Aetkefee 't Baekske

Donderdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Op aanraden van een local (bedankt Jürgen) hier heerlijk gegeten. De kaart is beperkt qua keuze en zo blijft de kwaliteit van het aanbod gegarandeerd. Vers en met liefde bereid, dat proef je!
Ook de gastvrijheid en persoonlijke aandacht kunnen wij waarderen.
Wij komen graag nog een keertje terug.
koosriena .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Dit jaar kamperen we weer op de Petrushoeve in Beesel, altijd gaan we dan meerdere keren eten bij aethoes 't Baekske, bij Jos en Sylvia, een echte aanrader, heeeeerlijk eten, gezellige sfeer, perfecte bediening, Jos en Sylvia zijn echt gastvrije mensen, geen heel uitgebreide kaart, maar wel super lekkere gerechten voor een zeer betaalbare prijs.
Dit is ons restaurant.
Ps Jos haalt ons op bij de camping, waar vind je nog zo'n service.
Koos de Jong
Ymi .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
De uitbater van 't Baekske heeft een mooie formule bedacht om zijn restaurant te promoten. Met enkele campings uit de omgeving heeft hij de afspraak gemaakt om gasten gratis op te komen halen en na afloop weer terug te brengen zodat niemand de Bob hoeft te zijn en er onbezorgd een glaasje kan worden gedronken. Dit lijkt goed te werken want het restaurant zat behoorlijk vol met campinggasten en het restaurant is daardoor niet afhankelijk van toevallige passanten. Er heerst een gezellig sfeertje in het eetcafee en het eten is er prima, hoewel je geen culinair hoogstandje moet verwachten. Een eenvoudig driegangen keuzemenu voor 24,50 vinden wij een redelijke prijs en we hebben een erg gezellige avond gehad.