Ají

Meer informatie over restaurant Ají

Dinsdag t/m woensdag 12:00-14:00 & 17:00-22:00 uur

Donderdag t/m Zaterdag: 12:00-23:00

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Ají

Marion K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Wat een feest weer om bij aji’s te eten - wij kijken uit weer naar de nieuwe kaart over een paar weken en hopen dat in de herfst de pulled pork met chorizo were terug op de kaart komt :) Voor nu zijn de gamba dumplings met dashi broth en crispy chicken skin zoooo ontzettend lekker - bedankt chefs en de professionele en vriendelijke bediening! Wij blijven trouwe klanten tot volgende keer!
Dolf Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Geweldige creatieve, unieke en smaakvolle gerechten met een heerlijke wijnkaart. De sfeer en bediening zijn ook uitstekend.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
De verschillende kleine gerechten zijn echt heel lekker. Wij hebben ze uiteindelijk gedeeld omdat we niet konden kiezen maar toch alles wilde proeven.
Krista N.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Fantastisch eten! Wow, wat was het lekker. Het eten is bijzonder en erg smaakvol. De Zwezerick is een aanrader. Helaas was de bediening een beetje traag met alles. De wachttijd van de gangen was prima. Prijs/kwaliteit was goed. Mooie inrichting. Wij komen zeker terug!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Genoten van een heerlijk, all in Koningsdag menu. Alle gerechten prima op smaak, met als uitschieter de ceviche! Lekkere wijnen, die perfect pasten. Leuke bediening, een aanrader dus!
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Super lekker gegeten in een goede sfeer en leuke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!
Raymond T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Met plezier willen we je laten weten dat we een heerlijke lunch hebben genoten.
De gerechten waren perfect bereid terwijl de voor ons niet zo bekende kruiden en toevoegingen een welkome openbaring waren.
Speciale aandacht voor Manou die als een echte grote gastvrouw excelleerde met haar voorkomendheid en kennis van zaken aangaande de bereiding. Haar wijnkennis was tiptop in orde. Het is een plezier om door haar bediend te worden.

We gaan zeker terugkomen met vrienden.
Lenneke D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten was fantastisch, heerlijke smaken, top!
Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Leuke nieuwe club met een goede sfeer. Zeker eens gaan eten
Lola H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Mooie gerechten, heerlijke wijnen in een super mooi interieur. Service is top! Echt een aanrader, Rotterdam heeft een top restaurant erbij!
Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Het restaurant is hip, maar ook heel gezellig ingericht. Ook weer eens wat anders dan de standaard inrichting. Het advies is om twee gerechten per persoon te bestellen en dan te bezien of je nog honger hebt. Of dat voldoende is, hangt erg af van wat je bestelt. Bij ons was het voldoende, al hebben we ons nog wel tegoed gedaan aan een dessert... Het eten was smaakvol en verrassend. Goed in balans. Vooral de kwartel en de langoustines met buikspek waren overheerlijk. Ook de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Dat kan ik helaas niet zeggen van de wijnkaart, die is een stuk minder vriendelijk geprijsd. Bovendien vooral duurdere wijnen; het lijkt alsof men de voor de gast gunstige prijs van het eten op de wijn wil goedmaken... daar mag wat meer balans in komen.
De bediening liet hier en daar te wensen over (niet opletten, onhandig, fouten en snel afgeleid) op één dame na, die tevens sommelier was. Die dame heeft het vak echt goed in de vingers.
Al met al een prettige avond met fijn eten en een leuke sfeer. De kleine verbeterpuntjes komen vast wel goed...
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Vandaag geluncht met gerookte paling,avocado,granny smith en zeewier daarna steak tartaar, ui, miso, kwartelei, sesam. Beide gerechten mooi op smaak en mooi gepresenteerd. Vooral de steak tartaar met een Japanse twist is TOP !
egbert W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Super lekker gegeten. Hele bijzondere gerechten, echte smaaksensaties. Goede en kundige bediening. Gaan we zeker terugkomen!
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Wat een bijzondere avond in een prachtig ingericht restaurant. Goede sfeer, vriendelijke bediening en super lekkere en bijzondere gerechten.
Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.
TOP!
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zelden zo lekker gegeten. De gerechten die je krijgt, zitten tussen een voor- en hoofdgerecht in. Er wordt van tevoren geadviseerd met twee gerechten te beginnen en niet met elkaar te delen - en hier hebben ze helemaal gelijk in. De smaken zijn zo goed met elkaar in balans, dat het zonde is gerechten door elkaar te eten. Het personeel is vriendelijk en heeft verstand van wat er op tafel gezet wordt. Zeker een aanrader!
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Eten lekker en bijzonder. Maar prijs kwaliteit volledig uit verband. Gerechten te klein om samen te delen (is het concept). Advies 3 gerechten per persoon. Prijzen gerechten liggen gemiddeld rond de 15 a 19 euro. Zonde dat alles tegelijk komt. Waardoor het meeste koud is als je er aan begint. Halverwege besloten de avond ergens anders voort te zetten.
T V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Leuk nieuw restaurant met heerlijke gerechten, een echte aanwinst voor de stad! De ceviche was heerlijk evenals de kabeljauw!