Agam

Fnidsen 62 1811 NH Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Agam

Biologisch genieten

Proef de wonderschone biologische smaken uit het Ottomaanse rijk! Perfect gegrild mals vlees, heerlijke specialiteiten uit de zee, rijke groentegerechten en heerlijke zoete afsluiters. Eten bij Agam is echt een culinair feest. Je proeft duidelijk de kennis en passie die in het eten wordt gestopt. Eerlijke en pure producten. Genieten!

Meer informatie over restaurant Agam

Maandag 16:00 - 00:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 00:00
carmen H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
vriendelijk, mensen met kinderen geen probleem. de kinderen worden verwend door zowel de bediening als de kok,
het is aan te raden, eten was goed, en wat over was mocht je mee naar huis nemen.
de kinderen hebben genoten ,dan ben je als ouder ook gelukkig,
Christiaan Q.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben híer heerlijk gegeten! Vooraf een proeverij van diverse warme en koude gerechtjes. Daarna de mixed gril. En nog baklava met ijs toe. De bediening was geweldig en de kok superieur! We komen snel nog eens langs.
Geertsma .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ontzettend fijn gedineerd hier. Hartelijk welkom door de eigenaar en heerlijke, authentieke gerechten. De bediening is enthousiast en vriendelijk.
Milly S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een echte aanrader, vriendelijk personeel.gemoedelijk en zeer goed en smakelijk eten
Ellen I.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wat een heerlijke gerechten zijn er voor ons bereid! Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke medewerkers. Je voelt je echt welkom!
Florine V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gisteren bij Agam wezen eten via Social Deal. Het bestellen verliep allemaal erg stroef (je bleek maar uit een hele kleine selectie gerechten te mogen kiezen, kleiner nog dan aangegeven op de voucher) en hoewel de serveerster erg vriendelijk was, lag het volgens haar allemaal 'aan de nieuwe kaart'. Uiteindelijk kregen we een verkeerd hoofdgerecht, maar ook dat lag aan ons. Het voor en hoofdgerecht waren lekker. Vooraf de hummus en de pittige turkse tapenade en als hoofdgerecht kip met ratatouille. De ratatouille werd vervangen door champignons in tomatenroomsaus (omdat ik allergisch ben voor aubergine en ze de ratatouille al kant en klaar maken was dit de vervanging) die smakelijk was en ook de bulgur was lekker. De patat was oud, ik zou ze met klem willen aanraden om het vet te vervangen. Het toetje was echt piepklein. Eén piepklein stukje baklava met een bolletje roomijs en de drie dobbelsteentjes halva met een toef slagroom en chocoladesaus uit fles. Niet verkeerd gegeten, maar de service is echt onvoldoende.
arans .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hoofdgerecht Lamskoteletjes was redelijk van kwaliteit en goed gegrild.
Vegetarisch gerecht met spinazie was goed van samenstelling en bereid, maar met te veel olijfolie opgediend. Baklava en Balli Youghurt als nagerecht zijn een lachertje: minimale hoeveelheid, weinig creatief opgediend.
Dit doet echt afbreuk aan de reputatie. Jammer.
Roos W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het eten was voortreffelijk. Met liefde bereid. Dat kon je proeven. Heerlijk. Hier gaan wij vaker naar toe.
fijnproever789 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Dit is de derde keer dat ik hier heb gegeten. Eerste twee keer was er niks mis mee.. Leuk restaurant en erg lekker eten. Ditmaal met een social deal viel het heel erg tegen. Het begon al bij de gastvrouw/bediening.. Ze kon het duidelijk niet aan in haar eentje. Er stond in de menukaart dat je bij elk hoofdgerecht bulgur, salade en frietjes krijgt. Wij hadden met zijn 2en een half gevuld bakje patat, (die gebakken waren in oud vet dus niet eens te eten) een klein schoteltje sla en mijn partner bulgur en ik niks. Apart. Helemaal als je dan ziet dat de tafel achter je wel apart twee keer bulgur krijgt en een veel grotere portie sla en patat. Dan zou je een aparte Social Deal-menukaart moeten neerleggen! Ook erg jammer wanneer je ziet dat 'bekende Alkmaarders' een veel grotere portie vlees krijgen dan jij.
Renee P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Gisteren voor de 3e maal bij Agam gegeten. We hebben nu al verschillende gerechten geproefd en iedere maaltijd is verrukkelijk. Vooral de ossenhaas van de chef is een verrassing, zalig! Mals vlees, biologisch, duidelijk met veel zorg en liefde bereid. Bediening prima, ook de kok komt even buurten en vertellen over de gerechten.
Hubert-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Vandaag gegeten bij Agam, waar we werkelijk een heerlijk maal kregen voorgezet. De kip van de mixend grill was werkelijk erg mals. Ook het lams en rundergehakt, was eveneens uit de kunst. Het eten was redelijk snel klaar. De zaak ziet er heel netjes uit met een open keuken, waar je de kok erg enthousiast ziet werken. Het enige was de bediening een paar jonge meiden die werkelijk geen idee hebben van wat ze in de horeca zouden moeten doen. Een opmerking opgevangen bij het toilet: "ik ga niet stressen hoor, daar wordt ik niet voor betaald". Ze hebben geen oog voor de klanten, of er wellicht nog wat te drinken kan worden geschonken. Één ervaren kracht zou de drie meiden moeten kunnen vervangen en voor de baas nog meer zou verdienen.
MickyV .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
N.a.v. de goeie recensies bij IENS (hoge cijfers) dachten wij, daar moeten wij gaan eten. Helaas hebben zij die hoge cijfers niet kunnen waarmaken en vragen wij ons af hoe ze aan zulke hoge cijfers komen.
Wij zijn als vaste ervaren eters buitenshuis bij heel veel restaurants geweest en vonden het eten hier, niets bijzonders. Wij vragen ons daarom af of de hoge cijfers niet gemanipuleerd zijn.
Wij zouden daar niemand naartoe sturen.

Wij
yvonne- .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Bij Agam hebben we heerlijk gegeten. Een kok die kookt met liefde voor het eten, dat proef je. Een aanrader voor iedereen die biologisch verantwoord lekker en tegen een betaalbare prijs wil eten. Wij kozen voor het driegangenmenu menu. De linzensoep met Turks brood was zacht van smaak en verrassend gekruid. Daarna een schotel met koude gerechten waaronder gevulde wijnbladeren, Turkse tsjatsjiki, hummus en nog een aantal gerechtjes. Als hoofdgerecht een schotel met lamskoteletjes en drie andere vleesgerechten, salade, frietjes en rijst. We komen zeker nog een keer terug!
aveen_kramer .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Gezellig restaurant met fijn personeel.
Het eten was in 1 woord geweldig! Alles vers, biologisch, mals vlees, goede smaakverhouding. Top restaurant!
Wij komen zeker terug.
saskiaklinkenberg .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De bediening is erg sympathiek en gezellig. Het eten is puur en lekker! Wij hadden de lamskoteletten, zeker een aanrader. De humus was zeer sterk van smaak die had wat ons betreft wat neutraler gemogen. Verder kan je hier goed eten voor een mooie prijsverhouding!
Robbieh63 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
We zijn erg verwend door kok Gunay. De ene na de andere lekkernij werden ons voorgeschoteld. De opmaak en kwaliteit van het eten was super. Het eten werd vlot opgediend, geen vervelende wachttijden en toch hebben we drie uur gezeten. Ruime aandacht voor de klant en (indien gewenst) achteraf nog even napraten met Gunay. Een fantastische avond gehad.
ts.lenssen .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Lekker gegeten
Jammer dat de messen bot waren wat het vlees snijden moeilijk maakte.
Algemeen een prettige avond gehad met goed eten
CCATE .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Met mijn vriendinnen, heb ik hier voortreffelijk en heel gezellig gegeten.
De keuze was meze ( allerlei heerlijke hapjes) ossenhaas,spies van verschillende vleessoorten en een ijs en yoghurt gerecht als dessert.
Het was totaal geen probleem om de gerechten voor ons wat aan te passen.
Zeker de rode wijn Antik is aan te bevelen.
Ik zal hier zeker terug komen!!
Blankendaal .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Vandaag hebben wij voor 7 personen eten gehaald. Wat een service! En wat een kwaliteit, top! De chefkok dacht perfect met ons mee en adviseerde ons de mixed grill. Met een fantastische schotel vooraf met tzatziki, gevulde wijnbladeren, olijven, bonensalade, hummus en nog veel meer. Bij het hoofdgerecht (mixed grill) zaten diverse sausjes. Wij hadden onze koelbox mee genomen waarin het eten heerlijk warm bleef. Resultaat alles op beste mensen van Agam, hartelijk dank voor deze heerlijke mediterraanse verrassing.
josenbiancawvdb .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Voor ons de eerste keer bij Agam, maar zeker niet de laatste keer!
De bediening is gastvrij, de uitstraling fris en het eten heerlijk.
Een aanrader