Afghaans Restaurant Ariana

Dinsdag t/m Donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:30 - 22:30
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Superlekker gegeten! Jammer dat nog niet meer mensen de weg naar dit restaurant weten te vinden omdat de keuken misschien wat onbekend is. Maar zeker is het het waard! Zeer goed bereid, smakelijk, veel keuze ook om te proeven en goede bediening !
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Hier wezen eten op advies van anderen.
2 voorgerechten en de vegetarische schotel besteld. Het eten was heerlijk, kruidig. Op de kaart staan meer gerechten die het proberen waard zijn. Eten lijkt erg vers gemaakt, het duurt daarom even voor het geserveerd wordt. Maar het is het wachten waad
Vriendelijke bediening. Sfeer van de zaak is eenvoudig.
Houdin P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Service was prima, maar je voelt niet de echte gastvrijheid die je wel verwacht. Eten was redelijk, het kan nog een heel stuk beter. De presentatie van het eten was wel echt slecht.
Het is het zeker nog wel waard om nog een keer terug te komen en andere gerechten proeven.