Aim Aroy

NS-Plein 10 5014 DA Tilburg Nederland Kaart

Over restaurant Aim Aroy

Aroy aroy!

Bij Aim Aroy waan je je werkelijk in Thailand. De Thaise dames die je hier bedienen spreken voornamelijk Thais. Met Nederlands alleen kom je hier niet weg, maar dit is juist de charme van het restaurant. De echte Thaise kokkin (tevens eigenaresse) bereidt een perfecte maaltijd, ook voor de liefhebbers van extreem pikant of juist van wat milder gekruid eten.

Meer informatie over restaurant Aim Aroy

• Kom je met de auto?
    Eerste gebouw op de hoe NS-plein / Zuid Oosterstraat

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Catering , Wi-Fi
Voordelig
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten hier. Vriendelijke serveersters, fijne sfeer. Geen grote ruimte maar zeer mooi ingericht. Zeker voor herhaling vatbaar!
Mmunchkin .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker eten, goede snelle service!

We hadden even een valse start toen we om onze reserveringstijd (16:30) voor een gesloten deur stonden maar dat was snel opgelost en verder verliep het allemaal volkomen naar wens.

Kortom, zeker een aanrader!!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Eten was heerlijk een warmhoudplaatje maakt het af
Nouschka J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk vers eten wat je nergens zo authentiek tegenkomt. Zelfs voor de veganisten is er volop keuze. Top bediening, leuke inrichting en bovenal top eten!!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Eten is altijd heerlijk, ivm zondagavond was het wat aan de drukke kant waardoor we wat lang op ons hoofdgerecht moesten wachten. Verder alles weer goed!
M.vandengoorbergh .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Aim Aroy is echt een ontdekking
Gelegen tegen het centrum van Tilburg vind je hier qua gerechten een authentiek thais restaurant met een zeer gevarieerde kaart en vriendelijke en behulpzame bediening
De inrichting is sober maar zoals de eigenaar ons vertelde begonnen ze als een afhaalrestaurant maar wilde steeds meer mensen er ook eten
Reserveren is dan ook wel noodzakelijk wil je deze culinaire traktstie in Tilburg niet missen
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk eethuisje. Zeer vriendelijke service. Met zn 6-en gegeten. We zijn echte thais eten fans. Hier kun je echt lekker eten. De massaman met tofu is een echte aanrader. ( we zijn met 3 vegetariers en 3 flexitariers). De rode curry tofu was deze keer iets minder uitgesproken qua smaak. Vorige keer was het dus iets beter nog.
Michael J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wat ons betreft kloppen de recensies! Wat een charmant tentje. Wij waren er zondagavond en het was rustig. Mensen schrijven dat het meer een afhaalzaakje is, maar wij vonden het plekje bij het raam ook érg gezellig. De aardige ontvangst en de superlieve chef die uitgebreid zelf kwam vertellen over haar signature dish in engels/nederlands was superleuk. En dan het eten......fe-no-me-naal! De tom yam koeng en haar signature dish (genaamd Summer Breeze X-D) waren zó lekker. Nadat we klaar waren (het was overigens ruim voldoende eten) hebben we zelfs nog van de saus zitten proeven. Dat is nog nooit gebeurd. Twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en vijf drankjes voor € 50,-, dat is écht goed besteed bij Aim Aroy!
Hartog K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Voor het eerst hier gegeten en het was super.
Het was net alsof ik weer in Thailand was
Het is niet bij mij in de buurt maar zeker wel de moeite waard om er 1.5uur voor te Rijden.
Ik ga hier zekers vaker komen.
Tot snel weer
Pimtol .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
De inrichting is eenvoudig en gevarieerd. De bediening is zeer gemoedelijk en echt nog in Thaise sfeer. Er is een veelvoud aan gerechten zowel vlees als vis in heerlijke sauzen. Het is wel verstandig om tijdig een tafel te reserveren. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, ook bij het maken van een keuze in het menu. Als ik de zaak moet beschrijven dan zou ik zeggen een Thais cafetaria voor afhalen en ter plekke nuttigen. Echt een aanrader als je niet gesteld bent op een luxe omgeving maar gaat voor kwaliteit en gezelligheid. Ik heb al meer vrienden dit aangeraden.
Nahailey .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk gegeten afgelopen zondag. Betaalbaar voor wat je krijgt. Goede service en lekker veel verschillende dingen. En heeel fijn dat er rekening word gehouden met allergieën en dan zelf iets anders qua groente kan eten!
Top!
RCLBS .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Afgelopen weekend gegeten bij Aim Aroy. Heb daar de Tom yam kai op. Een heerlijke soep voor wie van frisse verse soep houd. Daarnaast nog erg genoten van het hoofdgerecht. Kai pat kra prow ben zelf een enorme kipliefhebber en de combinatie is bij dit gerecht heerlijk met de basilicum en de pepers. Het personeel is erg vlot met de bediening, altijd vrolijk en professioneel. De bereiding wat het eten heeft even tijd nodig. Maar dit is volkomen normaal als alles vers bereid wordt. Een echte aanrader voor iedereen.
Bart.godding .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Inmiddels voor de derde keer op dit adres gegeten. Wederom prima! Verse producten, goede smaken en lekkere snelheid. Ook voor niet Thai eters prima als begin.
Calista M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Op mijn verjaardag heerlijk kunnen genieten van echt Thaise culinaire gerechten ????. Heerlijk gegeten! Aanradertje home made Sai Oua en de Pla shoe shee, SUPER!
Applaus voor de dames uit de keuken.
Kop khun ka
VERHOEVEN V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Derde keer op vrij korte tijd bezocht en telkens zelfde kwaliteit, zeer goed, smaken kloppen !
Uitgebreide kaart, fish cookies top, groene curry perfect en ga zo maar door !
Ons zien ze zeker regelmatig weer.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
kroepoek uit een zak van de supermarkt, een mix van voorafjes is gefrituurd caféspul, de tahoe is slap, de groentes laf en smakeloos en het wat zout smakende water is de saus. De bediening glimlacht lief en het gaat vlug, maar hier kom ik niet meer terug.
Monique1974 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Gisteren was onze eerste ervaring met AIM Aroy! We hebben echt heerlijk gegeten! Super aanrader! Wij hebben er een eettentje bij!
Roque .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Voor de eerste keer bij Aim Aroy gegeten en ondanks het een afhaalrestaurant is, kun je er gezellig zitten. Deze toko heeft potentie om te groeien!!!
Heerlijk gegeten en ze hadden zelfs Chardonnay. De bediening en kok waren uiterst vriendelijk en kwamen geregeld vragen of alles naar wens was. Aanrader!!!!!!
Femke L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heel lekker Thais gegeten en je bent hier zeker aan het goede adres. Het restaurantje is sfeervol en vriendelijke gastvrouw.De smaak van de gerechten is uitstekend maar de porties zouden wat groter kunnen zijn. We hebben 2 keer hier gegeten en elke keet was het een culinair genot. De kwaliteit is uitstekend, de kwantiteit zou iets groter kunnen zijn.
Chrunky .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Dit kun je geen restaurant noemen, meer een eethuisje. Met 4 tafeltjes. Het eten was lekker en de bediening goed.
Echter met een uur sta je weer buiten. Goed voor een snelle hap.