Afghaans restaurant Afsana

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Afghaans restaurant Afsana

Super sfeervolle inrichting waar je even het gevoel krijgt echt in Afghanistan te zijn. Compleet met Oosterse tapijten en woestijnachtige decors. Wil je echt eens iets bijzonders proberen, dan is dit een restaurant waar je van voorgerecht tot dessert wordt verrast. Eten is in de Afghaanse cultuur vooral een activiteit die je deelt met anderen. Prima dus om op ontdekking te gaan met vrienden of familie en kennis te maken met deze Oosterse gerechten.

Meer informatie over restaurant Afghaans restaurant Afsana

9,2

Jouw recensie over het restaurant Afghaans restaurant Afsana

daan V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten! En wat een vriendelijke, betrokken eigenaar en personeel! Was een hele fijne avond.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Erg gezellige bediening en een kok die regelmatig komt vragen hoe het is en graag wat uitleg geeft. We hadden één van de drie-gangenmenu's met allerlei kleine hapjes en allemaal lekker. En ben normaal niet zo'n toetjes-eter, maar het zelfgemaakte ijs was wel erg geslaagd. En als je van kardemom houdt, zou ik hier zeker naartoe gaan.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het was heel lekker alleen hadden we 2 verschillende hoofdgerechten besteld en dezelfde gekregen
Maar het was heerlijk
Adelien V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
De kaart is beetje verwarrend en vraagt om uitleg. jammer dat sommige gerechten niet beschikbaar waren. Ondanks dit super lekker gegeten
ruud B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Goede bediening, gezellige inrichting, eten was heerlijk, kortom aanbevelingswaardig
Bastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Erg leuk en uniek restaurant. Keuken voor ons onbekend, leuke nieuwe smaken. Ontvangst uitstekend, zeer gastvrije en enthousiaste eigenaar. De kwaliteit van het eten overstijgt de kwaliteit van de wijn. Voeg nog wat toppertjes aan de wijnlijst toe en de beleving is compleet!
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Geweldig lekker gegeten gisteren. Wat een leuk restaurant en wat een super gastheer is de eigenaar!

Als je binnenkomt wordt je netjes begroet en de hand geschud. Het ziet er erg sfeervol uit met de Afghaanse decoratie die zij hebben gebruikt. Eten was erg goed, zeker het voorgerecht. Bij het hoofdgerecht krijg je allemaal kleine bakjes met verschillende soorten groente en vlees. Ik hou daar van :-)

Niks is de eigenaar en de serveerster te veel. Ze zijn enorm gastvrij, Eigenaar maakt ook echt contact door even een praatje te maken wanneer dit het toelaat, Erg leuk!

Wij komen zeker nog eens terug!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vanavond voor het eerst bij afsana gegeten, een heerlijk 3 gangen menu met aangename verrassingen. Het is indrukwekkend te zien hoe deze jonge zaak wordt gerund door Emal en zijn team., zeker een aanrader wij komen ook snel terug.
Jordy M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wij hebben er vanavond gegeten en als je een keer wat anders wilt dan standaard een biefstuk dan zou je dit toch maar eens moeten proberen. Vele kleine hapjes met zeer bijzondere smaken. Bediening is ook erg vriendelijk.
Tony L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Ziet er op zich niet speciaal uit. Wel lekker rustig met een vriendelijke bediening. We hebben een van de 3-gangen menu's gekozen. Voorgerecht bestond uit deegkoekjes die zalig waren. Hoofdgerecht was een soort rijsttafel met een 7-tal verschillende gerechtjes bij zalige Basmati rijst. We hebben ons helemaal rond gegeten en hadden nog net plek voor een zelfgemaakte Pistache ijsje. Zeer de moeite waard.
canan V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten was heerlijk.. mantoe yummy :)
Vriendelijke personnel, goede service..
Eigenaar heel aardig.. bedankt
Sebastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk eten en leuke sfeer. Feit dat je op een sofa kan zitten voegt voor mij echt iets toe. Aanrader!
AJ V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Eten fantastisch lekker en zeer gastvrij onthaal. Toelichting bij de diverse gerechten. Mooie opmaak van schalen en borden. Aandachtspuntje was de toiletruimte. Wij komen zeker terug
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Voor het eerst Afghaans gegeten en we vonden het heerlijk.
Erg aardige bediening, scherpe prijs. Een aanrader.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gekozen voor een 3 gangen menu. We kregen verschillende kleine gerechten die elk heerlijk van smaak waren. Zeer vriendelijke eigenaar. Echt een aangename verrassing om hier te eten.
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goed eten voor een eerlijke prijs in een gezellige Afghaanse atmosfeer. Afghaanse muziek op de achtergrond in een mooi decor, doet je even vergeten dat je in Rotterdam bent. De eigenaar Emal weet wat hij wil en stelt de gasten op hun gemak. Een stukje Afghanistan naar Nederland brengen om de Nederlanders kennis te laten maken met de positieve kanten van een prachtig land en haar fantastische keuken.
Alle gerechten zijn vers en dat proef je!
Natuurlijk is er genoeg te verbeteren, maar dat neemt niet weg dat je er geweest moet zijn om vervolgens met een zeer voldaan gevoel je vrienden te vertellen om er zeker eens te gaan eten! Binnenkort zelfs Afghaanse wijnen op de kaart. Proost!
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Leuk en gezellig restaurant met een geweldig enthousiaste eigenaar. Aanrader om te gaan eten; lekkere menu's, gezellige sfeer en niet te duur.
Natascha T.
Eten was heerlijk. Service goed
Mirla G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten was top. Het menu mocht iets duidelijker. De bediening zeer vriendelijk. De snelheid viel wat tegen. Er is uitgelegd dat ze i.v.m. de vakantieperiode te weinig medewerkers hadden. Aan de sfeer mag nog wat gewerkt worden. De muziek stopte vaak en de aankleding van het redtaurant lijkt nog niet af. Overal het algemeen waren wij zeer tevreden! En goed ontvangen door de gastvrije eigenaar.
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Een zeer vriendelijke eigenaar en hartelijke ontvangst. De kaart heeft een beperkte keus maar dat zorgt dan weer dat het eten vers en goed is. Heerlijk zitten smullen van het menu Afsana. Van de muziek hoorde we alleen de bassen en dat vonden we niet prettig.