Aguada

31-206203782

Meer informatie over restaurant Aguada

Friso V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een Indiase en een Indonesische maaltijd can grote klasse! En uit dezelfde keuken! Bediening was attent en vriendelijk. Een prima place to be.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Ik kom hier al jaren en dat bevalt keer op keer uitstekend. Heerlijke gerechten voor een zeer sympathieke prijs, pretentieloze bediening en gezellig decor, een betrouwbaar adres dat nooit teleurstelt.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Heerlijke kaasfondue, het was even zoeken naar dit restaurant binnen IENS. Maar het is echt een restaurantje wat je moet kennen om er naar toe te gaan. Zeer vriendelijke bediening en prima kaasfondue. Een lekker restaurantje om low profile te relaxen na een dag werken.
Ilari H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Het ietwat ongelukkige terras en de warme etensluchtjes binnen daargelaten: wat een aardig eethuis! Adequate en vlotte bediening die rekening hield met onze film na het eten, groente uit eigen moestuin (en dát proef je), knapperige frietjes... We aten verder malse parelhoen met een romige, maar niet overdadige dragonsaus en mosselen met gember. Alles lekker puur. Eén soort wijn per kleur, maar dat past in het concept en de smaak was er niet minder om. De prijzen zijn al even sympathiek.
Mjamtomaat .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Een gezellig klein restaurantje met twee verdiepingen. Het was erg warm binnen maar gelukkig zaten we bij het raam wat op een kier stond. Een gezellige drukte, bijna alle tafels waren bezet. We kozen voor de kaasfondue van emmentaler en deze was heel smaakvol. Jammer dat er alleen brood werd geserveerd blij de fondue. Halverwege werd een kleine salade geserveerd.
We konden lekker lang blijven eten en natafelen, daar is de sfeer van dit restaurantje op geschikt voor.
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Aan aandacht en vriendelijkheid van de bediening (Lotte), geen gebrek. Mijn voorgerecht bestond uit pastinaaksoep, die van mijn tafelpartner uit courgettesoep. Beide waren goed op smaak en lekker romig waarbij ik de pastinaaksoep toch een net iets vollere smaak vond hebben. Mijn hoofdgerecht was een soort nasi rames: rendang (pittig gestoofd rundvlees) met toebehoren. Gelukkig waarschuwt Lotte dat het echt pittig is, maar ik denk dat toch menigeen zich daarin nog kan vergissen. Met iets minder pepers erin zou het een maaltijd zijn die voor meer mensen toegankelijk is. Het advies om eventueel de pepers eruit te vissen, is geen sinecure bij het weinige licht in de zaak. Het gerecht werd overigens smakelijk opgediend en ik heb het met smaak verorberd. De steak van mijn tafelgenoot zag er eveneens lekker uit en nog rood van binnen. Wel jammer dat het nogal even duurde voordat ik mijn bordje kreeg. Om het niet koud te laten worden adviseerde is hem om alvast met de steak te beginnen. Als nagerecht was er crème brulee en zelf nam ik 3 giga grote ijsbollen met de smaken pistache, chocola en straciatella. Misschien had men mij kunnen waarschuwen dat de bollen zo groot waren, dan had ik met 2 kunnen volstaan. Maar het ijs was wél lekker. Al met al toch een geslaagde avond en als je in de buurt bent, zeker een plek om nog eens te bezoeken.
Corstiaan .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
Heerlijk vlees met verse groentjes en een lieve jonge vrouw voor de bediening die wat meer professioneel zou kunnen overkomen. De kaarsverlichting maakte de ruimte wel iets te donker.
Lytseprins .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Soms kom je bij toeval ergens terecht. In dit geval door een tip van de buren. En ik ben zeker honderd keer voorbij gefietst, zonder dit kleine restaurantje tegenover de UvA op te merken!
We hebben meer dan verrukkelijk gegeten. Vlees van sublieme kwaliteit (de kip met paddenstoelen!) en mijn vegetarische partner een Indiase thali zoals hij nog niet eerder in Nederland gegeten heeft. Ook nog even gezellig met de baas gekletst - die sperziebonen zat te doppen, en zelfs de bazin schoof even aan vanuit de keuken. Hoe komen die verschillende gerechten op de kaart was mijn vraag... Mediterraan en Indiaas, best een vreemde combinatie. Blijkt dat het stel veel heeft gereisd en alleen de dingen doet die ze heel goed kennen en authentiek kunnen maken... ook hebben ze een eigen moestuin met biologische groentes. En dan was er ook nog een geweldige leuke student in de bediening... Onze complimenten! We komen zeker terug. Voor het eten minimaal een 9, maar vanwege de verrassing een 10!
Maarjolein .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Kaasfondue heeft niets te maken met wat we gewend zijn in Zwitserland. Te dun/vloeibaar en geen goede mix van kazen. Vooraf Gruyere en Appenzell gevraagd, maar toen het geserveerd werd, bleek het een zoete soep. "we maken het al 12 jaar met Emmental" was de reactie. Het Parool had gelijk...
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Onze jongste zoon nam ons mee naar Aguada, omdat onze middelste zoon vlakbij (CREA) een uitvoering had, en dat bleek een goede keuze. Jammer dat er geen zarzuela was, maar de parelhoen, de kaasfondue en de indiase thali (goed gespeld?) waren prima. De bediening was uiterst vriendelijk, familiair, behulpzaam, en dat in een huiskamer omgeving van voor mijn herinnnering lang vervlogen tijden, maar wel echt studentikoos. Ook de prijzen. Ook voor de prima wijn. Een aanrader voor alle leeftijden.
Jaronreview .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Kaasfondue, rendang, tortellini, vis, wildzwijn. Het menu is weliswaar onsamenhangend, maar het eten was goed klaargemaakt en lekker. Als hoofdgerecht heb ik de wildzwijnhaas gekozen. Deze werd geserveerd met een honingmosterdsaus, aardappels en groente.

De serveersters waren vriendelijk en attent, bijvoorbeeld toen onze tafel bleek te wiebelen.

Ondanks het feit dat we tot de eerste eters van de avond behoorden, bleek er van de zeven bieren op de bierkaart bij bestelling alleen het pils beschikbaar. Ook van de desserts bleek na bestelling niet alles op voorraad. Het was onduidelijk waarom de krijtborden in het restaurant niet dagelijks aangepast worden aan wat er beschikbaar is, een kleine moeite die teleurstelling voorkomt.
Lieneke B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Ook ik sluit me aan wat betreft de rendang die is echt heerlijk (pittig) en het vlees van uitstekende kwaliteit. Meer dan genoeg met goede rijst, boontjes, emping en kroepoek. Het is heel informeel, beetje huiskamerachtig met vriendelijke mensen. Ik ben blij dat plekken als deze bestaan, je zou willen dat je zoiets vond als je in andere "wereldsteden" een plek om te eten zoekt.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Heerlijke rendang gegeten. Lekker pittig. Ben niet zo'n grote eter maar kon alles op. Zegt ook wel iets over de hoeveelheid die je krijgt maar het kost dan ook maar € 13,-. Personeel is erg vriendelijk en de sfeer is zeer informeel.