Aglio e Olio

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wij hebben een groot familiediner gehouden. Prima verzorgd. Voorbereidingen en afspraken zijn heel voortvarend gegaan met een geslaagde avond als resultaat.
Verrassend was het tussengerecht ravioli met truffel. De combinatie van het wild hoofdgerecht met spaghetti was origineel en heel geslaagd. De bij het wildgerecht aanbevolen wijn viel erg in de smaak.
Zowel door Antonio in de keuken als door Maria zijn we de hele avond verwend.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
ben de laatste jaren wat huiverig om klassieke Italiaanse restaurants te bezoeken. Reden 1 vanwege de nogal zware kost en reden 2 het absurd hoge prijsniveau dat wordt gehanteerd.

OP goed geluk eens bij dit restaurant binnengestapt en gelukkig bleek op het eind van avond bij allebei bovenstaande redenen onderuit werden gehaald.

Vriendelijke en hartelijke ontvangst door de bediening dus gelukkig spreekt zonder een gemaakt Italiaans accent. De inrichting van de zaak is 'klassiek' maar het geheel straalt warmte en sfeer uit.

Uitstekende gerechten die op mij origineel overkomen.
Voor de rest aangenaam verrast door de rekening.

Dus de combinatie kwaliteit / prijs is uitstekend te noemen. Aanbevolen dus.
Info56 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Heerlijke gerechten en heerlijke wijnen. Of je nu alleen een pizza, hoofdgerecht of een 4-gangenmenu neemt dan zal de bediening je niet anders behandelen. Goede service en de prijs-kwaliteit verhouding is prima. Een restaurant om zeker terug te komen.
J F V B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Met gezinnetje de zondagavond gekozen om echt Italiaans te eten. Kwaliteit en menu zeer verzorgd. Drie mensen plus eigenaresse in de bediening, zeer vlotjes. Bijna iedereen die binnenkomt wordt zeer openhartig met kusjes ontvangen door de eigenaresse.

Wat wel tegenviel is dat eigenaresse veel te veel aandacht besteed aan haar vrienden/kennissen tafels. Maar het moment dat ik bijna om de rekening vroeg om meteen weg te gaan, is dat er een koppel met twee kinderen binnenkwam...met een hijgende hond! In zo'n ambiance is dit echt onacceptabel. Gelukkig kwam het dessert snel, zodat wij snel konden vertrekken. Het geroezemoes " hond in de zaak " werd ook steeds meer gehoord. Tussentijds werd de hond ook nog uitgelaten om daarna weer binnen te komen en kleine blafjes te geven.

Zeer jammer dit, een restaurant dient te kiezen voor goede kwaliteit eten en een goede ambiance met gepast decor, dus zeker geen honden toelaten, past totaal niet !
MJMPEET .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Dit restaurant is de moeite waard om te vermelden.
Een van de betere Italiaanse restaurant in de hele omgeving.
Alle gerechten zijn op een hele fijne manier klaargemaakt, vooral de lamsgerechten zijn aan te raden. De desserts zijn "Haute cuisine" en een echte kunst.
De wijnkaart is toereikend, een minpuntje is dat de jaargangen niet zijn vermeld.
Maar als men naar de jaargang vraagt worden de diverse flessen getoond.
De bediening is dan ook zeer aangenaam.
Het interieur heeft klassieke warme uitstraling.
Dit is een restaurant dat wij meer zullen bezoeken.