Agostino

Nobelstraat 21 3231 BA Brielle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Agostino

Martin D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
pizza eten ! hier gaan zitten en je de lekkerste pizza's laten voorschotelen hier worden ze nog met liefde gemaakt ! de zaak is eenvoudig maar wel met open keuken dus je ziet hoe ze hem maken het personeel is goed
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Eten was voortreffelijk. Geen pasta of pizza gekozen maar een filetto formaggi misti en een filetto met champignon sauce. Hierbij natuurlijk spaghetti om het Italiaans te houden.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
we hebben hier inmiddels al 4 x heerlijk gegeten. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en de bediening is bijzonder vriendelijk!

Er is niet een bijzonder grote keuze qua pasta of vleesgerechten, de pizzakaart is wel erg groot. De kaart wisselt zelden, maar nogmaals is het voor een avondje een heerlijk hapje eten erg goed! De inrichting is netjes maar niet bijzonder. Het is met name een "huiskamer" sfeer en daadoor wel knus. De grote steile trap waar je allereerst omhoog moet om überhaupt binnen te komen is uiteraard niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of rolstoel.

De chefkok staat altijd in de (open) keuken hard te werken en begroet iedereen vriendelijk! De pasta funghi is mijn favoriet en de pizza con carne is de andere topper.
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Bij aankomst stonden er al heerlijk warme broodjes op tafel met kruidenboter, hiervan nog een portie besteld. Als hoofdgerecht allemaal pizza genomen, erg lekker, niks op aan te merken. Wat wel raar was dat je 2,50 extra moet betalen als je een 2 pizza's combineert in 1 pizza. Als nagerecht dame blanche: simpel maar oke.. De bediening een 7 omdat ze wel aardig waren maar ze liepen er bij alsof ze er niet zo'n zin meer in hadden. Decor wel oke maar de stoelen zijn niet echt comfortabel. Ik zou het wel aanraden als je een lekkere pizza wilt eten maar misschien om dan beter af te halen ipv daar te gaan zitten.
Tien66 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Prettige ambiance, zeer vriendelijk personeel.
Heerlijke spaghetti carbonare en gelukkig in 2 hoeveelheden te krijgen, manlief pizza Agostino met salade. Prima gegeten voor weinig geld. Verse muntthee en cappuccino om het diner af te sluiten.
En de mogelijkheid om mee te kijken via de open keuken, geeft aan dat ze hun zaakjes goed op orde hebben.
Reserveren is wel handig.
Rozenburgers .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Op zondag 28-07-2013 (Brielle Blues) gegeten met 6 personen bij Agostino.
Alhoewel we erg laat binnen kwamen lopen, was het geen probleem om nog te eten. Aardige bediening!
Vijf personen bestelden spaghetti carbonara. Maar wat een teleurstelling. Misschien dat de kok erg moe was en niet meer precies wist hij hij al gedaan had, want de saus was net een grote zoutexplosie in je mond. Niemand heeft het voor elkaar gekregen zijn gerecht op te eten.
Nee, geen aanrader. Mij zien ze daar niet meer terug.
Roel F.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2013
Met zijn vieren pizza gegeten.
De pizzeria doet je denken aan een huiskamer uit vervlogen tijden.
De tv met open haard is ook al geen pre.
Bediening is redelijk op orde.
De menukaart, de reclame placemats en het servies komen rechtstreeks uit de tachtiger jaren.
Hier is duidelijk vernieuwing nodig.
De pizza’s zijn zeer matig, slecht gerezen (rauw) deeg, gewone kaas ipv mozzarella en simpel beleg.
De prijzen zijn laag maar dit is aan de ingrediënten terug te zien.
Al met al niet de plek om een lekker pizza te eten.
De eigenaren moeten een keer een populaire pizza zaak in Rotterdam gaan en daar een beetje inspiratie opdoen, want het kan wel.
StenH .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Met 3 personen snel iets wezen eten bij Agostino; 2 pizza's en de lasagne.

De pizza's waren naar mijn mening niet echt denderend; behoorlijk vet, en geen lekkere dunne bodem zoals je die zou verwachten bij een Italiaan. Ook geen lekkere mozzarella maar gewone hollandse geraspte kaas. De lasagne was wel goed.

De inrichting is wat saai en gedateerd. Mooie tafels, jammer dat er dan die vreselijke goedkope papieren placemats overheen worden gelegd. De tv aan de muur met een 'open haard' is vreselijk kitscherig.

Het personeel (meisjes van een jaar of 16) is wat verlegen, maar wel vriendelijk.

Positief is dat er een open keuken is, die er schoon en netjes uit ziet.
Max69 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
HIer recentelijk voor een zestal personen eten afgehaald. Pizza's waren prima en zou hier voor de pizza zekere terug komen. De andere pasta maaltijden waren echter ondermaats: de lasagne, canneloni en ravioli waren allen van dezelfde (karakterloze) zoute gehaktsaus voorzien. Ook hadden deze gerechten bovenop dezelfde vette plak kaas liggen.