Agam

Fnidsen 62 1811 NH Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Agam

Biologisch genieten

Proef de wonderschone biologische smaken uit het Ottomaanse rijk! Perfect gegrild mals vlees, heerlijke specialiteiten uit de zee, rijke groentegerechten en heerlijke zoete afsluiters. Eten bij Agam is echt een culinair feest. Je proeft duidelijk de kennis en passie die in het eten wordt gestopt. Eerlijke en pure producten. Genieten!

Meer informatie over restaurant Agam

Maandag 16:00 - 00:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 00:00
netfox .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Vorige week hier met mijn vriendin gegeten. In één woord: fantastisch.

Ik woon zelf in Amsterdam en daar staat 'Turks eten' synoniem aan afvalvlees en een vette hap. Dit is absoluut niet zo'n tent.

Verwacht een gezellig tentje - voor zelfs een romantische avond - met Turkse gastvrijheid (de kok kwam iedereen persoonlijk en gemeend vragen wat we van zijn eten vonden en ging er zelf met passie over praten) en heerlijk eten.

Een aanrader met een Hollands prijsje!
MarVisje .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
We hebben met z'n drieën het dagmenu gekozen. Dit was erg lekker, op deze manier proef je de verschillende kanten van het Turkse eten. Het was erg rustig, wat jammer is, want het eten was prima. De bediening was vriendelijk.