Agora Catering & Dining

7,1
Hoog tempo
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ben bij Agora geweest om te lunchen, en heb daar met vrienden ook nog een keer gedineerd. Was fantastisch, heerlijke broodjes en het diner was om je vingers bij af te likken. Geweldige biologische producten, wijnen en alles zelf gemaakt. De bediening was zeer vriendelijk. Zomers kan je zeker lekker genieten op het zonnige terras. Wij komen in ieder geval terug!!
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Fantastische gerechten, heerlijk ontbijt, lunch, diner. (Luxe) broodjes, pasta's, burger, vis, vlees, gebak, taarten, alles homemade verse biologische producten en geweldige wijnen.
Met andere woorden een héérlijke plek om te genieten met familie, vrienden, kinderen, om te werken of te ontspannen, binnen of op het zonnige terras.
Wij hebben in ieder geval genoten!
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goede service, aardige bediening en heel behulpzaam.
Heerlijk gegeten en gedronken. Het eten is met passie bereid en dat proef je! Goede locatie, makkelijk bereikbaar en een gezellig restaurant. Prachtig terras met veel zon en plekjes in de schaduw. Net alsof je even op vakantie bent! Tijdens de maanden dat het kouder is, kan je goed binnen zitten. Het restaurant straalt warmte uit.
Katja M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hadden hier al eens geluncht (heerlijke broodjes), maar besloten nu te dineren. Het eten overtrof onze verwachtingen! Een heerlijke risotto, gegrilde groente en aubergine uit de oven. Alles vers bereid (je moet geen haast hebben). Prima wijnen waarvan 10 per glas te bestellen zijn. wij zagen ook een heerlijke dorade (hele vis) en een aantrekkelijke biefstuk langskomen. Tja..en dan de desserts: een goddelijke tortino; niet te wam, niet te koud. Het was warm, maar Bart zorgde voor voldoende water en ijsblokjes. Erg attend. Met andere woorden: aanrader!
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Afgelopen weekend kort geborreld bij Agora wegens de slechte service en prijs/kwaliteit verhouding. Allereerst werden we bediend door een niet-Nederlands sprekende vrouw die niet wist wat er op de kaart stond. Vervolgens hebben we een kaasplankje, worstplankje en bitterballen besteld. De porties bleken enorm karig te zijn. €10 voor 6 plakjes kaas of worst en welgeteld twee stukjes stokbrood vind ik belachelijk. Toen iemand er beklag over deed kreeg deze persoon te horen: "daar ga ik niet over en we verstrekken geen contactgegevens van de persoon die daar wel over gaat". We hebben toen ons drankje opgedronken en zijn naar een café een paar honderd meter verderop gegaan waar wel fatsoenlijke porties voor dezelfde prijs werden verstrekt.
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Het eten wordt met aandacht en liefde gemaakt en dat proef je. Erg lekker eten, attente bediening, een heel fijn tentje in deze buurt. Ik ben er tweemaal geweest voor diner en kom zeker weer terug.
Antonie E.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Agora is de hele dag open en lijkt op het eerste gezicht vooral een lunchzaak, maar wij waren hier voor het diner. En dat is behoorlijk verfijnd en authentiek Italiaans. Prima pasta's en visgerechten, met goede - wel redelijk prijzige - wijnen. De bediening is werkelijk attent en sympathiek. Dit moet wel aanslaan in de buurt.
Frederik B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Heerlijke keuken! Courgettesoep en de gegrilde octopus waren om je vinger bij af te likken. Fijne aanwinst voor het stadsdeel.
Mireille D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Gloednieuw Italiaans restaurant in Oud-zuid met heerlijke originele gerechten. Verfijnde smaken en prachtig opgemaakte borden, je waant je in het zuiden van Italie. Naast vis- en vleesgerechten als pulpo of gemarineerde varkensbuik ook een goede vega keuze met superfood. Er is ook een zeer uitgebreide lunchkaart. Echt een aanwinst voor de buurt!