (gestyled en met liefde op smaak gebracht met chezuan pepers, kruidnagel, bloedsinaasappel en meer), hebben we al loungend genoten van de vega balletjes, noodles met masala kip en vegetarische curry. Elk bord is net als de drankjes met liefde gestyled en op smaak gebracht en wordt als een waar Aziatisch feestje bij je op schoot neer gezet. Kortom: voor de liefhebber van de Aziatische keuken is Ajuma een dikke aanrader en absoluut de 'overtocht' (10minuutjes lopen) waard.
S_v_v .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Ik woon in Scheveningen maar rij toch regelmatig naar Zandvoort om naar Ajuma te gaan. Ajuma is onverslaanbaar en bied het hele pakket. In tegenstelling tot de Scheveningse strandtenten voelt dit altijd als thuis komen en een mini vakantie in één, met dank aan het bijzondere eten en de heerlijke drankjes.
Jurgen B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Enkele dagen geleden hier gegeten. Het eten zelf was prima, daar wil ik dan ook geen woorden aan vuil maken. Maar wat is het toch jammer dat we ontzettend lang moesten wachten op ons eten (twee gangen). Bij het voorgerecht twee keer gevraagd of deze nog doorkomt. Vooral de opmerking "ik denk wel dat ze er mee bezig zijn" getuigt van weinig inlevingsvermogen... Het wachten op het hoofdgerecht duurde nog langer en ook hier op een gegeven moment maar eens gevraagd wat de status us. Dit nam het plezier van een onverwachts hapje eten op het strand écht weg (en het lijkt alsof we niet de enige waren op het terras met deze ervaring). Ik hoop dat dit incident is, want dit verdiend deze strandtent niet.
Chieka .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Voor een bakje bitterballen voor 4 personen als voorgerecht 22 euro afrekenen is echt grof betaald. Voorheen kon je er nog soft shell crab eten als voorgerecht en andere thaise specialiteiten. Hoofdgerecht was wel lekker. Viel al met al tegen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Kwartiertje vanaf Boulevard Paulus Loot lopen over het (naakt)strand. Ontzettend rustig; we waren de enige gasten. Prachtig uitzicht over zee en dan smaakt alles natuurlijk meteen een stukje lekkerder. Aziatische keuken van hoog niveau. We kozen voor een mix van diverse 'bites' als voorgerecht met daarbij een krabbouillon. Heerlijk! Daarna een shared diner. Ook prima. Verfijnde gerechten en smaken. De prijzen zijn echter niet kinderachtig en doorstonden maar net onze norm voor een goede prijs/kwaliteitverhouding. Voor het echte relaxte strandgevoel met goede keuken gaan we de volgende keer toch ergens anders naartoe.
Lauren L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Heerlijk eten, fijne bediening - beste spot in Zandvoort om de massa te ontlopen! En dat met geweldig eten (goeie vegetarische opties), fantastische wijnen, goede service en heerlijke chill/lounge mogelijkheden. Zeker mijn favoriet op Zandvoort!
Kris12345 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Het eten was prima, maar voor een lunch vrij prijzig. Duidelijk eind van het seizoen de bediening was waardeloos, bij ontvangst werd al duidelijk gemaakt waar we niet mochten zitten. Vervolgens werd er lang gedaan om onze bestelling op te nemen en daarna ook gewoon niet meer vragen of alles naar wens is. Jammer als er zo weinig gasten in je tent zitten het voor de aantal die wel aanwezig zijn geen moeite meer te doen. Nogmaals eten was prima en de tent was ook leuk aangekleed.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
We waren even op vakantie in ons eigen dorp! Eindelijk een strandtent gevonden waar het eten wél goed is en waar ook de bediening goed functioneert. Een vriendelijk ontvangst, gezellige, sferische achtergrondmuziek en ook het publiek wat hier komt maakt dat je je op je gemak voelt. Over het eten kan ik kort zijn; lekker en genoeg.
Je moet alleen in het donker terug over het strand (700m) en dan wordt je thuis verrast met uitwerpselen aan je schoen. Maar ook in het donker zou ik er zo weer heen gaan!
KaysKitchen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Heerlijke Aziatische gerechten met een fijn Japans witbier met groene thee extract! En dat met de schitterende Noordzee als achtergrond. Ongedwongen sfeer. Thaise, Indonesische, Japanse gerechten, het kan allemaal!
Shayed S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Heerlijk tentje aan het Zandvoortse strand. In de keuken deelt een Hindoestaanse dame de lakens uit en dat is te merken. De kaart staat vol met Aziatische heerlijkheden als beef rendang en panang curry. Duidelijk met zorg bereid, goed gekruid en vol intense smaken. Nu ik weet dat er een Hindoestaanse in de keuken staat, ga ik de volgende keer zeker de roti proberen!
Edmund G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Mmmmmm, lekker Aziatisch eten op het strand! Leuke strandtent, die iets verder na het einde van de Boulevard Paulos Loot ligt (kleine 10 minuutjes lopen). Hier helpen ze je met veel plezier, dat zie je aan de assertiviteit van het personeel. Met een groepje van 4 hebben we genoten vooraf van een mixed plate met verschillende soorten gepaneerde hapjes met kaas, spinazie, broccoli en lekkere groenten in een frisse dip. Als hoofd hadden we verschillende gerechten, waaronder beef rendang, panang curry met garnalen, roasted duck met noodles en een kipsalade. Daarbij dronken we een heerlijke rose, wel de enigste op de kaart, maar die is dan ook prima. Alle gerechten waren lekker, maar niet heel speciaal of bijzonder, gewoon goed.. Als dessert werden we verrast met een mix zoetigheden, o.a. spekkoek, boterkoek, chocomousse en aardbeisorbetijs met een toef slagroom. Het dessert was wel qua porties misschien net iets aan de grote kant, maar voor de smulpaap een ruime portie. De andere porties waren wel in balans! Hoe dan ook, de moeite om even langs te lopen. Overigens schrik niet, het zit in de buurt van het naaktstrand, maar dat zal de pret van een diner hier niet drukken.