Afghaans restaurant Afsana

Hillelaan 7-11 3072 JA Rotterdam Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Afghaans restaurant Afsana

Super sfeervolle inrichting waar je even het gevoel krijgt echt in Afghanistan te zijn. Compleet met Oosterse tapijten en woestijnachtige decors. Wil je echt eens iets bijzonders proberen, dan is dit een restaurant waar je van voorgerecht tot dessert wordt verrast. Eten is in de Afghaanse cultuur vooral een activiteit die je deelt met anderen. Prima dus om op ontdekking te gaan met vrienden of familie en kennis te maken met deze Oosterse gerechten.

Meer informatie over restaurant Afghaans restaurant Afsana

9,1

Jouw recensie over het restaurant Afghaans restaurant Afsana

Hanina A.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Ik heb er afgelopen vrijdag gegeten met vriendinnen, het eten was echt lekker. Handig ook dat je zo veel verschillende dingen kunt proeven. De service was ook uitstekend, alleen hadden wij een beetje pech met iemand die net drie dagen geleden was begonnen.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ontvangst was vriendelijk en men verwachtte ons ook echt.
Als eerste ervaring met Afghaans eten, wij hadden het Afsana 3 gangen menu, echt heerlijk gegeten. Een nieuwe smaakbeleving.
Bediening was ook zeer vriendelijk en lichtte alle gerechten even kort toe.
Tussen hoofdgerecht en dessert nog even een gezellig gesprekje met de eigenaar, die alle gasten ook persoonlijke aandacht gaf..
Al met al een geslaagde avond.
Complimenten ook voor de opzet van de internet-site.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten goede en vriendelijke bediening borden voor het hoofdgerecht waren warm daar is over nagedacht onze complimenten alles was gewoon goed
Marco E.
Erg hartelijke ontvangst
Prima gegeten
Kan wel warmer qua temperatuur zijn in het restaurant
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Goed gegeten nette bediening en .... warme borden kregen we voor het hoofdgerecht perfect ...... duidelijke uitleg wat wat is en als je meer wilt geen probleem voor ons een dikke 10
Lucky S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Super vriendelijke bediening. Restaurant ziet er goed uit en eten is lekker. Zeker een aanrader.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
We werden allerhartelijkst ontvangen door de serveerster en eigenaar. De eigenaar vroeg ons of wij al bekend waren met Afghaans eten. Neen. Op zijn voorstel om voor ons een keur aan gerechtjes te serveren zijn wij gelukkig ingegaan. De smaken zijn apart. Anders dan wij gewend zijn. Kruidig en zeer smakelijk. We hoefden niet lang te wachten en na iedere gang vroeg de serveerster voorkomend hoe lang we ongeveer wilden pauzeren om ruimte te maken voor de volgende gang. We hadden 3 gangen. Alles was prima verzorgd. De wijn was ook goed. Kortom een restaurant met keuken dat zeker de moeite van het proberen waard is en al helemaal met de actie van -30 procent. Wil je eens iets heel anders? Afsana....een aanrader! Familie van Eijndhoven, Culemborg
Jawid N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lekker en gastvrij. Bij binnenkomst voel je je gast. Zeer vriendelijke eigenaar, gastheer en aardige personeel. De gerechten wat je krijgt is meer dan genoeg. Vergeet niet om sambosa en doogh erbij te bestellen.
Nynke G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gezellige ontvangst, zeer attente gastheer en personeel. De verschillende menu’s bestonden uit veel kleine dishes die allemaal heerlijk smaakten.
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Zeer gastvrij en het eten was erg lekker
Geert Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
heel gezellig restaurant met een divers publiek. heerlijk gegeten en genoten van de sfeer
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Wat een lieve, vriendelijke en gastvrije mensen! We hebben ons laten verrassen door de Afghaanse keuken en overheerlijk gegeten. Echt een aanrader; wij komen in ieder geval zeker nog een keer terug.
michel D.
erg klantvriendelijk !!!!
en lekker ook nog eens !!
rob A.
Gastvrij en heerlijk eten
Milthon B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Ik kwam aan met de gedachte dat we van een menu konden bestellen maar het bleek een buffet te zijn. Het eten was verrassend heel erg lekker. De medewerkers zijn heel behulpzaam en vriendelijk. Mijn oudejaarsavond was hier echt een top ervaring.
Elias M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Eten was heerlijk, mensen erg gastvrij!
Regina K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Echt verrast door het eten, we konden niet kiezen, dat hoort bij het 3-gangen diner. Dan krijg je overal een schaaltje van. Echt genoten.
De bediening is erg vriendelijk en gastvrij, we mochten zelfs de meer bestellen, maar dat was niet nodig, want t was al zoveel.
Anouar E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Erg verrast en genoten van het eten in dit restaurant. Authentiek met een gezellige oosterse sfeer vriendelijke bediening kom er graag nog een keer terug.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Lekker eten, vriendelijke en adequate bediening, prima service. Een aanrader.
Anne E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Eten was smakelijk. De bediening erg vriendelijk . Maar dat heb ik reeds genoemd. Verder geen opmerking . Ik ben erg tevreden.