Afghaans restaurant Afsana

Hillelaan 7-11 3072 JA Rotterdam Nederland Kaart

Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Chocolade
      Mango

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Afghaans restaurant Afsana

Super sfeervolle inrichting waar je even het gevoel krijgt echt in Afghanistan te zijn. Compleet met Oosterse tapijten en woestijnachtige decors. Wil je echt eens iets bijzonders proberen, dan is dit een restaurant waar je van voorgerecht tot dessert wordt verrast. Eten is in de Afghaanse cultuur vooral een activiteit die je deelt met anderen. Prima dus om op ontdekking te gaan met vrienden of familie en kennis te maken met deze Oosterse gerechten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Afghaans restaurant Afsana

Metro Rijnhaven, Tram 20,23 en 25 uitstappen bij lod.pincoffsweg,
  • Kom je met de auto?
    Hillelaan 7-11 3072JA Rotterdam
  • : Gratis parkeren van maandag t/m zaterdag vanaf 18 uur. Zondag hele dag gratis

Maandag gesloten.

9,1

Jouw recensie over het restaurant Afghaans restaurant Afsana

Didier W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Fantastische avond, bijzonder menu in sfeervolle ruimte. Personeel zeer gastvrij en leuk met de kinderen.
Enige teleurstelling was dat we om 17:00 uur een tafel gereserveerd hadden, maar dat de keuken pas om 18:00 uur openging, maar prima opgelost uiteindelijk. Aanrader!
Debby M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gezellig restaurant met heerlijk eten. Aardige eigenaar die altijd tijd neemt voor een praatje.
Zeker een aanrader. De Afghaanse keuken is heerlijk.
A H G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Prima gastheer, heerlijk gegeten!
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
wat een aangename verassing, het eten was echt overheerlijk. goed gekruid heerlijke smaken en genoeg om van te smullen. we hadden een lekkere fles rode wijn erbij genomen ook.
personeel was heel vriendelijk en de eigenaar kwam ook nog even een praatje maken
absolute aanrader!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Van zeer smakelijke maaltijden genoten met 8 personen.
Zeker de moeite waard en zeker een keer terug.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Een echte aanrader. We waren hier voor de tweede maal, en werden al herkend. Beide malen ongevraagd korting gekregen (na reserveren via Iens). Zeer vriendelijke en attente bediening. Het eten is een wereld op zich; voortreffelijk gekruid en zeer divers, Voortreffelijke kwaliteit en ook aandacht voor het uiterlijk van de gerechten. Goede wijnen. Enige minpunt: geen kraanwater, heel duur flessenwater!
Astrid J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gisteren hier gegeten en het eten was echt superlekker. Ik had niet eerder Afghaans gegeten, dus niet echt een idee wat ik kon verwachten. Gelukkig was het een groot succes!

Wij hadden driegangenmenu Afsana gekozen. We moesten beide hetzelfde menu kiezen, maar dat bleek geen probleem. Genoeg lekkers op elk menu. Vooral de mantoe, qabeli palaw, sabzie en qorme gosht vond ik enorm lekker. Het desert (vanilleijs en pistacheijs met kardemom) vond ik tegenvallen. Het ijs was vooral vettig en smaakte niet naar vanille en pistache. Dit mocht voor mij echter de pret niet drukken en ik ben vertrokken met het voornemen om hier nog eens te gaan eten.

Na het hoofdgerecht kwam de eigenaar vragen hoe we het eten vonden en of er iets anders of beter kon (bijv minder pittig). Van ons hoeft er niks te veranderen, maar wel super dat de eigenaar open staat voor feedback en dit ook actief komt ophalen.

Enige minpunt dat ik kan noemen naast het ijs, is dat ik voor een fles water van 0,75 liter maar liefst 7 euro moest aftikken. Dat was wel een kleine afknapper bij het ontvangen van de rekening.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten met zijn vieren gaan we zeker nog een keer doen.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Sfeervol restaurant. Prettige bediening.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Wat een geweldig restaurant! Ontzettend aardige mensen en zo heerlijk gegeten. Ze kwamen een zelf samengesteld 3-gangenmenu. Zo krijg je van alles wat en kun je veel dingen proeven en alles smaakte zo lekker. Hier komen we zeker terug.
Puntje van kritiek, het duurde lang voordat het drinken geserveerd werd en er werd tussentijds niet echt gevraagd of we nog iets wilde drinken.
Raisa V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Het eten was heerlijk: met name het voor- en hoofdgerecht. Heerlijke kruiden en smaken! We hebben van alles wat geproefd en genoten. De service kan echter wel wat verbeterd worden. Hoewel de bediening heel vriendelijk is, kwam er zelden iemand langs om te vragen of je nog wat wilde drinken. En na ongeveer een half uur tot 45 min wachten na het hoofdgerecht, zijn we zelf gaan vragen naar het toetje omdat dat maar niet kwam (we hadden een 3-gangen menu). Verder wel een heerlijke avond gehad!
Оlga Z.
Lekkere authentieke gerechten , perfect gekruid ,licht pittig
Jef J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Lekker gegeten, zeer vriendelijke service. Gaan zeker terug en sterke aanrader
Janlillian M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Verrassend lekker gegeten, anders dan anders en zeker voor herhaling vatbaar.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Het was erg koud in het restaurant en dat was jammer. Heb gevraagd of de verwarming hoger gezet kon worden en dit werd gedaan, maar echt warm werd het niet. Het eten en de bediening was erg goed. Nu nog de verwarming!
Silke D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten, heerlijke smaken en ontzettend vriendelijke bediening! Een echte aanrader.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Wat een leuke en aangename manier om kennis te maken met de Afghaanse keuken. Eten was erg lekker en de bediening attent en vriendelijk.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Als een tripje naar Afghanistan nog iets te veel van het goede vind is dit restaurant een top alternatief! Heerlijk gegeten en een dejavu naar mooie tijden in het prachtige land.
Mélanie S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten.verfrissende smaken. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader.
OA W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heel vriendelijke, vlotte, bediening door nog jonge werknemers. Gezellig druk. Prijs voor een driegangen menu aan de hoge kant (veel -lekkere- rijst naast een aantal kleinere bijgerechten).