Afghaans restaurant Afsana

-50% op de Rekening

Exclusief menu's

Exclusief menu's

Over het restaurant Afghaans restaurant Afsana

Super sfeervolle inrichting waar je even het gevoel krijgt echt in Afghanistan te zijn. Compleet met Oosterse tapijten en woestijnachtige decors. Wil je echt eens iets bijzonders proberen, dan is dit een restaurant waar je van voorgerecht tot dessert wordt verrast. Eten is in de Afghaanse cultuur vooral een activiteit die je deelt met anderen. Prima dus om op ontdekking te gaan met vrienden of familie en kennis te maken met deze Oosterse gerechten.

Meer informatie over restaurant Afghaans restaurant Afsana

9,1

Jouw recensie over het restaurant Afghaans restaurant Afsana

Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Uitstekend eten in een sfeervol restaurant! Het traditionele eten is smaakvol en hier en daar mild pittig, maar zeker niet zoals in bijvoorbeeld de Indiase keuken. De borden en schaaltjes worden mooi opgediend. De keuze is niet te ruim waardoor je niet meer weet wat je moet kiezen. Je kan merken dat er verse ingrediënten worden gebruikt en er met liefde wordt gekookt. De eigenaar vertelt je met veel enthousiasme over zijn restaurant en cultuur. Eigenlijk kan ik niets negatiefs vertellen over dit restaurant, kortom: een aanrader! Oh ja, het uitzicht op de skyline van Rotterdam is echt magnifiek, op de daarvoor lopende metrolijn na misschien...
GJ M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Aryan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Voor het eerst kennis gemaakt met Afghaanse verrukkelijke gerechten. Totaal verbaasd. Echt heerlijk gekruid, de subtiele smaaksnesatir. Je weet niet wat je eet. Erg lekker en gezond. Wil je met een grote groep reserveer de Afsana lounge dan kan je van een heel andere belevenis genieten.
Hartelijk eten
Zeer betrokken chefkok/eigenaar
Aardige personeel
Mooie ambiance

=== genieten. Wij blijven komen.
Bijl- .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk eten en de moeite waard om een keer te gaan proeven. Zeer aardige en goed personeel. Mooie sfeer gemaakt van veel natuurlijke materialen
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zeer gastvrij en goed restaurant op wat dingen na zoals: geen verse sappen vw de geregelde vraag daarnaar zou de eigenaar dit veranderen. Op de kaart staat kalfsvlees aangegeven maar dat is gewoon rundvlees wat volgens de eigenaar verkeerd op de kaart staat. Het eten was goed voorgerecht was super lekker 3 gekruide deeg hapjes we waren met 5 pers. Hoofdgerecht 2 schalen rijst en 8 kleine schaaltjes met een paar stukjes vlees of groente wat te weinig was je kan wel bijbestellen (prijs inbegrepen) maar dat vind ik niet prettig als je eenmaal zit te eten. We hadden 1 vegetarisch maar die werd niet geserveerd werd wel gelijk verholpen. Dessert was alleen ijs dus hebben we koffie genomen die niet zo warm was. Het restaurant is gezellig ingericht maar steenkoud binnen dus jas aanhouden. Al met al heel goed eten maar nog wat horeca aanpassingen nodig.
Roland T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg leuke ervaring. Zeer gastvrij, maar wel tikje chaotisch. Voorgerechten: erg lekker. Hoofdgerechten: aparte smaken, maar zeer kleine porties (m.u.v. de rijst). Nagerechten: erg lekker. Met IENS-aanbieding (-20%) passende prijs/kwaliteitsverhouding. Doordat het zo'n leuke ervaring is gaan we vast nog eens.
De tafel van S. L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer geslaagde avond gehad bij Afsana.
Het restaurant heeft een fijne sfeer en een zeer gastvrije bediening.
Het eten was daarnaast heerlijk.
Kortom een aanrader.
Per L.
Dit weekend met 2 personen hier wezen eten. Eigenlijk was alles uitstekend een, mooie zaak, vriendellijke maar wel professionele bediening en erg lekker gegeten. Als ik een klein puntje van kritiek zou moeten noemen is dat de kaart. Deze vond ik met wat kleine gerechten en 3 menu's iets beperkt omdat deze menu's ook nog voor 2 personen waren waardoor de keuzes beperkt zijn. Verder niets dan lof. Komen graag nog een keer terug.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk eten, relatief kleine keuze, maar wel heel lekker. !
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Mijn man en ik hebben hier 9 november 2017 voor het eerst gegeten en waren blij verrast. Het eten is echt heerlijk en het personeel is heel gastvrij. Zeker een aanrader!
Lin K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Bij aankomst ontvangst van jonge gastheer gaat niet professioneel te werk heeft mij niet netjes te woord gestaan rare opmerkingen waarom ik alleen was en dat het niet gebruikelijk was .alsof ik niet welkom was alleen .ik heb 1 hoofdgerecht gegeten het was een bord vol van 9 hoopjes van het zelfde gerecht smaak was goed maar veel te veel van het zelfde er zat niets anders bij kwa salade groenten of brood en echt prijzig 16 euro voor 1. Saai gerecht .
Rick P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Uitstekend Afgaans restaurant die ik eenieder aanbeveel. We hebben met zijn vieren uitstekend gegeten. De eigenaar is erg begaan met de kwaliteit van de gerechten. Het was redelijk druk en toch kregen ze het perfect voor elkaar om iedereen goed te bedienen zonder daarbij gasten te laten wachten. We komen zeker terug.
Peter Q.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Bijzonder lekker eten en zeer vriendelijk personeel.
Edwin P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gastvrij ontvangst goede uitleg gerechten. En bovenal lekker.
Er wordt gewerkt aam ervaring met de nieuwe koffiemachine.
Henry B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was lekker. Was voor ons de eerste keer om Afghaans te gaan eten. Alles werd keurig uitgelegd. De bediening was vriendelijk. Men vroeg bij het afruimen of de volgende gang kon komen of dat men nog even wilde wachten. Kortom een restaurant waar je een keer geweest moest zijn.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We werden hartelijk ontvangen en het personeel was erg vriendelijk.
Er werd ons een 3 gangenmenu aangeboden met verschillende gerechten uit de Afghaanse keuken.
De gerechten waren allemaal heerlijk. Er werd verteld dat het kruidig zou zijn, daardoor hadden wij het iets pittiger verwacht, dat was het 'helaas' niet.
Ik zou zeker weer s een keer terug gaan.
margriet D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Zeer vriendelijke eigenaar, maakt een praatje met ons, vertelt waarom hij het restaurant is begonnen.
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten was erg lekker en de bediening zeer vriendelijk. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Sfeervolle inrichting .
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gastvrije ontvangst door buitengewoon vriendelijke gastheer, attent personeel, verrassende overheerlijke gerechten tegen schappelijke prijzen. Ook op de geserveerde wijnen viel niets af te dingen. Kortom: een aanrader voor wie eens wat anders wilt dan de gebruikelijke Europese keuken.
Jochem G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk eten, alles huisgemaakt, persoonlijke en warme bediening.
Cruella D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Lekker gekruid van de voorafjes tot de groente en het vlees. ...maar portionering klein.. wij hebben een aantal gerechten bijbesteld! Verder zéker voor herhaling vatbaar.