Adriano

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant Adriano

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en spontaan. Een erg leuke avond gehad. We komen zeker terug.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Geweldige lunch gehad! Prima bediening en prettig sfeer! We komen terug...................................................
Josien D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker gegeten, prima service. Prijs-kwaliteit uit balans, te duur voor wat er geserveerd werd. Het tempo van serveren mag minder snel.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Ze hebben witte truffel ‘in the house’, dus heb er twee dagen achter elkaar het witte truffel menu gegeten. Wat een straf :-)

Het eerste gerecht is een carpacio met vers geschaafde witte truffel. Het tweede gerecht ‘simpel’ pasta met witte truffel. Het derde gerecht (volgens mij) parelhoen met witte truffel. En als desert een Goddelijk witte truffel nagerecht. Sorry voor de superlatieven, maar zijn oprecht.

Opmerkelijk dat de witte truffel, due aan tafel wordt geschaafd, niet wordt afgewogen. Sprak de befiening daar oo aan, en dat doen ze bewust. Echte Italiaanse gastvrijheid.

De ‘huiswijn’ is een hele mooie Amarone, die (dus) ook per glas te bestellen is.

De bediening is ook uitermate vriendelijk. De chef komt ook regelmatig even langs.

Hoe ze dit voor deze prijs, zowel eten als de wijn, kunnen aanbieden weet ik niet. Maar genieten doe ik zeker! Lucky me dat ik hier om de hoek woon.
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten, zeer fijne en deskundige bediening, prachtige wijnen en grappa s, geweldige service !
Kaaswagen fantastisch! Taart als dessert geweldig!
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Eten weliswaar uitstekend maar had iets
concurrerender geprijsd kunnen zijn.
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk eten en fijne bediening!
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Super goed gegeten, en de bediening is zeer goed
Jack S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Eten,Bediening.Fantastisch!!
Hoe warm wordt de wijn geserveerd?
Idee vernieuwing...de uitstraling van de wc ruimte
ToP!!
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
zondag na een beurs gegeten...verrassingsmenu...was heerlijk..verwend door onze gastvrouw elise ..ik ga er niet vaak eten..maar als ik er kom...is het heerlijk en goed.
Rens D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gastheer voelde de sfeer zeer goed aan en was daardoor in staat om een buitengewoon prettig samenzijn met de familie nog aangenamer te maken.
agnes P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijke zondag lunch bij Adriano. Wat was het weer een feestje! heerlijk gegeten met heerlijk wijnarrangement. Gea en team is fantastisch en zeer gastvrij en altijd weer leuk om even in de keuken bij Adriano zelf te kijken. was Top!
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten, altijd een feest. Ik dit restaurant bij iedereen aanbevelen. Echt top. Sfeer was goed, bediening is altijd heel goed, je voelt je erg welkom.
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Huiselijk, warme sfeer, gevarieerde hoogwaardige keuzes in de gerechten. Prettige bediening, die zich niet opdringt, maar wel attent is, en vragen goed en vriendelijk beantwoordt.
Roderick V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima kwaliteit... personeel erg vriendelijk. Prijzen zijn in verhouding hoog vergeleken met sterren restaurants.
Ambiance en ligging zijn erg goed
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Super gegeten,vriendelijk personeel.
Gert S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Vorige week zondag voor het eerst restaurant Adriano bezocht. Op zich niets mis met het eten. Goede kwaliteit. Maar dan de prijs. Die is exorbitant hoog. Voor een carpaccio betaal je € 25 en voor een Vitello Tonato wordt € 20 gerekend. Met dat soort prijzen mag je absoluut meer verwachten, zoals een verfijnde smaak. Maar helaas, het was goed afgezet tegen eetcaféprijzen. Daarnaast is er in het restaurant sprake van een hoog "ons-kent-ons"-gehalte, waardoor wij ons niet erg thuis en op ons gemak voelden. De aandacht ging meer uit naar de "stamgasten" dan naar ons. Ook kregen we een hele andere amuse dan de vaste gasten en onze tafel was nog niet gedekt en werd ook niet gedekt, terwijl we toch ruim van te voren gereserveerd hadden. Kortom: voor ons geen herhaling, helaas.

Onze carpaccio is rijkelijk voorzien van verse truffel, dus vandaar de prijs. Verder gebruiken wij alleen eerste klas producten, wat misschien niet door iedereen gewaardeerd wordt.

Wat betreft het "ons-kent-ons gehalte" van ons restaurant, wij hebben inderdaad een zeer grote vaste gasten kring, waar wij overigens heel trots op zijn, en er waren die drukke avond ook een aantal te eten. Onze aandacht gaat zeker niet alleen naar hen uit, dat zou zeer onprofessioneel zijn. Dat deze tafels een andere amuse kregen komt door het feit dat zij die week al eerder zijn geweest en die amuse al hadden gehad.

Dat mijnheer schrijft aan een ongedekte tafel te hebben gezeten klopt zeker niet. De tafel was gedekt met mooi linnen en linnen servetten. Bestek en glaswerk is later ingedekt, zo werken wij als we in de tuin serveren.
Rieks F.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten aan een leuk tafeltje. Zeer vriendelijke bediening met verstand van zaken.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten was heerlijk. Broodje en bruschetta vooraf van het huis. Vooraf 2 plankjes ham besteld. Lekker en erg veel; 1 was meer dan genoeg geweest. Daarna zwarte spaghetti met garnalen, heerlijk en precies genoeg. En ravioli, erg goede smaak en lekkere bite. Hoofdgerecht tournedos en kalfsentrecote, zalig! De bijgeleverde gebakken aardappeltjes waren een beetje "vettig" die zou ik wat droger bakken. Het ene dessert was een plankje met een bolletje ijs, mascarpone en marsepein: gewoon ontzettend lekker. Het andere was een roompudding met aardbeien: dat was het enige wat tegenviel, weinig smaak.
Erbij hadden we een Merlot (Leopold, 2005). Ontzettend lekker, wel stevig. Overigens de wijnen zijn ook wel stevig aan de prijs. Zij hebben ook een fruitige Merlot, die proberen we volgende keer. Daarna nog een lekkere cappuccino met tiramisu, ook lekker! en nog een limoncello van het huis, echt helemaal af. Vriendelijke bediening met verstand van zaken.
Dave D. B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Deze keer weinig woorden. Het eten was zoals altijd super lekker! Mijn meisje en ik kijken uit naar de volgende keer.