Agora

Heuvelring 33 5038 CJ Tilburg Nederland Kaart
31-619559750

Speciale deals

Meer informatie over restaurant Agora

Maandag t/m zondag 16.00 - 00.00 uur (dinsdag gesloten)

• Diners Club , MasterCard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Shows - Optredens , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Agora

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
In alle opzichten een authentieke Griek, beetje rommelig, lekker rumoerig, vrolijke Griekse bediening, top kwaliteit gerechten, kortom ... een echte aanrader!
tcm.wijsman .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Op de gok kozen wij voor Agora om onze trouwdag met vrienden te "vieren".
Het was een voltreffer! Een gezellig Grieks restaurant, een uitgebreide kaart, voortreffelijk eten en ontzettend aardige 3e generatie Grieken als gastheren.
Eten en ontmoeten. Een fijne combinatie.
jac O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
eten was goed sfeer 0,0.
RA G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
heerlijk, veel en erg goed gegeten. Met de ah zegelkaart was het goedkoop en toch lekker eten. S'middags pas gereserveerd, maar konden s'avonds gewoon terecht.
Helma H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het is geen restaurant waar je gezellig een avondje kunt tafelen. Het is mer een Griekse eetkantine. Personeel is erg vriendelijk.
Kwaliteit van het eten is goed. Saldes kun je zelf aan de saladebar gaan halen.
Het was leuk voor een keer en als je niet de hele avond wilt tafelen.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer matig. De bediening werd voor het grootste deel gedaan door een onervaren meisje, welke geen Nederlands sprak.. We kregen twee lege borden, die niet goed schoon waren (vettig) Onze bestelling kwam vrij snel en bestond eigenlijk alleen uit een grote hoop vlees met stukjes brood en twee klodders saus. Daarnaast 1 bakje friet. We kregen uiteindelijk ook mayo, echter uit zakjes.. Geen enkel stukje groente.

Er hing totaal geen sfeer, dit was ook omdat er maar twee andere tafels bezet waren..(vrijdagavond)

Op de rekening zagen we dat er ook een saladebar was, dit was niet verteld door de bediening.. Die saladebar (in donker hoekje) zag er ook niet uitnodigend uit, dus vonden we dat niet erg..

Erg jammer.. Na bekijken van de website dacht ik een goed en sfeervol restaurant vonden te hebben.. Helaas bleek dit totaal niet het geval Wij zullen hier zeker niet meer terugkomen Dikke afrader...
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Nu voor de tweede keer hier gegeten via de ah-restaurant actie en wederom aangenaam verrast. Erg aardig personeel en ontzettend lekker eten (ossenhaas en lamskotelet zijn een aanrader !)
Hetty T.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Lekker uit eten geweest. Vooral veel vlees voor de vleesliefhebbers.
Kortom een aanrader.
Angelique B.
Lekker gegeten.
Porties voldoende.
Vriendelijke bediening.
Ga zeker nog eens terug.
marjonvanhamont .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gezellig, vriendelijk restaurant.Typisch Grieks.
Personeel vriendelijk, eten heerlijk. (geluid van muziek zou ietsjes zachter mogen, ruimte klinkt hol. Vooral als het ruk is) verder niets om aan te merken.
Geurt V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening, lekker gegeten. wel erg veel herrie en te harde muziek.
je kan kiezen uit de hele kaart en alleen de duurste betaal je dus je bent duurder uit dan het bedrag zoals genoemd in de advertentie.
Melissa J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Een leuke ontvangst, geweldig eten en voor een redelijke prijs.! We kregen de menukaart en er was ook nog een krijtbord met interessante gerechtjes om van te kiezen. Een leuke tent met een Griekse gezellige sfeer, mooie simpele inrichting en vlotte bediening. Wij komen hier zeker terug.
maria-korpel .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gisteren hebben we een AH etentje genoten bij Agora in Tilburg. Het was een goed 3 gangen menu, we werden op onze wenken bediend en het was gezellig. Wat wil je nog meer!?
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Prima eten tegen een heel schappelijke prijs. Echt traditionele Griek, dus vooral allerlei vlees en gefrituurde zaken. Weinig pretenties, maar gewoon prima om met vrienden of familie te eten.
Ben en Phil M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten...fijne bediening... aan de inrichting mag wel iets gedaan worden. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Vriendelijke bediening en snelle service. We hadden verschillende gerechten zowel vlees als vis. Op zich wel prima maar er zat niets bij waar ik voor terug zou komen. De inrichting van het restaurant is wat aan de donkere kant maar gelukkig niet overdreven kitsch zoals veel Griekse restaurants.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Leuk om met AH Iens actie toch gewoon a la carte te kunnen bestellen. Gekozen gerechten warfen volgens verwachting. Ontvangst en afscheid met ouzo leuk.
desiree581 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar. Zijn wel grote porties, zowel de voor- als hoofdgerechten.
Leuke, vlotte bediening.
José B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Hoofdgerecht werd geserveerd op een houten plank met papier eroverheen. Dat werd nat, en ging kapot tijdens het snijden van het vlees.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het bedienende personeel doet goed zijn best je een persoonlijke benadering te geven. Dat lukt ook aardig en ondanks wat kleine foutjes in de bestelling zijn we met een zeer tevreden gevoel naar huis gegaan! Prima..geschikt voor herhaling!