Ají

Donderdag t/m Zaterdag: 12:00-23:00

• Bar
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Ají

Michel V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wat een leuke tent is dit zeg. Toffe inrichting, goeie service en het eten is écht heel lekker. Mooie creatieve gerechtjes met bijzondere ingrediënten. Ik ben fan!
Duco V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Toppertjes!
Lua V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Vorige week woensdag gegeten bij Aji. Wat een mooie zaak! We werden heel vriendelijk ontvangen. We begonnen met een mooi glas cava en oesters. Er is een ruim assortiment aan wijn, met ook veel wijnen uit zuid-amerika, wat goed bij het concept past. Mijn tafelgenoot en ik kunnen altijd slecht kiezen, dus hebben we de chef een menutje voor ons laten opstellen. UIteindelijk ongeveer 6/7 gangen gegeten. Hele mooie bijzondere smaakcombinaties. Elk gerecht bestond uit mooie producten, en deze waren allemaal stuk voor stuk een feestje in de mond. Al met al, super bediening en super eten. Aanrader!!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Prijzig en exclusief, niet aan ons besteed.
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Eind september met 5 personen bij hun maandelijkse openingszondag geweest. Het was heel erg goed! Eten was subliem (vast 5 gangen menu) met bijzondere smaken! Goede wijnkaart en hele prettige service!

Zeer zeker de moeite waard!
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk eten, prijzig en veel te lang moeten wachten, anderhalf uur
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Plus:
Goede wijnen voor een schappelijke prijs. Heel vriendelijke bediening. Gezellige inrichting. De gerechten zagen er mooi uit.

Min:
Heel overheersende zure smaak bij de sashimi en overheersende zoutzure smaak bij de ganzenlever. Echt heel erg jammer!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Echt in tijden niet zo lekker gegeten en wat een leuke bediening. Een en al positief, we komen zeker terug
Fatima M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Kleine smaakvolle gerechtjes. Leuk om te delen. De vongole die op de borrelkaart staan zijn een echte aanrader.
Emilie K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
In dit restaurant kun je écht heel lekker en bijzonder eten. Van de oosterse oesters , de shashimi van hamachi, de octopus en ga zo maar door. Alles heerlijk. De winnaar was wat mij betreft de gebakken ganzenlever. Geen stijve boel hier , maar lekker ontspannen eten met lounge muziek. Ook de wijnen waren heerlijk. We komen graag nog eens terug!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Mooi decor, fijne bediening, prachtig eten.

Concept van kleine gerechten zorgt ervoor dat je veel kan proeven, daar worden we blij van!
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
De gerechten zijn heel verrassend, de smaken vullen elkaar perfect aan. Nu al 3x geweest, als de nieuwe kaart er is gaan we weer! Personeel is ook erg vriendelijk. Decor is ook erg mooi
Mamon S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Mooie en lekkere gerechten!
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Wat een feest weer om bij aji’s te eten - wij kijken uit weer naar de nieuwe kaart over een paar weken en hopen dat in de herfst de pulled pork met chorizo were terug op de kaart komt :) Voor nu zijn de gamba dumplings met dashi broth en crispy chicken skin zoooo ontzettend lekker - bedankt chefs en de professionele en vriendelijke bediening! Wij blijven trouwe klanten tot volgende keer!
Dolf Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Geweldige creatieve, unieke en smaakvolle gerechten met een heerlijke wijnkaart. De sfeer en bediening zijn ook uitstekend.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
De verschillende kleine gerechten zijn echt heel lekker. Wij hebben ze uiteindelijk gedeeld omdat we niet konden kiezen maar toch alles wilde proeven.
Krista N.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Fantastisch eten! Wow, wat was het lekker. Het eten is bijzonder en erg smaakvol. De Zwezerick is een aanrader. Helaas was de bediening een beetje traag met alles. De wachttijd van de gangen was prima. Prijs/kwaliteit was goed. Mooie inrichting. Wij komen zeker terug!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Genoten van een heerlijk, all in Koningsdag menu. Alle gerechten prima op smaak, met als uitschieter de ceviche! Lekkere wijnen, die perfect pasten. Leuke bediening, een aanrader dus!
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Super lekker gegeten in een goede sfeer en leuke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!
Raymond T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Met plezier willen we je laten weten dat we een heerlijke lunch hebben genoten.
De gerechten waren perfect bereid terwijl de voor ons niet zo bekende kruiden en toevoegingen een welkome openbaring waren.
Speciale aandacht voor Manou die als een echte grote gastvrouw excelleerde met haar voorkomendheid en kennis van zaken aangaande de bereiding. Haar wijnkennis was tiptop in orde. Het is een plezier om door haar bediend te worden.

We gaan zeker terugkomen met vrienden.