Afghaans Restaurant Ariana

Nieuwstraat 9 5691 AA Son Nederland Kaart

Over het restaurant Afghaans Restaurant Ariana

Nieuwsgierig naar andere eetculturen en verrassende smaken? Reserveer een tafel in dit Afghaanse restaurant en check it out! Proef de authenticiteit van de traditionele Afghaanse keuken waar gegrild vlees, groentegerechten maar ook pizza’s standaard op het menu staan. De meest uiteenlopende kruiden en groenten zijn harmonieus verwerkt tot smaakvolle gerechten. Ben je geïnspireerd? Kijk goed naar de kok die in de open keuken; misschien leer je iets van hem!

Meer informatie over restaurant Afghaans Restaurant Ariana

Dinsdag t/m donderdag 16.00 - 21.00 uur
Vrijdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

• Catering , Engels gesproken , Kookcursus

Jouw recensie over het restaurant Afghaans Restaurant Ariana

Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gisteren voor de zoveelste keer daar gegeten omdat het altijd zo lekker is. Helaas viel ons nu voor de 2e maal op dat de qaboli niet meer zo lekker was als eerst. Ze hebben ook een andere kok leert navraag. Rest was wel lekker maar dit was jammer, rijst leek ook opgewarmd en zaten harde stukjes in. Tip: vervang de ondertafelkleden! Zijn echt aan vervanging toe! Er werd ons ook maar 1x (!) gevraagd bij binnenkomst of we wat wilden drinken waar we onze glazen allang leeg hadden. Bediening moet weer terug naar oude niveau. Super restaurant maar moeten het wel op peil houden!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het eten is heerlijk, nieuwe smaken. Vooral de soep Ariana is voortreffelijk en dan ook een echte aanrader. Een voor ons nog onbekende keuken die toch heel toegankelijk en verrassend lekker van smaak is. Veel mensen uit Son weten de weg naar Ariane te vinden voor de overheerlijke pizza s. De hoofd specialiteit zijn de Perzische gerechten en deze zijn lekker. Wij zijn al meerdere keren terug gekomen!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Superlekker gegeten! Jammer dat nog niet meer mensen de weg naar dit restaurant weten te vinden omdat de keuken misschien wat onbekend is. Maar zeker is het het waard! Zeer goed bereid, smakelijk, veel keuze ook om te proeven en goede bediening !
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Hier wezen eten op advies van anderen.
2 voorgerechten en de vegetarische schotel besteld. Het eten was heerlijk, kruidig. Op de kaart staan meer gerechten die het proberen waard zijn. Eten lijkt erg vers gemaakt, het duurt daarom even voor het geserveerd wordt. Maar het is het wachten waad
Vriendelijke bediening. Sfeer van de zaak is eenvoudig.
Houdin P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Service was prima, maar je voelt niet de echte gastvrijheid die je wel verwacht. Eten was redelijk, het kan nog een heel stuk beter. De presentatie van het eten was wel echt slecht.
Het is het zeker nog wel waard om nog een keer terug te komen en andere gerechten proeven.