Adriano

Uitmuntend
9,5
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant Adriano

Roos V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed eten ,met liefde klaargemaakt wat je proef.
En uitstekende bediening.
Roeland V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijke lunch gehad bij Adriano. Wij hebben gekozen voor een menu en dat was erg verrassend. Dit bestaat uit diverse warme en koude gerechtjes. Daarna een overheerlijke pasta met verse truffel en afgesloten met een heerlijk dessert. Alles ging in een heerlijk tempo voor de zondag, waardoor je echt een middag aan het genieten bent. Ook de bediening is erg fijn en oprecht geïnteresseerd. Zeker aan te raden.
Sjors D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De goede recensies op Iens hebben ons naar dit Italiaans restaurant gelokt. Ontvangst en ambiance goed. Amuse met tonijn en relatief veel sla en een taai stukje soepstengel was een teleurstellend begin. Menukaart ziet er verzorgd uit en voldoende keus. We konden niet goed kiezen, dus voor 4 gangen verrassingsmenu gekozen. Eerste gang was snel op tafel; wederom enorm veel sla met garnalen en inktvis. Wel smakelijk, maar zeker niet bijzonder. De geserveerde wijn uit het arrangement was idem, vlak en weinig zeggend.
De volgende gang was gelukkig echt een Italiaans hoogstandje: gnocchi met geitenkaas en verse truffel. Dit was het eten wat we verwacht hadden op basis de recensies. Ook de wijn was heerlijk en complementeerde het geheel. Dit gaf weer vertrouwen voor de volgende gang. Dat was een Black Angus tournedos met pesteda; wel smakelijk en een goed stukje vlees, maar vlees was net niet goed bereid en miste daardoor net dat beetje meer mals- en sappigheid. De begeleidende groentes waren simpel, maar voor mijn vrouw net aan de rauwe kant. Wijn was lekker.
Het nagerecht (voor mij kaas en mijn vrouw een soort tiramisu met limoncello) was weer redelijk goed, maar kon niet verbazen. De tiramisu was erg overheersend in alcoholsmaak. De wijn aardig, maar niet mijn favoriet bij kaas.
Al met al dus met (te) hoge verwachtingen aan tafel aangeschoven, maar weinig Italiaanse hoogstandjes naar onze mening.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prachtige gerechten op tafel en niet zuinig met truffel. Prima wijnkaart en dito advies. Mooie inrichting en altijd gezellig bezet. Een aanrader.
Rini W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten, herkenbare ingrediënten, goede en deskundige service in een gezellige ambiance. We zullen er zeker terugkomen.
familiebuurman .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten met bijpassende wijn, 6 gangen verassing menu van de chef.
Van ontvangst tot afscheid geweldige service.
Ludy B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zo lekker eet je niet elke dag. Wat een fantastische gerechten van voor- tot nagerecht. En het hoofdgerecht was super, een culinair hoogstandje. Personeel is prettig, ontspannen en zeer voorkomend. Speciaal biertje maakte het helemaal af.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Kort en bondig; geweldig in alle opzichten heerlijk gegeten, de bediening was goed en prettig informeel. Een aanrader. Prima parkeren
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Fijn restaurant, aardige bediening, fijne sfeer.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Fijne zondagmiddaglunch gehad, prima kwaliteit van het eten, attente bediening en een rustige en plezierige sfeer.
M G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Zeer goede ambiance , zeer vriendelijke en goed onderlegde bediening, heerlijke gerechten. Kortom fantastisch!
Stefan F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Op deze wijze wil ik jullie dan ook van harte bedanken voor de fantastische avond afgelopen Zondag.
Alles was perfect.. de gerechten, de wijnen, de bediening, de sfeer en de locatie. Wat een super restaurant. We komen zeer zeker terug, ook al moeten we er een behoorlijk eind voor rijden. TOP restaurant als je echt Italiaans wilt eten.
Mille grazie
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Super gegeten in dit restaurant. Echt Italiaans! Vriendelijke bediening. Wij aten a la carte met royale porties met bijpassende wijnen. Mooie smaken! Voor herhaling vatbaar
kees T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Bij binnenkomst gastvrij ontvangen. Gekozen voor 5-gangen diner. De gerechten waren heerlijk. Aanpassingen aan de gerechten werden goed opgepakt. De sfeer is zeer gemoedelijk in een rustige ambiance. Prijzen zijn een tikje aan de hoge kant.
Terugkomer zeker.
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Altijd een warm welkom, sfeer is prima, niet te massaal. Het diner is gewoonweg altijd goed. We komen hier graag! Heerlijke wijnen by the way...
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Absolute aanrader! Top ontvangst en bediening door Gea, eigenaresse en duizendpoot. Deze authentiek, bescheiden, attente dame is bepalend voor de prettige sfeer bij Adriano. Mooie adviezen, buiten de kaart heerlijke zabaglione als dessert nadat we van zeer goed bereide voor- en hoofdgerechten hadden genoten. Uitstekende wijn per glas met mogelijkheid om te proeven voordat je bestelt draagt bij aan het geheel. Hoe zo, duur?! Uitstekende prijs-kwaliteit gehalte:
€ 140,-- met zijn tweeën voor drie gangen, drankjes vooraf, wijn, water en koffie met mini tiramisu erbij. Aandacht voor persoonlijke aandacht: geruisloos een alternatieve amuse aanbieden als blijkt dat je geen varkensvlees eet.. Zeker de moeite waard om weer eens vanuit Nijmegen langs te komen voor een prettige ervaring en heerlijke maaltijd. Grootste compliment voor Adriano was nog van mijn partner, fervente Nijmegenaar: Adriano is minstens zo goed, of nog beter dan zijn favoriete restaurant in Nijmegen!
Geraldine101 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
We hebben Black Angus tournedos met ‘pesteda’ gegeten à €32,95 per persoon. Op ons bord lag: één schijfje tomaat met gesmolten kaas, één schijfje gegrilde courgette, een klein bolletje aardappelpuree en een gemiddeld stukje tournedos. Los erbij: een klein schaaltje roseval aardappels. We schrokken van de zeer kleine hoeveelheid dat er op ons bord lag en de tournedos was ook niet mals en zelfs vlezig. En dat voor €32,95 per persoon. Absoluut een mooi restaurant en vriendelijke bediening maar om nu te zeggen een iens-topper, absoluut niet.
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Vaak eten we nog lekkerder bij Adriano dan in een restaurant in Italië. Er staan diverse klassiekers op de kaart die er ook echt op moeten blijven. Bediening is top, alles is bespreekbaar en ze schenken heerlijke wijnen per glas. Daarnaast is de ligging en de ambiance ook perfect. Mooi linnen en een bosrijke omgeving waar je nog gewoon kunt parkeren. Enige puntje is dat het erg prijzig is. Maar, omdat het allemaal geweldig is, betaal ik liever veel voor een onvergetelijke ervaring dan iets minder en vaak slecht.
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Van begin tot einde prima verzorgd. Zeer prettige bediening. Gerechten buiten de kaart gegeten: heerlijke mosselen a la Adriano vooraf, hertenbiefstuk in amarenenkersensaus als hoofd. Toe een overheerlijke chocolade mascarponetaart. Lekkere amuse, lekkere truffels en creme brulee bij de koffie, goede grappa. Prijs die zeker bij de kwaliteit past. Aanrader.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Gister avond weer een heerlijke bonensoep gegeten bij Adriano. Was weer toppie!! Ook werden we uitstekend bediend door Gea en Donald. Dit weekend zijn we er weer .