Agora

Heuvelring 33 5038 CJ Tilburg Nederland Kaart
31-619559750

Speciale deals

Meer informatie over restaurant Agora

Maandag t/m zondag 16.00 - 00.00 uur (dinsdag gesloten)

• Diners Club , MasterCard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Shows - Optredens , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Agora

elly V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Eten was veel en lekker. Verder erg vriendelijk en naast prima vlees een prima chocoladetaart! Ben blij! We komen zeker nog eens terug.

Groet Snor
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Alweer voor de derde keer dit jaar gier komen eten. Alles o.k; rerservering, bediening, de saladebar, de moiie korting via iens ( moest er wel extra naar vragen; stond nl niet op de rekening) . Één klein verbeterpunt je; bij eerdere bezoeken waren de borden voorverwarmd. Geen overbodige luxe als je een mixed grill besteld met 6 soorten vlees. Een dikke negen!
Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
lekker avondje !!!
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellige Griekse sfeer en heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Koos W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vanwege het AH restaurant actie evenement erg druk. Prima embiance en vriendelijk personeel. We hebben een paar stukjes vlees in een doggybag mee naar huis genomen.
Fijn restaurant!
nienkewillemse .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voor het eerst gegeten bij Agora gisteravond, een drukke avond waarbij het restaurant helemaal vol zat.
Ik kan me daarom voorstellen dat de obers het druk hadden. Ze kwamen wat gehaast over bij het brengen van de menukaart en drankjes e.d. We kregen de friet, maar daar zat geen mayonaise bij. Nadat we hier om hadden gevraagd duurde het lang, voordat deze kwam en we hebben hier toen nogmaals om gevraagd.
Om bovenstaande redenen hebben we bij ontvangst en service redelijk gezet.
De andere punten zijn goed en vooral de sfeer en aankleding van het restaurant vinden wij erg leuk!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Via AH-restaurant actie geboekt.
Bij binnenkomst erg vol, vriendelijk verzocht om achterin de zaak (op een beetje onhandige plek) te wachten tot er plek was. Dit duurde gelukkig maar 10 min en onder het genot van een gratis drankje. Het restaurant bleef overvol met ietswat te weinig personeel, ging ook wat dingen mis in bestellingen maar wat je geserveerd kreeg was lekker,ook personeel bleef beleefd en zeer hard werkend hun best doen.
lisette V.
lekker gegeten ,goede prijskwaliteits verhouding
`t was wel heel erg druk .helemaal vol en er stonden doorlopend weer mensen op een
vrij komende tafel te wachten.
de inrichting mag wel een keer vernieuwd vernieuwd worden.
`t was erg oud.
awa .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was duidelijk te druk waardoor er in de bediening niet alles soepel ging. Duurde erg lang voordat we ons eerste drankje kregen en voor dat onze bestelling werd opgenomen. Daarna kwam het eten redelijk snel. Het eten was eigenlijk allemaal niet bijzonder. De calamaris ronduit flauw van smaak.
Gertrude D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
vriendelijke bediening. Lekker, alles leek allemaal vers bereid. Vooral de inktvis vond ik verrassend. nieuw restaurant, slim om via de AH actie bekendheid te krijgen
Ferhan O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima kwaliteit en bereiding van de gerechten,geen lange wachttijden en vriendelijk personeel. Enig puntje van kritiek is dat de muziek vrij hard staat waardoor mensen harder gaan praten en het best rumoerig is
16jorrit22dirk .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was een zeer plezierige en aangename bediening, vriendelijk en correct. Omdat we moesten wachten kregen we een extra glaasje ouzo. Het eten was voortreffelijk, lekker en nier zout. Als je een volledig menu neemt, heb je het gevoel voor een volledig week gegeten te hebben, het waren zeer royale schotels, zeer veel. Het was een gezellige sfeer, alleen wat geluidsoverlast wanneer het restaurant vol zit. We zijn uitstekend tevreden, voor herhaling vatbaar maar dan geen volledig menu.
Dirk Hanssen, Poppel
walter W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
alles was goed maar een vergissing met de rekening tot tevredenheid opgelost ik zal het bij mijn vrienden vertellen en dan kunnen hun het ook weer verder zeggen
Jannie C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben lekker gegeten, alleen het vleesgerecht koelt snel af, zodat als je mixgrill hebt koud vlees eet. Dit ook aangegeven bij de bediening. Muziek zou iets zachter mogen. Verder prima!
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Via de AH-actie kennisgemaakt met dit restaurant. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel en vlotte bediening, ondanks dat het erg druk was. De saladebar viel ons tegen.
Het was wel erg rumoerig, o.a. door de harde muziek. Mogelijk wat aan de inrichting doen?
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor de tweede keer geweest en het was weer heerlijk en gezellig!
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
lekker en goed eten voor een goede prijs ! heel leuk vond ik de verandering te zien,in vergelijking met de vorige eigenaar
carlos C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
we hebben lekker gegeten in een rustig restaurant in het centrum. Er is genoeg om uit te kiezen uit zowel de menu,s als het drinken en de toetjes.
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten, was ook echt een heel goede service, ik zou zo weer terug kunnen komen.

10/10
m.vlugter .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
In de bevestiging heeft u geschreven: Met een volle spaarkaart krijgt u het tweede diner gratis. Wij leverden twee volle spaarkaarten in. Bij het afrekenen ging men m.i. in de fout. Er was geen driegangenmenu in dat restaurant, alleen a la carte. We hadden dus 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 4 desserts. Toen ik moest betalen trok men de twee goedkoopste voorgerechten, hoofdgerechten en desserts van de prijs af. Volgens mij had men de totaalprijs van de gerechten door twee moeten delen. Dat lijkt me in de geest van de voorwaarden. Graag uw commentaar op deze klacht.