Adriatic International

Molenstreek 3 9641 HA Veendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Adriatic International

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Valet parking , Wi-Fi
Wdvries_hoza_nl .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Voorgerecht delenn is geen probleem en de zaziki fijn van smaak. Vlees en vis lekker en niet te veel gekruid. Hele bijzondere saus die niet overheerst wat in de meeste balkan restaurants wel het geval is. Lekker dessert. Leuke avond gehad met complimenten aan de gastvrouw.
Trappenfabriek .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Wij hadden netjes een tafel aan het raam, niets mis mee.
Maar bij het bestellen, ging dit al moeizaam ze begrepen hun eigen kaart niet.
Ik nam een voorgerecht was goed. Ik had mijn voorgerecht nog niet op of het hoofdgerecht werd al op tafel gezet. Ik nam een hoofdgerecht gehakt rolletjes waren erg droog. Mijn vrouw had varkensvlees met de saus apart was ook erg droog, is wat van gezegd, kreeg de opmerking dat dit kwam omdat de saus apart was, het moest inkoken. Hier eens en NOOIT meer. Wij hebben ergens anders een dessert genomen. En bij het weggaan zijn we vriendelijk gedag gezegd door de kok.
Floris69 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Uitstekend eten en ambiance! Heerlijk vers en smakvool! Prijzen zijn ook zeer vriendelijk! Bediening zeer attent en vriendelijk! Wij komen snel weer!
Floris en Catherine met gezelschap.
W D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2012
Leuke ambiance, niet overdreven.
Prima eten, eindelijk eens niet zo sterk gekruid. Misschien een wat te uitgebreide kaart maar voor ieder wat wils.
Druk bezocht. Locatie aan het water helaas gescheiden door een rustige straat.
Aan te raden!