Agabi Santa Maria

7,2
6,5
M007 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Personeel was vriendelijk. Kwaliteit van gegrilde vis en steak was goed ,Typisch Mexicaans muziek toegevoegd aan het gevoel van deze plek. . Zeker een aanrader!
Koen1977 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Op Oudejaarsavond heb ik hier met mijn vrouw en twee kinderen gegeten. Benevens de aangename en gerieflijke sfeer hebben wij hier zalig gegeten. Als voorgerecht hadden wij gekozen voor twee nachos, de één met kip, kaas en bonen en de ander met alleen kaas wijl mijn vrouw vegetarisch is. Dit voorgerecht smaakte bekoorlijk en was zeer welgevallig voor de maag. Naderhand kregen wij het voorgerecht voorgeschoteld, wat twee heerlijke burrito's, een vegetarische enchiladas en steak van de grill omvatte. Een bevredigend en lekkere maaltijd, die niet al te prijzig was. Ten langen leste, hebben mijn familie en ik een geweldige Oudejaarsavond gehad en genoten wij van de gezellige en aangename sfeer, het smakelijke eten en de welgemeende gastvrijheid. Een zekere aanrader als men wil genieten van Mexicaanse gerechten of vleesgerechten!
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Zo beroerd heb ik lang niet gegeten. Een smakeloze burrito en de nachos die we vooraf hadden besteld werd uitgeserveerd na het hoofdgerecht. Ook deze nachos waren niet lekker.
De bediening beheerst het Nederlands en Engels slecht. Je weet niet goed of ze begrepen hebben wat je wilt. En ondanks een fooi kon er geen bedankje af. Kortom, geen aanrader.
Oortmiekje .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
De bediening was vreselijk. Bijna niemand spreekt Nederlands of Engels. Het duurt ontzettend lang voordat iemand je bestelling komt opnemen. Als je dan nog extra drinken besteld vergeten ze het. Bijgerechten smakeloos. Toen de rekening kwam stond er teveel drinken op. Het drinken dat we besteld hadden maar dat ze nooit gebracht hebben. Geen aanrader dus
RobertVega .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Dit Mexicaans-Argentijns restaurant biedt natuurlijk gerechten met steaks, maar ook drie vegetarische gerechten. Op de menukaart staat Spa blauw voor € 2,25. Ik bestelde dit en kreeg een flesje Chaudfontaine. Dat vind ik geen probleem, maar wel dat het flesje Chaudfontaine al open was. Zo weet je als klant niet of het bijgevuld is met kraanwater. Een andere slordigheid is dat Spa blauw op de rekening verscheen voor € 2,50. Dit is niet alleen wettelijk verboden maar ook erg klantonvriendelijk. Een restaurant moet de prijs rekenen die op de menukaart staat en niet een hogere prijs. Daarom geef ik geen voldoende voor service. Amstel Malt of Bavaria Malt kost € 4,00; typisch een toeristenprijs. Dat is zonder meer te duur. De prijzen van meerdere drankjes zijn op de menukaart doorgestreept en daarna met pen erbij geschreven. De nieuwe prijzen zijn niet te lezen. Daarnaast staat dit erg slordig. De gemengde salade vond ik goed. Die bestond o.a. uit ijsbergsla, tomaten, komkommer en mais. Ik kreeg er olijfolie, wijnazijn en balsamicoazijn bij. De prijs van € 4,00 hiervoor vind ik goed. De frites waren perfect gebakken. Ik had gevraagd om er geen zout op te doen. Zelf deed ik er gemalen zwarte peper op. Ze waren verrukkelijk. De inrichting is gezellig en er wordt sfeervolle Spaanstalige muziek gedraaid. Het herentoilet is vrij klein, maar goed schoon. Ik vind het vreemd dat dit restaurant anno 2015 geen website heeft.
Thomas_82 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Als eerst hadden wij de Nachos gedeeld, dit precies zoals verwacht (gaf mij een erg lekker Mexicaans gevoel). Hierna heerlijke lamskoteletten gegeten en een glas rode huiswijn paste hier volledig bij! Aanrader.
Lilian R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Zowel de burrito als de enchillada waren een waardeloze hap. Vulling waren drie sliertjes ijsbergsla en vlees waar meer vet dan vlees aan zat. Gelukkig hadden we tomatensalsa erbij voor een aanvulling op de tortilla vulling... Bier is een afrader, buiten dat het een toeristenprijs is, krijg je geen Heineken, maar bierlimonade (lees dood bier uit een ver vat). Alleen de muziek deed iets van Mexicaans aan.
Wherewithal .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Ontzettende afrader. Fajitas con pollo waar behalve de naam niks Mexicaans aan te ontdekken was. Flauwe hap drijvend in een smakeloze saus. Een mopje zure room en guacamole die volgens mij niet zelfgemaakt was. Dat is toch het minst wat je kunt verwachten in een Mexicaans restaurant. Mijn tafelgenoot had de enchilada en taco combinatie met ondefinieerbare vleesvulling en veel te veel gesmolten kaas.
Wellicht zijn de Argentijnse gerechten wel de moeite waard. Ik ga het niet uitproberen. Mij zien ze ondanks de vriendelijke eigenaresse nooit meer terug.
Bille .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
(H)eerlijk Zuid-Amerikaans eten hier. Waren hier ook eind verleden jaar voor de verbouwing,uiterlijk is er wel wat beter op geworden. Maar je komt hier toch voor lekkere enchilada's en burrito's. Ze schenken lekker forse borrels!