Adriano

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant Adriano

Ernestine K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijke gerechten met bijzondere streekproducten uit Italië, altijd fijn om bij Adriano te eten. Kaart is vrij prijzig maar heel divers, als je 'rare' vraagt, dan krijg je het ook echt.
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij hebben een verrukkelijke avond gehad bij Adriano. De gerechten waren bijzonder goed, de wijn erbij maakte het helemaal af. De bediening is erg goed, de dames weten veel te vertellen over de wijn en de gerechten.
Het terras is top! Wij hadden het geluk hier te eten op een schitterende zomeravond. Dat maakte alles bij elkaar tot een mooie avond.
Aanrader, het kaasplankje met de bijpassende Recioto della Valpolicella. En eigenlijk ook alle andere gerechten die we geproefd hebben!
J. L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Ik verdenk de keuken er van dat er een aantal producten uit de diepvries kwam.
Met m'n disgenoot vonden we het menu meer geschikt voor de herfst dan de zomer.
Graag willen wij nog even reageren op uw recensie. Aangezien u geen vis wenste te eten, hebben wij het menu voor u aangepast. Het tussengerecht was een pasta met eekhoorntjesbrood. U gaf telefonisch aan dat u dit een herfstgerecht vond en daarom dacht dat het uit de diepvries kwam. Maar eekhoorntjesbrood komt voor van vroeg in de zomer tot laat in de herfst. U heeft dus zeker geen gerechten uit de diepvries gegeten.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Adequate beantwoording van onze specifieke wensen qua samenstelling van de gerechten. Goede adviezen t.a.v. de uit te schenken wijnen.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker gegeten.Bediening super vriendelijk.Echt een goede locatie voor ons 55jarig huwelijk.
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
De eerste twee gangen van het verrassingsmenu waren heerlijk. Mooi stukje kreeft, perfect bereid. Gevolgd door ravioli gevuld met paddestoeltjes. Daarna toch een kleine tegenvaller: hoofdgerecht (eend prima) met erg sobere groenten: plakje courgette en aubergine en een UI ! Dat de Italiaanse keuken basic en puur is weten we maar De chef moet hierin niet doorslaan. Wijnen en gastheerschap blijven meer dan prima. Helaas werden de BOB wijnen bij de rekening als vol meegerekend. Werd achteraf gecorrigeerd.
Manuela H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Weer fantastisch gegeten met vaderdag!
Robbert L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk buiten genoten van ontspannen sfeer, keurige bediening en voortreffelijk eten!
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten, altijd top. Locatie goed, lekker buiten onder de bomen gezeten. Een echte aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijke sfeer in de tuin, witte tafelkleedjes, mooie glazen, rustig, goed eten en goede wijn, we waanden ons in Luca. Goddelijk lekkere ravioli met truffel...Fijne bediening. We hadden een heel fijne avond.
jan P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten, en wat een bijzonder leuk en vriendelijk en professioneel team, en heel leuke en mooie ambiance , vooral ook het mooie terras buiten
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Uitstekende keuken, een prettige bediening en een aangename locatie. Eindelijk een restaurant waar er voldoende pauze tussen de gangen zit en men je met rust laat. Niet goedkoop, maar ook niet overdreven duur. Precies goed.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Service en eten uitmuntend
V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Met mooi, zonnig weer gezellig buiten op het terras gezeten, Mooi gedekte tafel en lekker gegeten, maar een beetje 'Hollands'. Lekkere wijnen en super toetje!
Miele V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Hartelijke ontvangst, prettige bediening goed wijnadvies bij de verschillende gerechten. Altijd weer een heerlijke lokatie om te gaan eten!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lunch was voortreffelijk en wij komen zeer zeker een keer terug!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten, de kwaliteit van de gerechten was uitstekend. Bij elke gang kregen we van de bediening een uitgebreide toelichting over het gerecht en ze wisten waar ze het over hadden. Ook de wijn die bij de gerechten werd geschonken was uitstekend. Met een woord GEWELDIG.
Hilde M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Subliem gegeten in een leuk kader met een bijzonder attente bediening!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijke ambiance met dito eten...goede kennis van wijnen en met enige humor werden wij bediend
Ilona W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten, hadden een verrassingsmenu gekozen. Voornaamste reden hiervan was de prijs. De prijs van de afzonderlijke gerechten zijn echt aan de hoge kant. Wijn normaal geprijsd. Wachttijd tussen de gangen precies goed. Klantvriendelijk.