Adriano

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,4

Jouw recensie over het restaurant Adriano

Ilona F.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Op 23/12/2018 hier met 3 personen de brunch gehad en Héérlijk gegeten. Wat een culinair Feest!!! We zijn allemaal dol op Italiaanse keuken en die werd op topniveau ingevuld. Daarnaast is bediening de andere helft van je avond en ook hier de complimenten. Hartelijk, gezellig, vlot en professioneel! Wij komen zéker nog eens terug.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Elke keer weer een feest om daar te eten
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk eten met een bijzonder goede wijnaanbeveling. Eerst pasta en daarna hoofdgerecht was net even te zwaar. Parelhoen met truffel, geweldig. Sfeervol gebouw, wel beetje afgelegen. Perfecte bediening.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk eten in een prachtig restaurant met uiterst vriendelijk personeel. Echt een aanrader! Niets dan positief! Verder prima bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid.
S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
na binnenkomst even wachten tot er iemand kwam, de tafel werd aangewezen en al snel werd naar drankje gevraagd. een kleine amuse kwam snel op tafel, daarna bleek dat je al ineens moest bestellen voorgerecht/ tussengerecht/hoofdgerecht. geen probleem, maar had ik graag eerder geweten. omdat personeel constant wisselde, wist niemand wat er al was gezegd, denk ik. voorgerecht kwam toen (erg) snel op tafel. tussendoor werd mandje met lekker brood / olie gebracht. hoofdgerecht was erg lekker, bij partner goed op temperatuur, bij mij was de tournedos wel wat lauw van binnen. toetje was lekker. fijne avond, lekker gegeten (180 euro) maar geen tien als eindbeoordeling.
P. D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Gemoedelijk vriendelijk. Niets over de top. Gewoon oprecht vriendelijk
Harald Z.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Gezellig interieur, zeer smaakvolle gerechten en leuke bediening. Kortom een prima zaak!
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk truffelmenu gegeten in een sfeervol restaurant met een prima bediening met een leuke uitleg over truffel. Tevens passende wijnen bij de gerechten.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Zoals altijd was het weer genieten. Mooie gerechten, heerlijke wijnen en aangename bediening. Alles was top en ik kan Adriano van harte aanbevelen.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden. Fantastische smaakvolle gerechten met mooie wijnen. Een zeer ontspannen sfeer. Kortom, een topavond. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en spontaan. Een erg leuke avond gehad. We komen zeker terug.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Geweldige lunch gehad! Prima bediening en prettig sfeer! We komen terug...................................................
Josien D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker gegeten, prima service. Prijs-kwaliteit uit balans, te duur voor wat er geserveerd werd. Het tempo van serveren mag minder snel.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Ze hebben witte truffel ‘in the house’, dus heb er twee dagen achter elkaar het witte truffel menu gegeten. Wat een straf :-)

Het eerste gerecht is een carpacio met vers geschaafde witte truffel. Het tweede gerecht ‘simpel’ pasta met witte truffel. Het derde gerecht (volgens mij) parelhoen met witte truffel. En als desert een Goddelijk witte truffel nagerecht. Sorry voor de superlatieven, maar zijn oprecht.

Opmerkelijk dat de witte truffel, due aan tafel wordt geschaafd, niet wordt afgewogen. Sprak de befiening daar oo aan, en dat doen ze bewust. Echte Italiaanse gastvrijheid.

De ‘huiswijn’ is een hele mooie Amarone, die (dus) ook per glas te bestellen is.

De bediening is ook uitermate vriendelijk. De chef komt ook regelmatig even langs.

Hoe ze dit voor deze prijs, zowel eten als de wijn, kunnen aanbieden weet ik niet. Maar genieten doe ik zeker! Lucky me dat ik hier om de hoek woon.
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten, zeer fijne en deskundige bediening, prachtige wijnen en grappa s, geweldige service !
Kaaswagen fantastisch! Taart als dessert geweldig!
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Eten weliswaar uitstekend maar had iets
concurrerender geprijsd kunnen zijn.
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk eten en fijne bediening!
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Super goed gegeten, en de bediening is zeer goed
Jack S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Eten,Bediening.Fantastisch!!
Hoe warm wordt de wijn geserveerd?
Idee vernieuwing...de uitstraling van de wc ruimte
ToP!!
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
zondag na een beurs gegeten...verrassingsmenu...was heerlijk..verwend door onze gastvrouw elise ..ik ga er niet vaak eten..maar als ik er kom...is het heerlijk en goed.