Adriano

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant Adriano

agnes P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijke zondag lunch bij Adriano. Wat was het weer een feestje! heerlijk gegeten met heerlijk wijnarrangement. Gea en team is fantastisch en zeer gastvrij en altijd weer leuk om even in de keuken bij Adriano zelf te kijken. was Top!
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten, altijd een feest. Ik dit restaurant bij iedereen aanbevelen. Echt top. Sfeer was goed, bediening is altijd heel goed, je voelt je erg welkom.
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Huiselijk, warme sfeer, gevarieerde hoogwaardige keuzes in de gerechten. Prettige bediening, die zich niet opdringt, maar wel attent is, en vragen goed en vriendelijk beantwoordt.
Roderick V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima kwaliteit... personeel erg vriendelijk. Prijzen zijn in verhouding hoog vergeleken met sterren restaurants.
Ambiance en ligging zijn erg goed
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Super gegeten,vriendelijk personeel.
Gert S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Vorige week zondag voor het eerst restaurant Adriano bezocht. Op zich niets mis met het eten. Goede kwaliteit. Maar dan de prijs. Die is exorbitant hoog. Voor een carpaccio betaal je € 25 en voor een Vitello Tonato wordt € 20 gerekend. Met dat soort prijzen mag je absoluut meer verwachten, zoals een verfijnde smaak. Maar helaas, het was goed afgezet tegen eetcaféprijzen. Daarnaast is er in het restaurant sprake van een hoog "ons-kent-ons"-gehalte, waardoor wij ons niet erg thuis en op ons gemak voelden. De aandacht ging meer uit naar de "stamgasten" dan naar ons. Ook kregen we een hele andere amuse dan de vaste gasten en onze tafel was nog niet gedekt en werd ook niet gedekt, terwijl we toch ruim van te voren gereserveerd hadden. Kortom: voor ons geen herhaling, helaas.

Onze carpaccio is rijkelijk voorzien van verse truffel, dus vandaar de prijs. Verder gebruiken wij alleen eerste klas producten, wat misschien niet door iedereen gewaardeerd wordt.

Wat betreft het "ons-kent-ons gehalte" van ons restaurant, wij hebben inderdaad een zeer grote vaste gasten kring, waar wij overigens heel trots op zijn, en er waren die drukke avond ook een aantal te eten. Onze aandacht gaat zeker niet alleen naar hen uit, dat zou zeer onprofessioneel zijn. Dat deze tafels een andere amuse kregen komt door het feit dat zij die week al eerder zijn geweest en die amuse al hadden gehad.

Dat mijnheer schrijft aan een ongedekte tafel te hebben gezeten klopt zeker niet. De tafel was gedekt met mooi linnen en linnen servetten. Bestek en glaswerk is later ingedekt, zo werken wij als we in de tuin serveren.
Rieks F.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten aan een leuk tafeltje. Zeer vriendelijke bediening met verstand van zaken.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten was heerlijk. Broodje en bruschetta vooraf van het huis. Vooraf 2 plankjes ham besteld. Lekker en erg veel; 1 was meer dan genoeg geweest. Daarna zwarte spaghetti met garnalen, heerlijk en precies genoeg. En ravioli, erg goede smaak en lekkere bite. Hoofdgerecht tournedos en kalfsentrecote, zalig! De bijgeleverde gebakken aardappeltjes waren een beetje "vettig" die zou ik wat droger bakken. Het ene dessert was een plankje met een bolletje ijs, mascarpone en marsepein: gewoon ontzettend lekker. Het andere was een roompudding met aardbeien: dat was het enige wat tegenviel, weinig smaak.
Erbij hadden we een Merlot (Leopold, 2005). Ontzettend lekker, wel stevig. Overigens de wijnen zijn ook wel stevig aan de prijs. Zij hebben ook een fruitige Merlot, die proberen we volgende keer. Daarna nog een lekkere cappuccino met tiramisu, ook lekker! en nog een limoncello van het huis, echt helemaal af. Vriendelijke bediening met verstand van zaken.
Dave D. B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Deze keer weinig woorden. Het eten was zoals altijd super lekker! Mijn meisje en ik kijken uit naar de volgende keer.
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Gastvrije ontvangst, houden goed rekening met dieetwensen. Heerlijke Italiaanse gerechten in sfeervolle omgeving. Lekkere wijnen.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten in de tuin
Erg vriendelijke bediening en prachtige locatie.
Zeer de moeite waard
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Zondagmiddaglunch bij Adriano’s is een culinair feestje. Echt top!
Ellen O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het is een feest om bij Adriano uit eten te gaan. Verfijnde italiaanse keuken met mooie goed gecombineerde wijnen. Prettige sfeer . Echt een aanrader als je echt uit eten wilt.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten op prettig terras met prima stoelen. De bediening was kundig. Goede informatie over de gerechten en de wijnkaart. Het eten echt Italiaans wat goed smaakte bij het warme zomerweer.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk rustig plekje, koel door de bomen een topavond met lekkere wijn en dito gerechten. Aanrader die wij veel eerder hadden moeten proberen. Smaakt absoluut naar meer!
Ernestine K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijke gerechten met bijzondere streekproducten uit Italië, altijd fijn om bij Adriano te eten. Kaart is vrij prijzig maar heel divers, als je 'rare' vraagt, dan krijg je het ook echt.
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij hebben een verrukkelijke avond gehad bij Adriano. De gerechten waren bijzonder goed, de wijn erbij maakte het helemaal af. De bediening is erg goed, de dames weten veel te vertellen over de wijn en de gerechten.
Het terras is top! Wij hadden het geluk hier te eten op een schitterende zomeravond. Dat maakte alles bij elkaar tot een mooie avond.
Aanrader, het kaasplankje met de bijpassende Recioto della Valpolicella. En eigenlijk ook alle andere gerechten die we geproefd hebben!
J. L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Ik verdenk de keuken er van dat er een aantal producten uit de diepvries kwam.
Met m'n disgenoot vonden we het menu meer geschikt voor de herfst dan de zomer.
Graag willen wij nog even reageren op uw recensie. Aangezien u geen vis wenste te eten, hebben wij het menu voor u aangepast. Het tussengerecht was een pasta met eekhoorntjesbrood. U gaf telefonisch aan dat u dit een herfstgerecht vond en daarom dacht dat het uit de diepvries kwam. Maar eekhoorntjesbrood komt voor van vroeg in de zomer tot laat in de herfst. U heeft dus zeker geen gerechten uit de diepvries gegeten.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Adequate beantwoording van onze specifieke wensen qua samenstelling van de gerechten. Goede adviezen t.a.v. de uit te schenken wijnen.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker gegeten.Bediening super vriendelijk.Echt een goede locatie voor ons 55jarig huwelijk.