Agnes & Co, Eet en Drink

Meer informatie over restaurant Agnes & Co, Eet en Drink

Maandag en Dinsdag vanaf 17:00
Woensdag en Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Verrassend goed origineel voorgerecht (cevice) verder genoten van voortreffelijk hoofd - en nagerecht. Goed wijnadvies.
Hartverwarmende persoonlijke aandacht van Jos, alle wensen werden positief ingevuld. Prima prijs / kwaliteit verhouding. Zijn wij weer in Kerkrade dan hoeven wij niet na te denken over welk restaurant wij kiezen.
Jill W.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Heerlijk gegeten, in een gemoedelijk en huiselijk sfeer. Lekkere gerechten, goed klaargemaakt en redelijk geprijsd. Wij waren voor het eerst in Kerkrade en kregen ook leuke tips over de omgeving van Agnes. Wij komen zeker een keer terug. Jill en Ben uit Utrecht
DCG3 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten. Bedankt Agnes!
Vooraf carpaccio en een salade en als hoofdgerecht schnitzel en een vis-potje
toetje - ik kan niet kiezen - is echt een aanrader.
Bediening door Jos was erg goed; lekker relaxed en geen gehaast.
Tukje .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
De sfeer is er gemoedelijk en huiselijk. Lekker ontspannen getafeld. De bediening vriendelijk, allert.
Het eten was voortreffelijk. Alle gangen prima van smaak en prima porties.
Je kan de liefde voor het eten bereiden bijna proeven door de smaak heen.
De tijd tussen de gangen door was ook oke.
Heerlijk getafeld, een mooie smaakvolle herinnering.
MathieuvanHelden .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Onlangs weer heerlijk gegeten bij Agnes en Co. Agnes staat zelf in de keuken en kookt voortreffelijk. De keuken is voornamelijk Frans georiënteerd. Driegangen menu biedt ruim voldoende variatie. Bediening ziet er netjes en herkenbaar uit en is vriendelijk.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Op dierendag hadden ze bij Agnes en Co een vegetarisch proeverij. Deze was heerlijk en erg orginele gerechten. Bediening is prima. Inrichting is gezellig.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Ik kom hier regelmatig en het eten is zeer lekker! Bediening is ook vriendelijk en attent. Ze voorzien je in je natje en droogje. Gezellige zaak met een huiskamergevoel. Zeker een aanradar!
Luba K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Tijdens een fietsweekend fietsten wij langs Agnes & Co. Voor de deur stond een groot bord waarop geschreven was: Verse asperges menu. 's-avonds een tafel gereserveerd.Voorgerecht was lekker met een paar kleine stukjes asperge. Hoofdgerecht Lamsfilet met asperge, Lamsfilet was koud, taai en smakeloos met gebakken kriel aardappeltjes met wel 1 1/2 in stukjes gesneden asperges, daar over een dikke zoute-saus ik neem aan uit een pakje. Op de vraag van de bedienster of het smaakte? Heb ik geantwoord dat ik 1 1/2 asperge wel wat weinig vond voor een asperge gerecht. De kok kwam uitleggen dat het lamsvlees erg duur was en dat er daarom maar een klein beetje asperge erbij was. Het nagerecht was 3 verschillende ijssoorten en een klodder chocolade mouse of iets wat daar op leek. De bediening was wel vriendelijk.. Jammer je kunt in Limburg heerlijk asperge eten alleen niet bij Agnes & Co.
Geachte erlu,
Jammer dat u uw klacht over de kwaliteit van het vlees en saus niet aan ons kenbaar heeft gemaakt. U praatte alleen over de hoeveelheid asperges. Op mijn aanbod om extra asperges te serveren reageerde u niet. We nodigen u graag uit om opnieuw bij ons van de asperges te genieten.
Richard68 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Voorgerecht was soep van de dag, alleen jammer dat de gasten na ons te horen kregen dat dit gerecht op was. Het hoofdgerecht was goed, als nagerecht hadden we o.a. fruitcoupe, we verwachten vers fruit alleen dit was niet het geval, jammer.
Margret H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
Echte aanrader!
Heerlijk gegeten in een warme gezellige ambiance. Produkten vers en met liefde bereid, dat proef je. Bediening heel vriendelijk en attent, we komen hier zeer zeker terug!
Vaart020 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
Onlangs genoten van een heerlijk 3-gangen menu in een sfeervolle omgeving. Vriendelijke bediening en hier komen we zeker vaker terug!
Henkenlies .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Inmiddels enkele keren mogen genieten van verrukkelijke 3 gangen diners. Proefbaar en ook zichtbaar verse ingredienten gebruikt zoals heerlijke verse spinazie a la creme.Ook de biertjes en wijnrjes zijn van prima kwaliteit met een heel mooi prijsje !! De bediening is zeer attent kortom voor een avondje gezelligheid een prima/perfect adres.