Afghaans restaurant Afsana

Hillelaan 7-11 3072 JA Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-50% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Afghaans restaurant Afsana

Super sfeervolle inrichting waar je even het gevoel krijgt echt in Afghanistan te zijn. Compleet met Oosterse tapijten en woestijnachtige decors. Wil je echt eens iets bijzonders proberen, dan is dit een restaurant waar je van voorgerecht tot dessert wordt verrast. Eten is in de Afghaanse cultuur vooral een activiteit die je deelt met anderen. Prima dus om op ontdekking te gaan met vrienden of familie en kennis te maken met deze Oosterse gerechten.

Meer informatie over restaurant Afghaans restaurant Afsana

Metro Rijnhaven, Tram 20,23 en 25 uitstappen bij lod.pincoffsweg,
  • Kom je met de auto?
    Hillelaan 7-11 3072JA Rotterdam
  • : Gratis parkeren van maandag t/m zaterdag vanaf 18 uur. Zondag hele dag gratis

Maandag gesloten.
Dinsdag t/m zondag 17:00 tot 22.00 uur**** keuken is tot 21:00 uur open

9,1

Jouw recensie over het restaurant Afghaans restaurant Afsana

Joop D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk afghaanse gegeten je kreeg uitleg wat je te eten kreeg 3 gangen voldoende je kon bij bestellen als je nog wat er bij wou hebben kom beslist terug gr joop
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten mooie kennismaking met de Afghaanse keuken.
Gastvrij ontvangen en zeker de moeite waard om een keer terug te komen!!!
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten. Je moet wel van pittig houden, dat komt bij meerdere gerechten terug. Al zitten er ook heerlijke niet pittige gerechten bij. De ambiance is gezellig. Goed dat de eigenaar even een rondje maakt langs de gasten. Stukje extra persoonlijke aandacht doet altijd goed. De voorgerechten en hoofdgerechten leken deels hetzelfde op de kaart, maar ik begreep achteraf dat ze wel anders klaargemaakt zouden zijn. De voorgerechten zijn pittiger dan de hoofdgerechten. Iets om rekening mee te houden, want dat is niet gelijk duidelijk. Verder niets dan lof. Een aanwinst voor Rotterdam.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Ik ben vorige week met mijn partner in Afsana geweest. In het begint werden we netjes begroet en verder konden zelf een tafel uitzoeken. Mooie plek, met een geweldige uitzicht. We hebben voor het Layla menu gekozen. De uitleg van bediening hielp ons heel veel op een keuze te kunnen maken. We hadden niet te lang, maar ook niet tekort op onze gerechten gewacht. Er werd ook een goede uitleg over gerechten gegeven. Ik vond alles heerlijk en ben blij dat ik in Afsana de kennis met Afghaanse koken en cultuur gemaakt heb. Toen we klaar met hoofdgerecht waren, was de eigenaar naar ons toe gekomen om even een praatje te doen. Ik had dat echt gewaardeerd (hoe vaak gebeurt het nou tegenwoordig)? De bediening was ook super vriendelijk, behulpzaam en provisioneel. We komen zeker terug met een grote groep!
De tafel van Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten en wat een gastvrijheid. Hele leuke avond gehad!
Wesley L.
Heerlijk gegeten met het gezin voor moederdag vandaag. Het was onze eerste ervaring met de Afghaanse keuken en het gevoel ons allemaal heel goed. De eigenaar kwam ook een paar keer langs voor een praatje en wat toelichting van de maaltijden. Hij heeft mijn vader zelfs aan de aubergine gekregen en dat lukken er maar weinig om mijn vader iets nieuws te laten proeven. Zeker een aanrader en komen hier zeker weer een keer terug.
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten en zeer goede service
Hanneke R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Goed eten. Prijs aan de hoge kant voor wat je krijgt. Sfeer is ok. Toen er meerdere tafels bezet waren en een muziekje werd opgezet werd het meteen wat leuker. Ik zou niet snel nog een keer terug gaan, dan weet ik gezelligere plekjes in de buurt.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Persoonlijke aandacht. uitleg van de gerechten. De lange lage tafel met kussens eromheen was leuk!
Edsard V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Erg lekker gegeten, vriendelijke service
Martha e alexander B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Lekker gegeten, vooral het voorgerecht met prei en kaneel is heel spannend. Het dessert was minder spannend maar lekker ijs. Prima service, kwaliteit-prijs en mooie inrichting. Een succes!
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Vriendelijk ontvangst, heerlijk gegeten, alles goed verzorgd. Bij iedere menugang uitleg van de gerechten.
Kolja V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Erg lekkere gerechten en met het menu een mooi assortiment aan gerechtjes. Er zijn wat mediterraanse invloeden, maar het is toch echt een eigen keuken, die de moeite waard is.
Karen M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Zeer vriendelijke eigenaar en heerlijk gegeten!
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten,de bediening was erg vriendelijk, het meisje wist goed te vertellen en uit te leggen welke gerechten met welke ingrediënten we aten. We gaan hier zeker weer eten.
hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
heel gezellig gegeten. Ligging ook gunstig qua ov.
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuk en een gezellige sfeer.
Eten is zeer verrassend, met heerlijke aparte smaken.
Voor herhaling vatbaar.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer smaakvol, verrassend en gevarieerd eten in een relaxte ambiance????
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Alle gerechten zijn smaakvol en apart. De bediening is erg vriendelijk zonder al te veel gevoel voor humor maar dat hoeft ook niet. Voor de rest is de sfeer heel relaxed en de inrichting goed, niet zo dicht op elkaar.
ancilla V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Erg goed bevallen. Gerechten hebben een gamma van heerlijke zachte smaken. Zeker een aanrader.
thea S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het eten was heerlijk en vol verrassende smaken. Ook de Afghaanse fles rode wijn droeg daar aan bij. Goede bediening met uitleg over de gerechten. Wij hadden een drie gangen menu. Gewoonlijk kies je dan uit een voorgerecht, een hoofdgerecht en een toetje. Tot onze verrassing kregen we alle verschillende gerechtjes in wel 10 schaaltjes, het voorafje bestond uit twee gerechtjes en het toetje uit twee soorten ijs. Alle hoeveelheden waren perfect op elkaar afgestemd en we zijn met een zeer goed gevoel naar huis gegaan.