Adriano

Uitmuntend
9,7
9,6
9,1

Jouw recensie over het restaurant Adriano

Maurits K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Fantastisch eten, top bediening, maar inrichting mag wel eens klaar gemaakt worden voor 2018 en verder!
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Geweldig gegeten in dit restaurant. Vriendelijke warme ontvangst. Deze gastheer weet hoe hij de gasten in de watten moet leggen. Gestart met mooie Italiaanse vleeswaren, gevolgd door een sublieme raviloli met truffel. Vervolgens een lady-style tournedos en reerug met truffelsaus. Hoeveelheid ree was wel wat beperkt; worteltjes als bijgerecht viel uit de toon. Prachtige kaaswagen en bijpassende wijnen. Kost allemaal wel wat, maar daar krijg je wel wat voor!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Parkeren voor de deur.....Prima ontvangst... Attente en vrolijke bediening...Mooie menukeuzes en Great Food! We komen zeker terug in 2018.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wederom heeft het Adriano team ons een heerlijke avond bezorgd! Bij de gerechten kregen we prachtige passende wijnen, al met al een aanrader om bij Adriano van de goede Italiaanse keuken te genieten.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We kozen de verrassingslunch. Dat is fantastisch, want dan komen in wel tien gangen zo'n beetje alle klassieke Italiaanse smaken langs in de vorm van kleine porties. Met een helder verhaal en (wijn)advies van de bediening die hier ook helemaal tot zijn recht komt: oprecht vriendelijk, met humor en deskundig. De ene gang volgde een enkele keer iets te snel op de andere, maar zelfs dat werd door de bediening zelf opgemerkt, ter sprake gebracht en gecorrigeerd. Top!
Sander A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het was weer een heerlijke avond bij Adriano. Het 5 gangen verrassingsmenu was voortreffelijk. De begeleidende wijn was ook steeds erg goed. De service was onovertroffen. Steeds voldoende en persoonlijke aandacht. We komen graag weer terug.
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
In 1 woord: wauw!
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Uitstekend eten, fijne entourage, alleen wat meer Italiaanse jaren '50 muziek had van mij gemogen op een iets hoger geluidsniveau. Dan was het helemaal af geweest.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
heerlijk eten met bijzonder verfijnde smaken. Zeer prettige bediening, zowel van de gastvrouw als de andere medewerkers. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Absoluut top Italiaanse keuken, met uitstekende vriendelijke adequate bediening.
Bert I.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wat ons betreft de beste Italiaan in de regio. Prachtige gerechten met heerlijke ingrediënten en geweldige wijnen. Aanrader!
Hilda V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Een hele fijne avond gehad,heerlijk gegeten.Zeker om nog eens terug te komen.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Geweldig eten in een geweldige omgeving; het team was in topvorm.
Een dingetje. Op een gegeven moment werd het glas bij geschonken, een leuke geste maar deze kwam wel op de rekening. Doet niets af aan een mooie avond.
paikan K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Altijd fijn daar in Heveadorp bij Adriano. Gezellige sfeer, fijne italiaanse keuken met mooie gerechten (wild in het seizoen), prettige bediening en een uitstekende wijnkaart met keuze aan door Adriano zelf geimporteerde wijnen. Toch redelijk fors aan de prijs, maar goed daar krijg je wel de perfect culinaire italiaanse beveling voor.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Aan de jarige werd direct aandacht besteed bij binnenkomst en ook aan tafel.Het viergangen verrassing menu was erg goed op elkaar afgestemd en erg lekker. Ook voor de persoon die gluten allergie heeft was het perfect voor elkaar (die kon onbezorgd genieten van de Noord Italiaanse keuken). We hebben een gezellige en lekkere avond gehad. Top. Gr Bart
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed eten ,met liefde klaargemaakt wat je proef.
En uitstekende bediening.
Roeland V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijke lunch gehad bij Adriano. Wij hebben gekozen voor een menu en dat was erg verrassend. Dit bestaat uit diverse warme en koude gerechtjes. Daarna een overheerlijke pasta met verse truffel en afgesloten met een heerlijk dessert. Alles ging in een heerlijk tempo voor de zondag, waardoor je echt een middag aan het genieten bent. Ook de bediening is erg fijn en oprecht geïnteresseerd. Zeker aan te raden.
Sjors D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De goede recensies op Iens hebben ons naar dit Italiaans restaurant gelokt. Ontvangst en ambiance goed. Amuse met tonijn en relatief veel sla en een taai stukje soepstengel was een teleurstellend begin. Menukaart ziet er verzorgd uit en voldoende keus. We konden niet goed kiezen, dus voor 4 gangen verrassingsmenu gekozen. Eerste gang was snel op tafel; wederom enorm veel sla met garnalen en inktvis. Wel smakelijk, maar zeker niet bijzonder. De geserveerde wijn uit het arrangement was idem, vlak en weinig zeggend.
De volgende gang was gelukkig echt een Italiaans hoogstandje: gnocchi met geitenkaas en verse truffel. Dit was het eten wat we verwacht hadden op basis de recensies. Ook de wijn was heerlijk en complementeerde het geheel. Dit gaf weer vertrouwen voor de volgende gang. Dat was een Black Angus tournedos met pesteda; wel smakelijk en een goed stukje vlees, maar vlees was net niet goed bereid en miste daardoor net dat beetje meer mals- en sappigheid. De begeleidende groentes waren simpel, maar voor mijn vrouw net aan de rauwe kant. Wijn was lekker.
Het nagerecht (voor mij kaas en mijn vrouw een soort tiramisu met limoncello) was weer redelijk goed, maar kon niet verbazen. De tiramisu was erg overheersend in alcoholsmaak. De wijn aardig, maar niet mijn favoriet bij kaas.
Al met al dus met (te) hoge verwachtingen aan tafel aangeschoven, maar weinig Italiaanse hoogstandjes naar onze mening.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prachtige gerechten op tafel en niet zuinig met truffel. Prima wijnkaart en dito advies. Mooie inrichting en altijd gezellig bezet. Een aanrader.
Rini W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten, herkenbare ingrediënten, goede en deskundige service in een gezellige ambiance. We zullen er zeker terugkomen.