Afghaans restaurant Afsana

Hillelaan 7-11 3072 JA Rotterdam Nederland Kaart

Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Chocolade
      Mango

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Afghaans restaurant Afsana

Super sfeervolle inrichting waar je even het gevoel krijgt echt in Afghanistan te zijn. Compleet met Oosterse tapijten en woestijnachtige decors. Wil je echt eens iets bijzonders proberen, dan is dit een restaurant waar je van voorgerecht tot dessert wordt verrast. Eten is in de Afghaanse cultuur vooral een activiteit die je deelt met anderen. Prima dus om op ontdekking te gaan met vrienden of familie en kennis te maken met deze Oosterse gerechten.

Meer informatie over restaurant Afghaans restaurant Afsana

Metro Rijnhaven, Tram 20,23 en 25 uitstappen bij lod.pincoffsweg,
  • Kom je met de auto?
    Hillelaan 7-11 3072JA Rotterdam
  • : Gratis parkeren van maandag t/m zaterdag vanaf 18 uur. Zondag hele dag gratis

Maandag gesloten.
Dinsdag t/m zondag 17:00 tot 22.00 uur
Keuken is open van 18:00 uur tot 21:00 uur open

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Afghaans restaurant Afsana

Francis S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Heerlijk geheten. Bij bediening misten we wat enthousiasme. Dat kan beter. Eigenaar/ober was wel zeer vriendelijk. En enthousiast.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Lekker eten, lieve bediening.
Truus M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk eten en goede, vriendelijk bediening.!
Marry V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Voor het eerst Afghaans gegeten via de AH restaurantactie en wat een smakelijke verrassing! We gingen zowel voor het vegetarische - als het vleesmenu en beiden waren een lust voor het oog en onze smaakpapillen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Aardige bediening, geïnteresseerd in de gasten. Met AH menu, voldoende keus
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Zeer geode prijs-kwaliteit verhouding. Heel lekker eten!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Hier een aantal weken geleden met vrienden geweest met kinderen. Erg goed restaurant. Erg vriendelijke eigenaar. Kwaliteit eten is erg goed. Er werd een menu voor ons gemaakt en konden bijbestellen als we nog meer wilde hebben. Echt een aanrader! Hier gaan we zeker vaker eten !
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten, ook met lactosevrij dieet rekening gehouden. Afghaans eten is lekker gekruid, maar zonder de scherpte van bijvoorbeeld Spaanse pepers. Het is allemaal verschillende gerechtjes vergelijkbaar met een Indische rijsttafel. Alleen dan met Afghaanse eten. Je kunt gewoon aan tafeltjes en stoeltjes zitten, maar voor authentiek Afghaanse manier van eten kan men hier ook terecht. Men zit dan aan een laagtafeltje op Perzische kleedjes. Je kunt verschillende soorten vlees eten, maar er is ook een uitgebreid vegetarisch menu. Kortom, echt een leuke zaak met lekker eten.
Menzo V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gezellig restaurant, aardig personeel, verrassende recepten, prima te betalen, alleen fles spa blauw voor 7,50 is wat aan de ruime kant,
De tafel van Maps V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prima restaurant. Om aan te bevelen. Eigenaar komt even langs het tafeltje. Maakt de sfeer persoonlijk en welkom.
Tineke D.
Wat leuk om dit een keer te proberen. Was uitgenodigd door een vriendin. Vond het eten heerlijk en zeker iets om terug te komen, al is het niet naast de deur omdat ik in Voorburg woon. Wij hadden het Afsana menu, leuk met al die verschillende gerechten, voorgerechten en toetje. Heerlijk. Mijn complimenten.
Debby M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. Echt een aanrader.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Prima gegeten en voor een heel schappelijk bedrag. De atmosfeer is ontspannen, de bediening erg aardig. We gaan zeker terug!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Erg lekker gegeten. Alle gerechten werden uitgelegd en zelfs van iets wat we lekker vonden uitgelegd hoe we het zo zelf kunnen maken!!!

Aanrader komen zeker terug!
Sofia S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
We hadden meer van dit restaurant verwacht gezien de recensies! Het eten was prima, lekker, maar niet heel uitgesproken. De service was ook prima, aardige bediening. De sfeer van het restaurant was niet echt gezellig, ook stonk het naar rook. We denken dan ook dat er binnen gerookt wordt (na sluitingstijd) en dat de geur in de stoffen kleden en gordijnen zit. Het dessert was jammer genoeg op! Echt jammer! Al met al prima, maar niet een 9,0 waard!
Luzella S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten, fijne service en gezellige inrichting.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Echt anders dan de gewone keuken. Goede sfeer en aardige bediening. Wij hadden het ah menu maar omdat we met zijn 4 waren kregen we het verrassingsmenu. Dat waren hapjes van alle gerechten. Daardoor hebben we alles mogen proeven en als je van kruiden als munt en koriander houd echt heel lekker. Het enige minpuntje is dat ik voor een fles plat water 5 euro een beetje duur vind. Maar toch komen we zeker nog een keertje terug.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gezellig, vriendelijk en heel lekker!
Henric V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende smaken, echt een aanrader
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Goede bediening, nette ontvangst en zijn geinteresseerd. Prima gegeten, een aanrader!
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk eten, super service - ook na hier twee keer te hebben gegeten, komen wij zeker nog eens terug!