aete bie loe

Stationsstraat 87 6181 AE Elsloo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant aete bie loe

Maandag t/m Woensdag 12:00 - 21:30
Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Aschol .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Perfect gegeten bij "loe". Zondagavond een verwen menu met drie voorgerechten, drie hoofd gerechten en drie toetjes. Prettige bediening en de chef kok kwam zelfs even kennismaken.
Zeer goede, en uitgebreide, maaltijd voor weinig. Aldert & Maria
Jack J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Aete bie Lou is een eenvoudig restaurant. Heeft een goede keuken en mooie en smakelijke gerechten. Vriendelijk personeel en een goede bediening.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
een klasse chefkok en vriendelijke bediening wat wil je nog meer. We hebben een verwenavond met 7 gangen diner meegemaakt dit was ongelofelijk goed, maar ook gewoon a la carte is uitstekend gemaakt en je voelt je er op je gemak.