Adriano

Zondag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Absolute aanrader! Top ontvangst en bediening door Gea, eigenaresse en duizendpoot. Deze authentiek, bescheiden, attente dame is bepalend voor de prettige sfeer bij Adriano. Mooie adviezen, buiten de kaart heerlijke zabaglione als dessert nadat we van zeer goed bereide voor- en hoofdgerechten hadden genoten. Uitstekende wijn per glas met mogelijkheid om te proeven voordat je bestelt draagt bij aan het geheel. Hoe zo, duur?! Uitstekende prijs-kwaliteit gehalte:
€ 140,-- met zijn tweeën voor drie gangen, drankjes vooraf, wijn, water en koffie met mini tiramisu erbij. Aandacht voor persoonlijke aandacht: geruisloos een alternatieve amuse aanbieden als blijkt dat je geen varkensvlees eet.. Zeker de moeite waard om weer eens vanuit Nijmegen langs te komen voor een prettige ervaring en heerlijke maaltijd. Grootste compliment voor Adriano was nog van mijn partner, fervente Nijmegenaar: Adriano is minstens zo goed, of nog beter dan zijn favoriete restaurant in Nijmegen!
Geraldine101 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
We hebben Black Angus tournedos met ‘pesteda’ gegeten à €32,95 per persoon. Op ons bord lag: één schijfje tomaat met gesmolten kaas, één schijfje gegrilde courgette, een klein bolletje aardappelpuree en een gemiddeld stukje tournedos. Los erbij: een klein schaaltje roseval aardappels. We schrokken van de zeer kleine hoeveelheid dat er op ons bord lag en de tournedos was ook niet mals en zelfs vlezig. En dat voor €32,95 per persoon. Absoluut een mooi restaurant en vriendelijke bediening maar om nu te zeggen een iens-topper, absoluut niet.
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Vaak eten we nog lekkerder bij Adriano dan in een restaurant in Italië. Er staan diverse klassiekers op de kaart die er ook echt op moeten blijven. Bediening is top, alles is bespreekbaar en ze schenken heerlijke wijnen per glas. Daarnaast is de ligging en de ambiance ook perfect. Mooi linnen en een bosrijke omgeving waar je nog gewoon kunt parkeren. Enige puntje is dat het erg prijzig is. Maar, omdat het allemaal geweldig is, betaal ik liever veel voor een onvergetelijke ervaring dan iets minder en vaak slecht.
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Van begin tot einde prima verzorgd. Zeer prettige bediening. Gerechten buiten de kaart gegeten: heerlijke mosselen a la Adriano vooraf, hertenbiefstuk in amarenenkersensaus als hoofd. Toe een overheerlijke chocolade mascarponetaart. Lekkere amuse, lekkere truffels en creme brulee bij de koffie, goede grappa. Prijs die zeker bij de kwaliteit past. Aanrader.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Gister avond weer een heerlijke bonensoep gegeten bij Adriano. Was weer toppie!! Ook werden we uitstekend bediend door Gea en Donald. Dit weekend zijn we er weer .
Etske T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Ik denk dat we pech hadden, maar ons 6 gangen menu a 65 euro pp. (fles water van 7 euro!!! ) smaakte zeer gewoontjes. Tonijncarpaccio smaakt naar vinaigrette en kappertjes, spaghetti was gewoon spaghetti, vlees was droog en met kraakbeenstukjes.. courgette/tomaat/morzerella is een zeer saai tussengerecht, taart/ ijs en slagroom vind ik saai nagerecht.......geen verrassingen, gewoon "avondeten". Na mijn "klacht" voelde ze zich hoogst onaangenaam, wat mij weer schuldgevoel gaf. Zeer lekkere wijn bij de kaas als goedmaker.. tja..gewoon pech, omdat ze zelf net van vakantie terug kwamen??? balen. en erg duur dan. prachtige tuin.
Bosmar .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Vooraf gevraagd of vegetarisch geen probleem was, en hier gelijk ook rekening mee houden bij amuse zonder iets te vragen. Heerlijk menu met bijpassende wijnen. Zeker een aanrader als je in de buurt bent!
Feillu .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Altijd weer een feestje om hier te lunchen of te dineren. We worden altijd hartelijk ontvangen door de gastvrouw, met veel kennis van zaken over de wijnen en de geserveerde gerechten. Mooie uitgebreide wijnkaart. Als het weer het toelaat zullen we graag gebruik maken van het mooie terras.
Arianne R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Op vakantie met man en baby waren we op zoek naar een goed restaurant in de omgeving van Doorwerth. We kwamen via Iens bij dit restaurant uit en we zijn heel blij dat we deze hebben gevonden!
Omdat we de baby bij ons hadden, arriveerden we vroeg en namen we drie gangen. Er was een stoeltje voor hem en ook kreeg hij wat soepstengels (maar hij heeft ook met ons meegesmuld af en toe).
We kozen voor een vegetarisch driegangenverrassingsmenu met bijpassende wijnen. Ons voorgerecht was een proeverij van kleine gerechtjes, waaronder carpaccio van biet en lasagne van courgette en aubergine. Dit was allemaal erg lekker. Het hoofdgerecht was ook een proeverij, van drie verschillende pasta's: pasta met witte truffel, pasta gevuld met ricotta en spinazie en pasta gevuld met pompoen en amaretti. Ook dit was geweldig. Ikzelf was vooral weg van de pompoenpasta. We vonden het hoofdgerecht alleen erg klein qua portie, vooral als je maar drie gangen neemt. We zijn echter grote eters, dus misschien dat anderen hier wel tevreden mee zijn. Als we iets meer pasta hadden gekregen, hadden we zeker een 10 gegeven!
Het toetje was Italiaanse kerstcake. Ook lekker.
De wijnen waren erg goed. Mijn man (die een grotere wijnkenner is dan ik) was er helemaal tevreden mee. Hij nam van één wijn zelfs een extra glas.
Als we weer eens in de buurt zijn, komen we zeker een keertje terug. Het ligt op een prachtige plek en de bediening is vriendelijk.
Eefje D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Eten - we hadden een verrassingsmenu, waarbij ik de vegetarische variant kreeg. Heerlijke carpaccio met rode bieten als voorgerecht, pasta met o.a. pompoen en champignons - een verrassende combinatie! Ook het dessert, een combinatie van tiramisu en panna cotta was erg geslaagd.
Personeel - zeer vriendelijk en professioneel.
Decor - op een rustige plaats in het groen. Binnen een rustig en stijlvol interieur, er is ook een prachtig terras aanwezig.
Zeker een restaurant om nog eens terug te komen!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Het fraai gelegen Adriano was voor ons een onbekende Itialiaan. Het heeft een mooi terras, waar we onszelf op een iets zomersere avond zien genieten van een mooie maaltijd. Maar we zitten deze avond dus binnen. We zijn met een grote groep en krijgen na enig overleg daarom geen kaart maar een driegangen verrassingsmenu. De bediening is professioneel, vriendelijk en houdt goed rekening met de individuele wensen. De maaltijd zelf is prima in orde, waarbij de carpaccio eruit springt: dit zou zo maar eens een van de beste carpaccio's kunnen zijn die ik ooit heb gegeten. We zijn na afloop eigenlijk vooral benieuwd naar wat er nog meer op die kaart staat. Toch nog een keer terugkomen.
Magg G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Op zondagmiddag uitgebreid geluncht. Prachtige locatie om heerlijk tot rust te komen na een drukke week. Professionele, kundige en vriendelijke bediening. De kreeft die ik koos was prachtig en de verassende bereiding met basilicum en tomaat heerlijk! Mijn partner, dol op truffel, koos voor de carpaccio met truffel. Ook het kaasplankje waarmee we afsloten veraste ons. De diverse soorten jam die erbij geserveerd worden zijn een vermelding waard. We komen hier graag!
R. R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Na enige tijd een keer weer eens bij Adriano geluncht. Mijn voorgerecht was witte asperges met San Daniele ham en mijn man had een salade met witte asperges en radicchio. heerlijke gerechten. de pasta's waren ook prima en als afsluiting een heerlijke cassatina siciliana. Alles bereid met liefde, zorg en vooral verse seizoen ingrediënten. De wijnkaart is ook altijd voorzien van goede wijnen. Wij komen hier heel graag en het is jammer dat wij niet bij Adriano in de buurt wonen. Over services r is niets aan te merken. Mooie omgeving en heel vriendelijk personeel. Ik zou Adriano wel af en toe aan tafel willen zien...
Miekelb .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Zondagmiddaglunch met zijn 2en. Begonnen met amuse, stukjes tomaat met kaas. Lekker fris.
Vooraf: garnalengerecht en plateau italiaanse vleeswaren. Beide smaakten goed.
Hoofdgerechten: Gebakken tong, perfect van smaak en ravioli gevuld met zwaardvis en daarbij garnalen. Smaakte heerlijk. Was officieel een tussengerecht maar na het vleesplateau voor mij voldoende. Daarbij een heerlijke Italiaanse witte huiswijn. Als afsluiting beide een espresso. Daarbij werd nog een heerlijk toetje van het huis geserveerd.
Bomdiamaria .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Afgelopen zaterdagavond met z'n vijven bij Adriano gegeten. Wat was het FANTASTISCH!!
Het begon al met een erg vriendelijke ontvangst. Vriendelijke en kundige bediening duurde de hele avond. Het was een avondvullend programma dat geen moment verveelde. Wij kozen voor een verrassingsmenu, dat vanaf het begin tot het einde heerlijk was. De ontzettend lekkere wijnen pasten heel mooi bij de gerechten! Het restaurant zat vol en de sfeer was erg goed. Kortom, dit is zeker voor veel herhalingen vatbaar!!
YvonneKil .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Met 8 personen mijn 60ste verjaardag gevierd. Perfect 6 gangendiner met voortreffelijk wijnarrangement. Gezellige vierkante tafel. Perfecte bediening. Geweldige entourage. En als klap op de vuurpijl werden we door Gea (eigenaresse) naar ons hotel teruggereden.
Bedankt Frans en Yvonne
Ranchopalosverdes .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
A la carte 3 gangen gegeten met 4 personen. Vooraf lekker broodjes met olie. Waterige amuse die nergens naar smaakte. Vervolgens vitello tonato. Niet slecht, maar flauw van smaak. Vervolgens tournedos Rossini. Was oke maar niets bijzonders. Toetje tiramisu was waterig en niet lekker. Voor 4 personen bijna 400 euro afgerekend; prijs totaal niet in verhouding tot kwaliteit.
Laura07 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2013
Vandaag weer heerlijk geluncht bij Adriano. De minestrone was zoals die hoort te zijn: krachtig en goed gevuld. Kabeljauw als hoofdgerecht begeleid met een goed glas Siciliaanse witte wijn. Bediening zeer vriendelijk en attent. Een geslaagde zondagmiddag...
Lekkerbekje66 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
drie weken gelden gegeten. Na twee maal geprobeerd "geen plaats"eindelijk een tafeltje. Eten was redelijk tot goed, wel een beetje vlakke smaken en sommige gerechten niet goed op temperatuur, dit ondanks er die avond maar twee tafeltjes bezet waren. Bediening was matig en gastvrouw te overdreven "italiaans " Al met al wel lekker gegeten, mar kijk je naar de prijs/kwaliteit verhouding is dit beneden peil. Voor wat je moet afrekenen moet het gewoon goed en lekker zijn .
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Met mooi weer buiten gegeten op het wonderschone terras. Wat een rust. Verrasingsmenu was lekker echter 5 gangen was voor een deel van de groep nog te weinig. Jammer ook dat er geen chocolaatje bij de koffie werden geserveerd.