afhaalcentrum Terang Boelan

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant afhaalcentrum Terang Boelan

Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wat een geweldig (afhaal)tentje. Meneer en mevrouw staan zelf in de zaak en bereiden authentiek Indonesisch eten, om je vingers bij af te likken en ter plekke op te eten of mee te nemen.
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
voor het decor ga je hier natuurlijk niet heen voor het eten des te meer super heerlijke gerechten mooie smaken neem de rijsttafel terang boelan en verwen jezelf en of je gasten echt top en ik rij er 40 km voor om te halen
Jochem J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
Het eten is hier altijd met zorg bereid, lekkere smaken en goede porties. Voor de gezelligheid hoef je hier niet te gaan zitten maar als je het eten haalt is het altijd prima in orde. De mensen zijn vriendelijk en als je hier vaker komt onthouden ze je wensen.
Foodexpertamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Veel goeds gehoord over deze toko, nou het viel mij zeer tegen. Mij was verteld zulke vriendelijke mensen! Ik werd met moeite gedag gezegd en het eten was niet lekker . Kip sate ik weet niet hoe deze bereidt was maar dit gaat niet goed. Alles lijkt op elkaar en dat proeft het ook , geen beste toko. Ik kom er zeker niet meer terug, genoeg goede alternatieven in de jordaan.