Aim Aroy

NS-Plein 10 5014 DA Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Aim Aroy

Aroy aroy!

Bij Aim Aroy waan je je werkelijk in Thailand. De Thaise dames die je hier bedienen spreken voornamelijk Thais. Met Nederlands alleen kom je hier niet weg, maar dit is juist de charme van het restaurant. De echte Thaise kokkin (tevens eigenaresse) bereidt een perfecte maaltijd, ook voor de liefhebbers van extreem pikant of juist van wat milder gekruid eten.

Meer informatie over restaurant Aim Aroy

• Kom je met de auto?
    LET OP! Eerste gebouw op de hoek NS-plein / Zuid Oosterstraat / Herkenbaar aan een rode Tuk Tuk. Typ in uw navigatie Zuidoosterstraat 69. Dan staat u bijna precies voor de deur.

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Aim Aroy

Anke P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het 'restaurant' is eenvoudig ingericht maar het heerlijke authentieke eten maakt dat meer dan goed. De gaat vrouw is behulpzaam en adviseert op een leuke manier. Geen avondvullend avondje uit maar wel dé plek om lekker te eten en dan weer verder te gaan
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We hebben al vaker hier gegeten. Het eten is erg goed, de bediening top.,We hebben wel de indruk dat de porties kleiner zijn geworden. En dat is spijtig.
Marjolijn G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Wij hebben smakelijk gegeten.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, gerechten waren echt lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
Amrita G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Normaal gesproken neem ik altijd een curry gerecht maar deze keer ging ik voor de gebakken rijst met ei, kip en verrassend veel groente! Echt een pluspunt, vaak heb je meer rijst dan groente maar dit was heerlijk bereid!
Tonny K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Erg gebeuren meer afhaalmenu's en thuisbezorgen met een klein restaurant wat zeer zeker netjes is te noemen. Personeel is erg aardig en staan je bij met raad en uitleg. Tijdens de maaltijd wordt 2 keer netjes geinformeerd of alles naar wens is. En dat is het ook een fanstische maaltijd. Een voorgerecht wordt eigenlijk zo'n beetje gezegd is niet perse nodig. Hoofdgerecht vult aardig. Goed restaurant.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Het is een klein tentje en achter de bar hangt een groot tv-scherm waar video clips op werden getoond. De muziek stond zeker niet te hard.
Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen, al konden we merken dat het waarschijnlijk de eerste werkdag was van de jongeman die ons bediende. Het eten was lekker en genoeg. Als we weer eens naar een concert in 013 gaan, komen we hier eerst wat eten.
Anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Voorheen was het eten heel erg goed. Alleen is de kwaliteit het afgelopen jaar enorm achteruit gegaan. Zowel de groene als rode curry is véél te pittig geworden, waardoor je de smaak van het gerecht nauwelijks proeft. Natuurlijk is Thais eten sowieso al pittig, maar het is tegenwoordig gewoon niet lekker meer. Hoewel de kwaliteit achteruit is gegaan, zijn de prijzen behoorlijk gestegen. Een bestelling van twee voorgerechten en twee hoofdgerechten is met ongeveer 25% gestegen, ook wordt een verlaagd aantal stuks van een voorgerecht voor dezelfde prijs als voorheen verkocht. Ik vind dit wel een beetje buitensporig, zeker gezien de afnemende kwaliteit van het eten.
Beste Anoniem, Allereerst onze excuses voor uw mindere ervaring, Het is namelijk zo dat de pittigheid erg persoonlijk is, Wat voor de ene niet pittig is is voor de andere erg pittig. De meeste klanten vinden dan ook dat het wat pittiger mag, daardoor zijn de curry's iets pittiger geworden, alle andere gerechten kunnen altijd minder pittig worden gemaakt. dit kunt u aangeven bij uw bestelling. De prijzen zijn inderdaad gestegen, maar geen 25% zoals u dat omschrijft. De Aim Aroy mix is €0,45 duurder geworden omdat er meer luxere snacks inzitten. Het aantal stuks van de oude kaart was 8 en zo ook op de nieuwe kaart. Dit is niet veranderd. De alle andere gerechten zijn begin 2018 met ongeveer €0,50 tot €1,50 gestegen. Mogelijk dat u een van onze nieuwe gerechten heeft geprobeerd. Dat kan verse krab of eend zijn geweest. Deze zijn uiteraard duurder dan kip, vis of vlees (Ongeveer25% ) Logisch ook daar deze producten een stuk duurder zijn. Jammer dat u anoniem reageert. U mag altijd een PM sturen. Het Aim Aroy Tea
Aart S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk gegeten.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Tot in het irritante te vaak komen vragen of alles in orde was en of we nog iets wilden, terwijl de glazen nog vol zaten en de borden ook nog niet leeg.
Hoofdgerecht werd veel te snel op het voorgerecht geserveerd. Bediening had niet echt oog voor timing.
Ling F.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heb genoten van mijn Secret Mission, lekker gekruid en veel smaak. Als ik in Tilburg woonde werd dit voor mij een van de hotspots.
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten was erg lekker, ruime keuze. De ruimte is wat krap met n koude luchtstroom langs het raam en wat kleine tafeltjes.
yvonne F.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten; goede prijs kwaliteit verhouding
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Zoals altijd lekker gegeten. Vooral de versheid blijft op een hoog peil.
Toch vinden we wel dat de smaak in vergelijking tot een jaar of 2 terug, wat achteruit is gegaan. De gerechten smaken minder uitgesproken, wat vlakker.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Fantastisch en vers eten!
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Hoewel ik niet zo’n voorstander ben om kritiek te geven wil ik toch mijn nieuwste ervaring even kwijt.
Ditmaal voor 8 personen afgehaald, we hadden gekozen voor 4 hoofdgerechten (dubbele porties) zodat we verschillende gerechten konden proeven en de kipsaté.

De kipsaté was lekker, wel wat kleinere stokjes dan bij ons eerste bezoek, de saus was duidelijk zoeter.

Pat si-iew koeng, door de baliemedewerkster geadviseerd. Gebakken noedels met ei, groenten en garnalen in zoete soja saus. Dit was vooral veel pasta met een zoete smaak, niet helemaal mijn smaak. (5)

Koeng pat pong kari. Garnalen met in de wok gebakken groenten (o.a. selderij) en gele curry. Dit was lekker maar de groenten waren te ver gegaard. (6,5)

Seafood med ma muang. Seafood met groenten en cashewnoten. Ook weer lekker maar niet alle zeevruchten waren even vers. De schelpen hoeven er voor mij ook niet in. (6,5)

Pu pat priew waan. Krab met gebakken groenten in zoetzure saus. De groenten waren goed maar de krab zat in zompig deeg. (5,5)

Verdere minpuntjes. Bij alle gerechten was witte rijst meegegeven en bij de eerste bak die we open maakte zat een lange zwarte haar, vervelend!

De Authentieke smaken die we de eerste keer proefden met verse kruiden en knapperige groentjes hebben plaats gemaakt voor een zoete smaak wat ik duidelijk minder kan waarderen.

Bediening was voldoende, wel een advies gegeven die mij persoonlijk minder aansprak.

Wachttijd was ongeveer 20 minuten.
Cécile V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
vriendelijke eigenaar en bediening. Wist bij binnenkomst meteen van de reservering en bijzonderheden.
eten erg lekker. Volgens mijn leken-oog traditioneel. Heel leuk dat de cheffin na etenstijd nog een rondje in de zaak kwam doen om te vragen of alles naar wens was en in dit geval de terechte complimenten in ontvangst te nemen.
inrichting is vrij sober en klein. Is een echt eethuisje. Reserveren is volgens mij niet overbodig op vrijdagavond
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het eten was gewoon lekker, niets op aan te merken. Prima prijs/kwaliteit-verhouding. We hadden meer een restaurant verwacht, maar het heeft toch meer de sfeer van een cafetaria. De tafeltjes waren wel voorzien van alles wat erop moet staan en het was netjes. De bediening was vriendelijk en als je niet zo lang in een restaurant wilt zitten en toch lekker wilt eten, is dit een prima zaakje. Wij gaan er wel een keer terug.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Lekker en smaakvol gegeten in een klein restaurantje met attente bediening! Heerlijke curry's!
Ruben I.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten met fijne bediening; krap maar toch gezellig.