Adriatico

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Adriatico

Dinsdag t/m zondag: 14:30 – 22:00
Maandag: Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Adriatico

Karin E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten, goede bediening
Natalie K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Ik vind het een fijne plek om te eten altijd smaakvol, niet duur, alleen mis ik wel muziek in de zaak.
Wij waren nog al laat met eten en hoewel het niet zo druk meer was mis je wel een beetje sfeer 'Italiaanse' muziek eventueel. Je kan alle gesprekken dan ook helemaal volgen en hoort iedereen een beetje door elkaar heen praten aan elke tafel. Een tip dus: muziek!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Op een woensdag een hele fijne avond gehad. Het restaurant was heerlijk rustig. Hierdoor ook de volle aandacht van de vriendelijke Italiaanse ober. Gaf ons privacy maar ook aandacht wanneer nodig. Eten was allemaal prima, kwaliteit/prijs prima in orde. Zeker voor herhaling vatbaar.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Prima restaurant, aardige bediening. Prijs/kwaliteit ook goed (alleen de Vitello tonato te duur). Overall: verwacht geen spektakel, maar zeker okay.
Anton P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Heerlijke en smaakvolle gerechten.
Gastvrije bediening.

Jammer dat we tot 3x toe een verkeerde bestelling ontvingen.

Simpele manier van bestellen d.m.v. het omdraaien van een lampje.
Helaas was ons lampje defect.
Berthold H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Prima kwaliteit
Wachttijd eten was wel te lang.
Niet vragen: "is alles naar wens" als er nog geen maaltijd is geserveerd
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk gegeten 2e kerstdag. Ze hadden alleen personeelstekort door ziekte, waardoor we heel lang hebben moeten wachten. Is natuurlijk overmacht maar ze hadden dit misschien wel beter met hun gasten kunnen communiceren zodat ze meer begrip gekregen hadden. Het eten was super lekker in ieder geval
Franca V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Hier op 2e kerstdag het kerstdiner genuttigd. De kwaliteit van het eten was goed. Het restaurant ziet er gezellig uit, mooie versiering en sfeervol interieur. De wachttijd tussen de gerechten is heel erg lang. Na zeker 1 1/2 uur wachten een ober aangesproken. Die reageerde heel erg onbeschoft. We waren er toen al helemaal klaar mee. Toch afgegeten en de rekening gevraagd. Bij het betalen kwam weer de ober naar mij toe , hij vond dat ik niet boos naar hem mocht kijken. Hij begon heel snel en onverstaanbaar te praten. Volgens de andere jongeren van het personeel was er in het restaurant tussen het personeel en de keuken totaal geen communicatie. De italiaanse ober had last van kerststress. Voor ons was het heel erg teleurstellend. Wij gaan er niet meer heen. Ons advies: verbeter de communicatie en ontsla die ober
Tjabbe N.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk gegeten met lekkere wijn. Absoluut een aanrader!!
Lies N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Het was een heerlijk stuk vlees, de spaghetti die erbij geserveerd werd was uitstekend, de groenten die erbij waren heb ik niet gegeten , omdat wij veel vlees hadden.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Top
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke service, maar op een drukke zaterdagavond duurde het bij ons allemaal wel erg lang. Een andere avond zou ik daarom eerder aanbevelen.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Excellent!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten. verse ingrediënten en dat Proef je. de sfeer en service was goed. het enigste minpuntje is de locatie ivm parkeren. Maar restaurant zelf is top.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
22 september met 8 personen gegeten bij Adriatico.
Net restaurant, het was volle bak en daardoor erg lawaaierig.
het duurde ook te lang voordat we het eten kregen en tussen de gangen door duurde het ook veel te lang.
het was een beetje chaotisch ,ook het drinken was niet goed geregeld.
het eten was wel ok.

jan raats
Dries D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Zijn hier nu een behoorlijk aantal keren wezen eten, toen het begon was alles piekfijn in orde, althans voor onze begrippen; bediening, kwaliteit, service en ambiance. Nu maanden later (en dat heb ik nog voorspeld) is het stukken minder, service, bediening en eten. Helaas veel nieuw personeel, geen brood meer, slechtere service en teveel op de rekening. Het eten is gelukkig niet veel veranderd, maar heel erg jammer dat na maanden alles weer standaard wordt en alles gewoontjes is geworden, het ook stukken minder druk viel ons op.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gisteren hebben we hier met vieren heerlijk gegeten. Als voorgerechten namen we antipasti en carpaccio. Vooral de voor twee bestemde antipasti was heerlijk, een combinatie van allerlei lekkere voorgerechtjes en hapjes.
Mijn hoofdgerecht, Filetto Balsamico, een tournedos met balsamico en Parmezaan was super. Mals, mooi rosé en perfect van smaak. Mijn tafelgenoten namen onder andere lasagne, kip en cannelloni met spinazie en risotto. Ook zij waren erg tevreden.
Als nagerecht raad ik van harte een coupe citroenijs met limoencello aan. Een mooie afsluiting van een heerlijke maaltijd.
We hebben zeer goed gegeten met vriendelijke bediening in een erg leuk restaurant.
Een aanrader in Roosendaal!
Annemarieke M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De mensen in dit restaurant moeten nog veel leren. Ze bewegen allemaal erg druk, maar doen weinig. We hebben heel erg lang moeten wachten. Kinderen vielen van hun stoel van de slaap. Personeel pikte dit signaal totaal niet op. Ook de keuken verdient nog wat "fine-tuning". Origineel Italiaans betekend niet zonder meer dat alles in de rode tomatensaus moet zijn verdronken. Hopelijk ziet men dit als opbouwende kritiek. Een goede Italiaan is meer dan welkom in Roosendaal en de ambiance is er naar.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Adriatico is een aanwinst voor Roosendaal. Zeer eigentijds ingericht, vriendelijk personeel, heerlijk eten en heel redelijke prijzen.
We hebben hier met onze familie genoten van het diner. Men had heel veel keus, zodat het moeilijk werd om te kiezen.
Aanrader vond ik de antipasto Adriatico. Een flink bord, voor twee personen, gevuld met vitello tonato, bruschetta, tonijn- en rundercarpaccio, hammen worst etc. Erg lekker.
Ook de hoofdgerechten vielen bij alle tafelgenoten in de smaak. Van biefstuk via kalfsvlees tot penne al forno, alles was goed van smaak. Ter afsluiting nog lekkere desserts en koffie. Ook aan te raden was de rode huiswijn die men serveerde.
Lekker relaxed gegeten. Prima prijs-kwaliteit.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Op de locatie van een oud hotel is dit restaurant recentelijk geopend. Gelukkig kwamen helemaal geen beginners fouten tegen. De ontvangst was uitnodigend, vriendelijk en attent. De inrichting is prettig, modern maar toch warm en sfeervol. Gelukkig zit je niet opeengepakt en is er ruimte genoeg tussen de tafels.

Goede menukaart, voldoende variatie. Lekkere gerechten, mooi opgemaakt zonder bijzondere opsmuk.

Samengevat, volgens mij een aanwinst voor Roosendaal.