Aim Aroy

NS-Plein 10 5014 DA Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Aim Aroy

Aroy aroy!

Bij Aim Aroy waan je je werkelijk in Thailand. De Thaise dames die je hier bedienen spreken voornamelijk Thais. Met Nederlands alleen kom je hier niet weg, maar dit is juist de charme van het restaurant. De echte Thaise kokkin (tevens eigenaresse) bereidt een perfecte maaltijd, ook voor de liefhebbers van extreem pikant of juist van wat milder gekruid eten.

Meer informatie over restaurant Aim Aroy

• Kom je met de auto?
    LET OP! Eerste gebouw op de hoek NS-plein / Zuid Oosterstraat / Herkenbaar aan een rode Tuk Tuk. Typ in uw navigatie Zuidoosterstraat 68. Dan staat u bijna precies voor de deur.

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Aim Aroy

Hans R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was heel snel aan de tafel terwijl we nog moesten kiezen wat we wilden eten. Daarna druk met afhalers of zo want toen zagen we haar een tijdje niet meer aan onze tafel. Inrichting had net iets meer allure dan doorsnee cafetaria. Iedereen was heel vriendelijk, eten goed en prijs laag. We gaan zeker nog een keer terug.
Cécile V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
bij wachttijd bedoel ik dat we nauwelijks de kans kregen om rustig iets te kiezen uit de uitgebreide kaart. Er kwam tot drie keer toe iemand vragen of we er al uit waren. De eerste keer toen we net zaten. Zeer vriendelijke bediening maar dat behoeft wat bijsturing. Verder heerlijk gegeten van de voor ons nog onbekende keuken.
Christine F.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Vriendelijke bediening, kreeg alleen eerst mijn hoofdgerecht en tijdens het eten kwam mijn voorgerecht.
Dat natuurlijk afgekoeld was toen ik mijn hoofdgerecht op had
Maar toch lekker gegeten voor een redelijke prijs.
marco V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Smaakvol. Dat omschrijft het eten in een woord.
De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant klein qua formaat. De inrichting is smaakvol genoeg om niet op een cafetaria te lijken.

Hier ga je niet heen voor een romantisch diner, maar gewoon om te genieten van smaakvol eten
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Voor een leuke prijs eet je hier heerlijk. Spontane en vriendelijke bediening. Restaurant is gevestigd in een klein pand. Omdat er ook tafels moeten staan is de inrichting wat basaal, maar niet ongezellig.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bediening. Ik kom zeker nog een keer terug.
Martijn Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Erg goed gegeten, leuk restaurant en vrolijke bediening!
Paul&Karin .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Leuk klein (ca. 6 tafels) restaurant met fantastische keuken en uitgebreide kaart. Lekker Thais eten in leuke sfeer, kan wel druk zijn door de kleine oppervlakte. Tijdens ons bezoek was er waarschijnlijk nieuwe bediening die nog in moest komen, was een beetje rommelig, diverse zaken vergeten en tot driemaal toe opnieuw opgenomen (foutje van de " computer"). Het heerlijke eten en lekkere Thaise bier maakte alles meer dan goed, zeer goede keuken.
Dewi S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Ik had iets anders gekregen dan ik had besteld (heb hier al vaaaak besteld dus merkte het meteen) maar de smaak+sfeer maakte het goed!
Herbert P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hebben hier, voorafgaande aan een concert, prima en in een ongedwongen sfeer gegeten. De gerechten waren smakelijk en werden mooi opgediend. Moeilijk om op zo'n klein oppervlak een goede indeling/ sfeer te creëren. Is dan ook niet helemaal geluk , maar overall een prettige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Toen wij er waren was het stil, en we werden dus snel geholpen. Daardoor waren we ook snel weer weg, om nooit meer terug te komen. Saus uit een pakje, taaie garnalen, kleffe rijst. Wat veel positieve recensies van eenmalige proevers ook....
Beste heer / mevrouw,

Wij vermoeden dat u de verkeerde " Thai " bent binnen gelopen ( Dit gebeurt n.l. vrij vaak ) Deze ligt op een steenworp afstand van ons. Op de datum die u aangeeft te hebben gegeten was het namelijk helemaal vol gereserveerd. Het lijkt dan ook dat u de recensie bij de verkeerde heeft geplaatst. Onze sauzen en curry's worden overigens altijd vers gekookt / gestampt. Graag zien wij u een keer bij ons.

Met vriendelijke groeten. het Aim Aroy Team
José V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Gisteravond met vrienden heerlijk echt Thais gegeten bij Aim Aroy.....vriendelijke bediening leuke sfeer ...de eigenaresse staat zelf in de keuken en kwam nog even informeren of alles goed gesmaakt heeft...kortom toppertje
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten hier. Vriendelijke serveersters, fijne sfeer. Geen grote ruimte maar zeer mooi ingericht. Zeker voor herhaling vatbaar!
Roger S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker eten, goede snelle service!

We hadden even een valse start toen we om onze reserveringstijd (16:30) voor een gesloten deur stonden maar dat was snel opgelost en verder verliep het allemaal volkomen naar wens.

Kortom, zeker een aanrader!!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Eten was heerlijk een warmhoudplaatje maakt het af
Nouschka J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk vers eten wat je nergens zo authentiek tegenkomt. Zelfs voor de veganisten is er volop keuze. Top bediening, leuke inrichting en bovenal top eten!!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Eten is altijd heerlijk, ivm zondagavond was het wat aan de drukke kant waardoor we wat lang op ons hoofdgerecht moesten wachten. Verder alles weer goed!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Aim Aroy is echt een ontdekking
Gelegen tegen het centrum van Tilburg vind je hier qua gerechten een authentiek thais restaurant met een zeer gevarieerde kaart en vriendelijke en behulpzame bediening
De inrichting is sober maar zoals de eigenaar ons vertelde begonnen ze als een afhaalrestaurant maar wilde steeds meer mensen er ook eten
Reserveren is dan ook wel noodzakelijk wil je deze culinaire traktstie in Tilburg niet missen
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk eethuisje. Zeer vriendelijke service. Met zn 6-en gegeten. We zijn echte thais eten fans. Hier kun je echt lekker eten. De massaman met tofu is een echte aanrader. ( we zijn met 3 vegetariers en 3 flexitariers). De rode curry tofu was deze keer iets minder uitgesproken qua smaak. Vorige keer was het dus iets beter nog.
Michael J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wat ons betreft kloppen de recensies! Wat een charmant tentje. Wij waren er zondagavond en het was rustig. Mensen schrijven dat het meer een afhaalzaakje is, maar wij vonden het plekje bij het raam ook érg gezellig. De aardige ontvangst en de superlieve chef die uitgebreid zelf kwam vertellen over haar signature dish in engels/nederlands was superleuk. En dan het eten......fe-no-me-naal! De tom yam koeng en haar signature dish (genaamd Summer Breeze X-D) waren zó lekker. Nadat we klaar waren (het was overigens ruim voldoende eten) hebben we zelfs nog van de saus zitten proeven. Dat is nog nooit gebeurd. Twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en vijf drankjes voor € 50,-, dat is écht goed besteed bij Aim Aroy!