Ah-Lung

31-206754949

Meer informatie over restaurant Ah-Lung

Skippy100 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
In vergelijking met andere chinese/surinaamse restaurants blijft dit restaurant me verbazen.
Het eten is zo puur! We hadden de kip/Chinese broccoli en de Ah-lung speciaal. De Broccoli is idd echt chinees en heerlijk. Het vlees van de special is perfect gekruid (degene met garnalen). Je proeft alle smaken Porties zijn goed. Het decor is onveranderd maar ok. Bediening is snel en vriendelijk. Blijft een favoriet eens in de zoveel tijd.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Hier kwam ik tweemaal om de practische reden dat ik er kon eten terwijl bij de buren mijn wasje draaide. Eerste keer foe yong hai met heel naar (flauw en enge consistentie) sausje. Tweede keer moksi. In beide gevallen wat alles (vlees, ei, rijst) ver overgaar. In de rijst zaten ook droge harde korrels. Waarschijnlijk een tijdje vergeten in de hoek van de keuken en toen toch maar weer door een nieuwe bak geschept. Zeer bedenkelijk. Interieur is sfeerloos en inmiddels alweer aardig afgeleefd. Het is hier net iets goedkoper dan bij andere Chinees-Surinaamse zaken. Nu weet je ook waarom. Hier ga je niet voor je lol zitten. Nadat ik hier gegeten had vertrok en 5 minuten later 5 EUR wilde wisselen (wasje!) bleek deze kleine service niet mogelijk.
Skippy100 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Na lange tijd hier weer eens gegeten met 5.
Het drinken kwam meteen en het eten ook snel daarna.
De roeiers onder ons waren bang dat het niet genoeg zou zijn, maar het was lekker veel.
De smaak is goed, je proeft de ingrediënten. De bediening is vriendelijk en spreekt goed Nederlands. Het decor is intussen niet veranderd, maar is strak en schoon.
Binnenkort misschien weer.
Shirley50 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Het eten is lekker en goedkoop. Er zijn twee verdiepingen waardoor er genoeg plek is om een drukke avond. Ben fan van ah lung en kom hier altijd voor de nasi speciaal.