Ahoi

31-200000000

Meer informatie over restaurant Ahoi

Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Prima prijs-kwaliteitverhouding in deze fijne strandtent. Aardig en oplettend personeel, lekkere grove patat, normale porties, lekker veel salade erbij en leuk dat er vlees- en vegetarische curry op de kaart staat. Keer wat anders. Hoewel ik gewoon voor kibbeling ging.
Marina H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Ik heb Ahoi leren kennen als een super leuke en hippe strandtent met een fantastische kaart! Met uitzicht op het strand wordt de gast op hun wenken bediend. Je kunt er terecht voor een drankje, een hapje maar ook voor een uitgebreide lunch. De gerechten zijn modern en 'anders', waardoor de gast nieuwsgierig wordt gemaakt. Er hangt een ontspannen en ongedwongen sfeer waardoor het goed toeven is bij strandtent Ahoi!
Geertje67 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Jammer dat ze niet meer dezelfde hamburgers verkopen als vorig jaar. Mijn jongste dochter vond deze altijd zeer smakelijk. Daarom kleine teleurstelling toen ze niet hetzelfde meer waren. Alsnog lekker gegeten en genoten.
1302B .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
4e maal deze maand bij Ahoi geweest! dat is niets voor niets, de speeltuin is geweldig voor onze kids. De eerste maal een superleuk kinderpartijtje met de Piraat en dat was het begin. sindsdien willen de mannen nergens anders meer heen. ook vader, aparte biertjes van de tap en de burgers van de kaart zijn erg lekker en leuk!

Ahoi!
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
We zijn onze dag begonnen bij deze strandtent, ideaal naast een grote speeltuin voor de kinderen.
De bediening liet te wensen over, het was niet druk maar ze waren wel druk met eigen werkzaamheden. Tot 3 x aan toe moesten we naar binnen om een bestelling aan te kunnen geven, vrij prijzig in verhouding tot het resultaat wat we op ons bord kregen.
Jammer!